suzuki Objavljeno November 13, 2001 Opozori Objavljeno November 13, 2001 Hola, Marijan! Ce sem pravilno razumel situacijo: Tudi pri uvozu rabljenega motorja, ki ni narejen v EU, moram poleg DDVja placati tudi carino. Ni mi vsec, ni mi vsec... Samo se tole: ker mene konkretno zanimajo japonski motorji, me zanima, koliksna je carinska stopnja in ali je enaka za vse al je odvisna od kubikov, letnika/starosti (ali ima bolj rabljen/starejsi model vec ali manj ali isto carine) oz se od cesa, kar se nisem spomnil? Hvala. LP suzuki SharpNinja in freya 2
marijan Objavljeno November 14, 2001 Opozori Objavljeno November 14, 2001 seveda je potrebno plačati carino za motorna kolesa iz drugih držav, saj to sem povedal ( razen eu). z japonsko nimamo nobenega sporazuma zato je carinska stopnja 27%. lp marijan
lojzi Objavljeno November 14, 2001 Opozori Objavljeno November 14, 2001 quote: Hola, Marijan! Ce sem pravilno razumel situacijo: Tudi pri uvozu rabljenega motorja, ki ni narejen v EU, moram poleg DDVja placati tudi carino. Ni mi vsec, ni mi vsec... Samo se tole: ker mene konkretno zanimajo japonski motorji, me zanima, koliksna je carinska stopnja in ali je enaka za vse al je odvisna od kubikov, letnika/starosti (ali ima bolj rabljen/starejsi model vec ali manj ali isto carine) oz se od cesa, kar se nisem spomnil? Hvala. LP suzuki Suzuki, nekaj japonskih motorjev po mojih skromnih informacijah že nosi oznako Made in EU! Ne morem pa ti sigurno povedati, kateri. Ker pa je trend tega večji (tudi v računalništvu že velika večina neevropejcev "šraufa" računalnike v Evropi zaradi carinskih stopenj in tudi drugih stvari-veliki tenderji za potrebe EU-ja), lahko po mojem objektivno pričakujemo, da bo tudi na tem področju zadeva napredovala v to smer. Tudi pri avtomobilih se spomni na Hondo in angleško "proizvodnjo", pa Swifte iz Madžarske, pa korejce ipd ! Lojzi ma vas rad
marijan Objavljeno November 14, 2001 Opozori Objavljeno November 14, 2001 to sem nekje že omenil- nissan terano- španija lp marijan
suzuki Objavljeno November 14, 2001 Opozori Objavljeno November 14, 2001 quote: Suzuki, nekaj japonskih motorjev po mojih skromnih informacijah že nosi oznako Made in EU! Ne morem pa ti sigurno povedati, kateri. Ker pa je trend tega večji (tudi v računalništvu že velika večina neevropejcev "šraufa" računalnike v Evropi zaradi carinskih stopenj in tudi drugih stvari-veliki tenderji za potrebe EU-ja), lahko po mojem objektivno pričakujemo, da bo tudi na tem področju zadeva napredovala v to smer. Tudi pri avtomobilih se spomni na Hondo in angleško "proizvodnjo", pa Swifte iz Madžarske, pa korejce ipd ! Lojzi ma vas rad Hola! Marijan: hvala za odgovore in dobro voljo. Lojzi: ja, o tem smo se ze pogovarjali... Skoda le, ker ne vemo tocno katere modele ze delajo japoncki v EU (in kje). No, ce bo kdo kaj izvedel, naj hitro napise semle!!! LP suzuki SharpNinja in freya 2
mat Objavljeno November 15, 2001 Opozori Objavljeno November 15, 2001 quote: Lojzi: ja, o tem smo se ze pogovarjali... Skoda le, ker ne vemo tocno katere modele ze delajo japoncki v EU (in kje). No, ce bo kdo kaj izvedel, naj hitro napise semle!!! LP suzuki Od leta 2001, Honda Varadero, v Španiji. mat http://vara_mat.tripod.com/
marijan Objavljeno November 15, 2001 Opozori Objavljeno November 15, 2001 ni blema- če ne veš vprašaš saj zato pa smo tu lp marijan
strom Objavljeno November 15, 2001 Opozori Objavljeno November 15, 2001 ok, še en kveščn... Kok je homologacija? Ne cca... kakšno bolj točno cifro bi rabil. Npr. za 750 Moto Guzzi, 1970 letnik. Pa predvidevam da zato, ker je italija v EU ni davka, carine bi blo pa kolk? LP
marijan Objavljeno November 15, 2001 Opozori Objavljeno November 15, 2001 celo zadevo si si narobe raztolmačo. za motorna kolesa iz eu NI carine samo 19% davka, za homologacijo ti pa ne morem rečt pokliči v tomos lp marijan
vrho1679 Objavljeno November 18, 2001 Opozori Objavljeno November 18, 2001 Mene pa zanima, ce je mozno uvozit in registrirati RABLJENO motorno kolo HONDA VFR 750 (letnik 94 do 97) iz katere od sosednjih držav (ker jih pri nas seveda ni). Ce se slucajno da me zanima koliko bi me vse skupaj prislo, ce bi bila cena motorja v tujini 8.000dem Sem nekje slisal, da je omejitev v letih.
