Skoči na vsebino

Moto revije in slovenski pisci ... Mnenje o njih.


Priporočene objave

Objavljeno
...MOped je se vedno samo kos pleha in revija samo kos papirja..neki tazga kot sekret papira sam da ni v roli.....če te preveč počoha po riti, ko se brišeš drugič pač kupiš drugo firmo.

a mimgrede..modrijani.....sem zadnjic vprasala enga motosvetovca ce bi mi pomagal napisat clanek za motorista...pa je potem ko je slisal kak je honorar pa kok bi blo treba delat hitro rekel, da se mu ne da.....tko da..do nadaljnega ....tiho! :xx:

Svasta :BUA:

Zakaj pa tiho :doze:

Ce tebi tak honorar odgovarja clanek napisi... :zzz:

Ce pa se drugi cenijo vec in imajo smisel za tako pisanje naj tudi iztrzijo visji honorar.

Objavljeno

U think?

glede na to kako zelo se nekateri cenijo bi človek pričakovla, da bodo tako dobri, da se bodo revije kar same teple za njihovo znanje in expertizo.

In vsi tisti novinarji ki sedaj pisejo za mizerne honorarje po tvoji teoriji lahko prenehajo pisat in vsi..med drugim tudi ti ..ne bodo meli po čem pljuvat...pismo kakšna škoda. :lol1:

Stari moj...kilo kruha staen tolko kukr stane in basta....kok dobrega bo naredil pek je pa odvsino od tega kako dobro moko bo lahko kupil in ne bil na izgubi.

Objavljeno
MOgoče pa tle nekdo jemlje celo zadevo malo preveč čustveno....MOped je se vedno samo kos pleha in revija samo kos papirja..neki tazga kot sekret papira sam da ni v roli.....če te preveč počoha po riti, ko se brišeš drugič pač kupiš drugo firmo.

Pa tudi motociklizem jemati kot nekja kar šele ljudje naredijo je malo preveč sentimentalno, če me kdo vpraša...mene osebno recimo boli klinac ker kekec se ga je napil prejsnji vikend na zboru.....mogoče je pa tak klinac od motociklizma pri nas zato ker ga res delajo ljudje :naughty:

a mimgrede..modrijani.....sem zadnjic vprasala enga motosvetovca ce bi mi pomagal napisat clanek za motorista...pa je potem ko je slisal kak je honorar pa kok bi blo treba delat hitro rekel, da se mu ne da.....tko da..do nadaljnega ....tiho! :xx:

Dej nehi, no! Ravno ko sta se s tvojim malo skulirala, spet začenjaš. A sem ti kje napisal, da hočem brati o motozborih? Pa tudi če bi, me ne bi zanimalo, kdo se ga je kje nalil, pač pa kaj je dogajalo, koliko je bilo ljudi, koncerti, pa veliko fotk. Tako nekako kot to delajo v Motopulsu. Če pa o svojih vikend udejstvovanjih pišejo lokalni zapiti bajkerji, dobiš pa to, kar je v Motoristu. Kar se pa tiče motociklizma na splošno, se pa oglasi malo pri Gromu na Vranskem, pa naj ti človek malo razloži kdo je kje in kdaj. Hočeš nočeš, motorji se ne vozijo sami.

Revija je res kos papirja, magari skret papirja, ki ga, mimogrede, pomagaš ustvarjati tudi sama. Odkrito povej iz kakšnih nagnjenj pišeš zanjo, če je honorar tako beden.

Objavljeno (popravljeno)

Ne jemlji vsega tako hudo resno...poleg tega ni letelo vse izkjučno nate osebno....

...in nasplošno se popolnoma strinjam s teboj v vsem kar si napisal...

Hrvaške in druge tuje revije dosegajo nek nivo, ki odgovarja našim bralcem zato, ker zadevo jemljejo profesionalno in ne osebno...ker konec koncev če smo nekoliko prostaški je moped res samo kos pleha...ta ali oni...vse je treba vozit, pregledat, ocenit....in napisat objektivno oceno..kar je težko in zahteva veliko dela....za en mali ušiv članek, ki ni v reviji vse skupaj nič in številke na bančnem računu so prav tako ušive.....pa sej sam dobor veš kako je s testi produktov

pa da ne bo pomote...govorim nasplošno o honorarjih.

poleg tega moras vedet, da se pisec z malo stimulacije raje loti pisanja članka o nečem kar mu je lažje dosegljivo in zahteva manj dela..kar pomeni, da bo raje sedel doma in kopiral iz press materiala kot da bi letal okoli in se pogajal z "motolegendami" z atitude problemom.....predvidevam da tudi tu veš kako je.....

