Skoči na vsebino

Rozi, Mustang & HD


Priporočene objave

Objavljeno
A ti bodo porihtali blok mašine? Ali dobiš komplet novo v sklopu garancije?

Komplet mašino. Ponujali so mi pa tudi nov komplet motor samo letnik 2004, jaz pa raje ostanem pri jubilejnemu 2003. :D

Objavljeno

Rozi, a če daš gor neoriginal avspuhe propade garancija al kako; čeprav ne vem kako je pri tej znamki z izpuhi? Definitivno pa bo treba zamenjat da dobi motor svoj čar. :)

Objavljeno
Rozi, a če daš gor neoriginal avspuhe propade garancija al kako; čeprav ne vem kako je pri tej znamki z izpuhi? Definitivno pa bo treba zamenjat da dobi motor svoj čar. :)

... in izgubi homologacijo... :devil:

Objavljeno
... in izgubi homologacijo... :devil:

Saj je vseeno... je pa vredno :lol: B)

Objavljeno
Saj je vseeno... je pa vredno :lol: B)

Sej sem se sam mal salil. Ce bi sredstva to dopuscala bi tut jest pr seb zamenjal rore... homologacija be damned.

Objavljeno
Sej sem se sam mal salil. Ce bi sredstva to dopuscala bi tut jest pr seb zamenjal rore... homologacija be damned.

In kaj te ovira........Leo....ima street legal varjanto,tko k moj,pa sem prepričan,da ne bom imel nobenih sitnosti.....seveda dokler ne dam ven dušilca!!!!!

Objavljeno
In kaj te ovira........Leo....ima street legal varjanto,tko k moj,pa sem prepričan,da ne bom imel nobenih sitnosti.....seveda dokler ne dam ven dušilca!!!!!

Tole je sicer :topic:, tko da se vnaprej opravicujem.

Ovira me to, da bi rad imel izpuh, ki bi bistveno izboljsal moj motor. So far zaenkrat vem samo za Akrapovica (razlika v tezi 4,72 kile, pridodanih 4,2 Konja. Krivuljo navora lahko vidis na akrapovicevi spletni strani). Cena za dva lonca je okrog 200.000.

LeoVince poleg podatka, da lonci za moj motor obstajajo ne navaja nobenih statistik. Do tega sem precej skepticen. Vemo da ogromna vecina loncev ne nudi samo plusov - vecinoma izgubis navor pri nizkih obratih zato da pridobis par konjev pri rdecem polju. Tega si niti ne zelim, na koncu koncev imam naked bike in ni v mojem interesu da izgubljal navor spodaj. V lanskem motorradu so testirali izpuhe za Fazer 1000 in sta samo 2 (dva!) ohranila moc povsod po krivulji, ter dvignila navor. Akrapovic in se eden, ki mi je usel iz glave (mislim, da Yoshimura). Veliko proizvajalcev sploh ne testira svojih loncev na dinamometru ampak sam nardi lonc, ki se dere in to je to. Bog ne dej, da bi me zdej kdo razumel da govorim da Leo Vince ne testira svojih izdelkov. Tega preprosto ne vem, tveganje pa se mi zdi preveliko - mislim kaj mi pomaga da dam 50.000 manj za lonce (LeoVince za moj motor - 142.000), ki mi lahko v koncni fazi ne bodo pomenili nobenega plusa. To v koncni fazi ne pomeni, da sem prisparal 50.000 ampak da sem izgubil 142.000.

Drugace pa ima tudi Akrapovic street-legal varianto in 80% letosnje proizvodnje bo homologirane (ostalih 20% je seveda racing line - vir: Akrapovic).

Pa da ne bo pomote, ti si se vedno moj najljubsi bivsi triumph owner, ever, sploh.

Objavljeno
Tole je sicer :topic:, tko da se vnaprej opravicujem.

Ni problema Dave, si radi širimo obzorja :P

Je pa zanimivo, saj npr. HD-jevi Screamin 'Eagle auspuhi prav povečajo navor pri nizkih obratih in celo dodajo par konjev...

Sicer je pa glavno, da so glasni... :lol: :notworthy:

Objavljeno
Ni problema Dave, si radi širimo obzorja  :P

Je pa zanimivo, saj npr. HD-jevi Screamin 'Eagle auspuhi prav povečajo navor pri nizkih obratih in celo dodajo par konjev...

Sicer je pa glavno, da so glasni...  :lol:  :notworthy:

V mislih sem imel bolj izpuhe za sportne motorje. Sej nic ne recem, SE je verjetno cist super izpusni sistem, vseeno pa dvomim, da obstaja tudi za Hornet900 :P

Screamin' eagle pa gotovo cudovito kricijo v nebo :)

Objavljeno
Rozi, a če daš gor neoriginal avspuhe propade garancija al kako; čeprav ne vem kako je pri tej znamki z izpuhi? Definitivno pa bo treba zamenjat da dobi motor svoj čar. :)

Garancija velja, če zamenjaš lonce s katerimikoli lonci, ki jih izdeluje H-D, če pa so lonci drugih proizvajalcev, pa nič več. :BUA:

Objavljeno

Drugače so pa moji novi izpušni lonci popolnoma odprti in proizvajalec zagotavlja povečanje navora v vseh območjih vrtljajev.

For race applications only!

Objavljeno

@Dave: Ja, sem mislil striktno HD in SE. Hotel sem le poudariti razliko, kako lahko npr. pri V2 določeni auspuhi povečajo navor, medtem ko ga drugi auspuhi pri športnem motorju zmanjšajo. In tudi jaz močno dvomim, da SE dela auspuhe za športnike... :D

@Rozi: Res, garancija pri HD velja vse dokler uporabljaš njihove produkte. Kar se pa tiče "for race application only" pa vemo, kako je to... Najboljše stvari so vedno prepovedane .)

