Skoči na vsebino

uvoz motorja suzuki gsx 750f


Priporočene objave

Objavljeno

Koliko se splaca uvozit motor iz D v SLO in kok priblizno pridejo dajatve pri nas

Uredil - vicko on 31/10/2001 19:02:21

Objavljeno

vprasaj na carinsko izpostavo v tvoji blizini.

-------

What part of NO don´t You understand?

Objavljeno

Hola!

Al pa kaksnega spediterja - in potem NIKAKOR ne pozabi sporociti semle kaj si izvedel - nas je vec takih, ki nas to ZELO zanima!!!

LP suzuki

Uredil - suzuki on 01/11/2001 15:24:35

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

gremo od začetka:

motor iz EU ne podleže plačilu carine ampak samo davek 19%

za države izven eu pa je carina tudi do 27%, odvisno od sporazuma, ki ga imamo z državo proizvajalko motorjev (tudi 9,6%),

ko motor uvoziš, je potrebno opraviti še homologacijo,

vsa motorna kolesa jo opravijo v kopru TOMOS, vsaj ne vem še za kakšno enoto, ki opravi homologacijo.

ko imaš vsa potrdila v roki ga lahko na upravni enoti tudi registriraš.

moraš pa pomisliti tudi na spremljevalne stroške, prevoz, plačilo špediterjem za ECL ki je tu nekje 7000 sit, odvisno od špedicije; itd...

marijan

Objavljeno

quote:

gremo od začetka:

motor iz EU ne podleže plačilu carine ampak samo davek 19%

za države izven eu pa je carina tudi do 27%, odvisno od sporazuma, ki ga imamo z državo proizvajalko motorjev (tudi 9,6%),

ko motor uvoziš, je potrebno opraviti še homologacijo,

vsa motorna kolesa jo opravijo v kopru TOMOS, vsaj ne vem še za kakšno enoto, ki opravi homologacijo.

ko imaš vsa potrdila v roki ga lahko na upravni enoti tudi registriraš.

moraš pa pomisliti tudi na spremljevalne stroške, prevoz, plačilo špediterjem za ECL ki je tu nekje 7000 sit, odvisno od špedicije; itd...

marijan

in ti si.........? CARINIK?

Objavljeno

Motor iz EU, to pomeni, motor izdelanv EU (BMW, vsi italiani, Triumph, KTM, Husquarna, Husaberg in podobno), ne pa kupljen v EU (japonci in amerikanci).

Je tako?

Brrrm

Objavljeno

ja točno tako, zato pa je najbolje počakati na odprto evropo, kakor si motoristi želimo, vendar je to dvorezen meč,oz. potiskanje glave v pesek, ker tudi ko bomo v evropi ne bo takoenostavno pripeljati nemškega motorja (bmw) in ga pri nas registrirati. davki bodo tedaj tudi izenačeni- sedaj so pri nas nižji. da ne govorim o japoncih saj carina zanje ostaja, je pa res, da razni dogovori s prodajalci o popustih itd... so in bodo možni. nov motor v sloveniji se prodaja z zelo!! visokimi maržami in te dajejo na jesen in zimo možnost prodaje novega motorja tudi za nabavno ceno+stroške, ki je lahko nižja tudi do 32% ( preverjeno)

Objavljeno

Hola!

Marijan, hvala za odgovor! Zadeva torej ni cisto brezupna! Homologacija pa najbrz ni previso strosek, jest sem pred leti dal kakih 200 DEM ko sem uvazal (rabljeno) Mazdo 626 GTI iz Avstrije (in me je prisla dobesedno smesno poceni!).

Kolikor vem ene Honde delajo v Spaniji, pa ene Yamahe v Italiji, pa najbrz se kaj - ne vem pa, kateri modeli so to. A mogoce kdo bolj natancno ve, katere japonske motorje delajo v EU pa da naredimo eno RESNO primerjavo cen?

Marijan, ali lahko prosim poves se kako je z uvozom rabljenih motorjev? Hvala.

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Honde TRANSALP delajo v Italiji.

