suzuki Objavljeno Februar 2, 2004 Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 Hmm :hmm: zanimivo to, morm preverit s katere strani lezem ponavadi na mojga konjička :naughty: Hola! Če ga glih nimaš pri roki pa še enkrat poglej film "The Good, the Bad and the Ugly"... al pa kakšnega Johna Wayneja :D ...
hotschko Objavljeno Februar 2, 2004 Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 (popravljeno) IMHO je pri dirkalcih prva gor zato, ker so stopalke za noge pomaknjene nazaj, vzvod za prestave pa enostavno namontiran tako, da štrli nazaj (da ga dosežeš). In ker je to storjeno brez prenosa, je prva pač gor, ostale pa dol. Stari Angleži so pa res mel tak prestavni red in šalthebel na desni. Prosim, da lastniki Enfieldov komentirajo... ah ne ... dirkaška razporeditev je 1. gor ostale dol zato, da lahko v ovinku globoko nagnjen pri pospeševanju prestavljaš in pospešuješ brez da bi moral "tlačit" nogo POD prestavno ročico in po možnosti zaružil s prsti v asfalt. Popravljeno Februar 2, 2004. Popravil hotschko
Gallus Objavljeno Februar 2, 2004 Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 Se mi zdi, da zato, da ne pade po tleh :devil: :naughty: :lol1:
Ice Objavljeno Februar 2, 2004 Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 another one: "ker je na desni ni." :lol1:
Brrrm Objavljeno Februar 2, 2004 Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 Po moje sta dva razloga za taco na levi strani motorcikla. Ena je že opisana konjska varianta. Druga je pa angleška. Angleži in še marsikdo vozi po levi strani ceste, norci a ne, Švedi so se te razvade rešili šele tam nekje na začetku šestdesetih let se mi zdi. Angleži so bili na začetku motorciklizma dokaj močna proizvajalna velesila teh prevoznih sredstev. In so razmišljali takole, da, ko razjahaš motorcikel ob cesti, da takoj ne skočiš pred avto, je najbolje da skočiš v obcestni jarek. In glej ga Zlomka, jarki so pri Angležih in pri drugih norovozečih na levi strani smernega pasu. :D
simonsi Objavljeno Februar 2, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 another one: "ker je na desni ni." :lol1: Konstruktiven komentar :OK: Najbolj mi je pa še všeč tista razlaga glede dirkališč, kO so bili motorji obrnjeni v smeri vožnje in nagnjeni na LEVO stran.
premza Objavljeno Februar 2, 2004 Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 Mogoče pa obstaja kaka podobno bedasta razlaga kot je tista o razporeditvi črk na tipkovnici. :blink: Prvi pisalni stroji so imeli namreč drugače, bolj smiselno razporejene tipke, a so se ljudje razporeditve prehitro navadili in začeli prehitro tipkati, zato so se kladivca večkrat zapletla. Veleumni izdelovalci pisalnih strojev so se domislili trika in črke malo razmetali in nastala je qwertzna razporeditev. Tipkanje pa je postalo bolj zapleteno in zato počasnejše. :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:
hotschko Objavljeno Februar 3, 2004 Opozori Objavljeno Februar 3, 2004 Mogoče pa obstaja kaka podobno bedasta razlaga kot je tista o razporeditvi črk na tipkovnici. :blink: Prvi pisalni stroji so imeli namreč drugače, bolj smiselno razporejene tipke, a so se ljudje razporeditve prehitro navadili in začeli prehitro tipkati, zato so se kladivca večkrat zapletla. Veleumni izdelovalci pisalnih strojev so se domislili trika in črke malo razmetali in nastala je qwertzna razporeditev. Tipkanje pa je postalo bolj zapleteno in zato počasnejše. :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: a ti to resno ... ? :o :)
premza Objavljeno Februar 3, 2004 Opozori Objavljeno Februar 3, 2004 (popravljeno) Tačka je na levi strani zato, ker levi ovinki niso tako ostri kot desni in je manj možnosti, da potegne po tleh! :hmm: Ni pa mi jasno, zakaj je potem izpuh na desni. :blink: Popravljeno Februar 3, 2004. Popravil premza
lina Objavljeno Februar 3, 2004 Opozori Objavljeno Februar 3, 2004 Res je tola veleumna debata pa naj še jest dodam svojo pamet. A mogoče zato ker je (če voziš po pravi strani ceste) na desni robnik in bi prihajalo do komplikacij. Odgovor je po moje pa v skupku vsega tega kar ste že napisali od konjev in odrivne noge, do večinskih desničarjev in smeri vožnje. Tisto o zatikanu škornja in ostalo je pa mal preveč....
SiR Objavljeno Februar 3, 2004 Opozori Objavljeno Februar 3, 2004 Res je tola veleumna debata pa naj še jest dodam svojo pamet. A mogoče zato ker je (če voziš po pravi strani ceste) na desni robnik in bi prihajalo do komplikacij. Odgovor je po moje pa v skupku vsega tega kar ste že napisali od konjev in odrivne noge, do večinskih desničarjev in smeri vožnje. Tisto o zatikanu škornja in ostalo je pa mal preveč.... kaj pa Englezi, Hong Kong, Avstralija? tam pa vozimo tud po levi in je robnik zlo bliz...
lina Objavljeno Februar 3, 2004 Opozori Objavljeno Februar 3, 2004 kaj pa Englezi, Hong Kong, Avstralija? tam pa vozimo tud po levi in je robnik zlo bliz... Kaj me brigajo Angleži, oni vse komplicirajo in verjetno tudi glede tačke bi bilo preveč simpl samo ustavt in tačko dol dat. No ja mogoče ima pa to kako vezo s čajem ob petih. Sicer pa kakšen delež moto industrije predstavljajo oni?
