strom Objavljeno November 9, 2001 Opozori Objavljeno November 9, 2001 Ampak če pa tole ni najgrša zadeva ki sem jo kadarkoli videl... Saj najbrž bi mi konstruktorji tele reči rekli naj se pogledam kdaj pa kdaj v ogledalo... ampak vseeno. Nekaj za McGyverja... s proračunom dveh al pa treh Slovenij. Sej lahko da je za vsak teren pa to... ampak... se v bondih so bile lepše zadeve. A še kdo misli da je grd tale mopet? LP
Noise Objavljeno November 9, 2001 Opozori Objavljeno November 9, 2001 V živo zadeva izgleda bolje kot na fotkah, še posebej če so tiste tri bejbe zraven ... //0iSe />aTa -=> //otos/et.co//
suzuki Objavljeno November 9, 2001 Opozori Objavljeno November 9, 2001 Hola! Hej, meni je tole grse od najgrsega. Se pa verjetno res ni dalo prevec drugace oblikovat, ce so hoteli narediti motor, ki naj bi znal oz delal VSE. Meni je to se en dokaz vec, da moras najprej sam pri sebi razcistit, kaj bi pravzaprav rad delal z motorjem, pa si potem takega tudi kupis. Ce pa ne ves, kaj bi rad, pa je tale grdobina zagotovo prava izbira... Ali pa ce ti je vazna samo funkcionalnost, ne pa tudi njegova dusa. Preprican sem, da takale grozobilnost ne more imeti duse - katera pa bi hotela iti v tako "telo"??? No, jest si od motorja zelim precej vec kot le funkcionalnost. Moja Suzika je... sploh ni treba dokoncat stavka, saj sem ze s tem vse povedal, kajne? In zagotovo nisem edini, ki tako vidi/cuti svoj motor. Morda je G v zivo res lepsi (hmmmm, raje bi rekel manj grd), ampak tole na slikah meni izgleda Bljak in se Fuj. 3x. Edini, ki je se bolj grozljiv od tanovega Mamuta... LP suzuki SharpNinja, dotem, freya in 1 other 2 2
suzuki Objavljeno November 10, 2001 Opozori Objavljeno November 10, 2001 quote: a se mamute so zacel na novo delat... sm mislu da so jih skenslal ze kejvpipl... :) LP Hola! Hja, Nemci morajo biti vedno nekaj posebnega, le poglej npr BMWje, kaksni so oz prav namenoma naredijo motor tak, da je nekaj posebnega, pa ceprav je cisto mimo (od boxerjev do K serije). Tudi tanovi Mamut (uradno Muench Mammut) je tak: avtomobilski motor - 2000ccm, turbo, 260 KM pri 5700 obratih, navor 295 Nm pri 3500, 380 kg (pazi - sportni motor!!!!!), cena: sitnica, 86.000 Eurov oz okoli 168.000 DEM. Grd je pa tako, kot da bi ga unadva ceska mojstra sama naredila iz starega MZja... Testnik, ki ga je vozil, je tozil nad nenormalno/grozljivo trdo sklopko, obupno tezo, nikakvimi fedri, prevosokim teziscem, turbo luknjo, cudno pozo na motorju... Pa kaj potem - nekaterim je vazno le, da so nekaj posebnega. In bognedaj, da bi to drvarnico primerjali npr z B Kingom (1300ccm, 250 kg, 250 KM, tehnolosko bistveno bolj napreden, z neizmerno lepsim designom). No ja, mejte se. LP suzuki logarr, SharpNinja, dotem in 1 other 2 2
suzuki Objavljeno November 11, 2001 Opozori Objavljeno November 11, 2001 quote: Hej Suzuki, a si vidu zadnjo nihajko tega mamuta? Ena stran je v redu, druga pa kot da bi iz kakega težkega stroja nek del utrgali in ga gor namestili. B-king je dokaz, da za 260KM ni potrebno tako "skropocalo" za nihajko (pa četud je kardan), in je po mojem zelo všečen motor (B-king mislim). Accelerate 'till you see God, then brake. Hola! Leva stran Mamutovih zadnjih vilic je hkrati zascita za verigo - nekako tako, kot je imel MZ leta 1976 (mislim pa, da celo se prej), le da je bila ta zascita gumijasta, pravzaprav filigransko natancna zadeva, ki je objemala verigo in jo scitila, skratka zame ZELO dobra pogruntavscina, pri Mamutu pa je... hja, kaj pa vem, izgleda litozelezna al kva. Pac tipicen German design qualitiy - garantiram, da ob pogledu na Mamuta NIHCE ne bo pomislil, da je to japonski motor. Ce je bil to njihov cilj so ga nedvomno dosegli in to 114% (kot Milo Sevic na volitvah). Ja, B-King je cisto nekaj drugega... Vsekakor se strinjam, da je Mamut glede na to, kaj daje in koliko stane POPOLN PODN! Ce koga zanima se kaj vec, lahko dodam kaksno slikco (moram skenirat iz Motorrada) in vse tole preselimo v nov topic... LP suzuki logarr, dotem, SharpNinja in 1 other 2 2
Mačica Objavljeno November 15, 2001 Opozori Objavljeno November 15, 2001 Jaz ne vem, ali so namesto oblikovalcev imeli svinčnike in barvice v rokah totalni idioti (ker idiotom pač ne moreš dat računalnika v uporabo), al kaj? bljak. Kako pa izgledata mamut in b-king? A obstaja kak link? jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut
Ice Objavljeno November 15, 2001 Opozori Objavljeno November 15, 2001 quote: Kako pa izgledata mamut in b-king? A obstaja kak link? "B-King" tema na forumu,poisci.za drugo pa www.muench-mammut.de ------- Injection is nice but I´d rather be blown.
