Skoči na vsebino

Zakaj imajo motorji tačko na levi strani?


Priporočene objave

Objavljeno

Ja vem, čudno vprašanje, pa vseeno me zanima. A je to standard, a kako. Je kdo že videl motor s tačko na desni?

Objavljeno

Je lažje dol zlesti, pa zavora je na desni strani... po moje defacto standard.

Verige pa menjajo levo desno, to pa...

Objavljeno
Ja vem, čudno vprašanje, pa vseeno me zanima. A je to standard, a kako. Je kdo že videl motor s tačko na desni?

ni čudno...nasprotno zelo zanimivo....bi bilo treba prečekirat malo starejše motorje...tudi tiste ki so imeli še menjalnik na roke pa to....takrat so v večini imeli centralna stojala ampak vseeno....

Objavljeno
Je lažje dol zlesti

Meni se zdi čist vseeno na kateri strani gor ali pa dol lezeš. Mogoči bi se ti zaradi navajenosti z leve zdelo težje.

Kaj ima pa bremza tuki veze?

Objavljeno

po moje fiksna ideja nekega konstruktorja, in potem stara navada zelezna srajca :D

Objavljeno

Mogoče izhaja iz začetkov moto športa, organiziranih tekmovanj na krožnih progah.

Kot vemo se večinoma krožnih stez vozi v desno, če gledamo na stezo iz boksov.

Nekdaj so potekali starti z motorji tako da so postavili motorje ob bokse na stezi, pod kotom v smeri vožnje, sami vozniki pa so na starterjev znak čakali na drugi strani steze. Na znak so stekli čez progo, zajahali vsak svoj motor in goooooo. Da so si olajšali moment, da zajahajo motor so bili le ti podprti samo na strani (levi), saj je lažje zajahati motor kadar je malce nagnjen na stran. Večinoma uporabnih stvari pa tako ali tako pride v civilno uporabo iz tekmovalnih specialk.

(V avtomobilih PORSCHE imajo še danes ključ za zagon motorja na levi strani ravno iz tega razloga)

Objavljeno
Kaj ima pa bremza tuki veze?

Predstavljaj si cisto malo nagnjen teren, v tem primeru ti lahko prav pride to da lahko pohodis zavoro, z drugo nogo pa tacko spustis ... morda bi to bil odgovor :unsure:

Ampak se bolj verjetno gre pac za to, da je to prislo v pravilo, saj sklopka je tudi vedno na levi itd. ...

Objavljeno
Ampak se bolj verjetno gre pac za to, da je to prislo v pravilo, saj sklopka je tudi vedno na levi itd. ...

Če smo že pri tem-že Horex je imel daljnega leta (ne vem točno oko 40 do 60) menjalnik na desni strani bremzo pa na levi; in še to... prestavljalo se je v obratnem vrstnem redu kot smo navajeni danes oz. tako kot je imel v lanski sezoni Rossi na hondi (1. gor, vse naslednje dol) :yea2:

Objavljeno

po mojem je tacka na levi zato ker je na desni auspuf :wacko: :OK: :D

Objavljeno

Ja, ampak tega menda danes ni vec, edina anomalija za katero vem je, da imajo nekateri supermoto motorji bojda obe zavori na krmilu, tako kot bicikli ... ne spomnim se pa, kaj je s sklopko, verjetno kaka polavtomatika :?

Tisti razpored prestav v menjalniku je pa kar pogost pri dirkalnih motorjih. Vsaj svoj cas je bil.

Objavljeno
po mojem je tacka na levi zato ker je na desni auspuf :wacko: :OK: :D

Kaj pa recimo bulldog in ostale zadeve s po dvema roroma? :P

Objavljeno
... prestavljalo se je v obratnem vrstnem redu kot smo navajeni danes oz. tako kot je imel v lanski sezoni Rossi na hondi (1. gor, vse naslednje dol) :yea2:

To ni imel samo Rossi, to je standard na dirkaških motorjih že doooolgo časa. B)

Objavljeno

mogoče zato, ker lažje dvignemo desno nogo, ko sedamo na motor, kot pa levo......

Objavljeno

Da nima to kakšnega izvora v konjeništvu ? Z leve gor/dol, na levo polagat, ko jim šepetaš in podobno.... Za desničarje gotovo praktično, saj težo med odpiranjem/zapiranjem podstavka držiš na desni....

Objavljeno
Ja, ampak tega menda danes ni vec, edina anomalija za katero vem je, da imajo nekateri supermoto motorji bojda obe zavori na krmilu, tako kot bicikli ... ne spomnim se pa, kaj je s sklopko, verjetno kaka polavtomatika :?

Tisti razpored prestav v menjalniku je pa kar pogost pri dirkalnih motorjih. Vsaj svoj cas je bil.

