Skoči na vsebino

Oktani in kaj pomenijo


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ja ampak še zmer je 100 oktanski več dejansko oktanski kot pa 95 .)

Popravljeno . Popravil DimmniBurek
Objavljeno

Jaz ne opazim nobene razlike.. Sem se dva tanka fural s 100 oktanskim, sedaj imam pa spet 95 in je isti šmorn!

Objavljeno

Men se pa zdi, da razlika je. Nisem sicer gledala porabe, amapk s 100ko se motor lepse obnasa, bolj vlece, tece bolj enakomerno,... Motor je FZ6S. Ravno tako kot Vivid opazam, da ko je motor zelo segret in ce je se vroce zraven, ne dela v redu. Slabse vlece, neenakomeren tek,... Mogoce kdo ve zakaj pride do tega? Se da kaj "nastelat"? Vcasih je ze prav motece...

Objavljeno
Ravno tako kot Vivid opazam, da ko je motor zelo segret in ce je se vroce zraven, ne dela v redu. Slabse vlece, neenakomeren tek,... Mogoce kdo ve zakaj pride do tega? Se da kaj "nastelat"? Vcasih je ze prav motece...

Bolj, kot je zrak vroč, bolj redek je in manjši "bang" se zgodi v mašini ... ;)

Objavljeno
Pa če se 98 oz 100 bencina proda par %, koliko časa pa potem gnije v cisternah pod zemljo? Če je par mesecev star bencin, sigurno ni več 100 oktanski :hmm:

ja, absolutno nihče "tamočnga" ne kupuje, zato pa pol "gnije" ... blablabla ...

Objavljeno

Sicer tole po občutku je težko ocenjevat samo jaz sem dosedaj dvakrat natankal 100 oktanca da vidim če je res kaj na tem. Rezultat je bil da sem s čisto turistično vožnjo dosegel maksimalno porabo dosedaj 8,2l, sem vidu da to ni to in sedaj sem spet na 95 s 7 litri porabe.

Kake razlike v teku motorja pa tud ni bilo slišat ali čutit.

Skratka kot sem že enkrat prej napisal so tole bolj buče in puljenje denarja.

LP

Leteči

Objavljeno
:grim  :grim  :grim  saj jim ga dostavljajo iz Italije(Agip Slovenija svoje proizvode dobavlja iz rafinerij Eni v Italiji, ki sodijo med najboljše rafinerije v Evropi.)

drugi je v Senožečah(med Litijo in Lj)

tretji  v BTC na Letališki

četrti na OC Rudnik Jurčkova poleg McDonalda

Če mene kdo vpraša, se povsod bolj splača tankat kot na Petrolu.

V popolnoma istih pogojih (govorim za avto) tankam na Petrolu 60 do 62 litrov, nadrugih pumpah povprečno 5 do 7 litrov manj. S tem, da imam 54 litrski tank lepo prosim. Pol ti pa petrolovci klobase prodajajo da avto postrani stoji, da se tank razširi pa kaj vem kaj še vse.

Baje je en tip enkrat vzorce jemal v 5 litrsko umerjeno plastenko(inštitut za meroslovje) in prišel do poraznih rezultatov povprečno okoli 4,8 litra. Da vse skup ni šlo v objavo je Petrol naredil isto kot dela inšpektorjem ki kao štelajo pumpe: dal mu je kufr evrov. Zato se petrolu na daleč ogibam, če je le alternativa. Lohk da sem zmešan sam men se zdi da to drži. Kdo pa meri količino. Če ti snamejo samo deci na deset litrov si zračunaj kolk jim dnevno ostane.

Objavljeno (popravljeno)

Kot prvo naš recimo 95 oktanski bencin baje nima niti realnih 92 oktanov. In zakaj te opazim razliko, ko tankam gorivo z istim okt. št. v Avstriji in Sloveniji?