tomas Objavljeno November 15, 2001 Opozori Objavljeno November 15, 2001 Zdravo! Mamut in Suzuki nimata nič skupnega! Muench Mamut je motor z avtomobilsko mašino od Opla. V 70-ih je Nemec Muench želel narediti prvi superbike motor, ker pa ni bilo zmogljivih mašin, je vzel motor od avta NSU Prinz TT in okrog njega zgradil ogromen motocikel. Vgrajeval je le najboljše dele. Posledica: majhna serija motorjev je bila svinjsko draga! Firma je bankrotirala, še danes so ti motorji zelo iskane relikvije in zbiratelji vedo za vsakega od njih. Pravice do imena Muench je odkupil bogataš in skupaj z Nemcem sta naredila kopijo prvotnega modela - s sodobnejšo tehniko. Motor je namenjen poznavalcem, ki ga razumejo. Suzuki B-king pa je čisto druga zgodba. nadaljevanje sledi ...
Ice Objavljeno November 16, 2001 Opozori Objavljeno November 16, 2001 tomas,tudi mammuta je naredil friedel muench z financnim ozadnjem nemskega mogotca. za poznavalce.....aha....sorry,samo motor se mora,zame,vsaj rudimentarno dati nagniti v ovinku.in DEM 200k tudi ne dam za motor,pa ce sambo plese,kot fred astaire. so pa stari TT in TTS-i (originalni muench-i) res nekaj posebnega. ------- Injection is nice but I´d rather be blown.
Sam dePihlja Objavljeno November 16, 2001 Opozori Objavljeno November 16, 2001 quote: Pac tipicen German design qualitiy - garantiram, da ob pogledu na Mamuta NIHCE ne bo pomislil, da je to japonski motor. Ce je bil to njihov cilj so ga nedvomno dosegli in to 114% (kot Milo Sevic na volitvah). Ej, Suzuki, bravo za tvojo izjavo o German design qality. Od srca sem se ji nasmejal. Jes ne rabim Mamuta gledat, je že kdaj pa kdaj dovolj, da se v določen detajl pri kakem BMW ju zagledam, pa mi povzroči dovolj kvalitetne želočne težave. Če me bojo še kdaj "bawarianfani" zajebavali, bom z veseljem uporabil tvoj citat, če dovoliš? LP Sam. --------- Bolje hladna plavolaska, kot topli brat.
Brrrm Objavljeno November 16, 2001 Opozori Objavljeno November 16, 2001 Mammut je med motocikli nekaj takega, kot Hummer med avtomobili (za civilno rabo). Predimenzionirano in "preobavtno". Dober hec, če imaš na razpolago zelo visok družinski proračun, sicer pa le kislo grozdje. Brrrm
suzuki Objavljeno November 16, 2001 Opozori Objavljeno November 16, 2001 Hola! Macica: hja, seveda je verjetno, da je komu celo ta meni mega grozota vsec - ze Rimljani so pametno rekli, da se o okusih ne razpravlja, pa tudi slovenski pametorek: vsake oci imajo svojega malarja ni od muh. Zato pa mi lahko kar na besedo verjames, da motocikla, ki ima motor od avta, tehta 380 kg in lahko le Svarcenberger stisne rocico sklopke NI veselje vozit - zakaj bi ga pa potem hotel imeti??????? Cisti (114%) preseratorski imagebike za tiste, ki sploh ne razumejo motorjev. Sam dePihlja: seveda me lahko citiras, no problem. Vedno mi je v veselje ko me kdo razume. Brrrm: ja, res sta si Mammut in Hummer v marsicem podobna - npr skoraj enako vagata, hehehe. No, resna razlika med njima pa je v tem, da se Hummerja da lepo in hitro peljati, Mamuta pa ne. Live long and prosper. LP suzuki SharpNinja, dotem in freya 1 2
bajsi Objavljeno Junij 23, 2010 Opozori Objavljeno Junij 23, 2010 viden na naših cestah, vse originöl, ata pa čez 70 let star Nemec! LP Bajsi zika, Cartman, ciciban in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se