Skoči na vsebino

(hard) enduro


U^F^O

Priporočene objave

Ja, to si videl mojega!

Ko je bil sneg sem se kdaj v sluzbo zategnil- v stoje seveda.

V LJ pade vsak teden Krim. Ponavadi cez Krvavice, kjer vozijo biciklisti downhill, samo, da grem jaz gor, kjer gredo oni dol. Drugace je v redu se Rasica, sploh je cela okolica LJ en sam hrib. Ce imam popoldne cas, se vozim po peskokopu zraven BS3. Ponavadi rabim samo eno uro, ker sem potem ze cisto zgonen.

Ta teden sta nabavla se dva prijatelja in gremo v nedeljo skupaj. Ne vem se kam, mogoce tudi na Krim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa z obešanko zaklenjen čez disk al zobnik se ne spomnim več dobr

a si bliz BS situiran, jaz sem..., na unmu peskokopu znajo čuvaji zabluzit, pa z enduro kej dost tam nimam iskat, sem pa enkrat Sitarjevga gas gas zapelu samo premalo da bi dobil občutek

a kolega sta tut trial uzela? bi šel jaz kdaj zraven pa (ko dobim iz popravila fotič) mal poslikamo akcijo

v nedeljo grem sicer mogoče na Snežnik offroad, še ni zihr

furo iz Črnuč ali trzina po potkah do Rašice pa tut sam dostkrat užgem, bolj nalahko ker sem sam

do Krima greš verjetno s prkolco al kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, zaklenit je pa treba, tudi ce ga mas pred ocmi.nikoli se ne ve!

Drugace sem na Vojkovi oziroma Ptujski zraven gasilcev, do BSa se zapeljem cez polje. Tam z enduro res ni kaj, lahko se malo po ravnem delu vozis gor po kuclih pa ni sans. Vratarja nisem se videl, ker grem notri skozi gozdicek, kjer manjka ograja. Verjetno me tudi ne slisi, ker je trial dosti tih. Na potkah pri Rasici sem ze veckrat videl sledi od krosk, sicer grem jaz kar skozi gozd, po potkah je dolgcas, dirkat mi je pa brez veze, kdo me bo pa pobral? Triala vozim kar s kombijem, kolega sta pa nabavla prikolico za tri, tako bomo lahko sli skupaj z enim avtom, ker jaz sluzbenega kombija nimam vedno praznega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sploh si ne predstavljam po Krim downhillu uphill usekat po tem blatu

bi se bilo fino dobit, me prov zanima trialc v akciji

na ptujski je en zavod za varjenje, kjer so mi mašino švasal,

poznam pa tut enga modela (Mirtič), k živi v ta prvem bloku iz Vojkove gledano

ej, če jutri ne grem na Snežnik, pa če ti letiš kam, te še pravočasno obvestim, po mailu al pa tukej, ker če bo vreme grem sigurno na motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, jaz sem v istem bloku.

Baje bo jutri vreme O.K. Kam bomo sli se ne vem, ker bosta onadva motorje utekavala, pa seveda ucila se, ceprav eden ze kar pelje-predvsem ma jajca, brez znanja se povsod upa. A je na Snezniku za kaj? Kaj bi se dal s trialom kaj narest? Mislim na tisto, ko gres ven s poti po gozdu. Na krasu je lahko malo zaj., ker so v visoki travi skale, ki jih ne vidis. Za enkrat sem se v Portorozu, ko se popoldne vrnem bom sel mogoce v BS za kako urco, dokler bo se dan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na Snežniku še nisem bil, je pa cela primorska čim zaviješ iz poti polna visokega kamenja med travo; blok-killer, počasna vožnja...

če jutri grem, si bom malo ogledal teren, je pa res da za svoj motor ti rabiš čisto drugačen teren, da uživaš, kamor jaz niti blizu ne morem

kako ti pa z porabo in majhnostjo tanka znese, maš rezervo v ruzaku?

tuki je drugač vse mokro in blatno, skos po mal pada, samo to te verjetno ne ustavi

če boš šel kr povej (BS)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nic rezerve, 2,7l je za 2,5 ure normalne voznje po terenu.

Za enkrat mi se ni zmanjkalo. Za daljse ture se da dobiti 4,5l tank originalen za Monteso, ampak mislim,da bi ze kak bidon z 1l bencina zadostoval. Po uri in pol voznje sem tako ze cist sesut. Zdajle grem v LJ, ce ne bo dezevalo se bom verjetno res spravil na motor. Bom videl!

Sporoci mi mobi, da poklicem, ce grem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi no Snežnik jutri, upam da se ti do torka zadeve uredijo BRANE :wink:

motolover če kam pičiš jutri javi..

