Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

kokr je miran pravil, mu uvodni deli tekme nikol niso ležali, zato tam špara energijo, ker je le puščavski lisjak in rallyst, tako da so te prve uvrstitve odlične, afriške pa bodo zato še boljše

yamaha se dobro drži na svojem terenu, bomo videli, kaj bodo z njo naredile hitre ravnice in pesek, go 2 WD go

je pa klasika da na kros specialu poberejo lovorike taki motorji, samo se kmal dakar odpre in lahki malokubaturniki popušijo

upam da bodo v bodoče na eurosportu prikazovali manj sranja in več akcije

Popravljeno . Popravil D.J.
Objavljeno (popravljeno)

Hola!

Pravkar me je spet poklical Bladzo in tule je njegovo poročilo (mimogrede: gre jima dobro, fajn se mata, čeprav sta tole noč prespala v avtu pri komaj par stopinjah nad ničlo, ta hip sta le 50 km pred Barcelono, vreme je čudovito: ~15 stopinj, sonček, da pa to ni raj za motoriste je poskrbel hud veter, ki piha tudi čez 100 kmh; danes bosta prevozila 530 km, vse skupaj sta jih že 2550).

Startali so vsi motoristi in pol avtov, potem pa je na 25 km dolgi hitrostni preizkušnji prišlo do hude nesreče, zaradi katere so morali za dve uri zapreti cesto. Veliko avtov (in tudi nekaj motorjev) je bilo že razsutih: odtrgani blatniki, povaljane strehe... Motorji so zaradi hudega vetra spet na prikolicah in tovornjakih.

Sicer je ob progi ogromno gledalcev, nobenega reda, folk stoji sredi ceste in se umika zadnji hip, novinarji najraje ležijo in slikajo v izletnih conah :xx: ...

Vsi tekmovalci so "prekleli" sneg in tako mrzlo vreme, saj nihče nima gretja v avtu, pa tudi ventilatorji za šipe so menda bolj provizorični...

S startno številko 55 je startal tudi 125 ccm KTM EXC 125 (2T).

Evo, toliko za danes od Bladzota in anE.

Popravljeno . Popravil Noise Data
Objavljeno

Današnja etapa je bila 25km okrog Narbonna... izredno blatna, tehnična proga, je bila kot na kožo napisana malokubični Yamahi s pogonom na oba kolesa. David Fretigne je tako zmagovalec druge etape in trenutno vodi pred gardo KTM-ovih tovarniških dirkačev, saj je današnja etapa bila prva, ki je časovno štela za skupni rezultat. Francoz je v cilj prišel 15 sekund pred sonardonjakom Despresom (LC4) in slabo minuto pred špancom Romo (LC8). Četri je bil lanski zmagovalec Richard Sainct, Meoni pa je s slabima dvema minutama zaostanka pripeljal 12. Miran Stanovnik je med 194 motoristi privozil dobro 31. mesto z zaostankom 26 minut za vodilnim.

Rezultati današnje etape in skupno:

1 012 FRETIGNE YAMAHA 22' 47" 00' 00"

2 002 DESPRES KTM 23' 02" 00' 15"

3 004 ROMA KTM 23' 44" 00' 57"

4 001 SAINCT KTM 23' 45" 00' 58"

5 007 SALA KTM 23' 48" 01' 01"

6 011 COMA KTM 23' 49" 01' 02"

7 019 ESTEVE PUJOL KTM 23' 52" 01' 05"

8 183 VINTERS KTM 24' 43" 01' 56"

9 010 COX KTM 24' 44" 01' 57"

10 027 ALGAY KTM 24' 51" 02' 04"

11 008 DE GAVARDO KTM 24' 51" 02' 04"

12 003 MEONI KTM 24' 51" 02' 04"

13 009 BRUCY KTM 25' 00" 02' 13"

14 045 GRAZIANI KTM 25' 02" 02' 15"

15 015 ULLEVALSETER KTM 25' 17" 02' 30"

...

