Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zate k si bolj kompaktn (en konc desca)... Ojacana Africa Twin z dvema masinama :twisted:

Objavljeno

Zate k si bolj kompaktn (en konc desca)... Ojacana Africa Twin z dvema masinama :twisted:

Objavljeno

tok kompakten da si dva posta rabu da si ga zajel :wink:

a ti trco666 maš kako SM zadevo (540)

Objavljeno
Zate k si bolj kompaktn (en konc desca)... Ojacana Africa Twin z dvema masinama :twisted:
nevem kako pol tebe MM prenasa :smilecolros:
Objavljeno

Ojačan je... Dvojna teža pilota... Pa ne okrog govort... :twisted: :lol: 8)

Objavljeno

TRCO666!

Men je blo koj mal žov k sem ktm 400 domov prpelov (da nisem 520 vzel), a sem kasnej ugotovil da je za hard čist dost moči.

Moji zahtevi pri nakupu sta bli: čim manj kg in elek. štarter :D

Objavljeno
TRCO666!

Men je blo koj mal žov k sem ktm 400 domov prpelov (da nisem 520 vzel), a sem kasnej ugotovil da je za hard čist dost moči.

Moji zahtevi pri nakupu sta bli: čim manj kg in elek. štarter :D

jest sem pa zdej probov od piki-ja 410 pa sem kar mal podvomu u 610ker ta njegova prov lepo pleza in nic ne skace tko da za tezak teren je prov fina ker se peles in nic ne pobiras :onfire:
Objavljeno

muc kolk konjev pa pr kerih obratih, in isto vprašanje za navor, ti butne 400-ka, pa kolk teže ima, ma pe res zanima

Objavljeno

Važno je tudi kolko moči ma šofer za porivat jajca po blatu.

Objavljeno

Sej zato pa so mehaniki :wink:

Objavljeno
Važno je tudi kolko moči ma šofer za porivat jajca po blatu.

to je tist en konj več...

Objavljeno

pa še tri junci v breg en moped vlečejo..

ilirskabistrcapress

Objavljeno

dva porivata en se pa dela da zna s sklopko pa gasom delat, kkšen se dela frajerja z fotičom, spet drug rajš teče v hrib kot da bi se furu

yam-tt600r-02-bikepics-42747.jpg

Objavljeno

učeri sem vidu 520 SX z štarterjem, kaj majo vsi KTM podporo za "leno nogo"

Objavljeno

kar se kao premalo moči 400-ke na terenu tiče, ni se za bat, tut z 250 4-takt se da marsikej narest, superlahko+navor+več konjev kot 125 kros

učeri sem ravntko vidu yamahco YZ250F, mmmm lepota, redkost v Slo, dere sa pa kt ta velki bratje

Objavljeno
učeri sem vidu 520 SX z štarterjem, kaj majo vsi KTM podporo za "leno nogo"

veš kok prov pride podpora za "leno nogo", ko ti cerkne v blatu al pa v kakšni strmini

po mojem vsi SX in EXC podpirajo "leno nogo" :)

Objavljeno

Ah sej ni take panike sej se da tud brez :)

Sam včash je treba imet dobre živce, kar pa pomoje ni problem :)

Objavljeno
Ah sej ni take panike sej se da tud brez :)

Sam včash je treba imet dobre živce, kar pa pomoje ni problem :)

He he, taprav se je oglasu. A se spomneš unga k je u Labinu živce zgubu in začel čelado okrog metat 8) :shock: :lol: :wink:

Objavljeno

Ja sam to ne steje tm je blo pa tko vroc, da je blo za znoret :lol:

Tm smo bli itak vsi na konc tisti s štartrjem in brez, pač je blo skakanje po kurblnu kapla čez rob!!!! :?

Objavljeno

za štarter ti prov rd verjamem, glede na napredek bojo ti gumbni zagoni motorja postali ultralahki in jih bojo na koncu že na vse racing bajke limal, WR450F ma za 2003 tut "gumbek"

YZ250F 02

yam-yz250f-02-bikepics-42995.jpg

yam-yz250f-02-bikepics-42996.jpg

yam-yz250f-02-bikepics-42997.jpg

yam-yz250f-02-bikepics-42998.jpg

yam-yz250f-02-bikepics-42999.jpg

pa še Olson v akciji

yam-yz250f-02-bikepics-43000.jpg

Objavljeno
za štarter ti prov rd verjamem, glede na napredek bojo ti gumbni zagoni motorja postali ultralahki in jih bojo na koncu že na vse racing bajke limal, WR450F ma za 2003 tut "gumbek"

Uni gumb je kukr vem in sem enkrat vidu za lažje kurblanje, če je moped topel.

Objavljeno

a misliš na sliki gor, ja ta nima štarterja, to je 250cc 4-taktar kros, z dvema zaugoma, črn za hladno , rdeč za vroče (zelo vroče), kot si reku

ima pa ročni dekompresor in precejšnjo kompresijo- nisem ga mogu užgat v enduro hlačah in unih škornjih

pod gumbni zagon sem pa jaz mislu klasičen štarter za zagonom na gumb, ala tvoj

recimo če men sred klanca crkne moped nisem mrzel ampak vroč in tekoč, samo še zmeri mislim da ga narobe pržigam, to mora tko upalit kot pod Bistričanovo nogo in nekako se taktično približujem temu, problem je v tem, da če se preveč učim in nadrkavam hitr zazauga

z 98 oktani motor slabš dela kot z 95, čudno ampak resnično, klenka pa isto, tko da je vseen

Objavljeno

Ne me jugat.. Vem kaj si mislu.. telepatija.Predlagam eno čudno ročico kot je meu moj spaček izpred 20-let ko je krepala una reč na gumbek.

Magarmontiratnanogopress.

Objavljeno

heh heh, sori, sem mislu da sva se zapletla,

sem pa že vidu nekje TTR z ročnim dekompom, slika na netu, sam kje jo bom zdej najdu pa gor limu, je pa to tut priporočilo modela, ki poskuša naredit čudež iz svoje TTR

samo kam bi prklopu uno ročicoza zavrtet, kr direkt na glavno gred (prek plastičnga pokrovčka za ventile štelat)

smo mel mi isto na GS-ki in je zadeva upalila že pr 1/4 obrata

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!