Pišem iz čistega užitka in ne zaradi honorarja....zato so moji članki v omenjeni reviji tako redki...če bi pisala iz egoboosta bi se najbrž potrudila in pogosteje objavljala :hmm: .......pišem pač ko se mi zazdi da obstaja nekaj vredno omemebe in ko imam za to čas in mislim, da je z večino piscev te revije tako...

Popravljeno . Popravil tejka
Objavljeno

Da se vam ljubi tako široko razpredat o tako bedasti reviji kot je ciciban za motoriste oz. Motorist. Res,da pogledam en izvod letno, pa še takrat me način pisanja spravi tako ob živce, da bi jo najraje požrla. Res BREZ VEZE CAJTNG.

Objavljeno
Hrvaške in druge tuje revije dosegajo nek nivo, ki odgovarja našim bralcem zato, ker zadevo jemljejo profesionalno in ne osebno...

Ne bih baš rekao ! Ne za hrvaške in ne za ostale tuje !

Zadeva je preprosta !

Motorje je traba prodat ! Tistim ki jih še nimajo ali tistim ki s trenutnim niso zadovoljni iz takega ali drugačnega razloga - osebnega ali profesionalnega :hmm: ( piiihhhh....formulacija pa taka) !

Pa še vprašanje: a kupujete motorje samo na osnovi člankov v katerikoli reviji ??

...pa prijetno vožnjo... je samo motor... in vse ostalo zraven... B)

Objavljeno
Ne bih baš rekao ! Ne za hrvaške in ne za ostale tuje !

Zadeva je preprosta !

Motorje je traba prodat ! Tistim ki jih še nimajo ali tistim ki s trenutnim niso zadovoljni iz takega ali drugačnega razloga - osebnega ali profesionalnega

kako si mislu to.....to se navezuje na (ne)profesinalni odnos?

Si hotu rect da tuje revije nimajo profi odnosa al ....

in če ga nimajo, kaj ma to veze s prodajo mopeda, ki je itak vedno profesionalna zadeva......razen morda v primeru dukatija pri nas...ehem :devil:

dej razloži še enkrat prosim :hmm:

Objavljeno

Septembrski/oktobrski MOTO PULS me je ponovno fasciniral!!!!! :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Ne vem od kod ta ekipa razpolaga z toliko informacijami in s tako visokim tehničnim znanjem!!! :OK: :OK:

Jedro revije je vsekakor primerjalni test super "šeststotic", kjer so testirali praktično vse karakteristike motociklov in to do meje!!!!!!!!!!! :yea2: :yea2:

Na testu so uporabljali enake gume(AVON) in kasneje podali tudi objektivno oceno le teh-napisali so da je nepredvidljiva oz. da deluje kot blinker(prime-ne prime) :lol: :lol: po moje je zastopnik teh gum pop........ :devil: :devil:

Tudi cenik rezervnih delov pri "manjšem" padcu da bodočemu kupcu na veliko razmišljati pred nakupom in med vožnjo!!!!!!!! Končna ocena testnih voznikov(dirkačev), da verodostojen dokaz o dejanski kvaliteti testiranih motorjev, postrežejo pa še z "uličnimi" izjavami kot npr.: Yamaha ni za dirkališče in je nad 13000obr/min mrtva, Ducati vleče kot krava, Suzuki je za k....., Kawasaki je pretrd, Honda gre preko 15000Obr/min..................

Skratka enkratni članek ki ga je greh spregledati, (že zaradi premočne zmage CBR 600RR :wub: :wub: ).

Končno nekaj pametnega od naših južnih sosedov!!

LP Bobo B)

Objavljeno

Pa ne pozabit predstavitve Akrapoviča in primerjalnega testa izpuhov.

Objavljeno (popravljeno)

Pa še kaj bi se našlo. Točni podatki o prodaji motocikolov na njihovem trgu, reklame slovenskih trgovcev z moto robo!

In v pismih bralcev prošnja za izdajo revije vsak mesec. Rekli so - no way, še ne znese.

In kdo jim pomaga? Imajo sklenjen dogovor z nemško revijo Reise motorrader, ki jim odstopa motocikle na teste in NE plonk njihovih člankov.

Profesionalno in prilagojeno obsegu in stanju trga na Hrvaškem.