23 006 LUNDMARK KTM 26' 18" 03' 31"

...

27 005 DE AZEVEDO KTM 26' 42" 03' 55"

...

31 030 STANOVNIK KTM 26' 49" 04' 02"

...

194 138 VAN LEE BMW 1h 47' 25" 1h 24' 38"

Med avtomobilisti je zmagal španec Jose-Maria Servia (Schlesser-Ford n°209), ki je Peterhansla (Mitsubishi n°203) prehitel za bore 3 sekunde. Gregoire De Mevius (BMW n°212) je s 26 sekundami zaostanka priletel na tretje mesto, kolega Luc Alphand (BMW n°207) pa takoj za njim in pred Biasion (Mitsubishi n°206). Kenjiro Shinozuka (Nissan n°215), zmagovalec včerajšnjega prologa, je bil očitno še malo razburjen od včerajšnje zmage in je razbil avto, a je kljub temu (Nissan n°208) s petimi minutami zaostanka pripeljal do finiša. Claude Arnoux se je s svojim n°242 buggyjem tako zapičil sredi steze, da so se odločili prekiniti hitrostno preizkušnjo - tovornjake so brez specialke poslali direktno na cilj transferja, ostali avtomobili pa so počakali, da so buggyja odstranili in nadaljevali z akcijo. Slovenca Kranjec/Prislan (n°297) sta v cilj pripeljala na 123. mestu, z devetimi minutami in pol zaostanka.

Rezultati današnje etape in skupno:

1 209 SERVIA / BORSOTTO SCHLES-FORD 25' 00" 00' 00"

2 203 PETERHANSEL / COTTRET MITSUBISHI 25' 03" 00' 03"

3 212 DE MEVIUS / GUEHENNEC BMW 25' 26" 00' 26"

4 207 ALPHAND / MAGNE BMW 25' 35" 00' 35"

5 206 BIASION / SIVIERO MITSUBISHI 25' 41" 00' 41"

6 201 MASUOKA / PICARD MITSUBISHI 25' 59" 00' 59"

7 259 AL ATTIYAN / BARTHOLOME MITSUBISHI 26' 07" 01' 07"

8 205 VATANEN / REPO NISSAN 26' 17" 01' 17"

9 202 MC RAE / THORNER NISSAN 26' 21" 01' 21"

10 200 SCHLESSER / LURQUIN SCHLES-FORD 26' 42" 01' 42"

...

15 211 MAYER / SCHULZ MITSUBISHI 27' 13" 02' 13"

...

30 204 KLEINSCHMIDT / PONS VOLKSWAGEN 29' 07" 04' 07"

...

37 215 SHINOZUKA / DEBRON NISSAN 30' 14" 05' 14"

...

123 297 KRAJNC / PRISLAN MERCEDES 34' 21" 09' 21"

...

141 242 ARNOUX / VAN BREMPT BUGGY 1h 28' 23" 1h 03' 23"

Jutrišnja etapa

Zadnja v Evropi ... ponovno kratka 9-km specialka, tokrat po plaži okrog Castellona. Sledil bo 852km transfer for Algecirasa, kjer se bodo vkrcali na trajekt proti Tangierju.

post-14-1073058219.jpg

Objavljeno

big_MD-I127298.jpg

David Frétigné (Yamaha France) - 1st

"I clocked the best time without really taking any risks. I didn’t feel I was riding fast. It’s the first time I use the bike in mud and it really helped me. Having a two-wheel drive bike helps a lot going out of bends. I felt great. Winning the special and leading the overall is of course good. The hardest is yet to come however."

Cyril Despres (Gauloises KTM France) - 2nd

"I was amazed by the number of spectators out on the circuit as it was like the pictures you see of crowds parting in front of the cars on WRC. I rode hard but I'm not surprised that Fretos (Fretigne) beat me. There was more grip than I expected but his bike is much lighter and therefore much easier to muscle around such a tight course. At least it shows that another manufacturer can come to the Dakar and beat the KTMs - in Europe anyway!"

