Skoči na vsebino

Moto revije in slovenski pisci ... Mnenje o njih.


YZFgeorge

Priporočene objave

Nekje na forumu sem zasledil, da nekateri izmed vas berete Motorista. Zakaj? Jaz sem do sedaj kupil prvi izvod, in še enega poznejšega, ter zagotovo nebom nobenga več. Ne samo to, da je v tekstu toliko slovničnih napak, da vsakega povprečno izobraženega človeka na jok sili. NE!!! To še ni dovolj. Vsebina člankov je enostavno pomilovanja vredna. Članki so mnogo preskopi, in ne morem si kaj, da se ob branju nebi vedno znova pojavljav občutek, da je članek besedilo, povzeto iz reklamne brošure. Pa tudi to še ni dovolj!!! V eni izmed teh dveh revij, ki sem jih kupil, je naslov obljubljal test nekega kawasakija, o motorju pa niso povedali nič! In to ni šala!!!

Res nevem. A imate tudi vi mnenje, da je Motorist zanič, ali so samo mene razvadile mnogo bolj strokovne in informativne nemške revije?

Accelerate 'till you see God, then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno se bo kdo našel, ki te bo opozoril, sa se je o revijah razprevljalo nekje drugje, ampak glede Motorista se pa s tabo absolutno strinjam.

Do sedaj sem kupil nekaj izvodov in vsakič znova mi je bilo žal in sem si rekel da nikoli več. Ampak vseeno me od časa do časa premami in ga spet kupim. V meni je vedno nekaj upanja, da gre tistemu one-man-band-uredniku-izdajatelju že kaj boljše.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Motoristu jezik v največji možni meri skregan s slovnico. Imajo pa sličice. Vsaj to. Vsebina: športna tretjina me ne zanima in je niti ne pogledam, včasih je zanimivo prebrati oldtimerske strani, čeprav se moraš zelo truditi, da razumeš, kaj so hoteli povedati, ostala tretjina, tisto pa preberem po sistemu skozi eno uho noter, skozi drugo ven.

Verejtno rek, vsakdo ima tako revijo, kot si jo zasluži, res velja.

Kupujem jo zato, oziroma naročil sem jo zato, ker druge ni. Vendar pa naročnine po vsej verjetnosti ne bom podaljšal. Za svoj denar hočem primeren jezik, če že vsebine ni.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je Motorist ena patetična stvar. Po mojem so glasila večine osnovnih šol narejena bolj profesionalno kot je Motorist. Pri vseh treh ali štirih, ki sem jih uspel prebrati, bi se težko spomnil vsaj kakšne koristne informacije, medtem pa mi je šlo lahko samo na bruhanje ob tem, kako so bile stvari napisane. Na žalost si pri nemških revijah lahko pogledam samo slike in tehnične podatke, ker pač ne špreham. Mi včasih uspe dobiti hrvaško revijo Moto Puls, ki je lahko v vseh pogledih za vzor revijam, ki bi želele postati prave motoristične revije.

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah slovnica res ni nevem kaj. Pa ščumniki so kdaj tudi malce sumljivi. Sem listal v Twinu stare motoriste pa je bila zadeva kar berljiva, vsaj kar se člankov tiče. Ker pa baje ni bilo denarja za avtorje le-teh, pač niso več pisali.

Upam da se bo zadeva izboljšala.

BTW: kdaj pride prav tudi cenik novih motorjev. Čeprav v zadnji številki pri opisu negega motorja piše v podatkih, da za ceno še ni informacije, v ceniku na koncu revije pa je.

Glede na število (hmnja)ljudi ki zadevo ureja(jo), je revija super. Ampak to še ne opraviči vseh pomankljivosti.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje pa je drugačno: mislim da smo lahko srečni ker sploh imamo revije ki se ttiče tega področja.res da je na čase kakšna neomnost napisano ne bodimo tako hudobni.

kdor z malim ni zadovoljen velikega ni vreden -pravi stari pregovor

upajmo da bo še boljši

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Revija MOTORIST ?!?

Revija ma take slovnične napake, da glava boli. Npr. avtor in laktor ne vesta, pred katerimi besedami sa piąe črka s in pred katerimi črka z. Če sem jaz v srednji ąoli v spisu napisal npr. s avtom (pravilno je z avtom), sem dobil tak ąpon, da se je kar kadilo. ©e danes vem, da pred črkami p, t, k, s, ą, f, h piąemo črko s, pred ostalimi pa črko z!