strom Objavljeno November 19, 2001 Opozori Objavljeno November 19, 2001 starost niti ne.. uvoznik. Homologacija.... Davka je 19% pa še carina če ni iz EU zadeva... je pa nekje okol 35%... mal vec mal manj... tam nekje. Pa seveda se plača homologacijo. Kolk točno je, tudi moja malenkost ne ve. Nazadnje imaš toliko stroškov, kot če bi kupil zadevo pri nas. Je pa njami motor... hočem enkrat to met. LP
marijan Objavljeno November 19, 2001 Opozori Objavljeno November 19, 2001 strom ti je razjasnil obzorja, ampak motocikla pri nas ni, to pa je že vzrok za akcijo. lp marijan
strom Objavljeno November 19, 2001 Opozori Objavljeno November 19, 2001 Motor bi se že našel, ampak hočejo preveč denarja... Poglej si salomonov oglasnik... Motorna vozila Motorna kolesa Prodam Veeja motorna kolesa honda, VFR 750 F, l. 97, 15.500 km, vijola, možnost kredita.. Cena: 1.575.000 SIT Mislim da hoče malo preveč denarja pa če ima zadeva samo 15k gor... hmnja... ni šans da so realni km. 1.200k mogoče še če je brez praske itd... LP Uredil - strom on 19/11/2001 13:33:13
vrho1679 Objavljeno November 20, 2001 Opozori Objavljeno November 20, 2001 Gospod, ki jo prodaja se je očitno zatipkal pri ceni ali pa noče prodati svojega motorja. Realna cena za odlično ohranjeno isti letnik bi bila tam nekje pod 1.200.000 - motor bo star 5 let lepo te prosim. Za 1mio600 pa dobiš že kaj novega resda ne tako zmogljivega. Še kar ne vem ali lahko ta motor uvozim in registriram pri nas ? Še enkrat: dosti motorjev bi nekateri radi uvozili, ker se jih pri nas zelo redko dobi ali pa sploh ne ne pa zaradi cene. Uredil - rok on 20/11/2001 16:02:21
marijan Objavljeno November 21, 2001 Opozori Objavljeno November 21, 2001 zakaj ne. vse težave ki tečakajo smo že premleli. lp marijan
vrho1679 Objavljeno November 21, 2001 Opozori Objavljeno November 21, 2001 Težave, kaj pa rešitve teh težav ali koga, ki se s temi težavami ukvarja in ga zato ustrezno plačaš ? Sicer pa vsak nekaj drugega rece, tako da sploh ni smisla vec sprasvat.
Brrrm Objavljeno November 21, 2001 Opozori Objavljeno November 21, 2001 Ne, ti kar uvozi. Že dolgo časa iščemo enega, da bo šel za nas po kostanj v žerjavico. Boš lahko potem iz prve roke natresel vse nasvete. Brrrm
strom Objavljeno November 21, 2001 Opozori Objavljeno November 21, 2001 1. Greš kamorkoli že, kupiš motor, dobiš neke dokumente, da si ga kupil in ne ukradel... 2. ga pripelješ do carine (najbrž na prikolici ali v kombiju), kjer ti težijo ali pa ne za carino. Glede na to, da ni VFR iz EU, plačaš 27% carine. Ali se pri tem zgledujejo po kupoprodajni ceni ki imaš na pildku ki si ga dobil pri nakupu ali pa imajo svojega cenilca, ne vem. 3. Najbrž bi hoteli imeti še DDV. 19% če se ne motim. To najbrž poravnaš pred registracijo, lahko pa da bodo že prej hoteli imeti to porihtano. Plačaš najbrž na občini. Dobiš potrdilo o plačanem DDV. 4. Predno lahko registriraš, rabiš še homologacijo. Se pravi, to rihta pri nas TOMOS. Najprej greš do generalnega uvoznika za Hondo, rečeš da si uvozil motor in nucaš pildek, ki ga rabiš za homologacijo. Zastopnik ne vem koliko kesha hoče. 4.1 Vzameš pildek od uvoznika in motor nabašeš v kombi ter pičiš v Koper, kjer pregledajo motor in ugotovijo, če je vse po predpisih (žmigovci, špegli, nepredelan,...). Pod nos jim pomoliš še pildek od uvoznika in ti naj bi dali nov papirček, ki pravi da je zadeva homologirana al neki. Nekaj let nazaj je bila očitno 200DEM, sedaj pa kdo ve. 5. Najbrž moraš tako ali tako na tehničnega, kjer ti dajo pildek, da je tehnično brezhiben. Te pride cca. 2-2,5kSIT 6. Greš na zavarovalnico, skleneš zavarovanje. 90-100k navadno brez vsega. 