Skoči na vsebino

Rozi, Mustang & HD


Priporočene objave

Objavljeno
HD-ja pa jaz ne zaznavam kot kakšen hud statusni simbol, saj, roko na srce, ima večina cestakov dražji motor od mene.

Sem pa nor na HD-ja ravno zaradi tega, ker mi nudi točno to kar si jaz želim od motorja. To vključuje tudi občasno šraufanje :lol:

MUstang je pač Mustang... denar mu ni vse, ampak vseeno veliko...

Da je pa nor na šravufanje pa itak... sploh zdej ko je diplomeru in bo šraufu še po psihi svojih pacientov... verjetno bo med njimi kar nekaj HOGovcev...

Anyway Mustang še enkrat čestitke ob izjemnem življenskem uspehu!

:OK:

see ya - wouldn' wanna be ya!

Objavljeno
HD-ja pa jaz ne zaznavam kot kakšen hud statusni simbol, saj, roko na srce, ima večina cestakov dražji motor od mene.

Sem pa nor na HD-ja ravno zaradi tega, ker mi nudi točno to kar si jaz želim od motorja. To vključuje tudi občasno šraufanje :lol:

Who cares about money and comfort. Passion is key word, isn`t it?

Valkyrie Ceco

Objavljeno

Še ena slikca, o moji črni predelavi na 1200 ccm...

Ni še dokončano, kar dokazuje orodje zraven motorja... ;)

post-4-1071543605.jpg

Objavljeno

Ni še dokončano, kar dokazuje orodje zraven motorja... ;)

Ja kje uš pa sedu Mustang???????? :o

:o

Jej jej jej Mustang.... :cry: At je blu trejba tega??? :cry:

Objavljeno

Nekak mi HDji ne sedejo (mogoce zaradi statusa :hmm: ). Ampak kar je za priznat, je pa zvok. To je tisto, kar jaz pricakujem od zvoka motorja. Glasno pokanje dvocilindrske masine :D :OK: .

Samo kakor kaze se ti casi (vsaj v evropi) nazalost pocasi poslavljajo :cry: .

Glede naročanja online dela to le v US in Kanadi. Pri nas si pač sprintaš seznam in letiš na Claas.

To je nekako za pricakovat, glede na to, da je to njihovo domace trzisce (ki je dovolj veliko). Katera evropska tovarna ima pa enako narejeno za evropsko trzisce?

Objavljeno
Še ena slikca, o moji črni predelavi na 1200 ccm...

Ni še dokončano, kar dokazuje orodje zraven motorja... ;)

Zakon! Zdi se mi super, da si pripravljen malo posrauvfat svoj motor. Le malo je takih na forumu.

A 1200ccm pomeni, da samo navrtas 883 motor in das druge bate, ali to pomeni se kaksne spremembe?

Objavljeno
Zakon! Zdi se mi super, da si pripravljen malo posrauvfat svoj motor. Le malo je takih na forumu.

A 1200ccm pomeni, da samo navrtas 883 motor in das druge bate, ali to pomeni se kaksne spremembe?

Jaz sem pripravljen zelo radikalno pošraufat svoj motor, kar dokazuje tudi moj dvokolesnik. :D

Drugače se pa pri predelavi na 1200 ccm pobrusi cilindre, vstavi nove, večje bate (normalno), pobrusi glave cilindrov, zamenja jermenico, poveča dostop zraka in predela (ali kupi nov) vplinjač.

To je samo v grobem, drugače je pa še nekaj fines...

V mojem primeru sem dal celotno mašino še prebarvati v mat črno in odrezal izenačevalec pritiska med obema izpušnima cevema. Pride še nov blatnik, drug filter za zrak, drug dekelc pod cilindroma, nov toolbox in celotni zadnji del (nosilci, naslonjalo), ki bo v celoti mat črn. Huh! To bo moj dreambike!

Objavljeno
Še ena slikca, o moji črni predelavi na 1200 ccm...

