Skoči na vsebino

Moto Boom, 22.MAS & slovensko "prodajanje" bajkov


Noise

Priporočene objave

Vsi, ki ste bili na sejmu... kaj pravite na tamkajsnje dogajanje?

Bajk show je bil kar ok, ne? Ostalo pa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz pravim, da je bilo sobotno dogajanje kar spodobno.Ce bi bilo tako vsak dan,bi lahko rekli da je bil Motoboom spodoben.

Meni osebno so bile najbolj všec ženske-tiste dve ki sta se bike šou-u nastavljali fotografom,pa tisti dve ki sta talali neke reklamne listke (jaz sem vzel štiri - za vsak slucaj! - pa sem vse zgubil).

Saj res,predlagam,da na motosvet.com zacnete objavljati recimo fotko bike bejbe dneva.TO BI BLO TAPRAVO!!!

jozo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sva bla s punco na sejmu in to v soboto. Na sejem sem prišel z namenom, da bi v živo videl kakšen novejši motor, se usedel nanj in povprašal trgovca o zadevi. Na moje razocaranje razstavljalcev takorekoc sploh ni bilo. Izjema so bili le APRILIA, KTM in TRIUMPH. Ne vem kako ostali trgovci pricakujejo uspešno prodajo motociklov, ce pa motocikla še vidiš ne v živo preden ga placaš. Sramota. Pa še motocikli so v Sloveniji precej dražji kot v tujini. Zunaj na GILERINEM štantu si lahko celo sprobal "motocikel" (2×skuter + 125 chooper) kar je zelo pohvalno in posnemanja vredno, a kaj ko to niso bili motorji kakršnega si želim ( mimogrede GILERA dela na novem 600 kubicnem špornem motociklu - mašina GSXR).Ne vem zakaj muzejar iz vranskega ni pripeljal vec motorjev namesto štirikolesnih škatel, ki so sicer zanimive a niti pod razno ne spadajo na temo motocikel.

V nasprotju z razstavljalci motociklov so se izkazali nekateri slovenski motoklubi s predstavitvijo njihovega programa za letošnjo sezono in razkazovanjem njihovih predelav.

Komur je bilo dogajanje na tem sejmu megabombasticnosuperfajn, ta po vsej verjetnosti še ni bil na solidnem moto zboru ali pa je bil oernk nažgan (ce se ga je kdo kar na prireditvi sami nasekal pa je moral imeti še debelo denarnico ali pa biti že po enem piru pjan).

Glede tistih žensk s kaco ne bom ravno razpravljal, saj ima vsak svoj okus (meni osebno je bila glista dosti lepša), res pa je da na slikah, tudi tistih, ki sem jih sam posnel zgledajo dosti bolje kot v živo...... sicer pa kaj se gremo zdej o babah, ko pa smo prišli motorje zjat.

Motosvet, predlagam vam, da se raje resno lotite opisovanja motociklov (magari test prevedete iz kakšnega MOTORRADa, ker vam slovenski zastopniki za motorna kolesa itak ne bodo zaupali motornih koles na test, saj jih skorajda nimajo), ne pa zdej gledat po internetu kje boste kakšno nago babo staklnili, saj si obiskovalci vaše strani mislim da v vecini želimo informacije iz sveta motociklov, ce pa hocemo videti babe, je pa na internetu na milijone takih strani.

Lanskoletni motoboom je bil neprimerno boljši od letošnjega, pa ceprav tudi lani ni bil bogvekaj.Ce bo šlo tako naprej bo po vsej verjetnosti na naslednjem sejmu razstavlejn le še kak tomos avtomatik.

MOTO BOOMbar 2001 SMRDA !!!!!!! IN UPAM DA BOMO SLOVENCI ŠE V TEM STOLETJU BILI KDAJ DELEŽNI VSAJ SOLIDNEGA MOTO SEJMA, KJER BO RAZSTAVLJENA VECINA ZNAMK

LEP POZDRAV VSEM SOMOTORISTOM IN SRECNO VOŽNJO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede testov - si pripravljen pomagat? Materiala imam na tone, cajta pa vedno manj ...

