gregorpi Objavljeno Januar 5, 2004 Opozori Objavljeno Januar 5, 2004 Imam Hondo Transalp l.99. Kupil pred par mesci :D Zadevo imam zunaj v lopi, tako da ni baš na sobni temperaturi. Za zimo nimam odjavljenega, tako da ga tudi nisem kozerviral. Če je le možno, ga grem mal vozit, akumulator je sicer mal v ***, tako da ga moram polnt vsakič, ko je mal bolj mraz. Zdaj ko je bil sneg pa ornk minus sem mel pa res težave da je vžgal (tudi s frišno polnim akumulatorjem ni šlo). Potem sem pa mašino zvleku na sonce (-5°C) in je nekako vžgal. Pustu sem ga laufat kakih 15 min v prostem teku potem sem se šel pa vozit najprej na nižjh obratih, potem pa še mal na višjih. Motor pa ni hotu in ni hotu vleč kot se šika. Po cca. 40km je začel krkat in pokat (iz auspufa), kot da bi bil zadušen, zato sem ga navil na višje obrate in cca. 140km/h. Končno se je mašina zvrtela in potem je normalno vleku in se hitro odzival. A ma kdo izkušnje s tem kako je, če maš motor preko zime na zunanji temperaturi. A je treba na kaj posebej pazit, lahko kaj zmrzne (razen hladilne tekočine)? Gregor
ceco Objavljeno Januar 5, 2004 Opozori Objavljeno Januar 5, 2004 Tole spada pod prezimovanje motorja, še bolj pa kot del prezimovanja: pošten servis pred prezimovanjem in kaj ne smeš delati, ko je -5 C zunaj in znotraj.
Ice Objavljeno Januar 5, 2004 Opozori Objavljeno Januar 5, 2004 kje naj zacnem? - olje - antifriz - svecke - vplinjaci - (si ze sam navedel) akumulator - elektricni kontakti - ...... z enim stavkom: tudi motor je potrebno pripraviti na nizke temperature, ce se hoces voziti v zimskem casu. na zalost se globalna otoplitev se ne pozna v toliksni meri v nasih krajih. :devil:
Tratnjak Damijan Objavljeno Januar 5, 2004 Opozori Objavljeno Januar 5, 2004 Tisto navijanje v obrate ni bla glih pametna ideja. Verjetno se je zaradi kondenza nabralo nekaj vode v vplinjačih zato je motor tudi cuku. Akumulator imaš zanič zato boš verjetno rabil drugega. Ker imaš motor zunaj bo dobro vsakokrat ko se ne boš dlje časa vozil, da vzameš akumulator iz motorja in ga neseš na toplo. Pa enkrat reden servis.
Leteči Objavljeno Januar 5, 2004 Opozori Objavljeno Januar 5, 2004 Star bencin, skoraj sigurno. Imel iste težave LP Leteči
Pervy Objavljeno Januar 5, 2004 Opozori Objavljeno Januar 5, 2004 najverjetneje je na začetku laufal po enem cilindru, čez nekaj časa je začel delat še drugi kar se zgodi ob pokanju in kajenju iz avspuha. kolegu se je isto zgodilo na super tenere ko smo se vračali iz elefantentreffna in je motor 2 noči stal zunaj v snegu pri minus kar nekaj stopinj. :hmm:
gregorpi Objavljeno Januar 6, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Januar 6, 2004 Tisto navijanje v obrate ni bla glih pametna ideja. Verjetno se je zaradi kondenza nabralo nekaj vode v vplinjačih zato je motor tudi cuku. Akumulator imaš zanič zato boš verjetno rabil drugega. Ker imaš motor zunaj bo dobro vsakokrat ko se ne boš dlje časa vozil, da vzameš akumulator iz motorja in ga neseš na toplo. Pa enkrat reden servis. Servis sem mel pred 14 dnevi, tko da je zadeva poštimana (olje, antifriz, filtri,..), benz sem mel pa čist frišen 98 oktanski. Na višje obrate sem ga poteral šele po kake pol ure ali pa več laufanja tko, da po mojem nisem nič zj*. Verjetno bo res kondenz v vplinjaču, čeprav se mi zdi mal čudno, da je začel motor cukat šele po 40 km. Zna bit, da je res laufu tud sam na enem cilindru, ker je potem tud bolj konkretno vleku. Zdaj bom nabavu nov akumulator, pa ga bom probu zakurt za nekaj časa vsaj na 2 dni. Če prav razumem naj nizke temperature ne bi ble problem, vsaj kar se motorja tiče, če je ta redno vzdrževan. G.
pero Objavljeno Januar 6, 2004 Opozori Objavljeno Januar 6, 2004 Ciao!Dobrodošel na forumu - Gregorpi! Dober motor maš ni kej, dobra izbira! No će si res servis naredil pred kratkim bi res znala zafrkavat samo še kaka voda v karburatorju ali pa kaka nedovolj privita svečka (ne-nataknjena kapica, čeprav sta na vsakem cilindru po 2) ali pa kak drug kontakt!!! Jest mam isti motor in vsaj enkrat do 2 krat ne leto iz uplinjača spustim kako kapljico bencina.Na spodnjem delu je 'repek' na katerega daš plastično cevkico in oviješ vijak da se bencin malo izteče to je vse!Problemi bi morali ponehat! No pa kej napiš še v temi Translp!Komentarji in izkušnje vedno zaaželjene!! Dej tam recimo napiši kje si nabavu kaka cena, kera barva, kok km ipd...... Ciao,by Pero
gregorpi Objavljeno Januar 7, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Januar 7, 2004 Včeraj sem spet mal zajahal "kobilico". Temperatura cca. –7. Vžgala brez problema. Ko se je ogrela v prostem teku, je zadeva šla kot urca. Očitno bo res treba ob teh nizkih temperaturah mal bolj pogosto zadevo zakurblat in peljat na sprehod. Motor je res super, bom pa ob priliki tudi kaj v temo Transalp napisal. G.
vulcan Objavljeno Januar 7, 2004 Opozori Objavljeno Januar 7, 2004 Jza sem imel podobne probleme na Kawi VN-800, potem sem pa uplinjac razdrl in ga prepihal ter spucal pol pa je delal kot urca. Je pa mozno, da ko je se motor topel in ga das v lopo oz. drug zaprt hladen prostor ti motor zacsvica oz, se nabere kondenz in ti lahko zaradi tega zacne zafrkavati. :) Cim vec Km. :D
Black Knight Objavljeno Januar 8, 2004 Opozori Objavljeno Januar 8, 2004 Imam skoraj nov motor in mi ga pri temperaturah pod ničlo tudi malo duši,tko da vrjetno pri tebi ni nič narobe.Počakaj pač na malo višje temperature... .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se