SiR Objavljeno Julij 9, 2005 Opozori Objavljeno Julij 9, 2005 no sj to me je zanima. .. .sm se že čudu, kje je gizmo vidu,da bi mel kdo sistem za dušikov oksid montiran na apnco ...
Stric Burek Objavljeno Julij 9, 2005 Opozori Objavljeno Julij 9, 2005 Pomoje je mislu Nitro razredčilo :doze: .)
Miki Mauss Objavljeno Julij 10, 2005 Opozori Objavljeno Julij 10, 2005 BTW: Posode so kovinske (mislim da ALU), ker plastika ima preveč raztezanja in zato večjo toleranco... ← pusti take malenkosti. Sem pač napisal plastenko. A to, da ti pa kradejo gorivo te :nono: pa ne moti?
matjazek Objavljeno Julij 10, 2005 Opozori Objavljeno Julij 10, 2005 (popravljeno) Baje je en tip enkrat vzorce jemal v 5 litrsko umerjeno plastenko(inštitut za meroslovje) in prišel do poraznih rezultatov povprečno okoli 4,8 litra. Da vse skup ni šlo v objavo je Petrol naredil isto kot dela inšpektorjem ki kao štelajo pumpe: dal mu je kufr evrov. ← Dej povej kaj bolj konkretno, da pridemo zadevi do dna. Tole je zelo na pamet napisano... LP, Matjaz PS. "Inštitut za meroslovje" ne uporablja umerjenih plastenk. Od kje ti ta informacija? Popravljeno Julij 10, 2005. Popravil matjazek
oldy Objavljeno Julij 10, 2005 Opozori Objavljeno Julij 10, 2005 Nekaj je treba vedet,več oktanov boljše izgorevanje,kar je vsekakor dobro za motor. Na moči pa se komaj kaj pozna. :OK:
danci1973 Objavljeno Julij 10, 2005 Opozori Objavljeno Julij 10, 2005 (popravljeno) Nekaj je treba vedet,več oktanov boljše izgorevanje,kar je vsekakor dobro za motor. Na moči pa se komaj kaj pozna. :OK: ← Ni res. V grobem je več oktanov = počasnejše in slabše izgorevanje. D. Popravljeno Julij 10, 2005. Popravil danci1973
Miki Mauss Objavljeno Julij 12, 2005 Opozori Objavljeno Julij 12, 2005 Dej povej kaj bolj konkretno, da pridemo zadevi do dna. Tole je zelo na pamet napisano... LP, Matjaz PS. "Inštitut za meroslovje" ne uporablja umerjenih plastenk. Od kje ti ta informacija? ← Pač... Uporabil sem besedo plastenke. K se je prvi na to obesil sem vedel, da bo štala. Šlo je za neko posodo, lahko da kovinsko, morda celo stekleno. Bral sem pa na nekem forumu (sori ne spomnim se kje, je že sigurno leto nazaj), čisto slučajno mi je pa istočasno kolega k dela v lj na eni večji pumpi razlagal, da je en čudak tankal v neko posodo iz skor vsak pumpe po 5 lin to zlival v svoj tank. Sori, ampak kosem potem postal pozoren in videl kaka je razlika v litrih natankanega med petrolom in npr MOLom, sem se pač odločil, da me petrol ne vidi več. Itak pa je brez veze proti vetru scat, ker petrol je država, proti državi pa nič ne moreš, pa če jim dokažeš ne vem kaj se ti smeji. In ker smo Slovencljni ovce, (lej kaj nam npr. čefurji delajo, me prav zanima če bo čez 30 let še obstajal slovenski jezik, al bomo samo doma šepetali po slovensko in upali da nas kdo ne sliši) ostaneš pri vsej zadevi sam in vsi ti obrnejo hrbet. Pa to ni samo v tem primeru tko. Lahko pa tankaš drugje :)
Robtech Objavljeno Julij 12, 2005 Opozori Objavljeno Julij 12, 2005 nevrjetno ampak diskusija o oktanih še kar teče. v bencinskih motorjih se bencin zaradi dobre sposobnosti za uplinjanje hitro uplini. temperatura samovžiga naj bo čim višja saj tako omogočimo višje kompresijsko razmerje in zmanjšamo možnost klenkanja. Odpornost proti klenkanju merimo z oktanskim številom. v osvinčenen bencin dodajajo svinčeveve spojine (tetrametil, tetraetil), ki povečajo oktansko število na 95 (normalni bencin) ali 98 (super bencin). gre se za SAMOVŽIG GORIVA in ne za navem kaj vse. višje kot je kompresijsko razmerje večoktansko gorivo potrebujemo. drži pa tudi da imajo goriva kot je Super 100 al kako se imenuje večjo energijsko vrednost saj so bolj prečiščena z manj nečistočami. je pa res da ko ga vlijete v zarjavel rezervar za gorivo niste nič naredili razen tega da ste zapravili dodaten denar. letalom v drugi svetovni vojni so pa brizgali vodo v cilindre ta se je takoj uparila ter navlažila zrak kateri je bil seveda gostejši ter je s tem povečal kompresijo motorju.