LP

Objavljeno

pri uvozu motornih koles ni omejitev, lahko pripelješ rabljeno motorno kolo, ampak pri vsaki zadevi je tudi kaveljc, tudi tu.

kolikor vem in nastane problem pri homologaciji: imajo nekako nepisano pravilo, po katerem ne moreš uvoziti motornega kolesa, ki ni več v proizvodnji, torej nekje tri leta staro vozilo je lahko še v proizvodnji ali pa tudi ne, moj predlog je takšen, da preden se lotiš kakršnega koli uvoza rabljenega motornega kolesa si pridobi

potrdilo o vozilo, od proizvajalca, saj si uvažal avto in si pri homologaciji moral tega tudi priložiti- to naj bi bil nekak homologacijski izpis o vozilu in ga pošlji v Koper (TOMOS) KJER OPRAVLJAJO HOMOLOGACIJE ZA MOTORNA KOLESA.

pri uvozu starodobnikov teh omejitev ni!! Kolega je letos uvozil zadnji model ARIELA (Red Hanter)in ni bilo nobenih problemov.

Objavljeno

Hola Marijan!

Pa si poglejmo (izmisljen) primer za motor narejen v EU:

Suzuki GSX-R 1000 stane v Nemciji 22.000 DEM. Ker je letnik 2001, se ga da brez tezav homologirati v Tomosu. Torej gremo naprej.

Moj racun je:

22.000 DEM - 3.520 DEM (MwSt. 16%) = 18.480 DEM + 3.511 DEM(19% DDV) = 21.991 DEM.

Ce k temu pristejem se homologacijo in se kaksno malenkost npr se 500 DEM dodatnih stroskov, dobim koncno ceno za motor okroglo 22.500 DEM.

Pri Odarju pa stane ta model 25.690 DEM - prisparam torej debelih 3000 DEM.

(Se enkrat - ne mislim konkretno tega Suzukija ampak kot izmisljen racunski primer za motor narejen v EU, kjer ni placila carine ampak le davka).

Je to res tako, al sem prevec naiven oz sem narobe razmisljal??? In ko bomo v EU, ali bo to takrat veljalo za VSE motorje, ne glede na drzavo izdelave???

Hvala za odgovor.

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

tvoj izračun je pravilen, kar pomeni da si naši prodajalci od prodanega motorja polnijo mošnjiček, pa ne toliko dilerji kot pa uvozniki.

glede nakupa pa ti priporočam avstrijo, kjer imajo 20% davek na motorna kolesa ( naslednje leto bo tako tudi pri nas).

prej se pozabil omeniti da je potrebno pred homologacijo pridobiti tudi mnenje uvoznika za slovenijo ( za nova vozila), ki pa ti lahko vzame nekaj časa in okoli 27000? sit.

ko in če bomo vstopili v EU bo za japonce in amerikanarje in ostale ki niso v uniji ostala carina in davek.

lp marijan

Objavljeno

Hola, Marijan!

Se eno vprasanje, tokrat pri uvozu rabljenega motorja: ali placas samo DDV ne glede na izvor al je tudi tu vazno poreklo, tako da moras placati tudi carino ce ni iz EU in koliko procentov je to (kaksna lestvica al kva)?

A sem pravilno razumel, da pri rabljenih motorjih ni treba dobiti mnenja uvoznika ampak je dovolj narediti homologacijo? Kaj ce glih takega modela ne delajo vec?

Hvala za odgovor in upam, da nisem ze tecen.

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Kolega hotel pripeljati Guzzija iz It. v SLO.

Sorry, no go.. lahko ga pripelješ, plačaš carino, za ddv ne vem koko je zdaj, ampak homologirati se ne da. Avtoplus se pogleda ne motorja pa reče ne. Najprej se pozanimajte kako je s tem in ali se da to izvest. Načeloma nucaš pildek od generalnega uvoznika za to znamko in le-ta seveda teh pildkov noče izdajat.

LP

Objavljeno

TOČNO STROM

TUKI MAŠ PA PROU.PROBLEM BO POOBLAŠČENI UVOZNIK.!!!!!!!!