Nani Roma (Repsol KTM) - 3rd

"I drove with special care. I do not like the slippery ground so much. It is my goal to finish the whole race. I want to finally reach Dakar. That's what I'm yearning for most. Therefore, I did not risk so much today."

Richard Sainct (Gauloises KTM France) 4th

"I rode reasonably hard but didn't take any risks – there was much more to be lost here today than to be won. The course was pretty muddy, with lots of ruts, but there was a surprising amount of grip and I enjoyed myself on the way round."

Giovanni Sala (Gauloises KTM International) 5th

"That was my kind of special – an enduro special – and it was much easier to ride on the single than on the big V-twin I was riding last year."

Alfie Cox (Gauloises KTM International) 9th

"That was a good special – it was almost worth sitting around for three days to ride it!"

Fabrizio Meoni (Gauloises KTM International) 11th

"That wasn't great for me. It is 50% my fault because I am not an enduro rider and don't like the mud and 50% the bike's fault because it doesn't like the mud much either!"

Objavljeno

Motociklistom in avtomobilistom so čas merili na 25 kilometrov dolgem odseku kmalu po startu etape, nato pa so tekmovalci krenili še proti cilju v 563 kilometrov oddaljenem španskem mestu. Med motociklisti je bil najboljši Francoz David Fretigne (Yamaha), med avtomobilisti pa Španec Josep Maria Servia (Schlesser-Ford).

Miran Stanovnik je bil v drugi etapi 31.

Že v drugi etapi so se tekmovalci in organizatorji prvič znašli v težavah. Zaradi vozila enega od tekmovalcev v konkurenci avtomobilistov, ki je obtičalo sredi ceste, so etapo najprej prekinili, po enourni zamudi pa so se odločili, da bodo vsem, ki niso prevozili celotne hitrostne preizkušnje, v skupnem seštevku pripisali enak čas kot ga je dosegel zadnji tekmovalec pred nesrečo, devet minut in 21 sekund za najhitrejšim. Med temi sta bila tudi slovenska predstavnika Brane Krajnc in Barbara Prislan (Mercedes). HP za tovornjake pa so povsem odpovedali, tako da so le motoristi opravili predvideno nalogo v celoti.

Objavljeno

Na včerajšnem prispevku o Dakarju na Evrosportu je prov lepo pokazal na blatu kako je zaneslo Francoza na Yamahi 2WD in se je zlo lepo vidlo kako je še spredno kolo prjelo in mu pomagalo rešit situacijo...čeprov je res en najbolših endurašov na tej Yamahi mislm da je ta 2WD res ena dobra sprememba...vsaj na področju hard endur!

Mislm da se lahko počas tud zgodi da tak pogon prevlada...predvsem na takih rallyjih kot je Dakar...bomo vidl kako se bo 2WD pogon obnesu v pesku in skalnati puščavi!

Mislm d se je zdej ko bodo tekmovalci prešaltal v Afriko Dakar šele začel...NAJ ZMAGA NAJBOLJŠI! :yea2:

Objavljeno

Ma prou pasal bi dab jo ta Yamaha zagodla KTMom in jim zmešala načrte, bi blo vse skup še bolj zanimiv

Objavljeno

tala WRka 2WD je že kar preizkušena zadeva, je bla že na velik rallyih, ampak nikol na tok znanem. Kdor misli, da je to čist novo se hudo moti. Kolikor sm jz bral se 2WD povsod dobr obnese, tud puščavskem pesku. Če bi imela zadeva več ccm in solidnega voznika bi yamaha zmagala na dakarju.