vojak25 Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Robotech... še sam ne bi mogel bolje napisat :OK: upam da je folk končno dojel da zarad oktanov njihove mašine ne bodo nič hitreje letele :grrr
Ice Objavljeno Julij 13, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 mogoce se kdo prebere zacetke te teme.
gizmOkak Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 no sj to me je zanima. .. .sm se že čudu, kje je gizmo vidu,da bi mel kdo sistem za dušikov oksid montiran na apnco ... ← ja še v prahu po možnosti :P ne ne, je lepo napisal kolega wajdouc d gre za nitrometan, sam na kratko se pr nas rabi kar beseda nitro :blush: V glavnem, prečekiru še enkrat zadevo s tem 100-okt na moji prasički.... Ugotovu d pri 6000k/min se dere bl ka prej, gre pa isto :oops: sm prehitro pisu zadnič pa slabo gledu na obratomer zgleda...... Se posipam s pepelom :wacko:
Robtech Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 mogoče pa se tej temi le obtea svetel konec :) . bi bil že čas :doze:
danci1973 Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 (popravljeno) drži pa tudi da imajo goriva kot je Super 100 al kako se imenuje večjo energijsko vrednost saj so bolj prečiščena z manj nečistočami. Dvomim, da je bencin 'čistejši' samo zato, ker ima več oktanov. Prej bi rekel, da je to odvisno od 'solidnosti' proizvajalca - ampak tak proizvajalec ima čistejše VSE vrste bencina. V principu višjeoktanski bencin gori počasneje - to pa pomeni, da je izgorevanje takšnega bencina v motorju, ki nima dovolj visoke kompresije, nepopolno. Motor z nepopolnim izgorevanjem pa ima manjšo moč, več emisij in navsezadnje tudi višjo porabo - verjetno pa so vse te razlike komaj opazne. letalom v drugi svetovni vojni so pa brizgali vodo v cilindre ta se je takoj uparila ter navlažila zrak kateri je bil seveda gostejši ter je s tem povečal kompresijo motorju. ← Voda, ki se upari, predvsem ohladi zgorevalni prostor in s tem nekoliko zmanjša možnost predčasnega (samo)vžiga. Z gostoto zraka nima nobene veze, še manj pa s kompresijo motorja, ki je odvisna samo od fizičnih lastnosti le-tega (velikost, tesnenje, ... ). To se uporablja še danes pri visoko navitih (predvsem) turbo motorjih. D. Popravljeno Julij 13, 2005. Popravil danci1973
Pervy Objavljeno Julij 20, 2005 Opozori Objavljeno Julij 20, 2005 kemija gor ali dol, prej sem tankal v motor 95, zdaj pa 98 ali 100. opazil približno 0,5 do 1 liter manjšo porabo in "na uho" bolj miren tek. le po občutku je prosti tek za cca 100 obratov nižji :hmm: pri normalni porabi med 7,5 in 8 litrov za 95 se mi splača višje oktanske tankat
CeneM Objavljeno Julij 21, 2005 Opozori Objavljeno Julij 21, 2005 Namesto 95 nalil 100 oktanov. Poraba in moč brez opazne razlike, zdi se mi da pa lažje vžge in da ima mirnejši tek.