Nagaya Objavljeno Februar 3, 2004 Opozori Objavljeno Februar 3, 2004 pol sveta se vozi po levi in britanci spadajo med enega izmed bolj motoriziranih narodov....
ceco Objavljeno Februar 3, 2004 Opozori Objavljeno Februar 3, 2004 Dirkališča so povečini obrnjena v desne kroge, ovali v leve, menjalniki so za množično uporabo na levi, eksotika na desni (Laverda Jota, še pomnite tovariši), večina motociklov šalta gor/gor, tekmovalni gor je dol. K sreči tačka pri motorju glede strani ni tako usodno pomembna kot so npr. škarje za levičarje. Nekje pa bi skoraj morala biti. Ker smo navajeni na levi bi bilo zanimivo koliko zabave bi bilo, če bi se eden od proizvajalcev spomnil jo postaviti na desni. Na obeh straneh je naslednja rešitev. Je pa zanimivo, da so ga kiksnili pri BMW-.ju pri K tipu agregata. Narobe so obrnili zadevo (kantali), pa je zato pri vžigu redno pokadilo iz izpuha, če je bil motor na tački.
SiR Objavljeno Februar 3, 2004 Opozori Objavljeno Februar 3, 2004 Dirkališča so povečini obrnjena v desne kroge, ovali v leve, menjalniki so za množično uporabo na levi, eksotika na desni (Laverda Jota, še pomnite tovariši), večina motociklov šalta gor/gor, tekmovalni gor je dol. PS: a tazaresni dirkalni motorji imajo tud nogco? :lol1:
lina Objavljeno Februar 3, 2004 Opozori Objavljeno Februar 3, 2004 sej tebi se lahko se naprej zdi da so britanci bizarni ker se vozijo po levi :doze: Dej res nehi. Najbolj da si tačko premontiraš s tvojo sočutnostjo do britancev in se pol ukvarjaš zakaj je to bolj oz.zakaj ne. Men se ne zdijo bizarni ampak ,,neki posebnega oz. celo znak njihove superiornosti in neprilagodljivosti,, Vbistvu me prov k*** briga zakaj je tačka na levi---KER JE PAČ TAKO BOLJ PRAKTIČNO.
Manu Objavljeno Februar 3, 2004 Opozori Objavljeno Februar 3, 2004 Zakaj je pa sedež na motorju zgoraj? :hmm: :huh: In bilanca spredaj? :o
duhec Objavljeno Februar 3, 2004 Opozori Objavljeno Februar 3, 2004 Ko sm tko na hitro pomislu, se mi zdi da če bi bla ne desni da bi se razsul prvo delo. :hmm: Pole pa bi se navadu. :OK: Še ena za rubriko :topic: V tem momentu sem se spomnil ko sem v PO pred enim barom premalo dal ven tačko in sva se v dveh max obložena zvrnila na bok :lol1: in če je to krivo da je bla na levi? :rolleyes: ah blodim! :wacko: LP duhec
perimund Objavljeno Februar 4, 2004 Opozori Objavljeno Februar 4, 2004 men je pa ze vprasanje smesno hkrati zelo zanimivo... + vasi odgovori so po vecini zabavni. se pa strinjam z ice-om Ker je ni na desni! :? :OK:
motorist Objavljeno Februar 4, 2004 Opozori Objavljeno Februar 4, 2004 K že glih ful razturate sceno, pa še mene zanima zakaj je gas na desni ročki??? O:-)
Ice Objavljeno Februar 4, 2004 Opozori Objavljeno Februar 4, 2004 K že glih ful razturate sceno, pa še mene zanima zakaj je gas na desni ročki??? O:-) ker je vecina ljudi desnicarjev?
gebre Objavljeno Februar 4, 2004 Opozori Objavljeno Februar 4, 2004 Čakite, če je tačka na levi, ker desničarji lažje skačemo na in dol z motorja, zakaj pa v vsaki seriji/filmu folk skače z in na motor z desne(ala Renegade,pa dones en hud bajker v 3ji izmeni)?So vsi levičarji :? LP by gebre
Profi Objavljeno Februar 4, 2004 Opozori Objavljeno Februar 4, 2004 Po moje je tačka na levi, ker je prevladalo mnenje da je tako največ ljudem na roko, pa je postalo pravilo :D , kar malo pomislite redko se zgodi, da nekomu levi in desni ovinek ležita enako, tudi na smučah se v nujnem primeru ustavljamo vedno obrnjeni v isto smer ( odvisno seveda od posameznika), a tistih ki se zasučejo desno in tistih ki se zasučejo levo ni približno enako, veliko več je takih ki se obrnejo levo. Kar se pa tiče menjalnika "prva gor", je pa odvisno od kod dirkač prihaja, zato to ne velja tako vsesplošno za dirkače kot sem prebral malo prej. Važno je kako se navadiš, kasneje sistem menjanja zelo težko menjaš. Dejstvo je, da uporabljajo prvo gor dirkači ki so vozili 125 in 250 klaso. Zaradi ozkega uporabnega območja motorja je tam dejansko potrebno menjati pri pospeševanju tudi v velikem nagibu in tiščati nogo pod ročico menjalnika je takrat res skoraj nemogoče. Pri Superbiku in v GP klasi pa je uporabnega območja dovolj in prva gor je nepotrebna, a kdor je tako navajen pač uporablja ta sistem B)
motorist Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 ker je vecina ljudi desnicarjev? Sam vsi pa niso, ne? -> najbolj je res to kok se navadiš, tak ko je Profi napisu :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se