Objavljeno

Pred plažami ob Rožnatem jezeru na Dakarju so danes tekmovalci odkrivali plaže Costa Azahar pri Castellonu. Ponovno ultra-kratka hitrostna preizkušnja, le devet kilometrov pravega showa za gledalce :)

Ponovno je zmagal David Fretigne na Yamahi, ki je v cilj pripeljal s sekundo prednosti pred Despresom, ki je tako drugo mesto privozil že tretji dan zapored in za Fretignejem zaostaja v skupnem za 16 sekund :D Yamaha ima kar nekaj manjšo končno hitrost od KTM-ov, a pri Yamahi pravijo, da so z obema pogonoma dosegli okrog 20% večji oprijem, kar se je na današnji kratki etapi ponovno obrestovalo. Kar nekaj ljudi se je danes verjetno zamislilo, tako nad odličinim voznikom (trikratnim svetovnim enduro prvakom) kot nad Yamahinim 2WD. No, tretji je v cilj pripeljal Sala (KTM n°7), pred nizozemcem Erikom Verhoeffom (KTM n°29) in špancem Pujolom (KTM n°5). Lanski zmagovalec Richard Sainct (FRA – KTM n°1) je bil osmi in Meoni (ITA – KTM n°3) petnajsti s 53 sekundami zaostanka za zmagovalcem dneva. Miran Stanovnik je za vodilnim zaostal minuto in šestnajst sekund in v cilj pripeljal kot 32-ti. Skupno je po treh etapah 28-ti!

Rezultati dneva - motocikli

1 012 FRETIGNE YAMAHA 06' 13" 00' 00"

2 002 DESPRES KTM 06' 14" zaostanek 00' 01"

3 007 SALA KTM 06' 18" zaostanek 00' 05"

4 029 VERHOEF KTM 06' 23" zaostanek 00' 10"

5 019 ESTEVE PUJOL KTM 06' 31" zaostanek 00' 18"

6 015 ULLEVALSETER KTM 06' 38" zaostanek 00' 25"

7 010 COX KTM 06' 41" zaostanek 00' 28"

8 001 SAINCT KTM 06' 42" zaostanek 00' 29"

9 004 ROMA KTM 06' 46" zaostanek 00' 33"

10 016 ROESELER KTM 06' 52" zaostanek 00' 39"

...

32 030 STANOVNIK KTM 07' 29" zaostanek 01' 16"

...

192 143 EMERSON BMW 21' 02" 14' 49"

Rezultati po prvih treh etapah - motocikli

1 012 FRETIGNE YAMAHA 29' 00" 00' 00"

2 002 DESPRES KTM 29' 16" 00' 16"

3 007 SALA KTM 30' 06" 01' 06"

4 019 ESTEVE PUJOL KTM 30' 23" 01' 23"

5 001 SAINCT KTM 30' 27" 01' 27"

6 004 ROMA KTM 30' 30" 01' 30"

7 011 COMA KTM 31' 03" 02' 03"

8 010 COX KTM 31' 25" 02' 25"

9 003 MEONI KTM 31' 50" 02' 50"

10 009 BRUCY KTM 31' 54" 02' 54"

...

28 030 STANOVNIK KTM 34' 18" 05' 18"

...

192 138 VAN LEE BMW 1h 55' 09" 1h 26' 09"

Med avtomobilisti je prvi pripeljal v cilj južnoafričan Giniel De Villiers in tako vsaj malo ublažil včerajšnje razočaranje, ko je na etapi okrog Narbonna že uspešno razbil vetrobransko steklo in zvil sovoznikova vrata. Nissanov voznik je pred drugouvrščenim De Meviusom (BMW) v cilj pripeljal s štirimi sekundami prednosti oz. pred tretjeuvrščenim (skupno vodečim) Peterhanslom s petimi sekundami prednosti.

