cation Objavljeno Junij 26, 2005 Deli Objavljeno Junij 26, 2005 sem probal tankat 100 oktanca v avto( 1.4 16v), pa se mi zdi da v porabi ni razlike v primerjavi s 95 oktanskim. zdi se mi pa(ce pac obcutek ne vara), da masina laufa bolj mirno, sploh pri hladnem motorju in pri nizkih obratih. da bi pa se poznalo kaj na moci, pa niti ne verjamem, niti nisem kaj takega opazo.... :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BAMATO Objavljeno Junij 27, 2005 Deli Objavljeno Junij 27, 2005 Poraba s 100 oktancem: - 5,8 :blink: - 6,1 :) S 95 pri zelo podobni vožnji nikoli prišel pod 6,3. Stil vožnje malo ganjanja čez Kočevje in Gorjance, ter del bolj T ob Kolpi, motor: CBR600. Opazil tudi nekoliko čistejši izpuh, manj saj :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Vivid Objavljeno Junij 28, 2005 Deli Objavljeno Junij 28, 2005 Jaz sem probal enkrat nalit 98 namesto 95 pa motor ni šel nič boljše. Samo zdel se mi je bolj "razštelan". Ne vem, nek čuden občutek je bil in nezadovoljstvo popolno. Je bilo pa prav nasprotno, ko sem enkrat v Italiji tankal shell V-power (menda je 99 oktanski). Ful je šlo. Verjetno je kaj drugega v tistem bencinu, kar doprinese k boljšemu občutku na gasu. Ampak najbolj pa gre, ko je mrzel zrak (zgodaj zjutraj, pozno zvečer, po nevihti) - je bolj stisljiv - in pomaga več kot vsi dodatni oktani nad 95... Me pa zanima še nekaj drugega. V ZDA je bencin z dosti nižjim oktanskim številom. Tisti, ki si pripeljejo avte iz Amerike sem, pač tankajo naš "juice". Kaj pa če prideš z "evropskim" vozilom (predpisano min. 95 okt.) v ZDA? Si tam dodajaš kake aditive? Oziroma, vprašam drugače. Motorji za evropski in ameriški trg so bolj ali manj enaki. Npr. yamaha ne dela eno mašino za R1-US in eno za R1-EU. Kakšne so te prilagoditve za ameriške modele oz. kaj naredijo evropski proizvajalci motorjev, da jih prodajajo v Ameriki? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Junij 28, 2005 Deli Objavljeno Junij 28, 2005 Me pa zanima še nekaj drugega. V ZDA je bencin z dosti nižjim oktanskim številom. Tisti, ki si pripeljejo avte iz Amerike sem, pač tankajo naš "juice". Kaj pa če prideš z "evropskim" vozilom (predpisano min. 95 okt.) v ZDA? Si tam dodajaš kake aditive? Oziroma, vprašam drugače. Motorji za evropski in ameriški trg so bolj ali manj enaki. Npr. yamaha ne dela eno mašino za R1-US in eno za R1-EU. Kakšne so te prilagoditve za ameriške modele oz. kaj naredijo evropski proizvajalci motorjev, da jih prodajajo v Ameriki? ← Definicije oktanskega števila so v Ameriki drugačne, tako da na primer njihovih 92 ustreza našim 96. Klik. D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BAMATO Objavljeno Junij 28, 2005 Deli Objavljeno Junij 28, 2005 Eno je oktanska vrednost RON (teoretična), v tem primeru 100, drugo pa je dejanska vrednost pri točenem gorivu (PON). Pri tem gre upoštevati še razlike med bencinskimi servisi, ki (po izkušnjah mnogih) niso zanemarljive EOF. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Junij 28, 2005 Deli Objavljeno Junij 28, 2005 EOF je End Of File? :D ;hja, pol majoo tam nekako realne oktane na pumpi direkt Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Junij 28, 2005 Deli Objavljeno Junij 28, 2005 Je bilo pa prav nasprotno, ko sem enkrat v Italiji tankal shell V-power (menda je 99 oktanski). Ful je šlo. Verjetno je kaj drugega v tistem bencinu, kar doprinese k boljšemu občutku na gasu. ← Ne ti benzina v italiji primerjat z našim. Naš je voda proti njihovmu :BUA: :BUA: Italija ima ful čist benzin, sam je tudi cena temu primerna. 1,12Eur/L Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Junij 29, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 29, 2005 :topic: cena bencina v italiji nima veze s kvaliteto le-tega. ITA ima malo drugacno davcno politiko vozil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Junij 29, 2005 Deli Objavljeno Junij 29, 2005 :topic: cena bencina v italiji nima veze s kvaliteto le-tega. ITA ima malo drugacno davcno politiko vozil. ← nja no sej cena benzina je odvisna sam od države to že, sam tudi kvaliteta benzina je druga :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cvetoo Objavljeno Junij 29, 2005 Deli Objavljeno Junij 29, 2005 Men motor dela odlično s 95 benzom, ne mislim zapravljat za nekaj kar ne rabim. Ko peritisnem start tipko prede k mucka, če jo božaš. Če pa rabite boljše zmogljivosti kupte močnejš motor, Akrapota (žal ga za moj moped niiiii... - zato motor prede na original tone)itd. Pr benzu pa ne bo kaj koristi. Opažam, pa da veliko bajkerjev zvišuje oktane v krvi :kva2: - ne vem zakaj jih rabjo. A bolj lepo predejo? Al pa nimajo nobene kompresije več? Moje mnenje.... ← Živjo! se podpišem pod doktorjev post. Me je pa kak mesec nazaj vprašal en gospod, ki si je kupil Bmw 650: Ti kaj pa ti tankaš?. A veš, da so mi rekli, da bi bilo fajn tankat več oktanov..... Kaj, če bi komu rekli še naj skoči z balkona na glavo? LP Cvetoo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vovin Objavljeno Junij 29, 2005 Deli Objavljeno Junij 29, 2005 Ne ti benzina v italiji primerjat z našim. Naš je voda proti njihovmu :BUA: :BUA: Italija ima ful čist benzin, sam je tudi cena temu primerna. 