Skoči na vsebino

SBK 2004


flero

Priporočene objave

Sm gledu drugo dirko, Haga se ye spet vrnil B) , v prvi dirki pa je odstopil zarad okvare menjalnika.

Ujel sem tud konec Supersprt-a, van deGoorbergh je zmagal pred svojim moštvenim soborcem, obadva z veliko prednostjo na R6-kah :grim ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:kva2: SBK CBR-ka 1000 ma bojda 210 pesov, s tem , da je motor šele na začetku razvoja!!!! Vermuelen je lepo peljal drugo dirko, Ducatiju bo letos še vroče - hvala bogu, postaja zanimivo :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če je to res s Hondo bo še hudičev zanimivo :hmm: :hmm: :hmm: !¨

Pa tut ostali ne bojo kr spal in čakal....

Se že veselim novih dirk, z mal sreče se jih bomo slovenci udeležil z našimi dirkači!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka čast Chilli-ju. Tip ma že krepko prek 30 let če ne že blizu 40 ali celo čez, pa se še vedno kosa s "ta mladimi" :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka čast Chilli-ju. Tip ma že krepko prek 30 let če ne že blizu 40 ali celo čez, pa se še vedno kosa s "ta mladimi" :notworthy:

Komentator je reku da ma 39 let že četrto leto zapored :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pegram Scores First Wins for '04 Yamaha R1

Press Release Issued By Joel Lehnhoff P.R. (February 29, 2004)

AMA Superbike regular Larry Pegram goes into Daytona Bikeweek with two race wins on the brand new '04 R1. "As far as I am aware, these are the first wins for the new Yamaha Litre bike." Pegram said. "It makes me very excited for the races next weekend."

Win #1 came on Friday the 27th when Pegram decimated the field in the CCS/Expert Unlimited Supersport race. Although Pegram used the race as a shakedown for next weekend he was very happy to score his first win of the year.

Win #2 was in Sunday's Expert Unlimited Grand Prix, where Larry beat the Suzuki foursome of Shawn Higbee, John Haner, Steve Rapp and Eric Wood, who made up the rest of the top five. And he did it in exciting style passing Higbee at the line with Haner closely behind in third.

Pegram finished by saying, "we hope to get Yamaha involved in our race program and now we have a little something to encourage them. Now all I have to do is repeat a win or two next weekend."

:yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Now 28 years old, Anthony Gobert has never taken a big championship since leaving Australia, however, and has had his problems with race team management and sponsors over the years. We wish him the best of luck and hope he can showcase his tremendous talent with the Erion Racing team in 2004

Izvirni greh je v ljubezni do trave in opijatov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 Mauro Sanchini Team Kawasaki Bertocchi Kawasaki ZX10 B) Če pomislim :hmm: , da je jeseni na treningu finala ISC, Beno za Sanchinijem zaostajal pičlih 7 desetink :blink: in to z bistveno slabšim skuterjem .) :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

dons zjutri gledal kako je LANCONI suvereno vodil...pol pa v travci prstal-ga je DUCATI kr dol stresu-prevzel vodstvo MARTIN(?)..pa mu je DUCATI zaribal-eksplodiral-zatrokiral--pa je MCCOY kljub-nič novega za njega-močno obrabljeni gumi zmagal-presenetil CORSER--PETRONAS-je zbiri bliže......zanimivo je blo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Včerajšnja dirka v Monzi kar zanimiva. Precej Ducatijev zaribalo, pa Suzuki tudi.

Skozi parabolico se je kadilo izpod gum, da je bilo veselje ! :kva2: :kva2:

Kakšna pa so pravila o kubikaži in ostalih stvareh letos pri SBK.

Sem kar poblendal, ko sem videl R1, pa CBR1000, pa Petronas . :?

Kaj bojo zdaj imeli Ducatiji kubikažo do 1200 ccm, da bojo konkurenčni ?

In pri Hondi nobenega konkretnega pilota. Se vidi, da delajo v glavnem na MotoGP. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Več kot dvovaljnim motociklom otežujejo dihanje, pa še obtežijo jih.

Vsi vozijo na enakih (cestnih) gumah Made by Pirelli.

Chris Vanmullen ni ravno nek levi šofer Honde, lani je zmagal v SS 600 SBK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tele pirelli gume so čist neki ekstra....

Se bojo mogl še kr neki časa trudit da bojo Dunlop al pa Michelin ujel....

Mi nimamo nč kej dobrih izkušenj z njimi!!!! :BUA: :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Chris Vanmullen ni ravno nek levi šofer Honde, lani je zmagal v SS 600 SBK.