king Objavljeno Julij 22, 2005 Opozori Objavljeno Julij 22, 2005 ..Ker nisem glih "profi" v mašinah sprašujem, če ta 100 oktanski bencin kej upliva na "einspritz" pumpo al kej druzga. tle, pa tam sm slišu razno razne štorije, pa me zanima.. :hmm:
Moto32 Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 ..Ker nisem glih "profi" v mašinah sprašujem, če ta 100 oktanski bencin kej upliva na "einspritz" pumpo al kej druzga. tle, pa tam sm slišu razno razne štorije, pa me zanima.. :hmm: ← Nima kej vplivat :nono: Razlika med 95 in 98 (oz. 100) oktanskim benzom je sam v temu,da pri 95 prej pride do samovžiga goriva. Tankaš lohk najman tolk oktanca,kot ga je predpisal proizvajalc motorja. Seveda lohk tankaš tud benz z več oktani,je pa to sam metanje dnarja stran,motorju pa ne škodi (korist pa tud ne :grrr ).
Tomozuki Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 No, naredil sem test in tankal tudi 98 in 100 v mojega Kimikota. Razlike pa ni nobene, ne v porabi, ne v pospeških in ne v končni B)
Draksler Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 ..Ker nisem glih "profi" v mašinah sprašujem, če ta 100 oktanski bencin kej upliva na "einspritz" pumpo al kej druzga. tle, pa tam sm slišu razno razne štorije, pa me zanima.. :hmm: ← Nima veze - NE!
Moto32 Objavljeno September 11, 2005 Opozori Objavljeno September 11, 2005 Ko sm se včeraj ustavu na OMVju (se ve,zakaj :P ),sm dobu tud tole zadevo: Komentarji? :D
CAPIROMZY Objavljeno September 11, 2005 Opozori Objavljeno September 11, 2005 Nima kej vplivat :nono: Razlika med 95 in 98 (oz. 100) oktanskim benzom je sam v temu,da pri 95 prej pride do samovžiga goriva. Tankaš lohk najman tolk oktanca,kot ga je predpisal proizvajalc motorja. Seveda lohk tankaš tud benz z več oktani,je pa to sam metanje dnarja stran,motorju pa ne škodi (korist pa tud ne :grrr ). ← Če imaš katalizator, pol ne smeš tankat 98 <_< ker ti ga zabaše Če si pa brez, pol pa nima veze! Pozna se mogoče samo če imaš motor prižgan in v prostem teku. Men je npr. z 98 lepše delal "pod štantgasom" kot pa z 95. Ni pa bistvena razlike .)
Leteči Objavljeno September 11, 2005 Opozori Objavljeno September 11, 2005 Če imaš katalizator, pol ne smeš tankat 98 <_< ker ti ga zabaše ← To ni res!!! To je veljalo za osvinčen bencin ki ga pa na naših črpalkah ni več.
danci1973 Objavljeno September 11, 2005 Opozori Objavljeno September 11, 2005 Ko sm se včeraj ustavu na OMVju (se ve,zakaj :P ),sm dobu tud tole zadevo: Komentarji? :D ← Verjamem le prvi točki... :doze: Vse ostalo je pač marketing... D.
Moto32 Objavljeno September 12, 2005 Opozori Objavljeno September 12, 2005 Če imaš katalizator, pol ne smeš tankat 98 <_< ker ti ga zabaše ← A ti to resno??? :eek: :eek: :eek: :slap:
stuhec Objavljeno Maj 14, 2007 Opozori Objavljeno Maj 14, 2007 nadaljevanje iz FZ 6: ice Jaz tud tankam kr 95. Sem parkrat tankal 100ko pa nisem opazo razlike z enako voznjo bi moral manj porabit
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se