Skoči na vsebino

Vožnja motorja do 125cc z izpitom B kategorije?


roost

Priporočene objave

Ali ve mogoče kdo, če in kdaj naj bi začel veljat zakon, da bo možno voziti motorna kolesa do 125cc z izpitom B kategorije? Če se ne motim imajo urejeno tako v EU.

Sem iskal pod Search pa našu nič...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa tudi v EU (vsaj v Nemčiji) lahko z VD kat.B voziš le mopede do 50ccm in trike (Trikes - Dreiräder)...tisti, ki so VD naredili pred 1.4.80 pa lahko vozijo tudi motorje do 125ccm/15PS...z izpitom narejenim pred letom 54 pa lahko voziš katerikoli motor...

http://www.zzip.de/

Ich habe mit 18 nur den Autoführerschein gemacht , was darf ich damit fahren ,

was weniger als vier Räder hat ?

Alles , was in der Klasse M beinhaltet ist , also max . 50ccm Hubraum und , je nach Fahrzeug , bis zu 60km/h Höchstgeschwindigkeit . Hat man den Autoführerschein vor dem 01.04.1980 gemacht und er ist danach nie entzogen worden ( Führerscheinentzug heißt : Dann noch mal neu gemacht , also kein

Fahrverbot und Führerschein nach ein paar Monaten wieder beim Amt abgeholt !!! ) , darf man auch Zweiräder fahren , mit einem Hubraum von nicht mehr als 125ccm und einer Leistung von nicht mehr als 15PS / 11 KW .

Auch Trikes ( Dreiräder ) dürfen gefahren werden , es handelt sich um einen Zwitter zwischen Auto und Motorrad , mit Helmpflicht , aber mit Autoführerschein .

Jetzt noch die Ausnahme für diejenigen , die vor dem 01.12.1954 ihren Autoführerschein gemacht haben : Herzlichen Glückwunsch , sie dürfen jetzt auch alle Motorräder fahren , die es gibt , egal mit welchem Hubraum oder welcher Leistung , egal ob GN125 oder Hayabusa ! Die frühere Regelung bis 250ccm ist aufgehoben worden ( stammte noch aus Goggomobilzeiten ) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez dodatnega usposabljanja ne bo slo. v AUT za B 111 (to je ta famozni izpit oz. potrdilo o upravljanju motornih koles do skupno 125 ccm in najvecjo mocjo 11 KW) potrebujes 8 ur prakticne voznje v avtosoli ali podobno (oeamtc, arboe). teoreticni del predpostavljajo da poznas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Po Avstriji, Franciji in Italiji, so tudi Španci povzeli liberalno zakonodajo, ki mogoča vožnjo s 125-kubčnimi dvokolesniki vsem, ki že imajo vozniški izpit B kategorije. Kar pomeni izpit za avtomobil. Edini pogoj je, da so kandidati lastniki izpita B kategorije vsaj tri leta.

Vir: www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com

zanimivo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ve mogoče kdo, če in kdaj naj bi začel veljat zakon, da bo možno voziti motorna kolesa do 125cc z izpitom B kategorije? Če se ne motim imajo urejeno tako v EU.

Sem iskal pod Search pa našu nič...

jst upam da nikoli ker že brez tega preveč ljudi (nevajenih pravil vožnje z motorjem) pada po cestah in pod tovornjake ipd ter s tem mečejo slabo luč na vse (ostale) motoriste

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst upam da nikoli ker že brez tega preveč ljudi (nevajenih pravil vožnje z motorjem) pada po cestah in pod tovornjake ipd ter s tem mečejo slabo luč na vse (ostale) motoriste

Kar jim verjetno v tistem trenutku ni ravno prva stvar v mislih. :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar jim verjetno v tistem trenutku ni ravno prva stvar v mislih. :angry2:

Po mojem pa prasci zanalašč to delajo in se mečejo pod tovornjake, da ljudje potem ne marajo nas, dobrih motoristov. :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem pa prasci zanalašč to delajo in se mečejo pod tovornjake, da ljudje potem ne marajo nas, dobrih motoristov.  :ninja:

A vidis so ze na slabem glasu, pa se poznava jih ne... :hmm: .... ocitno neki bo na tem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prav namensko sm uporabu tak izra ker me je zanimal kolk ljudi bo poskušal (bol al manj uspešno) obrn...uhm... INTERPRETIRAT... moje besede

kar sm hotu rečt je to da b kategorijo (eventualno) nardi kdorkoli, niso pa vsi ti sposobni vozt dvokolesnike (ker so pač dandanes 125ke kr precej že napiljene)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cel kup folka, ki ima avto bi imel še kakšen skuterček ali pa kaj za v hrib, kar je močnejše od 50ccm. Pa da ni cvajtaktar. Pa da se lahko dva peljeta....

Pa Tomos ima ene nove 125ccm.

A se sploh zavedate kakšen tržni potencial smo vozniki avtomobilov? Money talks.

