Guzzila Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 Opažam, da mi rahlo pušča tesnilo pokrova ventilov pri tretjem cilindru mojega Kawla. Zadeva je dokaj nedolžna saj ne kaplja ampak se pri večjih obremenitvah naredi rahel mastni madež. Tudi na porabo olja to bistveno ne vpliva saj je poraba v okviru toleranc. V Louisovem katalogu sem zasledil dodatek za olje z imenom OL-LECK STOP. Sedaj pa razmišljam ali naj vlijem to zadevo v olje ali naj raje zamenjam tesnilo. En Hrvat, ki je lastnik istega motorja mi je namreč lani svetoval, da dokler ni nič hujšega naj raje pustim vse pri miru. :hmm: Zanima me če ima kdo izkušnje z kakim podobnim aditivom ? Mogoče ga je kdo uporabljal v avtomobilu?
simonsi Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 Ne takih stvari not vlivat, a misliš da bo samo tisto dihtungo zamazal. Dokler ne začne bolj spuščat lepo počakej, pol pa zamenjej celo dihtungo. 5 minut dela, pa mali stroški.
Dr. _MAXXI_ Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 Al se odloči zamenjat tesnilo ki ti bo vzelo mal časa ma zdej je itak zima al pa dej gor sončna očala in ne gledat okoli mašine. Nikakor pa ne nalivaj nič v motor!!! B)
Leteči Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 Menjaj tesnilo ali pa pusti vse pri miru. Ne vlivaj not teh pizdarij
Ice Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 ce se pojavi samo masten madez pusti pri miru. ko in ce zacne puscati/kapljati zamenjaj tesnilo. v olje kake dodatke jaz ne bi vlival.
HOMAR Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 (popravljeno) Jest sem v avto probal vliti aditiv med olje. Jest reklamiranih razlik nisem opazil. Za mene je avto delal tko kot prej. Res pa je da mi ni nič olja puščal ne prej ne pol. Poraba bencina, poraba olja, večji pospeški, navor ... in ne vem kaj še jest nisem opazil. V svojo lubico pa nebi točil kaj takega. Raje počakaj in zamenjaj tesnilo ko bo hujše - je bolj sigurni učinek in bolj varn. Popravljeno Februar 5, 2004. Popravil HOMAR
hotschko Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 poslušaj Ice-a, sicer ti bomo lahko izrekali sožalje ... za nedelujoč motor ... :huh: ... pusti pr gmah ... :)
filip77 Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 1.mehanična zapoved :majster je v delavnic ne pa u flašk Amen :ph34r:
kekec III Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 1.mehanična zapoved :majster je v delavnic ne pa u flašk Amen :ph34r: Točno !
Guzzila Objavljeno Februar 6, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Februar 6, 2004 Hvala fantje. Saj sem tudi sam tako razmišljal, ampak več glav več ve! .)
pohajač Objavljeno Februar 7, 2004 Opozori Objavljeno Februar 7, 2004 A ima kdo tehten razlog zakaj NE,jaz sem to preizkusil na avtu in zadeva ni več mastila in mašina je še dolgo potem delala normalno,pred leti so tudi priajtelji iz Italije s katerimi smo skupaj dirkali na Grobniku vlivali nekaj takega v motorje pa so stroji delali normalno torej zakaj NE? :devil:
MaraudeR Objavljeno Februar 7, 2004 Opozori Objavljeno Februar 7, 2004 (popravljeno) A ima kdo tehten razlog zakaj NE... ...mogoče zato, ker v navodilih za vzdrževanje mojega motocikla piše: "Ne uporabljajte kemičnih dodatkov za motorno olje. Motorno olje podmazuje tudi sklopko in zaradi dodatkov bi lahko drsela. " Poleg tega že samo olje vsebuje potrebne dodatke (aditive) in bi lahko z mešanjem drugih aditivov prišlo do spremembe kemične sestave olja... Popravljeno Februar 7, 2004. Popravil MaraudeR
vulcan Objavljeno Februar 7, 2004 Opozori Objavljeno Februar 7, 2004 Ce ti pusa tesnilo ni olje nic krivo, zato je bolje zamenati tesnilo kot pa z dodatki pokvariti sestavo olja. Ker, ce bi bilo krivo olje bi ta dodatek ze proizvajalci dodali zraven ali pa ga posebej prodajali pod pogojem, da se sestava olja nebi poslabsala.
Ice Objavljeno Februar 7, 2004 Opozori Objavljeno Februar 7, 2004 A ima kdo tehten razlog zakaj NE,jaz sem to preizkusil na avtu in zadeva ni več mastila in mašina je še dolgo potem delala normalno,pred leti so tudi priajtelji iz Italije s katerimi smo skupaj dirkali na Grobniku vlivali nekaj takega v motorje pa so stroji delali normalno torej zakaj NE? :devil: NE ker: avto = locen sistem "oljenja" v masini in menjalniku (dve razlicni vrsti olja) motor = (vecinoma) isti sistem oljenja masine in menjalnika (ena vrsta olja). bo ok? ;)
MAČKON Objavljeno Februar 7, 2004 Opozori Objavljeno Februar 7, 2004 A ima kdo tehten razlog zakaj NE, Zato ne ker tesnilo pokrova ventilov ne bo nič dražje od tistega olja in še stvar bi bila urejena tako kot more bit. .)
Osama Objavljeno Februar 9, 2004 Opozori Objavljeno Februar 9, 2004 PO mojem so tisti aditivi za ful stara avtomobilska jajca, ki jih itak čez nekaj časa vržeš proč. Če pred tem še malo zapacajo oljne kanale, tudi prav. Ampak motorček ima pred sabo še lepo število let, zato kar lepo zamenjaj dihtungo. Kar pa se sklopk tiče, pa pri dobrih motorjih (novejših) kemija na sklopko v glavnem ne vpliva, ker sklopka ni tako na meji, ampak ima rezervo. Tam pa kjer že brez aditiva skoraj drsi,pa ga ni za srati.
HHV Objavljeno Februar 9, 2004 Opozori Objavljeno Februar 9, 2004 ...Kar pa se sklopk tiče, pa pri dobrih motorjih (novejših) kemija na sklopko v glavnem ne vpliva, ker sklopka ni tako na meji, ampak ima rezervo. Tam pa kjer že brez aditiva skoraj drsi,pa ga ni za srati. Ali lahko to malo bolj razložiš in utemeljiš????
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se