Leteči Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Pa ja0, če ste vsi tolk pametni da je isti ku××× zakaj pol obstaja 95 in 98 in po novem še 100, če ni razlike kaj pol? ← ZAto ker kaki starejši avtomobili in motorji delajo na 98 oktanski bencin. Tale 100 oktanski bencin pa ti lahko pri motorju narejenemu za 95 oktanskega pomaga le pri praznjenju denarnice. Lahko mi verjameš ali pa kupuješ pamet za približno 5SIT na liter.
Stric Burek Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Ja OK, razumem to, sam povejte mi kdo in zakaj in kam tanka 100 oz. 98 oktanca? Zato ker misli da je bolj kul, al zato ker ma preveč dnarja, al zato ker misli da je bolši?!?! Enlighten me, please
bu5a Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Ja OK, razumem to, sam povejte mi kdo in zakaj in kam tanka 100 oz. 98 oktanca? Zato ker misli da je bolj kul, al zato ker ma preveč dnarja, al zato ker misli da je bolši?!?! Enlighten me, please ← Ker MISLI,da je bolš. Lp
Stric Burek Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Se mi je zdelo tko, pa vseeno, zakaj pridelujejo oz. prodajajo vse 3? Če je isti k×××× pol rabmo 95?!? oktanca in to je sto
danci1973 Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Ja OK, razumem to, sam povejte mi kdo in zakaj in kam tanka 100 oz. 98 oktanca? Zato ker misli da je bolj kul, al zato ker ma preveč dnarja, al zato ker misli da je bolši?!?! Enlighten me, please ← Kot si že lahko prebral v tej temi (pa še kakšni), dejansko obstajajo motorji, ki potrebujejo večoktanski bencin. V bistvu vsak resno tunan motor (nižanje glave, dodana turbina oz. večja turbina) rabi več oktanski bencin. Zato prodajajo 98 oz. po novem 100 oktanski bencin. 95 oktanski bencin pa obstaja zato, ker zadovolji veliko večino uporabnikov, ga pa je bistveno ceneje pridobivat (prodajo pa ga ne tako bistveno ceneje). D. PS: Pa ne mešati ameriških in evropskih oktanskih števil - metoda določanja je namreč drugačna in zato so ameriška oktanska števila za ISTI bencin nižja...
Moto32 Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Ja OK, razumem to, sam povejte mi kdo in zakaj in kam tanka 100 oz. 98 oktanca? Zato ker misli da je bolj kul, al zato ker ma preveč dnarja, al zato ker misli da je bolši?!?! Enlighten me, please ← Jst tankam 98 oktanca (oz. po novem 100 oktanca,ker mi je OMW nekak bolj pri srcu) zato,ker je za mojo bemwlo predpisan super bencin. In ker pred skor dvema desetletjema in pol ni blo ne duha ne sluha o kakem neosvinčenem benzu,dodajam aditiv za zaščito ventilov. Pa nč ne mislim,da je bolj kul al pa boljši,pa tud cekinov nimam tolk preveč... Bavarci že vejo kako so skonstruiral motor in zakaj so predpisal tako gorivo .) P.S. mi niti na misel ne pride,da bi 98 oktanca natoču v avto,za katerga je predpisan 95 oktanc......je škoda cekinčkov :naughty:
Moto32 Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 ce hoce res kdo narediti verodostojen poizkus: isti motor, isti dan, ista rola in tri ali stiri ali.... vrste bencina. let the dynojet speak. ne pa nakladanje "z enim tolk, z drugim tolk, tretji pa lepse disi".... vse je odvisno od vremena, razpolozenja, temperature, stanja na cesti itd. itn. skratka to "po filingu" je tocno to....... samo ugibanje in otipavanje necesa neotipljivega. ← Podpis :OK:
Stric Burek Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 OK, I get it, tnx, torej mora gret moja 4-ka na 100oktanca?!? Je fejst tunana :OK:
Dolfe Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 OK, I get it, tnx, torej mora gret moja 4-ka na 100oktanca?!? Je fejst tunana :OK: ← Probaj 100 oktanca natankat v štirko. Pomojem leti kot hudič :kva2: :lol1:
Ice Objavljeno Junij 23, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 Ja OK, razumem to, sam povejte mi kdo in zakaj in kam tanka 100 oz. 98 oktanca? Zato ker misli da je bolj kul, al zato ker ma preveč dnarja, al zato ker misli da je bolši?!?! Enlighten me, please ← pri novij BMW-jih npr. priporocajo tankanje min. 98 ROZ. R 1200 GS, RT in K 1200 S - vzrok je kompresijsko razmerje. GS dela tudi na 91 ROZ (steker pod sedezem), RT in S tudi na 95 ROZ samo masina ne razvija celotne moci. simpl k´ pasuljce. v bistvu so vse high strung masine narejene za min. 95 (ali 98) ROZ bencin.
