Skoči na vsebino

Oktani in kaj pomenijo


Ice

Priporočene objave

pa še malo delovanje taktov in pa vrstnega motorčka (4 cilindri 16V) :)

ottomotor.gifengine.gif

višje ko pride bat proti svečki, bolj stisne mix (večja komp) in več oktanov je potrebnih, da gorivo kr ne explondera (s stiskanjem narašča vročina)...pri dizlu pa je mal drugače, ker se super kompresijo izkoristi za nadzorovan samovžig, ko dizel pumpa ali novejše štrom krmiljene zadevce v točno določenem trenutku špricnejo cvička v gorilno komoro

sem samo ponovil že nčkolkokrat povedano, ampak za še nevedne še vedno na nerazumljiv način

Popravljeno . Popravil D.J.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V oktanih je fora sam to, da če ni prava vrednost lahko pride do klenkanja; sam ni pa to tak pomembno v praksi, ker bo motor deloval tak 95 kot z 98 oktanskim. Pa ne mi zdej govrit, da z 98 oktanskim dobiš 0,02% moči... :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Fzr 1000, 145 ps letnik 92 z polnim rezervarjem 95 oktanskega bencina prevozim 170 km z 98 oktanskim 190 z osvincenim bencinom ki ga obcasno tankam na hrvaskem 240 km. Med 95 in 98 oktani se cuti zelo rahla razlika na moci motorja, z osvincenim bencinom, pa zelo obcutna razlika v moci. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce hoce res kdo narediti verodostojen poizkus:

isti motor, isti dan, ista rola in tri ali stiri ali.... vrste bencina. let the dynojet speak.

ne pa nakladanje "z enim tolk, z drugim tolk, tretji pa lepse disi".... vse je odvisno od vremena, razpolozenja, temperature, stanja na cesti itd. itn. skratka to "po filingu" je tocno to....... samo ugibanje in otipavanje necesa neotipljivega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz v kroso tankam 98. Pa ne zato da bi bolj letel, bolj zaradi navade. Sej marbit bom pa enkrat sel na 95.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V oktanih je fora sam to, da če ni prava vrednost lahko pride do klenkanja; sam ni pa to tak pomembno v praksi, ker bo motor deloval tak 95 kot z 98 oktanskim. Pa ne mi zdej govrit, da z 98 oktanskim dobiš 0,02% moči... :devil:

z 98 oktanskim dobiš 0,02% moči...

there, I said it.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, Gorilla Sym, sem te pa imel za bolj natančnega in redoljubnega.

Napiši tako, kot se spodobi, za 0,02174537 % moči in ne kar ene take zaokrožene številke, da potem zavajaš ljudi tukaj. :naughty:

:D ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Napiši tako, kot se spodobi, za 0,02174537 % moči ... :D ;)

No sedaj veste, zakaj jaz, ko se spravim sam na furo 98 tankam. Da še te 0, 02...% moči izkoristim. :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tko, povprečen uporabnik izkoristi sam okrog 30% bencina. :yea2:

lp

Rudi

p.s.

Ni zajebancija, sam ene tolko približno al še manj gre za premikanje avtomobila iz točke A do točke B, ostalo pa v toploto, zrak ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

včeraj na OMV pumpi v Dravogradu opazil 100 oktanski bencin... :blink:

zdaj sem pa v dilemi :lol1: . printam temo in jutri nadaljujemo debato.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene je bencinkelnar v dravogradu vprašal zakaj nisem tankal 100 je rekel če boš tankal 100 se boš lahko vozil pa zadnji :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, če boš tanku 100 oktanski bencin ti bo motor (agragat) čist enako delal, ker če je mašina konstruirana za 95 oktanski bencin, pomeni da če daš notri 92 oktanski ti bo klenkal, če pa daš 98 ali 100oktanski bencin not si pa budala, ker čist nič ne pridobiš razen to da si več plačal... that makes you stupid :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem, da ne bi dal še jaz pripombe na to temo:

Sem imel eno leto KLE500 in je z 98-ko manj porabil in bolje vlekel. Se ne spomnim več natančno ampak razlika je bila opazna

Sedaj imam Falcota. Prav tako dva valja vendar enkrat več kubikov na valj in ni nobene opazne razlike med 95 in 98.