7. Greš na upravno enoto (v LJ mačkova,...), rečeš da si uvozil motor, hočjo met homologacijo, tehnični, zavarovanje, pildek da si plačal davek, najbrž tudi carino, hočejo 5-6kSIT za reg. tablico, 8 za cestnino pa še 8 za bogsigavedi. 8. Se veselo odpelješ, seveda s stroški: 8000 DEM motor 2160 DEM carina 1520 DEM DDV 200 DEM Homologacija... minimum 1000 DEM zavarovanje 200 DEM tehnični + cestnina + tablica pa to 1 Vsaj ena sezona živcev, letanja, bencina,... -------- 13020 DEM z minimalnimi možnimi stroški. Pa prevozov iz kjerkoliže pa do SLO, pa do kopra pa nazaj, pa tehničnega. Če ne poznaš nikogar s kombijem bo DRAGO. Pa sigurno sem še kaj pozabil. Še vedno misliš, da se splača? S tem da lahko pripelješ, plačaš carino in davek, homologacije pa ne dobiš. Lahko samo še za dele prodaš ali pa nekje dobiš papirje in pretolčeš cifre (ilegalno!!!) oz. zamenjaš geštel. Za VFR pa ne boš dobil tega kar tako. Suma sumarum, ne splača se. Počakaj pa imej vmes kako drugo zadevo za vozit, pa vohaj za VFRami. Pozanimaj se malo, kdo vse ima pri nas te motorje pa bodi gobec pa teži, da naj ti proda. Mogoče se bo kolega prodajal 90 letnik. Ne vem pa, za koliko in kdaj. 94-97 oz. 98 je pa samo tole iz oglasnika. LP Uredil - strom on 22/11/2001 00:26:54
Brrrm Objavljeno November 21, 2001 Opozori Objavljeno November 21, 2001 quote: Plačaš najbrž na občini. Ne, carino in DDV plačaš takoj na mejnem prehodu na najbližji špediciji ali Kompasu MTS. Zraven pa še provizijo špediterju in glej čudo, občinsko takso občini, v kateri stoji mejni prehod. Saj ni dosti, občini se pa verjetno kar pozna. Brrrm
marijan Objavljeno November 22, 2001 Opozori Objavljeno November 22, 2001 vse lepo in prav še enkrat ponavljam: preden kar koli delaš oziroma uvažaš brez glave, se pozanimaj,če sploh dobiš zanj HOMOLOGACIJO!!- in pa potrdilo generalnega uvoznika. PA VELIKO SREČE PRI TEM! lp marijan
vrho1679 Objavljeno November 22, 2001 Opozori Objavljeno November 22, 2001 Se pravi, da je lažje kupiti in registrirati ukraden motor. Pretolces civfre, dobis papirje in voila. Groza.
marijan Objavljeno November 22, 2001 Opozori Objavljeno November 22, 2001 cariniš v notranjosti torej verjetno v kopru oz. kjer koli, na meji ne moreš cariniti motorja, je previsoka vrednost. lp marijan
strom Objavljeno November 23, 2001 Opozori Objavljeno November 23, 2001 V oglasniku... Motorna vozila Motorna kolesa Prodam Veeja motorna kolesa honda, VFR 750, l. 94, reg. do 02/7, solidno ohranjen. Oddan: 20.11.01 ob 07:35 Malo bi povprašal kaj je to solidno ohranjen. Če je plastika v slabšem stanju, ni panike. Se jo da poceni narest. More bit mašina gut pa geštel raven... Pa seveda klasika... diski, pakne, gume, semeringi, ketna, zobniki, štrom, vilice,... LP
vrho1679 Objavljeno November 24, 2001 Opozori Objavljeno November 24, 2001 Model je 93, bil je pa prevrnjen nazaj pri poskusu voznje po zadnjem kolesu. Pravi, da je masina OK, toda tak motor ni ravno najbolj ziher nakup.
strom Objavljeno November 24, 2001 Opozori Objavljeno November 24, 2001 quote: Model je 93, bil je pa prevrnjen nazaj pri poskusu voznje po zadnjem kolesu. Pravi, da je masina OK, toda tak motor ni ravno najbolj ziher nakup. Ponudi mu 6kDEM če so ok mašina, geštel pa vilice. (samo plastika fqrcu). Za plastiko boš dal v jesenicah manj kot 1kDEM. Kestl bi bil bolj problem, vem pa ne za ziher. Lahko da ti ga tudi naredi. Stroškov bo vsekakor manj kot za kompleten 94 letnik/model. Mimogrede, motor se bolje obnaša s klasičnim vpetjem zadnjega kolesa. Vsaj tako pravijo lastniki VFR. Ko boš izvedel za ceno, sporoči. Lahko da bi mene zanimala zadeva. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se