Skoči na vsebino

BMW R100 RT/RS


strom

Priporočene objave

Zanimajo me vse dobre, še bolj pa slabe strani BMW R100RT pa tudi RS... kako hitro se troši potrošni material in cene le-tega...

Kakšne so kaj vaše izkušnje z njimi... v mislih imam letnike nekje med 1980 in 1990...

Zahvaljuje se vam

Primus.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Končno,da se eden odloči za tapravi motor.Če ti ga bo uspelo dobiti,boš lastnik enega od motorjev s pedigrejem.In to zelo trpežnega motorja.Da ne dolgovezim:najprej sem imel R-65 LS.Imel sem ga dve leti-niti žarnica ni crknila(trkam na les).Potem mi je postal premajhen,po centimetrih,zmogljivosti so bile 1A,in sem kupil K100 RT,in si s tem kupil pameti,kajti ni večjega shita od tega,kar naprej je crkoval,...Zato trdim,da edino boxer je tapravi BMW(zdaj ga tudi sam iščem,R-100 RT namreč.Kar pa sem prebral v Motorradu so pa samo pohvalne kritike,od lege na cesti,porabe,...Motor gre brez kakršnega posega v motor preko 100.000 kilometrov,olje se menja na 7.500 km,ob ostrejši vožnji se ventili razštelajo že po 2-3.000 kilopmetrih,ampak to ni problem,ker si jih sam nazaj nastaviš,...Skratka to je motor,ki bo zelo enostaven in hvaležen za vzdrževanje!najbolje,da se o tem prepričaš sam pri kakšnem lastniku R-100ja,najboljše informacije pa ti bo dal Capuder(mehanik na BMW servisu-tudi sam lastnik boxer RTja).Želim ti da kupiš dober motor-mašina bo šla brez problema.Upam pa,da mi ga ne spelješ izpred nosa.

See ya on the road!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer ne spada sem,ampak....

easy5 sam vem za vsaj 20 motorjev,kateri so brez posega v masino naredili 100k km in vec in to brez vsakrsnih problemov,razen potrosnega materiala.in fantje in dekleta jih ne sparajo.6 VFR,4 FJ,4 GSX (R in F),2 XJ (600 in 900),2 goldwinga,en triumph sprint in celo en Z 900.tako da ta "magicna meja ze zdavnaj ni magicna vec.moja VF 750 C ima ze vec kot 100k km (od tega sem jih sam naredil 91k) in masina se ni bila odprta.

glede kvalitet in slabosti RT/RS serije BMW-jev: to so potovalni motorji z ne pretirano sportnimi akcenti.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah, kar se "magične" meje 100k tiče.... v povprečju bi naredil cca 30-40000 km na leto. Če je seveda bolj malo snega pozimi.

Kakšno leto nazaj sem kupil 1985 Kawasaki GPZ 600R. Kar OK zadeva, čez zimo sem naredil 10000km, potem pa je oljna pumpa dobila luft in je šel ležaj na ojnici papa. Pa sem zamenjal komplet glavno gred z ojnicami in vsemi ležaji (načeloma okoli 2kDEM na servisu, malo sreče pa vez - 300DEM). Čakam še oljno pumpo, spomladi bom pa verjetno prodal zadevo.

Motor je po 60 - 80.000 km kot nov. Bi pa kaj 1000ccm pa boxerja, še raje pa V-twina.

Sicer pa niti ne verjamem, da bom dobil kje še kakšnega R100RT s pod 50000 km.

Gledam tudi kakšne starejše Moto Guzzije. Sicer rabim zanesljivo mašino pa malce večjo medosno razdaljo. Pač za dva + prtljaga.

VFR... njami. Samo vzdrževanje je malce predrago za moj okus. Sem peljal VFR750 od prijatelja, pa se pelje super zadeva. Pa niti se ne dobi kakšne dobre pod 10-15kDEM.

FJ... mi je všeč, sploh če ima še spodnji del oklepa. Več kot to pa ne vem o njih.

XJ... 1200 ali 1300 so mi všeč. XJR to... sicer pa diversioni mi niso nekaj... preveč hecno-sumljiva mašina. Pa še 600 ne gre nikamor, 900 pa tudi nekako ne doseže mojih standardov. Če mi jo pa kdo podari se pa seveda nebi branil.

Magna ima pa itak tako mašino kot VFR. Ampak dragooo... če bom zbral 5-6 kDEM bo veliko. Če ne dobim prej že kakšnega guzzija... bomo videli.

Easy, sem gledal tudi K100. Pa mi je načeloma všeč motor, res pa je, da K-jev niti ne hvalijo toliko. Če se pa kje vidimo, se pa vseeno priporočam za testno vožnjo. Še raje, če ti uspe dobiti R100.

Ja... športnosti nekako niti ne rabim. Sem imel že sedaj sport-tourerja, pa tisti sport ni prišel do izraza. Vsaj pri mojem stilu vožnje ne. Sem malce sprobal tudi Aprilio RST 1000 Futuro, pa razen oblike ni preveč navdihnjen motor. Proti VFR nima šans. :)

Če ima kdo še kakšno idejo, poleg BMW R100RT in pa Guzzija, se priporočam... nekako bi bilo pa fino če:

ima velik tank za benz... 18l ali več

-V-twin ali pa vsaj boxer

-dovolj velika medosna, da je prostor za voznika, sopotnika + zadnji kufer ne da bi slednji bil že nekje 1m od zadnje osi.

-Možnost montiranja stranskih kufrov

-Sprejemljiva poraba... ne čez 6l/100km pri zmerni vožnji (gpz600r ima cca 5l)

-dobre zavore... boben spredaj mi ravno ni všeč...

-sprejemljiva cena.. saj vem da se dobi goldwinga za 50kDEM ali pa HD FLHCUImegasuperdupernevemkakšenglide za 80kDEM.

-ok, ne HD pa načeloma ne italijan... razen guzzi. :)) Če bo pa kdo prodajal drugo leto MG California III se pa priporočam... zadeve z vbrizgom goriva ne maram... hočem frgazarje...

-ja ja, saj vem... pa še glasbeno željo... :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe... californio III za 850-900k??? Ne verjamem...

Sicer pa... najdte kšn šiht računalničarju... pa se bo kej več nabral...

Dej Ice, najdi kej... dej no... jest sm broke

Sam človk res rata zmatran če nič ne dela... (sploh pa če je to motor )

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Aja, sem pozabi, je ja Yamaha doma. Pri Stromu. Je pa zani ivo, jih skoraj ni v oglasih.. Teh R100/80RT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!