Motorisa sicer berem, ker so mi za 28. rojstni dan Pero & Co, podarili polletno naročnino.

Testov motociklov na bom komentiral, ker vem, da avtor revije bere Motosvet.

©e najbolj me v reviji zanimajo poročila z motozborov - sem na tekočem kaj se dogaja na SLO motosceni.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pošteno je, da se je nekdo sploh spomnil narediti revijo za motoriste, čeprav o vsebini ni izgubljati besed, naročeno imam že od začetka, saj mislim, če sta pri hiši dva motorista mora biti tudi takšna stvar kot je MOTORIST doma, čeprav ga preberemo v eni uri ali dveh. seveda bi rajši imel motorrad ampak ta ni naš in malo moramo biti tudi patrioti. če se bo pa revija popravila pa HALO, kaj pa si lahko boljšega želimo. pomagajmo jim jo soustvarjat? zakaj ne?

v teh topicih je toliko koristnih stvari napisanih, da bi mogoče lahko tudi iz tega naredili kakšen članek zakaj ne...

lp marijan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, da Motorist ni takega tipa revija, ki bi jo iz meseca v mesec tezko cakal,....vendar je to edino kar imamo.

Na revijo nisem narocena, niti je ne kupim....ce jo kje vidim, jo prelistam ...to je pa tudi vse.

Ob tej priliki bi pa tudi pokritizirala sobotno Delo, ker v rubriki Na kolesih, ze zelo dolgo ni bilo nobene motoristicne vsebine (razen scuterjev).

BTW: A bo letos izsel Moto katalog 2002?

Zarja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Revija Motorist je res bolj poden. Sicer sem ter tja najdes kaj uporabnega, vendar to ni to.

Sam prisegam na revijo Motorrad, ki je sicer priblizno 2x drazja, ampak je nekajkrat boljsa ( Motorist se ne more primerjat). Clanki in testi so zelo strokovni, obseg revije pa je priblizno 4x vecji od Motorista.

Ce vam nemscina ne dela tezav, jo zelo priporocam.

------------------------

Ducati je zakon pa pika.

Twin grmi in drvi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbolj kompetentna revija,kar jih poznam je avstrijski "der reitwagen".tehnicno,prakticno in na cesti je to ena najbolj realnih revij v evropi.se pa po budget-u ne more primerjati z motorrad,ki je najvecja tovrstna revija v evropi,ce ne na svetu.plus da pisejo v zelo humoristicnem stilu,ki pa ne pase vsakemu.

moto puls je pa dalec boljsa revija,kot crnologarjev zmazek.prepisati reklamno brosuro uvoznika ni problem,samo spustiti polovico je pa mojstrovina.in vecino "testiranih" motorjev se videl ni.

ja ja vem,da je to v SLO problem,ker so uvozniki vsi "pametni" in se vsi njim podrejajo,namesto da bi se oni podrejali trgu in s tem kupcem.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Motorist je res ena slabše pripravljenih revij v Sloveniji, vendar se strinjam z ostalimi, ki pravijo, da je bolje vrabec v roki kot golob na strehi. Spremljam jo že od začetka in moram reči, da me še najbolj pritegnejo poročila z motozborov, ampak iz istega razloga kot Tadeja - da se informiram o dogajanju, čeprav je ni ravno ažurno. Resda prispevke pišejo večinoma orgaizatorji sami ali pa kakšen navdušen obiskovalec, vendar bi se lahko Črnologar vsaj potrudil in dal tekste lektorirat. Tudi potopisi so kdaj pa kdaj prav zanimivo branje ostalo pa zgleda kot neposrečen PR.

Glede tujih revij mi je pa žal, da pri nas ni več moč dobiti drugih kot nemških in italijanskih (no, Moto Puls je mega, samo vsaka dva meseca), katerih jezika mi ne ležita najbolj. Še pred kakšnim latom je bilo kupovati ameriške in angleške revije (najraje sem imel Cruiser magazine) pa jih je Distriest ukinil zaradi slabe prodaje. Res škoda.