SiR Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 Se mi je zdelo tko, pa vseeno, zakaj pridelujejo oz. prodajajo vse 3? Če je isti k×××× pol rabmo 95?!? oktanca in to je sto ← k oboš imel kak "high performance" avto ali motor, boš vesel "stotke"...
fp4492 Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 Pri superšportnikih je priporočljivo tankati min 98 ROZ. Meni naprimer je prejšnji lastnik mojega ZXR-a 750 reku, da ne bi slučajn tanku 95 al pa manj. Oktani so zelo pomembni za bolj navite mašine, zato se zna zgodit, da boš ostal na cesti kljub polnemu tanku :eek: , če tankaš 95 oktanski bencin al pa manj (podobno se je že dogajalo mojim znancem). Ne vem pa, kako je pri novejših motorjih. Tako da, odkar je na OMV 100-ka :OK: , boš mene vidu sam na teh bencinskih. Glede osebnih izkušenj, se mi zdi, da motor sedaj lepše vžiga, bolj mirno teče v prostem teku, ...
Stric Burek Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 Probaj 100 oktanca natankat v štirko. Pomojem leti kot hudič :kva2: :lol1: ← Ja prej ku jo upalš gre že po zadnji :krneki:
DGUZELJ Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 Ej jest res ne razumem folka k gleda na razliko v ceni pri tem, ko se odloča al bo 95 al 98 tankal, ko pa je v končni fazi razlika na kestel pri motorju max 100SIT!
danci1973 Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 Ej jest res ne razumem folka k gleda na razliko v ceni pri tem, ko se odloča al bo 95 al 98 tankal, ko pa je v končni fazi razlika na kestel pri motorju max 100SIT! ← Pri 30000 km letno to znese 15 kSIT... Če jih maš viška, jih pa daj meni. D.
Tomozuki Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 Ne spomnim se vira, ampak nekje sem bral, da 98 oktanski bencin ni tako kvaliteten kot 95-ka in naj bi agregatu bolj škodil kot pomagal. Nekajkrat sem tankal 98 oktanski bencin pa nisem opazil nobene razlike, zato sem prešel nazaj na 95-ko.
MotoManiac Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 Priznam da sem precej zbegan glede vsega tega šišmiša z bencinom in oktani. Pred leti sem imel Ducati Monstra (l.97 s fergazerji) s športnim izpuhom in K&N filtrom. Na servisu pri Zorniku so mi svetovali raje 98 oktanski bencin namesto predpisanega 95 oktanskega, ker naj bi bilo menda bolje za mašino. Ker sem bil naiven in sem verjel "strokovnjakom" sem tankal super 98.(skor 2 leti :slap: ) Pri zapiranju plina pa mi je motor pogosto močno sekal iz avspuhov, česar pa na servisu z nastavitvijo vplinjačev niso uspeli odpraviti. Potem je naneslo, da sem nekajkrat po sili razmer natočil 95 okt. neosvinčenega in glej si ga no - motor je nehal pokati in je od takrat deloval brezhibno (s 95 oktanskim bencinom) :lol1: Iz tega sem se naučil dvoje : - razlika pri uporabi več oziroma manj oktanskega bencina NI samo v klenkanju in NI ISTO kateri bencin uporabimo, tudi če je predpisan manj oktanski lahko motor deluje drugače z več oktanskim. - ni res da z več oktanskim bencinom od predpisanega motor deluje enako kot z manj oktanskim (kar jih je že več tukaj trdilo, namreč da se razlika pozna samo v denarnici)- pri meni je bilo celo slabše z več oktanskim. Running a higher octane than what is recommended by the vehicle manufacturer will result in damage to your intakes, eventually. Run only what the manufacturer recommends and you will be safe. You aren't doing your car any favor by burning a higher than recommended octane fuel. Tole mnenje sem našel na enem US forumu. :yea1: Ponavadi tudi v navodilih piše : uporabljajte SAMO 95 oktanski neosvinčen bencin.
