marijan Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 članek uroša b. je izredno zanimiv :wub: - mogoče ker je na sliki mašina od guzzlna :D :D ,
klimbra Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 "JERMEN".......................... :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: Svašta!!!!!!
Thundercat Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 "JERMEN".......................... :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: Svašta!!!!!! ja buldog naj bi imel kardan....sam mislim da so članek samo prevedli in je napaka originalnega avtorja ki je motor testiral in nato napisal članek.....
trco Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 Aja enkrat mi je v roke priąla hrvaąka revija MOTO PLUS. Ta revija je pa res zakon!! Jo bom moral kupiti, sam ne vem, kje jo prodjajo. Bom mal po trafikah v LJ pogledal. Tadej poglej mal u uni trafiki pri astri na dunajski tam se dobi skoraj vse kar je tujega od moto revij do tuninga in še in še greš tja not ven pa z občutkom kot da si bil v nevem kakšnem salonu :D
spidy Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 No da vidmo kaj dobrega nam bo pa gustinčič pripravil v motosi-ju. Drugi februar se kr približuje.
corser Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 No da vidmo kaj dobrega nam bo pa gustinčič pripravil v motosi-ju. Drugi februar se kr približuje. Svoje slike in bes nad čevljem, ki ga je dobil na Avto magazinu. :P
Nagaya Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 Črni nam v svojem slogu dokazuje da ima tooooolk velik ego. Kako sicer razumeti toliko fotk v slogu: " Fantje, ne vi meni govort, jest znam na koleno!" ampak....sej mogoce pa res zna fino pelat...... :doze: ...tko kot se zna najbrz tudi gustincic........mogoce jih je pa notri dal zato ker so vse ostale brezvezne in dolgocasne..recimo tiste ko stoji zraven mopeda.... :hmm: .... :hmm: :hmm: :hmm:
Pervy Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 Črni nam v svojem slogu dokazuje da ima tooooolk velik ego. Kako sicer razumeti toliko fotk v slogu: " Fantje, ne vi meni govort, jest znam na koleno!" Ena bi bila povsem dovolj, saj vemo, da je ninja rojena za na pisto. no no, kakšne slike pa naj bodo? OK mogoče kaka večja , pa iz več kotov, ampak če je motor slikan na pisti je menda taka slika boljša kot pa v ovinku in koleno pol metra v zraku .) drugače bi pa lahko rekel tudi: "Glej te pozerje iz MotoGP, na skoraj vsaki sliki so na kolenu ali na zadnjem kolesu. Kake frajerje se delajo, brezveze"! .) :devil:
Lucky Objavljeno Januar 20, 2004 Opozori Objavljeno Januar 20, 2004 Pervy, nisi me najbolje razumel. Mene to, da zna na koleno, nič ne moti. niti ne to, da pokaže na eni sliki. Ampak človek je na 11 fotkah!! in na večini v istem položaju. Res veliko infromativnega materiala! Ziher je bil na testiranju popolnoma sam in ni bilo boljšega motiva za pofotkat. To je sicer samo moje mnenje, ampak tak motor je že res za na pisto, hudo pa izgleda tudi pri počasnejši vožnji in parkiran. Tudi človek si ga na tak način laže ogleda kot pri 200 km/h. Glede primerjave z GP-jem sem pa brez komentarja. :topic:
sladkor Objavljeno Januar 20, 2004 Opozori Objavljeno Januar 20, 2004 Revijo kupujem že kakšno leto in (da najprej mal povalm) se je kvaliteta člankov močno izboljšala. Predvsem glede slovničnih napak in kvalitete člankov (čeprav se še vedno najdejo "biseri", ki pomojem ne zaslužjo pozitivne ocene tud kot prosti spis v osnovni šoli ne) In kaj je glavni pomislek? Med vsemi do zdej opisanimi motorji še ni blo takega, da bi ga res popluval podolgem in počez, pravzaprav težko najdeš kje opisano kakšno resno pomankljivost. Sicer nisem nek izkušen motorist ki je prevozil milijone kilometrov na vseh mogočih oblikah dvokolesnega transporta, ampak že zdrava pamet (in bežen prelet katerega koli cenika motorjev), govori vprid temu, da so pač dobri in slabi motocikli, ali pač? V Delovi prilogi Na kolesih, kjer se občasno najde kak (precej kratek, če primerjamo z avtomobili :angry: ) test motorjev in skuterjev, so večinoma nakratko opisane dobre lastnosti, hkrati pa vse pomankljivosti, tudi manjše. In to zadnje je še posebej zanimiva informacija za potencialnega kupca, kajti; če je motor, na primer, izrazito neprijazen do visokoraslega voznika, bo ta navkljub njegovim izrednim voznim lastnostim neudoben, in kot tak - slab nakup. Kljub temu, da revija daje občutek, da jo ustvarjajo navdušenci, se še vedno ne morem znebiti občutka "kuhinje", zato sprašujem bralce (ki jih najbrž na forumu ne manjka) za mnenje.