Na drugi strani pa gledamo Italijane, kjer je več na dveh kot štirih kolesih po mestu, pa parkirati je lažje, pa manj (?) onesnaževanja. Takole bi problem bil preprosto rešen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste ja mal nori, ogromno voznikov še avta ne zna orng pelat kaj še le motor. 3/4 voznikov pa itq še mopeda ni sposobno upravljat, da ne govorimo, če je treba se pelat s kako 4ko, k jim še jasn ni ki je kuplonga pa ki je šalthebl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prav namensko sm uporabu tak izra ker me je zanimal kolk ljudi bo poskušal (bol al manj uspešno) obrn...uhm... INTERPRETIRAT... moje besede

kar sm hotu rečt je to da b kategorijo (eventualno) nardi kdorkoli, niso pa vsi ti sposobni vozt dvokolesnike (ker so pač dandanes 125ke kr precej že napiljene)

able bable... tudi ti mogoče za kaj nisi sposoben, pa ti tega nihče ne prepoveduje... ko voli nek izvoli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zakonu, ki je v pripravi ( ZVCP ) ni predloga, da bi z vozniškim izpitom kat. B, smel voziti motorno kolo.

Seveda ne. Namen naše države ni stimulirati svoje državljane, da bi uporabljali enosledna vozila, ker je lepše če ima vsak svojega štirikolesnega konjička in (kljub visokim cenam tekočih goriv) pridno polni rezervoar, čeprav ob tem preklinja čez visoke cene. Zakaj se toliko ljudi vozi z avti po opravkih? Pomoje je razlog predvsem v mentaliteti. Sam sem nehal avto uporabljati (za relacije MB-LJ in za vožnjo po LJ) pred kakšnim letom, ker sem ugotovil, da se iz nobenega vidika niti finančno ne splača, še manj pa časovno. In slednje je tisto, kar meni največ pomeni. To, da se lahko s kolesom pripeljem v sredino mesta in ne rabim iskat parkirnega prostora, niti plačevati tumastih listkov za parkiranje in potem spet skrbet, če bom pravočasno nazaj oziroma, če bi moral kupit listek za dve uri parkiranja. Drugi razlog je, da ne rabim stati v vrsti pred semaforjem, na katerem trikrat ugledam zeleno in šele četrtič speljem skozi križišče (zaradi gneče seveda). Tretji razlog je ta, da sem se rešil redarjev, ki veselo pišejo listke za vse napačno parkirane avtomobile in ti potem težijo in pošiljajo pisma na dom, da poravnaš stroške (čeprav tega nisem nikoli naredil). Stroški vzdrževanja kolesa so majhni. Ravnotako z 125ccm skuterjem, ki je totalno nezahtevna stvar. Za 80.000sit, kolikor za povprečni avto stane sprednji odbijač, si v popraskane in zomljene plastike oblečeš celi skuter, pa še sebi kupiš nove kavbojke. To, da je skuter težko upravljat in uporabljat je vsekakor odveč. Italjanke in Italjani v Trstu množično vozijo takšne stvari (mogoče celo 150ccm, da jih spustijo na AC) in zadeva funkiconira. Pri nas pa vsak, ki naredi izpit za B kategorijo, mu je prva želja avto. In si misli, da bo vrgel ven tistih 500.000sit za eno rabljeno gajbo in to bo to. Pa še zdaleč ni res. Vse se začne že pri zavarovanju in registraciji, kjer te pošteno olajšajo, nadaljuje se z bencinom in, če gre vse po sreči (brez ne-sreče) konča z potrošnim materialom (gumami) in servisnimi storitvami. Ampak to je meja, kjer si ljudje zatistnejo oči in o tem nočejo premišljevati. Sam sem si izračunal, da vsako leto porabiva (z fotrom, ker sva pač oba voznika istega avtomobila) za preko 600.000sit goriva in narediva 30.000km in manj! Za to pa že dobiš en 125ccm skuter, če ne kar 2 rabljena. Seveda tudi slednji zahtevajo vzdrževanje, ki pa ni cenovno niti primerljivo s osebnim avtomobilom. Za 250ccm skuter dam letno okoli 30.000sit za obvezno zavarovanje in registracijo. Za avto pa preko 100.000sit. Razlika v porabi je 1/3, kar pri 600.000sit pomeni 200.000sit, če bi bil skuter vožen 30.000km. Ampak za mestne obveznosti še toliko ni treba. Pa ljudje hitro rečejo: "Ja, ampak lahko se voziš samo, ko je lepo vreme, ko je grdo pa ne..." In koliko je "grdih" dni na leto? Zelo malo. Več kot se prevoziš, manj te motijo vremenske spremembe in bolj si vajen dežja, megle in drugih vremenskih neprilik. Moj znanec se s skuterjem v obleki vozi v službo na veleposlaništvo. Neglede na dež ima motor dovolj dobro zaščito, da pride nepremočen do cilja. Seveda pa obstojajo tudi nepremočjive jakne in hlače iz PVC folije, ki jih oblečeš preko obleke.

In zakaj Slovenija še zmeraj nima možnosti, da bi z B kategorijo lahko vozili motorna kolesa do 125ccm? Zato, ker imamo na oblasti še zmeraj nekaj butastih komunistov (istih, ki so pred leti sprejeli zakon o izpitu do 350ccm - čeprav motorjev za tako prostornino že tisti čas ni bilo nikjer več, namesto da bi gledali raje na kilovate), ki so lepo rečeno za časom. Oziroma, če pogledam iz njihove prespektive, sami niso uporabniki niti nimajo tendence, da bi to postali in največja žalost je da taki setavljajo zakon za uporabnike in tiste, ki bi to želeli postati - tem primeru motociklov. Na tak način bodoče uporabnike že apriori odvrnejo... pa ne že od nakupa, ampak od razmišljanja. Tukaj je še precej za povedat, bom naslednjič še o okoljevarstvu ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!