MD-I127347.jpg

photo: Eurosport

Rezultati dneva - avtomobili

1 208 DE VILLIERS / JORDAAN NISSAN 06' 22" 00' 00"

2 212 DE MEVIUS / GUEHENNEC BMW 06' 26" 00' 04"

3 203 PETERHANSEL / COTTRET MITSUBISHI 06' 27" 00' 05"

4 201 MASUOKA / PICARD MITSUBISHI 06' 29" 00' 07"

5 207 ALPHAND / MAGNE BMW 06' 29" 00' 07"

6 215 SHINOZUKA / DEBRON NISSAN 06' 32" 00' 10"

7 202 MC RAE / THORNER NISSAN 06' 33" 00' 11"

9 200 SCHLESSER / LURQUIN SCHLES-FORD 06' 34" 00' 12"

10 209 SERVIA / BORSOTTO SCHLES-FORD 06' 35" 00' 13"

11 204 KLEINSCHMIDT / PONS VOLKSWAGEN 06' 45" 00' 23"

12 211 MAYER / SCHULZ MITSUBISHI 06' 46" 00' 24"

14 205 VATANEN / REPO NISSAN 06' 51" 00' 29"

...

80 297 KRAJNC / PRISLAN MERCEDES 08' 51" 02' 29"

134 353 SIREYJOL / CABERLON TOYOTA 1h 42' 33" 1h 36' 11"

Rezultati po prvih treh etapah - avtomobili

203 PETERHANSEL / COTTRET MITSUBISHI 31' 30" 00' 00"

2 209 SERVIA / BORSOTTO SCHLES-FORD 31' 35" 00' 05"

3 212 DE MEVIUS / GUEHENNEC BMW 31' 52" 00' 22"

4 207 ALPHAND / MAGNE BMW 32' 04" 00' 34"

5 206 BIASION / SIVIERO MITSUBISHI 32' 14" 00' 44"

6 201 MASUOKA / PICARD MITSUBISHI 32' 28" 00' 58"

7 202 MC RAE / THORNER NISSAN 32' 54" 01' 24"

8 259 AL ATTIYAN / BARTHOLOME MITSUBISHI 32' 54" 01' 24"

9 205 VATANEN / REPO NISSAN 33' 08" 01' 38"

10 200 SCHLESSER / LURQUIN SCHLES-FORD 33' 16" 01' 46"

...

78 297 KRAJNC / PRISLAN MERCEDES 43' 12" 11' 42"

134 353 SIREYJOL / CABERLON TOYOTA 2h 16' 54" 1h 45' 24"

Tekmi danes sledi več kot 800km transfer do juga Španije (Algericas), kjer jih čaka trajekt, ki jih bo popeljal v Afriko oz. v Tanger. Jutri se začne PRAVI Dakar, 233km transferju bo sledila 75 km hitra puščavska preizkušnja, po HP pa še 444km transfer do mesta Er Rachidia.

Še fotka Mirana Stanovnika iz prve, snežene etape :yea2: (photo: www.stanovnik.com)

post-14-1073143787.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Moram priznati da je tud mene Yamaha presenetila, dvomim pa da ji bo uspelo držati vodstvo ko se začne prava Afriška puščava, KTM-i so premočni za 450tko, imajo veliko več moči, dosegajo hitrosti 180km/h z lahkoto in to ne pod polno obremenitvijo. Mislim da je 2trac Yamaha pokazala kar je pač pokazat hotela, ampak prot velikim se pač nebo mogla kosat, razen če bi ji vsak dan vsadili novo srce pa še to nebi šlo. Je pa vsekakor 2trac vzbudil pozornost tudi pri oranžnih, kateri so zadnja leta v puščavi daleč pred vsemi...

Popravljeno . Popravil gidl
Objavljeno
Moram priznati da je tud mene Yamaha presenetila, dvomim pa da ji bo uspelo držati vodstvo ko se začne prava Afriška puščava, KTM-i so premočni za 450tko, imajo veliko več moči, dosegajo hitrosti 180km/h z lahkoto in to ne pod polno obremenitvijo. Mislim da je 2trac Yamaha pokazala kar je pač pokazat hotela, ampak prot velikim se pač nebo mogla kosat, razen če bi ji vsak dan vsadili novo srce pa še to nebi šlo. Je pa vsekakor 2trac vzbudil pozornost tudi pri oranžnih, kateri so zadnja leta v puščavi daleč pred vsemi...