1,12Eur/L ← A se pol splaca tankat na Agipu? Eden je v Vodicah, za tega vem... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Staycool Objavljeno Julij 3, 2005 Deli Objavljeno Julij 3, 2005 bah... tud razlika v oktanih najbrz ni kar tko mal za hec.. Nikjer nisem zasledil, lahko da je samoumevno ampak a je OMVjev Super 100 s svincem noter al brez njega? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Objavljeno Julij 4, 2005 Deli Objavljeno Julij 4, 2005 Sprašuješ za neosvinčen 100....zmotil te je pa Super... Na OMV dajo Super 100 , za isto ceno ko 98.... :lol1: BTW, pred leti je znanec za motor kupoval avio-benz. Prisežem, da je lepše dišalo :D :D :D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Netman Objavljeno Julij 4, 2005 Deli Objavljeno Julij 4, 2005 Se še komu zdi, da ma 100 oktanski malo drugi vonj? meni malo diši po alkotu. mmmmmmm. :drunk: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Julij 4, 2005 Deli Objavljeno Julij 4, 2005 se nisem še posvetil vohanju le tega..... :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 4, 2005 Deli Objavljeno Julij 4, 2005 Ja, stotka res diši po tapravem bencinu :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Julij 4, 2005 Deli Objavljeno Julij 4, 2005 Hmmm, tankal v NSRo pa se mi zdi isti drek, nevem, spilo ga je preveč hitro, to je res :closedeyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Julij 4, 2005 Deli Objavljeno Julij 4, 2005 po 500 prevoženih kilometrih ti je isto tudi če vood notr tankaš... K jih boš mel mal več pod ritjo boš pa opazu razliko :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Denny Objavljeno Julij 6, 2005 Deli Objavljeno Julij 6, 2005 Na svojem motorju sem opazil razliko s 100 oktanskim. Sedaj dela še lepše in čisto enakomerno v prostem teku. Zelo se pozna pri vžigu. Saj je prej tudi vedno takoj vžgal, ampak sedaj sploh včasih ne slišim zaganjača. Samo se dotaknem gumba in kresne. Pa tudi, če miruje dlje časa. Poraba goriva se je zmanjšala tudi do 0.5 litra. Danes sem malo cruzal na easy in sem imel porabo 4.28l/100Km (prej s 95 oktanskim ponavadi in podobno vožnjo okrog 4.8l/100km). No, drugi del vožnje se nisem ravno jajcal in sem imel porabo 5.7l/100km (s 95 oktanskim in podobno vožnjo nisem prišel pod 6l/100km). Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vojak25 Objavljeno Julij 7, 2005 Deli Objavljeno Julij 7, 2005 Mi je sodelavec povedu, ki je preživel kar nekaj študentskih let na bencinskem servisu, da je 98 oktanski razen to da ima večje št. oktanov (več kemikalij) tut bolj čist od 95 (manj nečistoč v samem bencinu) tak da..... :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Špilferderber Objavljeno Julij 7, 2005 Deli Objavljeno Julij 7, 2005 po enem prevoženem tanku s stotko lahko rečem zgolj to, da razlike ni. :grrr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Julij 7, 2005 Deli Objavljeno Julij 7, 2005 mi je kolega povedu, da imajo boljoktanski benzi boljša čistila in maziva notri ... da razlike v moči itd ni, ampak da lepše poskrbijo za mašino med delovanjem ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ajgor the mad dog Objavljeno Julij 7, 2005 Deli Objavljeno Julij 7, 2005 A se pol splaca tankat na Agipu? Eden je v Vodicah, za tega vem... ← :grim :grim :grim saj jim ga dostavljajo iz Italije(Agip Slovenija svoje proizvode dobavlja iz rafinerij Eni v Italiji, ki sodijo med najboljše rafinerije v Evropi.) drugi je v Senožečah(med Litijo in Lj) tretji v BTC na Letališki četrti na OC Rudnik Jurčkova poleg McDonalda Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 7, 2005 Deli Objavljeno Julij 7, 2005 Moj moped je bil bolj poskočen s stotko, ampak je pa prosti tek postal neenakomeren in ker se mi ne da fergazerjev štelat, sem nazaj na 95 prešaltal. :glare: Pa pri motorjih z vbrizgom, ne pričakujte čudežev ker imajo "malenkost" več elektronike kot "navadni" motorji. Pa če se 98 oz 100 bencina proda par %, koliko časa pa potem gnije v cisternah pod zemljo? Če je par mesecev star bencin, sigurno ni več 100 oktanski :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vojak25 Objavljeno Julij 7, 2005 Deli Objavljeno Julij 7, 2005 To oktansko število je tak al tak teoretično :blink: dejanska vrednost vedno varira od servisa do servisa, sej je ena tabela na začetku pripeta kok se dejansko oktansko št. razlikuje od teoretičnega :? Sam pomoje to vsi proizvajalci motorjev vedo in računajo s tem .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se