Skoči na vsebino

Dotatek proti mastenju mašine....


Priporočene objave

Objavljeno

Opažam, da mi rahlo pušča tesnilo pokrova ventilov pri tretjem cilindru mojega Kawla. Zadeva je dokaj nedolžna saj ne kaplja ampak se pri večjih obremenitvah naredi rahel mastni madež. Tudi na porabo olja to bistveno ne vpliva saj je poraba v okviru toleranc.

V Louisovem katalogu sem zasledil dodatek za olje z imenom OL-LECK STOP.

Sedaj pa razmišljam ali naj vlijem to zadevo v olje ali naj raje zamenjam tesnilo.

En Hrvat, ki je lastnik istega motorja mi je namreč lani svetoval, da dokler ni nič hujšega naj raje pustim vse pri miru. :hmm:

Zanima me če ima kdo izkušnje z kakim podobnim aditivom ? Mogoče ga je kdo uporabljal v avtomobilu?

Objavljeno

Ne takih stvari not vlivat, a misliš da bo samo tisto dihtungo zamazal.

Dokler ne začne bolj spuščat lepo počakej, pol pa zamenjej celo dihtungo. 5 minut dela, pa mali stroški.

Objavljeno

Al se odloči zamenjat tesnilo ki ti bo vzelo mal časa ma zdej je itak zima al pa dej gor sončna očala in ne gledat okoli mašine. Nikakor pa ne nalivaj nič v motor!!! B)

Objavljeno

Menjaj tesnilo ali pa pusti vse pri miru. Ne vlivaj not teh pizdarij

Objavljeno

ce se pojavi samo masten madez pusti pri miru. ko in ce zacne puscati/kapljati zamenjaj tesnilo. v olje kake dodatke jaz ne bi vlival.

Objavljeno (popravljeno)

Jest sem v avto probal vliti aditiv med olje.

Jest reklamiranih razlik nisem opazil. Za mene je avto delal tko kot prej.

Res pa je da mi ni nič olja puščal ne prej ne pol.

Poraba bencina, poraba olja, večji pospeški, navor ... in ne vem kaj še

jest nisem opazil.

V svojo lubico pa nebi točil kaj takega.

Raje počakaj in zamenjaj tesnilo ko bo hujše - je bolj sigurni učinek in bolj varn.

Popravljeno . Popravil HOMAR
Objavljeno

poslušaj Ice-a, sicer ti bomo lahko izrekali sožalje ... za nedelujoč motor ... :huh: ... pusti pr gmah ... :)

Objavljeno

1.mehanična zapoved :majster je v delavnic ne pa u flašk Amen :ph34r:

Objavljeno
1.mehanična zapoved :majster je v delavnic ne pa u flašk Amen :ph34r:

Točno !

Objavljeno

Hvala fantje.

Saj sem tudi sam tako razmišljal, ampak več glav več ve! .)

Objavljeno

A ima kdo tehten razlog zakaj NE,jaz sem to preizkusil na avtu in zadeva ni več mastila in mašina je še dolgo potem delala normalno,pred leti so tudi priajtelji iz Italije s katerimi smo skupaj dirkali na Grobniku vlivali nekaj takega v motorje pa so stroji delali normalno torej zakaj NE? :devil:

Objavljeno (popravljeno)
A ima kdo tehten razlog zakaj NE...

...mogoče zato, ker v navodilih za vzdrževanje mojega motocikla piše:

"Ne uporabljajte kemičnih dodatkov za motorno olje. Motorno olje podmazuje tudi sklopko in zaradi dodatkov bi lahko drsela. "

Poleg tega že samo olje vsebuje potrebne dodatke (aditive) in bi lahko z mešanjem drugih aditivov prišlo do spremembe kemične sestave olja...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno

Ce ti pusa tesnilo ni olje nic krivo, zato je bolje zamenati tesnilo kot pa z dodatki pokvariti sestavo olja. Ker, ce bi bilo krivo olje bi ta dodatek ze proizvajalci dodali zraven ali pa ga posebej prodajali pod pogojem, da se sestava olja nebi poslabsala.

Objavljeno
A ima kdo tehten razlog zakaj NE,jaz sem to preizkusil na avtu in zadeva ni več mastila in mašina je še dolgo potem delala normalno,pred leti so tudi priajtelji iz Italije s katerimi smo skupaj dirkali na Grobniku vlivali nekaj takega v motorje pa so stroji delali normalno torej zakaj NE? :devil:

NE ker:

avto = locen sistem "oljenja" v masini in menjalniku (dve razlicni vrsti olja)

motor = (vecinoma) isti sistem oljenja masine in menjalnika (ena vrsta olja).

bo ok? ;)

Objavljeno
A ima kdo tehten razlog zakaj NE,

Zato ne ker tesnilo pokrova ventilov ne bo nič dražje od tistega olja in še stvar bi bila urejena tako kot more bit. .)

Objavljeno

PO mojem so tisti aditivi za ful stara avtomobilska jajca, ki jih itak čez nekaj časa vržeš proč. Če pred tem še malo zapacajo oljne kanale, tudi prav.

Ampak motorček ima pred sabo še lepo število let, zato kar lepo zamenjaj dihtungo.

Kar pa se sklopk tiče, pa pri dobrih motorjih (novejših) kemija na sklopko v glavnem ne vpliva, ker sklopka ni tako na meji, ampak ima rezervo. Tam pa kjer že brez aditiva skoraj drsi,pa ga ni za srati.

Objavljeno
...Kar pa se sklopk tiče, pa pri dobrih motorjih (novejših) kemija na sklopko v glavnem ne vpliva, ker sklopka ni tako na meji, ampak ima rezervo. Tam pa kjer že brez aditiva skoraj drsi,pa ga ni za srati.

Ali lahko to malo bolj razložiš in utemeljiš????

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!