Agree 100%. Zadeva je tudi lažja in okretnejša od 660, da o 950 sploh ne govorimo... A ne dvomim, da se bo o Yami še kaj slišalo...

Drugače pa, KOMAJ ČAKAM AFRIKO :) :yea2: Teh evro-blato-etap nikoli nisem rad spremljal... :cry:

Objavljeno

Fotka iz danajšnjega brzinca... -- MIRAN STANOVNIK

Foto: Bor Dobrin - image-one.net

post-14-1073162745.jpg

Objavljeno

Fotka iz danajšnjega brzinca... -- KRAJNC/PRISLAN

Foto: Bor Dobrin - image-one.net

post-14-1073162769.jpg

Objavljeno

Samo men je ta Miran tolk smešen na motorju, kar nekako ne paše nanj. O:-)

Saj drugače je Miran zame skoraj polbog, in obvlada motor, sam na motorju je pa smešen :doze:

Objavljeno
Saj drugače je Miran zame skoraj polbog, in obvlada motor, sam na motorju je pa smešen :doze:

Hehe, tukaj na tej fotki je res mal tako - tako... :D Samo, who's the king tukaj ? :yea2: :yea2:

post-14-1073171763.jpg

Objavljeno

Drugače pa še fotka Mirana na štartu letošnjega Dakarja...

post-14-1073171797.jpg

Objavljeno

Miran je car pa naj še tok "ne paše" na motor :yea2: ...po moje se je rodil nekje sred puščave...na motorju :P :D

Zdej se je šele Dakar začel, Miran se je ogrel, motor je tud že mal segret...da vidmo našega puščavskega lisjaka zdaj!!! :yea2: :yea2: :yea2:

Objavljeno

To je sicer malo :topic: ampak na nasem POPU so taki klosarji, da so vceraj kazali posnetke od dveh dni nazaj - uno preizkusnjo po blatu, ceprav so tisti dan vozili specialko po plazi. Pa ne daj boze, da bi pokazali ponetek Stanovnika ali pa Kranjca.

Itak je pa ponavadi prispevek dolg kar nekaj sekund. Majko jim klosarsko :fight2: !

Jaz si pogledam povzetek Dakarja na Eurosportu vsak dan od 22:30 do 23:00.

Tadej

Objavljeno (popravljeno)

Glede une 2 WD Yamahe:

mislim, da je imela sedaj prednost zaradi lahke teze in specialk, ki so bile zelo podobne motokrosu, kjer ta tezki KTM-i niso prisli do izraza.

Na pravih nekaj sto kilometrskih puscavski etapah, bo zacela zaostajat, saj ne bo kos ostalom 600 in vec kubicnim motorjem (manjkalo ji bo konjev!)

To je samo moje mnenje.

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Objavljeno (popravljeno)

Trenutni rezultati

1.MEONI........time 41'53''

2.Cox............time 42'36''

3.Esteve Pujol........time 43'06''

.

19.Stanovnik....time 46'26'' :yea2: skupno 24 mesto :yea2: :yea2: :OK: Go Go Go Go Go Go :OK: :OK: :OK:

.

36.Fretigne.....time 51'26'' :xx: skupno 23 mesto :zzz: :zzz: :xx:

Popravljeno . Popravil Noise Data
Objavljeno

MIRAN :010 :010 :010 :010 :010 :010 :010 :010 :010 :010 :010 :010 :010 :grupni: :grupni: :grupni:ZGLEDA DA BO ZDEJ ZDEJ YAMAHO PODELU

Objavljeno
Vem, da je tole malo of topic, pa vseeno. Namreč zanima me koliko so npo LC8 za Dakar težji od LC8, ki je v serijski prodaji. Je to samo razlika teže v gorivu ali se tu pojavijo še kaki drugi dejavniki :hmm: ?

Odgovor tukaj...

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!