Popravljeno . Popravil ceco
Objavljeno

Čist tko by the way

A se mogoče kdo spomni ali ima doma (po moje 99%,da je bil motopuls) številko motopulsa kjer so testirali avspuhe?

Zanima me številka zaradi ponaročitve.?

Objavljeno

Katere? Za CBR 900 RR je v aktualni številki Motopulsa in jo dobiš v redni prodaji.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Danes sem v zadnjem Avto magazinu prebral, da se poslavlja Mitja Gustinčič - a mogoče kdo ve kam gre?

Objavljeno
Danes sem v zadnjem Avto magazinu prebral, da se poslavlja Mitja Gustinčič - a mogoče kdo ve kam gre?

Mogoče pride za moderatorja na Motosvet O:-)

Hmm, so ga pa grdo odžagal...

Objavljeno

Poslavlja se? Ampak je razlocek med tem a se sam poslovi ali pa mu drugi recejo "na svidenje" ... <_< So mel cistke?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Hm, hm, dobil v roke novega Motorista. Za razliko od prejšnjih se tega celo splača prelistat. Sposojeni test superšportnikov je toliko mamljiv, da bi ga kar prebral. Ja, pri Moto Revü vedo, kako se stvari streže. Še je luč na koncu tunela.

Objavljeno
Hm, hm, dobil v roke novega Motorista. Za razliko od prejšnjih se tega celo splača prelistat. Sposojeni test superšportnikov je toliko mamljiv, da bi ga kar prebral. Ja, pri Moto Revü vedo, kako se stvari streže. Še je luč na koncu tunela.

v prejšnjem so bili trije hudi posterji...a je tudi v novem kaj posterjev....

Objavljeno
Poslavlja se? Ampak je razlocek med tem a se sam poslovi ali pa mu drugi recejo "na svidenje" ... <_< So mel cistke?

Uvodnik je napisal v zelo žalostnem tonu. Po moje ni šel po svoji volji.

Zgleda, da je včasih imel preostro pero.

Objavljeno

MOTORISTA kupujem že od prve številke. Na začetku sem ga bral bolj za zabavo. Kot bi ga pisal osnovnošolec z veliko prešpricanimi urami slovenščine. V letošnjem letu pa opažam napredek v kvaliteti. Tudi mene je presenetila zadnja številka. Pohvaljeni.

Objavljeno
v prejšnjem so bili trije hudi posterji...a je tudi v novem kaj posterjev....

Samo eden. Yamaha MT-03.

Objavljeno

A mogoče v tem motoristu piše kaj o krvodajalski akciji med slovenskimi motoristi :rolleyes: . Če ne piše upam da bo v prihodnjem skupaj z vabilom na spomladansko akcijo, ki bo enkrat spomladi (marca?)

Objavljeno

Affirmative. Novega motorista prelistal v trgovini - opazen napredek.

Objavljeno
Sposojeni test superšportnikov je toliko mamljiv, da bi ga kar prebral. Ja, pri Moto Revü vedo, kako se stvari streže. Še je luč na koncu tunela.

na tem mestu pa se je potrebno vprašati zakaj je test sposojen in zakaj pri nas ni mogoče narediti že primerjavo dveh ali treh motorjev višjega razreda?

1. Ker jih nihče ne dobi na test!

2. Ker jih (skoraj) noben uvoznik nebi dal na primerjalni test (joj kaj pa če zgubim :kva1: )

3. Ker bi vsak, ki nebi zmagal na testu, to tako zameril, da bi doživljensko prekinil vsako sodelovanje in komunikacijo z medijem, ki bi test naredil.

Uvozniki drugje razmišljajo drugače, mi pa smo glede tega res balkan! Ampak glavno, da so primerjave, če že ne domače produkcije pa tuje. In kot vedno so nekateri zmagali in drugi zgubili. Škoda le, da niso imeli vsi najnovejših modelov!

Objavljeno (popravljeno)

Uvoznik mora dati motor, ga zavarovati, kriti druge stroške (gume, olje, servis... ) in vse to stane!

Potem pa v vsem letu proda 5-10 teh motorjev in komaj pokrije stroške testa!

Sprijazniti se je treba s tem, da je trg premajhen! Sploh pa ne vem, kaj je narobe s sposojenim testom. A misliš, da bi bil naš boljši. Pomisli, da ga piše Gustinčič, ...vsi imajo tank za gorivo, okvir je pri vseh kar tog, vilice so podobne,... :zzz:

Popravljeno . Popravil premza

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!