In zakaj eni opazite razliko, drugi ne? Motorji so različni! Razlika je takrat, ko tankaš gorivo z manj oktani kot je predpisano za motor (kaj mislite, da brezveze proizvajalci podajajo zahteve o min. številu oktanov???)! Recimo, če je za en motor dovolj 91 oktanov, da ne prihaja do klenkanja, mu lahko daš 95, 98 ali 100, ko bo vse isto. Ker razvoj gre naprej, se delajo motorji vedno z večjimi moči in navori in posledično vedno z večjo kompresijo. In večja kot je kompresija, bolj je primerno višje oktansko gorivo.

Popravljeno . Popravil Denny
Objavljeno
Baje je en tip enkrat vzorce jemal v 5 litrsko umerjeno plastenko(inštitut za meroslovje) in prišel do poraznih rezultatov povprečno okoli 4,8 litra. Da vse skup ni šlo v objavo je Petrol naredil isto kot dela inšpektorjem ki kao štelajo pumpe: dal mu je kufr evrov. Zato se petrolu na daleč ogibam, če je le alternativa. Lohk da sem zmešan sam men se zdi da to drži. Kdo pa meri količino. Če ti snamejo samo deci na deset litrov si zračunaj kolk jim dnevno ostane.

V tem primeru pa si bom jaz kupil umerjeno plastenko (z inštituta za meroslovje) in pogosto obiskoval Petrol. :OK:

D.

Objavljeno
V tem primeru pa si bom jaz kupil umerjeno plastenko (z inštituta za meroslovje) in pogosto obiskoval Petrol. :OK:

D.

BTW: Posode so kovinske (mislim da ALU), ker plastika ima preveč raztezanja in zato večjo toleranco...

Objavljeno

že do zdej sem tankal samo na OMW-ju (če je bil petrol prou zadnja rešitev tudi tam) in od zdej naprej bo ista pjesma... OMW 100oktanca in rešen problem. V prasičko (CBR600f za nepoznavalce :blush: ) sm dozdej tanku 8 rezerarjev super 100 in rezultat. Na istih obratih 6000 v 6. prestavi s prejšnim 95 je blo 125km/h z istimi pogoji samo 100oktancem je na 130km/h. Poraba z 95 okt: 5,8 - 6,4 Poraba s 100okt: 5,4 - 5,8. Motor tudi teče bol mirno in lepše se pelje (ne pocukava). Se pa bl dere :) (res je glasnejši)

Tko z moje strani okrog 100oktanca :D

Objavljeno
... teče bol mirno in lepše se pelje (ne pocukava)...

kaj a prej je pa pocukaval :lol1: HONDA :lol1: (fantje sam tolk glejte da ne boste še kakega konjiča pridobili ker 100 tankate :P )

Objavljeno

Odkar sem meu tole pizdarijo ne eksperimentiram več!! :D :D Boli me kurac za razne 100 oktanske pizdarije! Pa kaj če je ista cena?! Dol mi visi! V svoj motor nalivam sam 95ko, motul 5100 in DOT4!!! Ketno pa mažem samo s kastrolovmu teflonastmu sprejem!

Objavljeno
kaj a prej je pa pocukaval  :lol1:  HONDA  :lol1:  (fantje sam tolk glejte da ne boste še kakega konjiča pridobili ker 100 tankate  :P )

a a :grrr ne to. Če si se za avtom furou mal dlje na zelo nizkih obratih (2-3k) in pole ga hotu prehitet brez da bi šaltal je mal pokašlala pole pa potegnla cbr-a. Sej to tudi tebi dela z yahamamo :) zdej to ne več. Ja sej vem, V2 1000cc :doze: rešeni problemi

Objavljeno
Bolj, kot je zrak vroč, bolj redek je in manjši "bang" se zgodi v mašini ... ;)

Aaaa :) hvala za pojasnilo.

Kako je pa to pri drugih motorjih reseno? Al vsi slabse delujejo ko je zrak mocno segret?

Objavljeno
Na istih obratih 6000 v 6. prestavi s prejšnim 95 je blo 125km/h z istimi pogoji samo 100oktancem je na 130km/h.

Gizmo,s tole izjavo si pa "enmau" mimo udaru :P

Pri istih obratih se hitrost NE MORE povečat!