Objavljeno

Včeraj sem bil na Claasu, da sem slišal novi zvok mojega debelinkota!!! :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

Ultra hudo! :yea2:

Komaj čakam sezono, da malo sprobam novo mašino, avspuhe, killer...

Pa še cena me je na Claasu zelo prijetno presenetila. Pride ceneje v Ljubljani, kot pa če bi isto kupil in montiral v Celovcu, čeprav bi mi tam vrnili še MwS! :notworthy:

Objavljeno
Včeraj sem bil na Claasu, da sem slišal novi zvok mojega debelinkota!!! :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

Ultra hudo! :yea2:

Komaj čakam sezono, da malo sprobam novo mašino, avspuhe, killer...

Pa še cena me je na Claasu zelo prijetno presenetila. Pride ceneje v Ljubljani, kot pa če bi isto kupil in montiral v Celovcu, čeprav bi mi tam vrnili še MwS! :notworthy:

Čestitam Rozi!

Sožalje sosedom! :lol1:

Če prav razumem, imaš gor hladilnik - a za olje? Si ga montiral dodatno?

Lepo je kaj dobrega slišati o Claasu. Vtis, ki so ga naredili name, je bil drugačen <_<

Objavljeno
Če prav razumem, imaš gor hladilnik - a za olje? Si ga montiral dodatno?

Lepo je kaj dobrega slišati o Claasu. Vtis, ki so ga naredili name, je bil drugačen <_<

Ja, hladilnik za olje sem dokupil, ker sta mi ga Max in Boštjan (Claas) priporočala. Nabavil sem original HD-jevega, ker se mi je v primerjavi z Custom Chromovimi zdel še najmanj opazen in vpadljiv. Boš videl enkrat v živo, kako izgleda.

Glede Claasa pa jih moram pohvaliti, da jim sedaj vse laufa, kot mora. Robe na zalogi imajo še vedno bolj malo, ampak itak se da vse naročiti. Marže na robo imajo pa proti Sintschnigu v Celovcu občutno nižje, tako da se ti sploh ne splača po robo v Avstrijo hodit. Upam, da bo tako ostalo tudi po vstopu v EU.

Objavljeno

Znamka za katero sem prvič slišal v življenju je bila gotovo HD in takrat sem si mislil, da so to najboljši motorji. Ko sem odraščal in začel spoznavati tudi druge znamke sem osebno prišel do zaključka da so to največja jajca na svetu (zaradi meni neušečnega stila). Kot mnoge je tudi mene navduševal samo zvok. Vseeno sem s spoštovanjem opazoval vse lastnike, saj sem si mislil, da če hočeš biti pravi bajker, moraš imeti HD-ja, ker je bila večina lastnikov starejših in z velikimi moto izkušnjami. Tako že od zmeraj vem, da bom nekoč moral imeti HD, pa al mi je prav ali pa ne, če bom hotel bit pravi bajker. Jasno si bom začel takrat puščati dolgo sivo brado, bil v usnju, imel pivski trebušček in samo, da bo kdo kaj rekel čez HD, ga bom verjetno na gobec (če nau prevelik).

Nikoli nisem vozil še nobenega HD in seveda to nekoč (pred nakupom) tudi nameravam. Letos sem bil na Faakersee-ju, kjer sem videl takšne, ki bi jih imel že danes (cena caa 60.000€).

Objavljeno

Sej je škoda besed,H-D je pač legenda,draga,nekvalitetna ampak hudo dobr zgleda,dele se bo dal kupit tud čez 50 let,kar pri japoncih ne verjamem,....

Če bi se pa že odločil za H-D bi bilo pa v tem stilu :yea2:

P.S. :zvok motorja je pa sigurno najlepši :OK: ,ni varijante,da bi iz kateregakoli japonca dobil tak zvok (po slišanem mu je še najbližje VTX1800) ;)

post-4-1076610908.jpg

Objavljeno

Ne vem zakaj vsi tako kritizirate HD-je, da so jajca, da se kvarijo, itd. Jaz poznam kr nekaj lastnikov HD-jev in nimajo ve ali manj nobenih problemov in vsi delajo kr nekaj km z njimi (10000-15000) na leto.

Je pa res, da je veliko predelav lepih samo na pogled, za voznjo pa neuporabnih.

Objavljeno
Ne vem zakaj vsi tako kritizirate HD-je, da so jajca, da se kvarijo, itd. Jaz poznam kr nekaj lastnikov HD-jev in nimajo ve ali manj nobenih problemov in vsi delajo kr nekaj km z njimi (10000-15000) na leto.

Ko sem pa tole prebral, sem dobil pa kar solzne oči :cry: :lol:

V tehnološkem smislu so res jajca, saj so daleč od tega, da bi sledili napredkom tehnologije. So pa dolgoročno dosti bolj zdržljive mašine, saj ni za HD-ja nič nenavadnega, če doseže števec 200.000 km. Z občasnim šraufanjem seveda. :)

Je pa tudi ugled, ki naredi svoje. Če crkne yamaha ali honda, se skomigne z rameni, če pa crkne HD ali ducati, pa se zadevo napihuje in žveči vsepovprek...

I say chew on! :D

Objavljeno
Če crkne yamaha ali honda, se skomigne z rameni, če pa crkne HD ali ducati, pa se zadevo napihuje in žveči vsepovprek...

Seveda, ker legendi pritiče tudi legendarno crkovanje.

Objavljeno

Tudi Honda je legenda med japonci, pa vcasih crkne. Ce ze ne drugace pa po lastnikovi krivdi, ce tanka dizel namesto bencina. :D :D :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!