/ / / / / /

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tam še nisem bil, bi šel pa kar po 2 gumah tja,

danes sem drsel na Rašico pa čez Doben mimo Jabelj spet v šumo in se za 1 uro zagozdu v eni globeli-mokra zemla pa listje, sem mogu gumo spucat pa zaletno stezo narest da sem zriu ven, po ovinkih

kostanjarjev je blo pa skor k kostanjev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene je druzina okupirala, tako sem se zapeljal le kake pol ure, malo za obcutek. Kako pa vi pridete do Sneznika-po cesti ali na prikolici?

Ma ne gremo čisto na snežnik, pač po snežniških gozdovih furat, ob tem upat, da se preveč ne zgubimo. štartali naj bi v il. bistrici al pa pri gradu snežnik (te dve poti poznam), drgač so me kolegi iz bistrce vlekli po teh gozdovih - nimam pojma kod. so pa v glavnem lepi makadami, tako da se da zelo hitro pelat. Do šterta fure se običajno prpelemo na motorjih. Po koncu fure se tudi običajno odpelemo na svojih motorjih, vsaj meni do sedaj je to vedno ratalo..tok, tok na les.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo od vas ze uporabljal GPS? Baje se da vedno po isti poti nazaj pripeljati, da se ne mores izgubiti. Sem ga sam mislil nabaviti, ker se s trialom vedno vozim po totalni divjini, potem sem pa ugotovil, da si moja psica, ki je lovske sorte zapomni pot, in me vedno pripelje nazaj po isti poti. Vseeno me zanima ce ima kdo kaksne izkusnje z zadevo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po moje je bolj sigurno, da se psa držiš. Pa bolj poceni. Vem, da imajo vse malo boljše barke gps, pa stanovnik ga mogoče ima, drgač pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

just spent a week trail riding around my fathers house in Pambula (Far

south coast of NSW) There are some great trails down there, and now that

I have a GPS (Garmin Etrex Venture) fitted to the handlebar I am sure to

find them again

kontakt iz tujine...

BRANE zate (4 post)

http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...er=asc&start=60

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ow enduraši!

Jst dobim po treh mescih zdej nazaj svojga ktm-čka u roke! Komi čakam konc tedna... Je bu na servisi, še problemi (šola - stari) na koncu lanskega leta tko da bom komej zdej nazaj zafurow mašino! In lahko bi se zmenli za kšno furo po primorski... Natančneje širša okoli ng. Če je kdo zainteresiran... 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A ni blo neki rečeno 12.11.2002 (sobota ene dva tedna nazaj) pol pa je odpadlo-naprej pa nisem videl da kdo še kaj konkretno pisal o snežniku. A ste bli to nedeljo (soboto) ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

misliš 12.10.

nekako je uspelo realizirati to nedeljo, si bil pa 2 dni prej obveščen po PM, se pravi v petek

mail ti ne dela??

sej najbrž bomo še kej ponovili

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Folk če slučajno kdo preleti tolo sporočilo mu bom hvaležen če mi kaj napiše o hard enduri honda XR 600. Nimam ravno največ dnarja pa mislim nabavt od letnika 91 do 93 , k jo dobim že za ene 300 jurjev -thanks :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fina stvar, samo če je bil excesivno vožen po terenu, je lahko že precej obtesan

48 konjev, zračno hlajen, vžig mislim da samo nožni, poraba eni pravjo da okol 6-7 litrov :?:

pri nakupu pregledaš klasične točke, pa da ima čimmanj mašinskih predelav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XR600=tank (skoraj dobesedno), zelo podoben Yamahi TT600R, ima malo več moči (predvsem zato ker so ga delali še v časih ko glasnost&ekološke zahteve niso bile še tako stroge)=wheelie machine, enih 10 kg manj (~140), zame zelo lep motor(enostavnen kot pasulj, v tem pogledu ga prekaša samo še XR400).

Če ga nameravaš kupit bodi pozoren na: okvir(razpoke?+rja zdanjega konca pod blatnikom), zračnost vilic&zadnjega vzmetenja, puščanje olja vzmetenje&motor, obrabo zavornih diskov in razne predelave (glej škatlo filtera za zrak, da ni vsa preluknajna oziroma brez pokrova!).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XR600=tank (skoraj dobesedno), zelo podoben Yamahi TT600R, ima malo več moči (predvsem zato ker so ga delali še v časih ko glasnost&ekološke zahteve niso bile še tako stroge)=wheelie machine, enih 10 kg manj (~140), zame zelo lep motor(enostavnen kot pasulj, v tem pogledu ga prekaša samo še XR400).

Če ga nameravaš kupit bodi pozoren na: okvir(razpoke?+rja zdanjega konca pod blatnikom), zračnost vilic&zadnjega vzmetenja, puščanje olja vzmetenje&motor, obrabo zavornih diskov in razne predelave (glej škatlo filtera za zrak, da ni vsa preluknajna oziroma brez pokrova!).

zanimajo me mnenja o razliki med husqarno 410 in 610 za hard zanima me razlika +/- v praksi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!