Noise Data

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ma dejta se vidva tole privat zmenit kdo bo s kom sodeloval.Mi debatiramo tle o sejmih.

Kakšna katastrofa,dans sem bil na Gospodarskem razstavišcu oz. na Ljubljankem sejmu al kaj ježe zdej!?!?! Mater kakšna katastrofa - te zastopniki res ocitno mislijo da bodo motorji sami od sebe se prodajali...

Pa da ne govorimo o tem v kakšpno zakotno luknjo so jih spet dal - sramota za ta sejem - naslednje leto bo res ena štala,motoristicni sejem (moto boom in MAS) lahko priredijo kar v eni štali v Ihanu al pa kakšnih Vodicah al pa kej takega.

jozo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ce bi motocikle z Motobooma in LJ sejma skupaj predstavljali, ne bi mogli govoriti o kaksnem moto sejmu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se 100% strinjam, jaz sem tud obiskal sejem, total katastrofa. Najbolj mi gre na jetra tista KLET tam na Gospodarcu, še v Celju so boljš zrihtal prostore.

Kot pravi FP, ce bi združili oba, dodali kakšno spodobno dogajanje, predstavitve programov (recimo vsak razstavljalec ima pol ure ali eno uro uradno prestavitev itd), kakšne dobre hostese, pol bi mogoce lahko rekli da je to moto sejem... tako pa se raje LJ in CE prepucavata kdo bo bolj moto usmerjen. Tipicno slovensko - kljub temu da nima dovolj casa, neguje vsak svoj vrticek - rezultat: DREK. Morali bi stopit skupaj in rasturit sceno, pol bi jih pa pohvalili....

Toda zelo zelo slab priokus na letošnja sejma bo ostal še dolgo.

Noise Data

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem bila v soboto v Celju, pa sem bila tudi kar malo razocarana nad sejmom. Motorji so bili tisti, ki si jih lahko ogledaš vsako leto pri Prešernovem spomeniku (na Plocniku), drugega pa že ni bilo. Na mojo sreco je bila tam kaca, pri kateri se nisem mogla zadržati, da je ne bi TAKOJ ovila okoli vratu. Sem pac nora na udave. Pa fajn mi je bilo, ker sem zopet po dolgem casu srecala razne bajkerje iz Slovenije, pa z njimi rekla besedo ali dve.

Na ljubljanski sejem pa sploh ne bom šla, ker kogarkoli vprašam je zelo razocaran tako zaradi motorjev, kot tudi zaradi avtomobilov. Vse kar sem si hotela pogledati so motorji, pa Peugeot 206 CC (cabrio). Tega pa lahko vidim tut v kakšnem Peugeot avtohiši.

Sramota, ce samo pomislimo, da je vsako leto vec motoristov, samo trženje motorjev je pa na nuli. Ni cudno, da ljudje raje sami organizirajo prevoz iz tujine, pa motor uvozjo.

Pupa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja za vse pac ne moremo kriviti zastopnikov, saj so baje bile najemnine razstavnih prostorov (vsaj v Lj.) prav svinjske, prodajalci motociklov pa pri nas ne služijo tako bajnih vsot kot prodajalci avtomobilov.

Pa vsaj pohvalimo tiste, ki so bili :

Prva je Aprilia, ki je tako v Lj. kot v Ce. pokazala vse modele kar jih primore tovarna, pa še te v vecih barvah in ni na svoj razstavni prostor postavila le glupih hostes, ki ne vedo ali se bencin naliva v levi ali desni auspuh, pac pa tudi nekoga, ki je vedel o motociklih in opremi kaj zanimivejšega povedat.

Za Aprilio je BMW, ki je tudi pokazal vecino svoje ponudbe v Lj.