Klimbra....samozavest serijsko

Objavljeno

quote:

Kolega hotel pripeljati Guzzija iz It. v SLO.

...

LP

Novega ali starega/rabljenega?

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

šele danes sem odprl čarunalnik, zato odgovarjam sedaj:

davek na dodatno vrednost ni vezan na poreklo, pri nas je fiksen..

Za plačilo carine ni nekakšne lestvice, pač pa je naša zakonodaja že toliko prilagojena evropski, da je tudi ta obveznost enaka kot v eu.

ima pa naša država več sporazumov z državami, ki niso v evropski uniji in to je v tem trenutku naša prednost- ko bomo v eu bo to nemogoče, ker bodo oni diktirali tempo haha.

pri rabljenih motorjih ti je pogoj homologacija-zato sem tudi v eni prejšnji pisariji napisal, da se je treba že prej pozanimati okoli homologacije-preden motor pripelješ, saj se ti lahko zgodi da si motor ocarinil, plačal davek, homologacije pa nisi dobil. motor je uvožen vse plačano registrirati pa ga ne moreš-HOMOLOGACIJA, motor pa lahko po tem takem samo daš v korist države ali pa ga od jeze skuriš pa boš plačal še kazen lp marijan

Objavljeno

aja še to. generalni uvoznik ti mora izdati dovoljenje ni osnove da ti ga ne da. toda pri novih motorjih je pač tako, da zavlačujejo do onemoglosti, saj jim na ta način odžiraš provizijo, ki pa je kar velika in za to se borijo ko levi, tudi na nedovoljene načine in če nisi dovolj vztrajen in zvit, ti ga pač ne izdajo.

lp marijan

Objavljeno

quote:

quote:

Kolega hotel pripeljati Guzzija iz It. v SLO.

...

LP

Novega ali starega/rabljenega?

LP suzuki

Starega. Mislim da je bil 82 letnik. Se pravi še ne oldtimer.

Mimogrede, koliko stare motorje se lahko uvozi in registrira kot oldtimerje. Sem slišal že vse mogoče. Od 24-30 let...

Se pravi me v bistvu zanima vse... od A do Žblj.

Npr, grem v It., kupim gucija, pridem do carine in....

LP

Objavljeno

POZDRAVIŠ (VLJUDNO) IN TO TI ODPRE VSA VRATA TUDI DO CARINIKOV, KI SO SLABE VOLJE.

POŠLJEJO TE NA najbljižjo špedicijo, kjer si urediš papirje za uvoz, priloženo moraš pa imeti original fakturo oz. če kupiš privat, moraš imeti njegov račun lahko je napisan na roko itd..., podpis in pa prometno dovoljenje- oziroma dokument s katerega se razbere ime in leto itd.. vozila,ki ga uvažaš. prideš s špediterskimi papirji na mejo, kjer opravijo pregled, če štimajo številke itd..., vozilo imaš najbrž naloženo, te pošljejo na carinski urad koper ali pa tudi ne, vendar je najbolje opraviti carinske posle v kopru, kjer so pooblaščeni za uvoz motornih koles- homologacija-tomos.

lp marijan

Objavljeno

quote:

...vozilo imaš najbrž naloženo, te pošljejo na carinski urad koper ali pa tudi ne, vendar je najbolje opraviti carinske posle v kopru, kjer so pooblaščeni za uvoz motornih koles- homologacija-tomos.

lp marijan

Homologacija, OK. Tam mi dajo najbrž nek papir, da je motor OK, hočejo keš in potem... grem na tehnični in registrirat al zna še avtoplus kej srat, kot pooblaščeni uvoznik?

LP

Objavljeno

če imaš homologacijo si na konju- greš registrirat.

lp marijan

Objavljeno

Vendar je, kot ste pisali prej, pri postopku homologacije potrebna pozitivna izjava pooblaščenega uvoznika.

Kaj pa če takega uvoznika v Sloveniji ni?

Brrrm

Objavljeno

če imaš homologacijo, pomeni, da si dobil mnenje uvoznika.

če ni uvoznika ni potrebno mnenje.

lpmarijan

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!