gizmOkak Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 Na OMW sem prašal benzinajota kašna je razlika med 100okt in 95okt oz 98okt...reku mi je sledeče: 95okt...je za motorje (agregate mislim) k imajo to predpisano 98okt...je kot prejšnji osvinčen, zato priporočjiv za "starejše" motorje 100okt... ima v primerjavi s prejšnjima 4% majn žvepla, 6% majnšo porabo in 5% bulši vžig That is it :unsure:
Erik Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 to se pravi, da bomo tankal 100 oktanca :yes: Če bodo kakšne razlike napram 95 poračam jutri, ko bo mal daljša tura :D
MotoManiac Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 Na OMW sem prašal benzinajota kašna je razlika med 100okt in 95okt oz 98okt...reku mi je sledeče: 95okt...je za motorje (agregate mislim) k imajo to predpisano 98okt...je kot prejšnji osvinčen, zato priporočjiv za "starejše" motorje 100okt... ima v primerjavi s prejšnjima 4% majn žvepla, 6% majnšo porabo in 5% bulši vžig That is it :unsure: ← Kako pa zgleda ta 5% bulši vžig? :D Bencinkelnar je pa sigurno najbolj verodostojen vir informacij. :slap:
MaraudeR Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 Na OMW sem prašal benzinajota kašna je razlika med 100okt in 95okt oz 98okt meni pa so na Petrolu povedali, da je 100 oktanski bencin pri OMV in z nim povezano reklamiranje "povečane zmogljivosti motorjev" le dobra reklamna poteza, da bi dvignili prodajo večoktanskega (dražjega) bencina, ki se sicer giblje nekje med 1-2% prodaje goriv...
gizmOkak Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 meni pa so na Petrolu povedali, da je 100 oktanski bencin pri OMV in z nim povezano reklamiranje "povečane zmogljivosti motorjev" le dobra reklamna poteza ← ma če mene prašaš lej je isti k. kaj tankam... Gre lih tko prevč al je 95 al 98 al 100... Reklamna poteza...itak, kaj pa druzga, če gre tomos na Wiski (tolk d prideš domou, pole menjaš bat :lol1: ) Gre motor isto na kar tankaš. 5% boljši vžig, nimam pojma kaj je mslu s tem lej :unsure: možno d to d motor lepše vžge in ni treba kurblat u nedogled in praznt baterijo :hmm:
Draksler Objavljeno Junij 26, 2005 Opozori Objavljeno Junij 26, 2005 Men motor dela odlično s 95 benzom, ne mislim zapravljat za nekaj kar ne rabim. Ko peritisnem start tipko prede k mucka, če jo božaš. Če pa rabite boljše zmogljivosti kupte močnejš motor, Akrapota (žal ga za moj moped niiiii... - zato motor prede na original tone)itd. Pr benzu pa ne bo kaj koristi. Opažam, pa da veliko bajkerjev zvišuje oktane v krvi :kva2: - ne vem zakaj jih rabjo. A bolj lepo predejo? Al pa nimajo nobene kompresije več? Moje mnenje....
Moto32 Objavljeno Junij 26, 2005 Opozori Objavljeno Junij 26, 2005 Tkole... Se moje mnenje o razliki med 98 in 100 oktanskim benzom: NI NOBENE RAZLIKE :P Skozi auspuha sem pognal ze 108l 100 oktanca,a ni nobene zaznavne spremembe napram 98 oktancu. Motor ne gre nic boljs in nic slabs,poraba je tudi nespremenjena... Bo najbrz kar drzalo tisto,da je to samo prodajni trik OMWja :whistle:
andrej Objavljeno Junij 26, 2005 Opozori Objavljeno Junij 26, 2005 (popravljeno) Jaz pa opažam občutno manjšo porabo s 100 oktancem, v primerjavi s 95. Včeraj sem prvič nameril pri XXi porabo 6,1l. Pri 95 okt nikoli ni šlo pod 6,5. Enako je opazil oče pri svojem BMW K100. Včeraj je prvič porabil pod 6l (običajno 7,5). BTW, neuporabo 95okt mi je priporočal tudi pooblaščeni serviser za Hondo. Menda so že imeli težave, ne spomnim se zakaj... Popravljeno Junij 26, 2005. Popravil andrej
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se