Razen če si natankal kakšnega takega vraga,da ti je spremenilo tudi prestavno razmerje na prasički :devil: .)

Objavljeno (popravljeno)
Gizmo,s tole izjavo si pa "enmau" mimo udaru :P

Pri istih obratih se hitrost NE MORE povečat!

Razen če si natankal kakšnega takega vraga,da ti je spremenilo tudi prestavno razmerje na prasički :devil:  .)

ne ne, ni res :grrr pejdi pogledat, pa te peljem in boš vidu. Meni tudi ni logične povezave med tem, sam je res. Popolnoma ista cesta, isti pogoji drug bencin.... OK, razn enih 10°C majn in mal več kisika v zraku... Resno, meni tudi ni logike glede teh obratu, sam zgleda d neki bo na tem :? Pa sm večkrat opazu to ne sam enkrat.............matr, zdej grem pa pogledat če je res :devil:

Pa neki bo na tem benzinu, k če natankaš nitro v APN-ja gre ku strela preko 80km/h z navadnim bencinom pa 60... ima pa zmeri ista razmerja al se motim :hmm:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Objavljeno
ne ne, ni res :grrr pejdi pogledat, pa te peljem in boš vidu. Meni tudi ni logične povezave med tem, sam je res. Popolnoma ista cesta, isti pogoji drug bencin.... OK, razn enih 10°C majn in mal več kisika v zraku... Resno, meni tudi ni logike glede teh obratu, sam zgleda d neki bo na tem :? Pa sm večkrat opazu to ne sam enkrat.............matr, zdej grem pa pogledat če je res :devil:

:lol1: :lol:

Daj, razmisli še enkrat... Pa če bi motor naenkrat imel 1000 konjev, bi pri istih obratih imel isto hitrost...

Pa neki bo na tem benzinu, k če natankaš nitro v APN-ja gre ku strela preko 80km/h z navadnim bencinom pa 60... ima pa zmeri ista razmerja al se motim :hmm:

Da nisi ti malo preveč nitra vdihaval... :naughty:

D.

Objavljeno
:lol1: :lol:

Daj, razmisli še enkrat... Pa če bi motor naenkrat imel 1000 konjev, bi pri istih obratih imel isto hitrost...

Da nisi ti malo preveč nitra vdihaval... :naughty:

D.

ma sej pravim, nevem, lahko sm tudi narobe gledu, matr, zdej sm pa zmeden :blush: :wacko: Bom preveru še enkrat, bom pole bluzu.... pa poberem nazaj vse kar sm dozdej reku :xx:

Objavljeno
Pa neki bo na tem benzinu, k če natankaš nitro v APN-ja gre ku strela preko 80km/h z navadnim bencinom pa 60... ima pa zmeri ista razmerja al se motim :hmm:

Nitro v APN? A lahko malo opišeš?

Objavljeno

to dam pa gizmozu prav res se bolj dere to sem pa tudi jaz opazil :OK:

Objavljeno

Če naliješ npr eter v apn gre res precej hitreje, vendar ne pri istih vrtljajih, ampak pri mnogo višjih vrtljajih.. Posledica pa je slej ko prej zaribana mašina, vsaj moje izkušnje z avtomatikom so take.. .)

Objavljeno

mogoče gre za nitrometan? nitrometan se uporablja v modelarstvu, uporabljal pa se je (baje) tudi v vojaškem letastvu 2. sv. vojne - japonci so tako dosegli hitrejše vzpenjanje avionov. & še ena zanimiva: po pogovoru s profesorjem kemije, mi je le-ta svetoval naj navadnemu bencinu dodam nekaj nitrometana (s tem naj bi povečal oktansko število) :D

njegov drugi nasvet je pa bil naj kupim 95 okt bencin, ga nalijem v malce večjo posodo in vanj vržem kocko karbida. :naughty: stvar bo šumela in ostal naj bi kar dober bencin brez nečistoč. nisem še proval, kr nisem dobil karbida.. mislim pa da bi veljalo poskusit. :OK: :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!