Skoči na vsebino

Zakaj imajo motorji tačko na levi strani?


Priporočene objave

Objavljeno
Kar se pa tiče menjalnika "prva gor", je pa odvisno od kod dirkač prihaja, zato to ne velja tako vsesplošno za dirkače kot sem prebral malo prej. Važno je kako se navadiš, kasneje sistem menjanja zelo težko menjaš. Dejstvo je, da uporabljajo prvo gor dirkači ki so vozili 125 in 250 klaso. Zaradi ozkega uporabnega območja motorja je tam dejansko potrebno menjati pri pospeševanju tudi v velikem nagibu in tiščati nogo pod ročico menjalnika je takrat res skoraj nemogoče.

Pri Superbiku in v GP klasi pa je uporabnega območja dovolj in prva gor je nepotrebna, a kdor je tako navajen pač uporablja ta sistem B)

Točno tko ne velja na splošno ampak večina ga uporablja. ( razen Biaggija, pa vsi vemo kako se pele :lol1: ) Drgač se navadit ni težko res na začetko je treba mal študirat da ne zlomiš mašine pol pa gre. Tud u motogp in superbiku se najde precej ovinkov ko morš šaltat u nagibu in če ti to prinese desetinko je ogromno u primerjavi da morš prej prestavit navzgor da lohk zvlečeš ovinek in ne zapneš s čevljem u asfalt. :naughty:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!