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Berem, kar mi pride pod roke, tudi kaksnega Motorista sem ze prelistal ampak je tako zalosten (pa tudi sobotno Delo ni nic boljse!), sami neki splosni opisi (ja ta model ima dve kolesi s posebnimi okroglimi gumami znamke znj, pa sklopko je treba stiskat pri saltanju itd), brez veze - mislim, da bi po branju clanka moral dobiti en obcutek, kaksen je tisti motor, ne pa branje tovarniske reklame. Po drugi strani pa je morda res, da ce ne bi tako pisali, se teh par motorjev ne bi dobili na test... In smo v zaprti zanki.

Narocen sem na nemski Motorrad (ki mi hkrati pomaga vzdrzevati nivo moje revne nemscine), ampak ceprav so na (sicer dobrih) testih in meritvah zelo natancni, vcasih v zakljuckih naredijo take bedarije, da zakljucne ocene vedno delam/podeljujem sam (ce bi verjel temu kar napisejo, bi morali imeti vsi samo BMWje in morda se najdrazje Ducatije). Tipicen primer je, da nek motor (ponavadi BMW) zmaga kljub temu, da ima slabsi motor, zavore, lego na cesti, ampak ima pa katalizator in/ali ABS. Ali pa dobro luc. Hja, a se bomo vozil al kataliziral? No, jest sem zadevo resil tako, da berem teste zaradi opisov in meritev, ne pa zaradi njihovih zakljucko in ocen, zato sem z Motorradom prav zadovoljen. Pa se tehnicne podatke imam tako zbrane "na enem mestu" in za vec let/modelov, kar tudi ni zanemarljivo.

Predlagam torej, da karkoli berete, berite z rezervo logike in se zraven zavedajte, da ponavadi vidimo vse skozi svoja privatna ocala, ki "nasim" modelom omilijo napakice in jih povecujejo pri "njihovih". That's life... In ne berite zadev, ki govorijo, pa nic ne povedo.

Mejte se fajn in bodite .

LP suzuki

Uredil - suzuki on 13/11/2001 17:39:42

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam skoraj z vsem povedanim. G. Črnologar bi si res pod nujno moral omisliti lektorja ali lektorico.

Kar se pa vsebine tiče, se mi zdi da ga ni človeka (ali pa se motim), ki bi ga hkrati zanimala taka kombinacija: malo skuterjev, malo športnega motociklizma, malo ( pravzaprav veliko ) o oldtajmerjih (ta "priloga" bi lahko bila čisto spodobna samostojna revija) pa še kakšno poročilo s kakšnega levega srečanja in v zadnjem času še čustveni izlivi bralcev - nelektorirani, kot vse ostalo,seveda.

Posledica slabe kakovosti revije je seveda da, da se bolj kritična publika od nje distancira, ker pa je motoristov v SLO kar precej, jih še vedno ostane dovolj takih, ki jim je revija čisto všeč. Žal. Treba bo nekaj ukrenit ...

In še nekaj: tudi sama sem enkrat nekaj objavila. Članek oz. intervju so skrajšali povsem po svoje, ne da bi me vprašali ali se strinjam s končno verzijo, honorarja pa tudi nisem nikoli videla, ker nisem take vrste človek, ki bi se mu dalo kar naprej težit za par jurjev.

LuCy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MOTORIST postaja dolgčas saj je bil na začetku neki novga pa je bilo zanimivo,sedj je pa skoz eno in isto čeprav jo kupujem redno v upanju na spremembo je pa dost boljš hrvaška MOTO PULS ki jo kupujem pred motoristom in je res vredna pohvale.

sanda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj predlog vsem zeljnim informacij:

berite VSE kar dobite pod roke ker si lahko podobo ustvaris sele ko preberes 3-10 "neodvisnih testov". pri tem se zavedajte da motorrad (kot je ze suzuki rekel) propagira BMW, amerikanci (motocycle online & Co) honde in harleya, spanci suzuki, italijani italijane (surprise???),.....

vglavnem cim vec berite ampak ker so narocnine drage je najboljse brat drugje (ce jo ima kdo drugi) in na internetu.

no jaz imam narocen motorrad, rad preberem tudi reitwagen (ice a sem prav napisal????).

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, tudi zadev na internetu ne pozabit.