Z večoktanskim gorivom očitno pride do zgorevanja delček kasneje kar se na staromodnem kleju opazi pri apriliji z elktronskim vžigom pa očitno ni razlike ali pa je nezaznavna..

Pa da vidimo, če ima kdo strokovno razlago??? :hmm:

LPMM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem, da ne bi dal še jaz pripombe na to temo:

Sem imel eno leto KLE500 in je z 98-ko manj porabil in bolje vlekel. Se ne spomnim več natančno ampak razlika je bila opazna

Sedaj imam Falcota. Prav tako dva valja vendar enkrat več kubikov na valj in ni nobene opazne razlike med 95 in 98.

Z večoktanskim gorivom očitno pride do zgorevanja delček kasneje kar se na staromodnem kleju opazi pri apriliji z elktronskim vžigom pa očitno ni razlike ali pa je nezaznavna..

Pa da vidimo, če ima kdo strokovno razlago??? :hmm:

LPMM

Teb se je sam zdel da bolj vleče <_< , zato ker zgorevanje pri ottovem (bencinskem) motorju povzroči svečka in je zato zgorevanje vedno v istem trenutku ko da svečka iskro, je pa res če imaš premalo oktansko število kot je naročil proizvajalec ti lahko pride do predčasnega vžiga, preden da svečka iskro (klenklanje- not good for the engine).

elektronski vžig pomeni samo to da ti elektronika kontrolira kdaj ti bo svečka dala iskro (ta starim je mehanika kontrolirala) kar pa že spet nima nobene veze z oktanskim številom bencina :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ja0, če ste vsi tolk pametni da je isti ku××× zakaj pol obstaja 95 in 98 in po novem še 100, če ni razlike kaj pol?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na češkem ino v Srbiji, pa še kje tankam 91 ali pa 87 osmakov, pa se mašina manj greje in čisto dobro prenaša leno mešanco. Sicer pa med 95 in 98 ne čutim razlike (razen kadar si to želim zaradi več denarja, ki sem ga vplačal...).

Stare gare pijejo vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ja0, če ste vsi tolk pametni da je isti ku××× zakaj pol obstaja 95 in 98 in po novem še 100, če ni razlike kaj pol?

zakaj obstjaj oavti z mašinami od 1000 do cirka 12.000 kubikov, če se z 1,1 da čist normalno vozit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oktansko število je pomembno pri motorjih, ki imajo visoko kompresijsko razmerje. Višja, ko je kompresija v motorju večje mora biti oktansko število - zato, da ne prihaja do samovžiga. Razlogi zakaj se viša kompresija pa so lahko zelo različni - boljše izgorevanje, razmerje bencin zrak se povečuje v korist zraka - bolj ekonomičen motor, pa še kaj bi se našlo! ING - mojstri že vedo kaj konstruirajo, da mi pol lahko uživamo!

Če kupuješ predober benz ti to koristi bolj malo, denarnici pa smo škoduje. Tankaj to, kar je predpisano. Problem je če kupiš preslabega - pol pa po domače klenka motor! Pa nkamer ne potegne.

Konov zaradi bencina pa ni in jih tudi ne bo! Vsaj ne omembe vrednih!

Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker imamo nekateri željo po jači mašini, sam benz se po vaših besedah še zmer ne razlikuje WTF pravim jest temu, in menim da neka razlika stoposto je, tudi v moči in porabi in nevem čem, pa čeprav majhna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potem kupi kaj mocnejsega z vecjo kompresijo. dokler tega nimas sparaj in tankaj tisto, kar je priporocljivo in ne tisto, kar ti mislis da "daje" konje.

misliti je namrec ne vedeti. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!