KTM je tudi v Ce. dosti pokazal.

Triumph je imel tudi nekaj motocilov razstavljenih v Ce. kljub temu, da se ta znamka pri nas (iz meni neznanih razlogov, saj je so vsi motocikli te znamke v tujih revijah zelo dobro ocenjeni) slabše prodaja kot druge znamke.

Bilo je tudi nekaj drugih znamk, vendar se jih zaradi majhnega št. razstavljenih motociklov ne splaca omenjati, pa še sedeti nisi smel na njih.

V Lj. sem pri štantu z dvema Harlijema in enim Monstrom vprašal za prospekt za ducati, pa mi je razstavljalec odgovoril, da jih ima samo za resne kupce.

Kje pa jih na tak nacin nameravajo dobiti ?

(Odgovoril sem, da sem resen kupec, ali pa bom to cez kakšno leto, ne vem pa za kateri motor se bom odlocil. Sicer sem potem katalog dobil, a vseeno ...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dokler bodo eni uvozniki mislili da se motorji prodajajo sami in pa organizatorji salonov mislili da je dosti ce daš motorje v klet al pa v neko staro halo in težko zaracunaš - TAKO DOLGO NE BO DOBRIH SALONOV.

sranje pa je da smo motoristi sami takšni "idioti" da hodimo to gledat, placujemo in na koncu še drago pivo pijemo. ja slovenska moto scena je zadovoljna z vsem in si drugega ne zasluži.

ce pa koga res zanimajo novi motorji naj se jeseni odpelje v milano (lani je bil munchen) in bo vse videl. saj ni tako dalec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa z motocikli je itak tako, da se prodajajo sami od sebe - v enga se zapiciš po krajšem ali daljšem razgledovanju, nato pa ga kupiš, pa tudi ce bi bil zastopnik satan...

Noise Data

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noise, ne vem ce se prodajajo kar sami od sebe.

Poglej koliko imamo pri nas Yamah, ki jih lahko vidiš v vsakem njihovem salonu širom slovenije in imajo od japoncev še najugodnejšo (a vseeno previsoko) ceno.

Ali pa zakaj bi si kupil novi KawlER-5, ko pa za 50.000sit vec dobiš že ducati m600dark, ki je povrh vsega boljši pa še znamka je in mu cena ne bo nikoli tako padla (višja je le registracija pri nas).

Po prodajanosti, pa bo Aprilia najbrž v bližnji prihodnosti na racun njihovih predstavitev, reklamiranja in ugodnosti kmalu prehitela kakšnega japonskega velikana, kot je Suzuki ali Kawasaki, ki jih pri nas skoraj ni možno videti v tgovini.

Recimo, da imam 25.000dem, ki sem jih težko prišparal, pa hocem kupiti CAGIVA V-Raptor1000, pa ti trgovec motor lahko le proda in to po dosti višji ceni kot v tujini, motor boš pa v živo videl šele ko ga kupiš in ti ga cez 2 meseca pripelejo.

Ceprav mi je npr. motor neznansko všec, ga ce bom kupoval z glavo ne bom kupil, kaj pa ce mi v resnici ne bo všec in mi vožnja z njim ne bo v zadovoljstvo in be bodo bolela jajca.

Najbolje je kupiti motocikel, katerega ste že peljali.

Za avtomobile organizirajo testne vožnje, za motocikle pa dajo le na sedež nalepke PROSIMO DA SE NE VSEDATE NA RAZSTAVLJENI MOTOCIKEL. Logicno - najprej ga kupi, potem se pa vsedi nanj, ce ti ne bo všec, ga prodaj za par 1000 ceneje in kupi drugega.

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ROK: glede prodaje, testnih vozenj,.. imas prav ampak povej mi nekaj: KATERI TRGOVEC PA TI JE (BI) DAL MONSTERJA ALI KATEREGA DRUGEGA DUCATIJA NA TESTNO VOZNJO???