Motorcycle online npr. in pa used motorcycle guide, ki je pa že malo specifičen. Sem pa prepričan da nista pristranska.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorist ha,ha,ha!

Pa kaj čmo k je pa edina revija na temo motociklizem pr nas!Naročen sem že od samega začetka in lepo zbiram revije od n1 naprej(kot da jih bom še kdaj prebral )?!V upanju na boljše čase bom naročen še v prihodnje, bi si pa prav z veseljem dobil tisto hrvaško revijo Moto Plus!A kdo ve kje jo najdem?

V Motoristu pa me manj kot slovnične napake motijo testi , ki to sploh niso!Prepisano iz interneta,z literature in drugih publikacij!Npr pri testu sedmih hard endur se avtor texta totalno vživi v text ter ob enem piše kako nek motor vleče pri nizkih vrtljajih,kako drug ropota,itd....zraven pa se prav lepo vidi slike iz neta in tovarniške literature-test my ass!

V upanju na boljše čase oz ravije!

Lp Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ali ima kdo kakšen internet naslov Motorrad revije. Pa koliko je letna naročnina?

Hvala lepa.

Hola!

Naslov ti je napisal ze Ice, letna narocnina (26 stevilk) pa je s postnino vred 200 DEM.

Aja, pa katalog objavijo vsako leto. Za razliko od nasih katalogov so noter kratki opisi in ocene VSEH motorjev. Plus nekaj testov najbolj razsirjenih modelov, kopica nasvetov (za gume (tudi navodila za flikanje!), za potovanja, motoristicna oblacila (usnje in goretex) itd itd). Pa se posebne sekcije: mopedi in skuterji, pa dirkalniki vseh vrst (super moto, GP, SBK, cross, enduro, trial...), nato specialne predelave (streefighterji, chopperji...). Cena je ce se prav spomnim dva jurja in pol - kupite ga lahko tudi v nasih kioskih - tam nekje okoli novega leta...

LP suzuki

Uredil - suzuki on 14/11/2001 16:58:41

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja Moto Puls in pa PS sta zakon reviji. Glede strokovnosti se mi v Sloveniji zdi AVTO MAGAZIN še najbolj strokovn-vsaj ne kopirajo samo člankov, res pa je, da je teh premalo. Glede revije Motorist pa- slabše amaterske revije še nisem bral. Kr neki je in njen urednik je, vsaj zdi se mi tako, mahnjen samo na to, koliko bo zaslužil-bedaaaa

Škoda časa za njeno branje!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi prelistam vse kar mi pride pod roko. Res pa je, da pri motoristu ni nobenega napredka. Nasprotno. Črnologar je ostal sam in zdej kr sam testira motorje,HA! Še najbolj smešen je na slikah, saj niti na motorju ne zna sedeti.Pa tudi uvodna beseda je napisana na tak način, da ti je slabo. Dekleta? Ha, res me zanima kdo jih izbira! Ko že nekateri omenjate moto zbore, ste opazili, da so SLO zbori strpani na eni strani, neka dirka mini moto v Puli pa zavzema dve strani? In potem Črnologar pripoveduje o nekem nacionalnem ponosu!! Moto Puls Spremljam od prve številke in si ga vedno nabavim. Prav te dni prihaja nova številka!! Fantje so v primerjavi z našo revščino pravi profiji. Zaradi jezika pa dosti stvari izvem iz italijanskih revij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem prvič zagledala to stran in sem ful vesela, da o Motoristu mislite podobno kot jaz. Res je to edina taka (slovenska) revija pri nas, pa vendar: kje pa piše, da je za motoriste vsako sranje dobro. Očitno jih ima nekdo za zelo neinteligentne in misli, da ne bodo opazili, če kaj narobe piše. Pa vidim, da vas ne moti le vsebina, ampak tudi jezik. Glede tega lahko povem, da sem eno od prvih številk lektorirala (garaško delo!), pa je g. Črnologar popravke nekako spregledal in revijo objavil nelektorirano. O honorarju (ha,ha,ha) ne bom govorila. Pa se ne sekiram več. Srečna sem, da me v tisti številki niso omenili.

Sicer pa vsakih 14 dni prelistam Motorrad, ki ga kupuje fant.

LP

Maria

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!