Ni še dokončano, kar dokazuje orodje zraven motorja... ;)

Nice! :notworthy:

Urbi

Objavljeno
Jaz sem pripravljen zelo radikalno pošraufat svoj motor, kar dokazuje tudi moj dvokolesnik. :D

Drugače se pa pri predelavi na 1200 ccm pobrusi cilindre, vstavi nove, večje bate (normalno), pobrusi glave cilindrov, zamenja jermenico, poveča dostop zraka in predela (ali kupi nov) vplinjač.

To je samo v grobem, drugače je pa še nekaj fines...

V mojem primeru sem dal celotno mašino še prebarvati v mat črno in odrezal izenačevalec pritiska med obema izpušnima cevema. Pride še nov blatnik, drug filter za zrak, drug dekelc pod cilindroma, nov toolbox in celotni zadnji del (nosilci, naslonjalo), ki bo v celoti mat črn. Huh! To bo moj dreambike!

A original 1200 ne obstaja ?

:?

Objavljeno
Zakon! Zdi se mi super, da si pripravljen malo posrauvfat svoj motor. Le malo je takih na forumu.

Si prepričan?

Objavljeno
Zakon! Zdi se mi super, da si pripravljen malo posrauvfat svoj motor. Le malo je takih na forumu.

dave, daj dostop do tvojega bančnega računa (pa fajn poln naj bo) pa boš videl koliko ljudi bo začelo takoj šraufat svoj motor :P . za sebe že vem kaj vse bi naredil iz mojega . tako v smeri ultra-hyper-nitro-turbo-streetfighter, samo par 10tisoč evrov mi še manjka, pa tudi če bi jih mel bi jih prej porabil za drug motor in namesto predelav, potovanja.

mustang, kdaj pridejo na vrsto avspuhi pa kak blower? drugače pa nice work :OK:

Objavljeno
A original 1200 ne obstaja ?

:?

:D :D :D

He he baje da obstaja... sam se ga pa zihr ne da na 883 navrtat!!

:OK:

kwa boš pol s takimi jajci ???? :BUA:

Objavljeno
A original 1200 ne obstaja ?

:?

Obstaja, obstaja... je pa kar drag...

Sem zračunal, da se bolj splača kupit 883 in ga potem "povrtat". Pa še več ožnosti za "kustomizacijo" imaš in si ga narediš po svojih željah.

Objavljeno
mustang, kdaj pridejo na vrsto avspuhi pa kak blower? drugače pa nice work :OK:

Trenutni auspuhi so mi ful všeč, tako da bodo kar tile gor še nekaj časa.

Sploh pa se bojim, da mi bodo že zdaj težili zaradi glasnosti...Kaj bi bilo šele s kakšnimi "Screamin' Eagle" :kva1:

Objavljeno
Obstaja, obstaja... je pa kar drag...

Sem zračunal, da se bolj splača kupit 883 in ga potem "povrtat". Pa še več ožnosti za "kustomizacijo" imaš in si ga narediš po svojih željah.

Načeloma sem proti vsakim predelavam, ki posegajo v samo delovanja kakršnekoli naprave.

Zakaj ?

Ker zaupam avtorjem osnovnega modela in se mi zdi, da k neki komplicirani napravi, kar motor sigurno je, ne moreš kar neke modifikacije počenjat, če jih ni že projektant osnovnega modela predvidel.

Sestavni deli motorja morajo biti v nekem sozvočju in če na nekem segmentu potegneš radikalno potezo se mora poznati drugje.

Recimo :

- prešibek okvir motorja za povečano moč;

- predvideno hlajenje ne zadošča za večjo moč (površina hlajenja z vsemi rebri je ostala enaka)

- vprašljiva poraba goriva - če ni izvedeno dovolj strokovno in optimirano

pa še bi se kaj našlo.

ker so Harley nisko turažne mašine najbrž vse prenesejo brez večjih težav, ampak vseeno, dvom ostaja.

Ne vem, lahko da se motim.

Objavljeno
Načeloma sem proti vsakim predelavam, ki posegajo v samo delovanja kakršnekoli naprave.

Zakaj ?