TAKO SLABO (MALO) KOT PA SLOVENSKI UVOZNIK DUCATIJA IN HARLEYA DELA NA DELA NIHCE.

pa se nekaj, kawa ER-5 res ni vrhunski dosezek designa ali sporta in je malo vec kot 50.000 sit cenejsa od duceta 600, ampak ko ER5 enkrat kupis menjujes olje (1 krat letno) in gume pa se vozis.

mislim da ne bos rekel da je ducati in se posebaj ravno monster 600, zanesljiv motor??? pa zracunaj si koliko stane servisiranje in deli za ducatija in koliko za kawo. ne poznam nobenega ki ne bi klel monsterja 600 ker je svoh (moja sestricna z ER 5 spizdi vsakega monsterja 600), pa se olje toci, sklopka zajebava,... skratka sranje pa ceno res drzi ampak kdo jo je pripravljen placat???. monster 900 je OK (se vidi tudi po razliki v ceni) ampak 600, prosim vas, znamka res ni vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pervy:

Saj nimam nic proti ER-5 (nasprotno, še sam bi ga mel), pa tudi ducatija v sloveniji ne bomo še leta dobili na testne vožnje. Mislim da sem drugace napisal kot sem mislil.

npr.: v Nemciji je, ce se ne motim, ER-5 kakih 3.000 dem cenejši od Ducatija, pri nas pa je cena skoraj ista. (to mi gre najbolj v nos)

To da Italjani nimajo pojma o kvaliteti in vzdržljivosti bo pa na žalost že moralo držati, saj sem že od premnogih slišal pritožbe tako za avtomobile kot za motorje. Imajo pac športno srce, ki ga vsake toliko casa zadene kap. Imajo pa po drugi strani odlicne zavore in vozne lastnosti, te pa tudi nekaj štejejo a ne.

Ce se spomnite 3-valjnih Kawasakijevih in Suzukijevih tvotaktnikov iz sedemdesetih - leteli ko marija, na ovinku pa odletel. Imeli so namrec le zmogljive agregate, okvir pa nikakav. Saj ne recem da je še sedaj tako, nekaj paj le še pri Italjanih, da kar naprej veselo zmagujejo.

Da pa mi ne bo Noise zameril tistega glede italjanov - Aprilijine agregate izdelujejo Avstrijci in se ti motorje ne kvarijo toliko (vsaj mislim).

Najboljša kombinacija - ITALJANSKI MOTOCIKEL Z JAPOMNSKIM AGREGATOM.

No to je pa bila BIMOTA, ki je veselo propadla. Prav jim je kaj so pa imeli take nedostopne cene.

p.s.

To kar pišem so moja nestrokovna mnenja in upam, da se z njimi ne bom kdaj komu zameril, saj se lahko velikokrat tudi motim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cagiva,rok,cagiva! navigator,raptor....mmmmmm,sam kaj ko so predragi zame.

pa tudi japonci v ´70/´80ih niso imeli bogve kaj sasij; Z1000,CB900,CBX....ena vecja katastrofa od druge.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja no rok pa se strinjama. ja mene tudi moti ko so zunaj motorji cenejsi ampak smesno je da ne vsi. samo dolocene znamke ali pa samo nekateri modeli so cenejsi, drugace je bolj ali manj isto. pri cenah v tujini (sploh na internetu dostikrat niso kaki davki zajeti zato zgledajo toliko cenejsi). npr v avstriji so skoraj vsi japonci kak konkretno drazji kot pri nas, oziroma so vsaj bili jeseni ker sedaj se nisem nic gledal.

ja italijani (brez aprilie, ki se mi zdi ok)so motorji z KARAKTERJEM, kar v prevodu pomeni da cel teden sraufas zato da se cez vikend vozis. ha ha (smilej mi ne dela)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...aha,ce ti kdo rece,da ima motor s karakterjem,pomeni,da ves teden isce dele,ki jih je cez vikend na furi zgubil.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!