Mislim, da so piloti špice letos Haga, Chili in Corser. B)

Koliko kg, pa morajo imeti štirivaljniki letos? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa Laconi pa Toseland????

Pa še kdo se najde med starimi mački....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vidim , da se o SBK skoraj nič ne piše, kar kaže na to, koliko je izgubil na gledanosti z uvedbo novega razreda MotoGP.

Sploh pa ni čudno, saj ne veš , al je to monomarka DUCATI al, KAJ ???. :BUA:

MA PEESDA, po mojem majo še serijski litrski štirivalnjiki več konjev, kot tisti na SBK. :angry: :angry:

Brez veze, prvih 10 motorjev Ducati. če bi bil tolko dober Ducati, bi tudi v MotoGP kaj pokazali. :angry:

Ne pa take fore na SBK uganjat.

Zamorit, kar je več kot dva bata, pa obtežit in ne vem še kaj, po možnosti še serijske cestne gume in še to napol prazne.

In pol vidiš take super bike, kot suza, honda,kawa in yamaha, k vozijo zadaj za duceti kot ena stara JAJCA !!! :angry:

Ma saj, če vidi to en laik, bo reku, da je Duce tako hard motor, k zjebe vse japonce za kratk cajt in to samo z DVEMA BATKOMA!! :angry:

SEM JEZEN. :fight2: :fight2:

Prej zanimivo prvenstvo je ratalo zdaj monomarka Duce. Pa naj ducati tekmuje z obteženim štirivaljnikom, če ga majo ?? :angry:

F...OFF :angry: :angry:

ČE BI JAZ DELAL PRAVILNIK, BI REKEL DO 750 CCM IN JEBITE SE !!! KAR MAŠ U SERIJSKI PROZVODNJI, TO DAJ NA PIŠTO !!!! PA ALI MA 2, 4, 6 AL 8 CILINDROU. SAMO, DA JE SERIJSKI.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kva se pa ti tko jeziš :D

Dejstvo je,da Ducati za SBK sigurno namenja največ pozornosti in s tem tudi denarja od vseh ekip v SBK in ne vem kaj je s tem narobe.

Če japonci ne morejo spravit skupej enga konkurenčnega motorja ( razen Honda ) je pa to zelo žalostno.

Ali je potem tudi MotoGP brezveze,ko so skoraj vsako dirko med prvih pet 4 Honde .)

Dejstvo pa je,da se SBK-ju posveča premalo pozornosti. Ko sem v nedeljo hotel na Eurosportu gledati posnetek dirke ob 22.00 je bil na sporedu en kurčev tenis,ki je trajal do 22.40 o SBK pa ne duha ne sluha :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SBK sem gledal na Italia Uno. na Eurosport pa res ne duha ne sluha. :BUA:

Pizdim se zato, ker so spredaj sami Duceti, pol po eni minuti pa pridejo prvi Japanci zadaj.

Ma ne mi rec

, da so japonci tako u kurcu in da ne znajo zrihtat masine :angry:

pravila naj postimajo, pa bo bolj posteno

Sem se zmeraj jezen ! :fight2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pizdim se zato, ker so spredaj sami Duceti, pol po eni minuti pa pridejo prvi Japanci zadaj.

Ma ne mi rec

, da so japonci tako u kurcu in da ne znajo zrihtat masine :angry:

Japonci nimajo interesa vlagat v SBK (tudi Vermuelnova Honda ni tovarniška, ampak so jo Belgijci sami skupaj spravli), saj že na škrge dihajo, ko morajo financirat MOTOGP.

Tudi štiritaktni motokross jim načenja budžet, baje jim je pošteno žal, da so forsirali 4T stroje v cross, saj je razvoj 5x dražji od 2T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej Salsa,dej povej kok ste kej zadovoljni z novo makino pri Bertotu,predvsem v primerjavi z prejšnjo,,drgač pa svaka čast za uvrstitev že na dirko!Po Jermanu končno spet en tekmovalc v sbk,pa še piste nimamo,Slovenci smo pravi fenomeni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V primerjavi z R1 je R7 nekoliko lažja za vožnjo, R1 je le tisočak. Morem rečt, da s Pirellijem nismo bili zadovoljni, imel smo kr neki problemov z nastavitvijo zadaj.

Drugače pa motor vleče noro, pravi pilot, upam da bo kej več informacij ko se vrnemo iz naslednje dirke za svetovno prvenstvo.

post-14-1086329407.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!