Skoči na vsebino

Dotatek proti mastenju mašine....


Guzzila

Priporočene objave

Opažam, da mi rahlo pušča tesnilo pokrova ventilov pri tretjem cilindru mojega Kawla. Zadeva je dokaj nedolžna saj ne kaplja ampak se pri večjih obremenitvah naredi rahel mastni madež. Tudi na porabo olja to bistveno ne vpliva saj je poraba v okviru toleranc.

V Louisovem katalogu sem zasledil dodatek za olje z imenom OL-LECK STOP.

Sedaj pa razmišljam ali naj vlijem to zadevo v olje ali naj raje zamenjam tesnilo.

En Hrvat, ki je lastnik istega motorja mi je namreč lani svetoval, da dokler ni nič hujšega naj raje pustim vse pri miru. :hmm:

Zanima me če ima kdo izkušnje z kakim podobnim aditivom ? Mogoče ga je kdo uporabljal v avtomobilu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne takih stvari not vlivat, a misliš da bo samo tisto dihtungo zamazal.

Dokler ne začne bolj spuščat lepo počakej, pol pa zamenjej celo dihtungo. 5 minut dela, pa mali stroški.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al se odloči zamenjat tesnilo ki ti bo vzelo mal časa ma zdej je itak zima al pa dej gor sončna očala in ne gledat okoli mašine. Nikakor pa ne nalivaj nič v motor!!! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce se pojavi samo masten madez pusti pri miru. ko in ce zacne puscati/kapljati zamenjaj tesnilo. v olje kake dodatke jaz ne bi vlival.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem v avto probal vliti aditiv med olje.

Jest reklamiranih razlik nisem opazil. Za mene je avto delal tko kot prej.

Res pa je da mi ni nič olja puščal ne prej ne pol.

Poraba bencina, poraba olja, večji pospeški, navor ... in ne vem kaj še

jest nisem opazil.

V svojo lubico pa nebi točil kaj takega.

Raje počakaj in zamenjaj tesnilo ko bo hujše - je bolj sigurni učinek in bolj varn.

Popravljeno . Popravil HOMAR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poslušaj Ice-a, sicer ti bomo lahko izrekali sožalje ... za nedelujoč motor ... :huh: ... pusti pr gmah ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.mehanična zapoved :majster je v delavnic ne pa u flašk Amen :ph34r:

Točno !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo tehten razlog zakaj NE,jaz sem to preizkusil na avtu in zadeva ni več mastila in mašina je še dolgo potem delala normalno,pred leti so tudi priajtelji iz Italije s katerimi smo skupaj dirkali na Grobniku vlivali nekaj takega v motorje pa so stroji delali normalno torej zakaj NE? :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo tehten razlog zakaj NE...

...mogoče zato, ker v navodilih za vzdrževanje mojega motocikla piše:

"Ne uporabljajte kemičnih dodatkov za motorno olje. Motorno olje podmazuje tudi sklopko in zaradi dodatkov bi lahko drsela. "

Poleg tega že samo olje vsebuje potrebne dodatke (aditive) in bi lahko z mešanjem drugih aditivov prišlo do spremembe kemične sestave olja...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce ti pusa tesnilo ni olje nic krivo, zato je bolje zamenati tesnilo kot pa z dodatki pokvariti sestavo olja. Ker, ce bi bilo krivo olje bi ta dodatek ze proizvajalci dodali zraven ali pa ga posebej prodajali pod pogojem, da se sestava olja nebi poslabsala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo tehten razlog zakaj NE,jaz sem to preizkusil na avtu in zadeva ni več mastila in mašina je še dolgo potem delala normalno,pred leti so tudi priajtelji iz Italije s katerimi smo skupaj dirkali na Grobniku vlivali nekaj takega v motorje pa so stroji delali normalno torej zakaj NE? :devil:

NE ker:

avto = locen sistem "oljenja" v masini in menjalniku (dve razlicni vrsti olja)

motor = (vecinoma) isti sistem oljenja masine in menjalnika (ena vrsta olja).

bo ok? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo tehten razlog zakaj NE,

Zato ne ker tesnilo pokrova ventilov ne bo nič dražje od tistega olja in še stvar bi bila urejena tako kot more bit. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PO mojem so tisti aditivi za ful stara avtomobilska jajca, ki jih itak čez nekaj časa vržeš proč. Če pred tem še malo zapacajo oljne kanale, tudi prav.

Ampak motorček ima pred sabo še lepo število let, zato kar lepo zamenjaj dihtungo.

Kar pa se sklopk tiče, pa pri dobrih motorjih (novejših) kemija na sklopko v glavnem ne vpliva, ker sklopka ni tako na meji, ampak ima rezervo. Tam pa kjer že brez aditiva skoraj drsi,pa ga ni za srati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Kar pa se sklopk tiče, pa pri dobrih motorjih (novejših) kemija na sklopko v glavnem ne vpliva, ker sklopka ni tako na meji, ampak ima rezervo. Tam pa kjer že brez aditiva skoraj drsi,pa ga ni za srati.

Ali lahko to malo bolj razložiš in utemeljiš????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!