Ker zaupam avtorjem osnovnega modela in se mi zdi, da k neki komplicirani napravi, kar motor sigurno je, ne moreš kar neke modifikacije počenjat, če jih ni že projektant osnovnega modela predvidel.

Sestavni deli motorja morajo biti v nekem sozvočju in če na nekem segmentu potegneš radikalno potezo se mora poznati drugje.

Recimo :

- prešibek okvir motorja za povečano moč;

- predvideno hlajenje ne zadošča za večjo moč (površina hlajenja z vsemi rebri je ostala enaka)

- vprašljiva poraba goriva - če ni izvedeno dovolj strokovno in optimirano

pa še bi se kaj našlo.

ker so Harley nisko turažne mašine najbrž vse prenesejo brez večjih težav, ampak vseeno, dvom ostaja.

Ne vem, lahko da se motim.

1. Harley ni nek pretirano zakompliciran motor. To je njegova glavna prednost in njegova glavna slabost; odvisno koga vprašaš.

2. Kolikor je meni znano, sta Sportsterja 883 in 1200 povsem enaka, razen razlike v vrtenini.

Objavljeno
Sploh pa se bojim, da mi bodo že zdaj težili zaradi glasnosti...Kaj bi bilo šele s kakšnimi "Screamin' Eagle" :kva1:

saj imaš tudi take ko glasnost nastavljaš, eno za tehničnega, eno za cesto :naughty: , videl sem take supertrapp-ove pa sigurno jih ima še kdo. no sicer pa itak imamo večje majstore za H-D predelovat tu na forumu :P

Objavljeno

Mustang meni osebno se edino kar je zdi da je motor mal pust. Kaj pa kak airbrush na tank in deklce? Sam moje mnenje. Drugače je pa lep za videt. :)

Objavljeno
meni osebno se zdi da je motor mal pust

če se ne motim je bila to ideja celotne predelave. B)

Objavljeno
če se ne motim je bila to ideja celotne predelave. B)

Bravo Hotschcko, pogruntal si me! :notworthy:

Moj namen je sneti dol ves kič, minimalizirati kromirane površine in jih nadomestiti z mat črno (ali pa "fotr črno", če citiram mojo drago... :lol: :004 )

Ideja mojega motorja je, da je "črn kot prasica". And that's it. Plain and simple...

Sto ljudi, sto čudi, ampak meni osebno ni bolj odvratnega kot zlati orli, gora kroma, resice, križi, medvedki in plapolajoče se ameriške zastave... :angry:

Objavljeno
1. Harley ni nek pretirano zakompliciran motor. To je njegova glavna prednost in njegova glavna slabost; odvisno koga vprašaš.

2. Kolikor je meni znano, sta Sportsterja 883 in 1200 povsem enaka, razen razlike v vrtenini.

Ja, RAN, ti je Rozi že vse povedal...

Razlika med 883 in 1200 je le v delovni prostornini in že omenjenih modifikacijah, tako da po predelavi dejansko dobiš zanesljiv in preizkušen agregat... Sem slišal že za dva tako predelana sportsterja, ki sta naredila že čez 200.000 km brez težav in še naprej nabijata kilometrino...

Sicer pa, bomo videli, da ne bom prehitro pameten... ;) Drugo sezono ga mislim ekstenzivno testirati B)

Objavljeno

Mimogrede za boljšo predstavo še en detajl same mašine...

Manjka še pokrov pod cilindri, nov zračni filter, pokrov za zavorno olje... malo morje stvari, ampak osnova je tu :)

post-4-1072044717.jpg

Objavljeno
Sto ljudi, sto čudi, ampak meni osebno ni bolj odvratnega kot zlati orli, gora kroma, resice, križi, medvedki in plapolajoče se ameriške zastave... :angry:

Imaš vso mojo podporo v tej smeri.

Objavljeno

Black as hell should be!! Mustang, pozabil si na oranžno... Ni važn, glavn da je črna (by Hotschko)

Objavljeno

"Kakršnakoli barva - da je le črna"

Henry Ford

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!