SF Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 Zate k si bolj kompaktn (en konc desca)... Ojacana Africa Twin z dvema masinama :twisted:
SF Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 Zate k si bolj kompaktn (en konc desca)... Ojacana Africa Twin z dvema masinama :twisted:
D.J. Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 tok kompakten da si dva posta rabu da si ga zajel :wink: a ti trco666 maš kako SM zadevo (540)
trco Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 Zate k si bolj kompaktn (en konc desca)... Ojacana Africa Twin z dvema masinama :twisted:nevem kako pol tebe MM prenasa :smilecolros:
SF Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 Ojačan je... Dvojna teža pilota... Pa ne okrog govort... :twisted: :lol: 8)
5ER Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 TRCO666! Men je blo koj mal žov k sem ktm 400 domov prpelov (da nisem 520 vzel), a sem kasnej ugotovil da je za hard čist dost moči. Moji zahtevi pri nakupu sta bli: čim manj kg in elek. štarter :D
trco Objavljeno November 14, 2002 Opozori Objavljeno November 14, 2002 TRCO666! Men je blo koj mal žov k sem ktm 400 domov prpelov (da nisem 520 vzel), a sem kasnej ugotovil da je za hard čist dost moči. Moji zahtevi pri nakupu sta bli: čim manj kg in elek. štarter :D jest sem pa zdej probov od piki-ja 410 pa sem kar mal podvomu u 610ker ta njegova prov lepo pleza in nic ne skace tko da za tezak teren je prov fina ker se peles in nic ne pobiras :onfire:
D.J. Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 muc kolk konjev pa pr kerih obratih, in isto vprašanje za navor, ti butne 400-ka, pa kolk teže ima, ma pe res zanima
BRANE Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 Važno je tudi kolko moči ma šofer za porivat jajca po blatu.
manjak Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 Sej zato pa so mehaniki :wink:
D.J. Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 Važno je tudi kolko moči ma šofer za porivat jajca po blatu. to je tist en konj več...
BRANE Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 pa še tri junci v breg en moped vlečejo.. ilirskabistrcapress
D.J. Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 dva porivata en se pa dela da zna s sklopko pa gasom delat, kkšen se dela frajerja z fotičom, spet drug rajš teče v hrib kot da bi se furu
5ER Objavljeno November 15, 2002 Opozori Objavljeno November 15, 2002 muc kolk konjev pa pr kerih obratih, in isto vprašanje za navor, ti butne 400-ka, pa kolk teže ima, ma pe res zanima HP (kW): 44.00 (32.1) @ 8000, 112 kg evo še en test http://www.off-road.com/dirtbike/reviews/2...m400/index.html
D.J. Objavljeno November 17, 2002 Opozori Objavljeno November 17, 2002 učeri sem vidu 520 SX z štarterjem, kaj majo vsi KTM podporo za "leno nogo"
D.J. Objavljeno November 17, 2002 Opozori Objavljeno November 17, 2002 kar se kao premalo moči 400-ke na terenu tiče, ni se za bat, tut z 250 4-takt se da marsikej narest, superlahko+navor+več konjev kot 125 kros učeri sem ravntko vidu yamahco YZ250F, mmmm lepota, redkost v Slo, dere sa pa kt ta velki bratje
5ER Objavljeno November 17, 2002 Opozori Objavljeno November 17, 2002 učeri sem vidu 520 SX z štarterjem, kaj majo vsi KTM podporo za "leno nogo" veš kok prov pride podpora za "leno nogo", ko ti cerkne v blatu al pa v kakšni strmini po mojem vsi SX in EXC podpirajo "leno nogo" :)
Husky Objavljeno November 18, 2002 Opozori Objavljeno November 18, 2002 Ah sej ni take panike sej se da tud brez :) Sam včash je treba imet dobre živce, kar pa pomoje ni problem :)
5ER Objavljeno November 18, 2002 Opozori Objavljeno November 18, 2002 Ah sej ni take panike sej se da tud brez :) Sam včash je treba imet dobre živce, kar pa pomoje ni problem :) He he, taprav se je oglasu. A se spomneš unga k je u Labinu živce zgubu in začel čelado okrog metat 8) :shock: :lol: :wink:
Husky Objavljeno November 18, 2002 Opozori Objavljeno November 18, 2002 Ja sam to ne steje tm je blo pa tko vroc, da je blo za znoret :lol: Tm smo bli itak vsi na konc tisti s štartrjem in brez, pač je blo skakanje po kurblnu kapla čez rob!!!! :?
D.J. Objavljeno November 19, 2002 Opozori Objavljeno November 19, 2002 za štarter ti prov rd verjamem, glede na napredek bojo ti gumbni zagoni motorja postali ultralahki in jih bojo na koncu že na vse racing bajke limal, WR450F ma za 2003 tut "gumbek" YZ250F 02 pa še Olson v akciji
BRANE Objavljeno November 19, 2002 Opozori Objavljeno November 19, 2002 za štarter ti prov rd verjamem, glede na napredek bojo ti gumbni zagoni motorja postali ultralahki in jih bojo na koncu že na vse racing bajke limal, WR450F ma za 2003 tut "gumbek" Uni gumb je kukr vem in sem enkrat vidu za lažje kurblanje, če je moped topel.
D.J. Objavljeno November 19, 2002 Opozori Objavljeno November 19, 2002 a misliš na sliki gor, ja ta nima štarterja, to je 250cc 4-taktar kros, z dvema zaugoma, črn za hladno , rdeč za vroče (zelo vroče), kot si reku ima pa ročni dekompresor in precejšnjo kompresijo- nisem ga mogu užgat v enduro hlačah in unih škornjih pod gumbni zagon sem pa jaz mislu klasičen štarter za zagonom na gumb, ala tvoj recimo če men sred klanca crkne moped nisem mrzel ampak vroč in tekoč, samo še zmeri mislim da ga narobe pržigam, to mora tko upalit kot pod Bistričanovo nogo in nekako se taktično približujem temu, problem je v tem, da če se preveč učim in nadrkavam hitr zazauga z 98 oktani motor slabš dela kot z 95, čudno ampak resnično, klenka pa isto, tko da je vseen
BRANE Objavljeno November 19, 2002 Opozori Objavljeno November 19, 2002 Ne me jugat.. Vem kaj si mislu.. telepatija.Predlagam eno čudno ročico kot je meu moj spaček izpred 20-let ko je krepala una reč na gumbek. Magarmontiratnanogopress.
D.J. Objavljeno November 19, 2002 Opozori Objavljeno November 19, 2002 heh heh, sori, sem mislu da sva se zapletla, sem pa že vidu nekje TTR z ročnim dekompom, slika na netu, sam kje jo bom zdej najdu pa gor limu, je pa to tut priporočilo modela, ki poskuša naredit čudež iz svoje TTR samo kam bi prklopu uno ročicoza zavrtet, kr direkt na glavno gred (prek plastičnga pokrovčka za ventile štelat) smo mel mi isto na GS-ki in je zadeva upalila že pr 1/4 obrata
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se