Sicer ne vem kako majo u supermoto ampak po moje isto kot na cestnih motorjih to je da z palcem leve roke zaviraš zadnje kolo. Ročica zadnje bremze je tako pod krmilom da jo s palcem lahko dosežeš. Začel je pa s tem mislim da Doohan ker je mel desn gležn tok zjeban da ni mogu bremzat na zadno. Sklopka je pa normalna. Kar se tiče obrnjenega menjalnika je pa po moje bolj praktično da imaš prvo gor ostale pa dol. Pred zaviranjem nogo veliko lažje postaviš pod in prestavlaš gor v nagibu in v izhodu iz ovinka pa samo dol in ni možnosti da ti škorn potegne po tleh ali se zatakne. Kdor to lohk spremeni mu priporočam, navadiš se zlo hit in je res bolš :yea2: :yea2: :yea2:

Objavljeno
Ja vem, čudno vprašanje, pa vseeno me zanima. A je to standard, a kako. Je kdo že videl motor s tačko na desni?

Najboljh preprost odgovor:Zato imajo tačko na levi strani ker so prirejeni za desničarje. <_<

Objavljeno
.... Kar se tiče obrnjenega menjalnika je pa po moje bolj praktično da imaš prvo gor ostale pa dol.....Kdor to lohk spremeni mu priporočam, navadiš se zlo hit in je res bolš....

IMHO je pri dirkalcih prva gor zato, ker so stopalke za noge pomaknjene nazaj, vzvod za prestave pa enostavno namontiran tako, da štrli nazaj (da ga dosežeš). In ker je to storjeno brez prenosa, je prva pač gor, ostale pa dol.

Stari Angleži so pa res mel tak prestavni red in šalthebel na desni. Prosim, da lastniki Enfieldov komentirajo...

Objavljeno
To ni imel samo Rossi, to je standard na dirkaških motorjih že doooolgo časa. 

No glih standard ni, sm pa pač Rossia omenu k vsak ve za njega .)

Objavljeno (popravljeno)

Tole bo :topic: (se oproscam):

IMHO je pri dirkalcih prva gor zato, ker so stopalke za noge pomaknjene nazaj, vzvod za prestave pa enostavno namontiran tako, da štrli nazaj (da ga dosežeš). In ker je to storjeno brez prenosa, je prva pač gor, ostale pa dol.

ne bom pameten,ker si vizuelno ne predstavljam cist 100% o cem govoris, ampak ce se ne motim tvoja trditev ni ravno pravilna, namrec na 125 viragotu tacka "strli" naprej, pri TDM 850 '99 pa nazaj (oba sreijske nastavitve, nic predelano), pa se pri obeh enako prestavlja, ker je to pac nekako standard, no amak ne bi bilo nic cudnega ce sem sedaj brcnil v temo, a sem :?

Popravljeno . Popravil soddplah
Objavljeno
IMHO je pri dirkalcih prva gor zato, ker so stopalke za noge pomaknjene nazaj, vzvod za prestave pa enostavno namontiran tako, da štrli nazaj (da ga dosežeš). In ker je to storjeno brez prenosa, je prva pač gor, ostale pa dol.

Stari Angleži so pa res mel tak prestavni red in šalthebel na desni. Prosim, da lastniki Enfieldov komentirajo...

:topic:

pa še v meglo si brcnil :rolleyes: Ti bo kak dirkač razložil v čem je fora obrnjenega menjalnika :P

mogoče zato, ker lažje dvignemo desno nogo, ko sedamo na motor, kot pa levo......

Ne vem če bo tole čisto res

Prej bi rekel, da bi recimo v Angliji/(avstraliji pa še kje) imeli tačko raje na desni strani-zakaj že :hmm:

Objavljeno

Ja stvar je verjetno ostala iz časov konjeništva. Namreč večina nas je desničarjev in imamo odrivno nogo LEVO in s tem bolj prikladno (beri močnejšo) za povzpenjanje na konja.

Objavljeno

ja sem se včeraj vzpenjal na konja z leve strani pa sm jih dobo prav lepo v desno nogo, če bi blo malo više bi bil verjetno teta :D

Objavljeno

Hola!

Na "tapravega" konjčka vedno lezeš z leve strani in IMHO se je to pravilo preneslo tudi na naše jeklene konjičke :? :hmm: :) ...

Objavljeno
Hola!

Na "tapravega" konjčka vedno lezeš z leve strani in IMHO se je to pravilo preneslo tudi na naše jeklene konjičke :? :hmm: :) ...

Hmm :hmm: zanimivo to, morm preverit s katere strani lezem ponavadi na mojga konjička :naughty:

Objavljeno
Hmm :hmm: zanimivo to, morm preverit s katere strani lezem ponavadi na mojga konjička :naughty:

od spodaj navzgor ??? O:-) :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!