Nagaya Objavljeno Januar 21, 2004 Opozori Objavljeno Januar 21, 2004 (popravljeno) samo ena pripomba.... .....vsak posamezen testni voznika naceloma lahko ocenjuje motocikel zgolj po svojih osebnih izkusnjah....bolj ko je izkusen, bolj natancno bodo ocenjene karakteristike motocikla......izključno turistično naravnan voznik bo tezko primerno ocenjeval aprillio mille......zapriseženi športni navdušenec pa bo stežka cenil udobja goldwinga......prav tako bo voznik s 165cm višine tezko videl tezave s katerimi bi se utegnil spopadati kak visokorasel korenjak..... .....tako je dober in natancen test motocikla lahko produkt več avtorjev, ki se spoznajo vsak na svojo zvrst motociklov ali pa izdelek enega samega a izredno izkušenega motociklista, ki je v svoji karieri imel priložnost testirati široko in razlonoliko paleto motociklov--takšnih je pri nas bore malo.....s katerimi je naredil tudi pošteno število kilometrov.....za dober test pa je nedvomno potrebna tudi zadovoljiva količina časa...... motorist piše teste motociklov, ki jih ima na voljo za dan ali dva, medtem ko ima delo na voljo več časa..... predvidevam da je v veliki meri za "kvaliteto" testov "kriva" tudi kolicina denarja, ki diktira število voznikov in njihovo kvaliteto.... :hmm: Popravljeno Januar 21, 2004. Popravil tejka
BONO Objavljeno Januar 22, 2004 Opozori Objavljeno Januar 22, 2004 In kaj je glavni pomislek? Med vsemi do zdej opisanimi motorji še ni blo takega, da bi ga res popluval podolgem in počez, pravzaprav težko najdeš kje opisano kakšno resno pomankljivost. Sicer nisem nek izkušen motorist ki je prevozil milijone kilometrov na vseh mogočih oblikah dvokolesnega transporta, ampak že zdrava pamet (in bežen prelet katerega koli cenika motorjev), govori vprid temu, da so pač dobri in slabi motocikli, ali pač? In zakaj bi morali pri Motoristu pljuvati po motorjih? Motorje, ki bi jih bilo potrebno popljuvati je trg zavrnil že zdavnaj; tovarne, ki so take delale, so že zdavnaj propadle. Na trgu slabih motorjev ni več, imajo le še kakšno hibo, nikakor pa niso za popljuvat. Berem Motorrad že kar nekaj let in tudi oni kot referenčna evropska revija še niso popljuvali nobenega motorja. Navajajo dejstva in stvari ki so jih njihovi testerji opazili. Ko so pri CBR900 letnika 2002 zaznali nevarno nihanje krmila pri visokih hitrostih, je niso popljuvali; tudi HD Ultra Classic Electra Glide niso popljuvali, čeprav je po njihovi ocenjevalni lestvici zbral najmanj točk od vseh testiranih motorjev. Slovenska realnost pa je naslednja: novinarji potrebujejo uvoznike, da jim dajo motorje na test; uvozniki pa potrebujejo novinarje, da njihovim motorjem pišejo hvalnice. Saj veste: roka roko opere. Gustinčič je že imel slabo izkušnjo, ko je popljuval Yamaho, ko mu niso hoteli zamenjati prebodene gume, ampak so mu jo samo zaflikali. Eno leto ni dobil nobene Yamahe več na test. Potem pa so mu dali Aeroxa za testirat, pa ga ni mogel prehvaliti. Pohvalil je npr. tudi vzmetenje, ker pa imam Aeroxa tudi sam vem, da je vzmetenje zelo slabo. Test bi bil lahko objektiven samo v primeru, da bi pri reviji motorje kupili in jih potem testirali. To pa je povsem nerealno.
eliminator Objavljeno Januar 26, 2004 Opozori Objavljeno Januar 26, 2004 Pohvalil bi Motorista v smeri sirjenja, da je vec testov, sicer tujih, a vseeno, pa npr. teme o tehniki, itd. No, za mobitele na koncu ne bom nic rekel :devil: Ampak glede sposojenih testov: A je kdo slucajno prebral ''test'' Bulldoga v zadnji stevilki? Pa to ni res, a je mogoce avtor vsaj enkrat prebral za sabo kar je napisal-prevedel? Niti slucajno. Toliko slovnicnih napak, glupih dobesednih prevodov, napacnega vrstnega reda besed, ipd., da ni za verjet, kaj sele za brat! Popolnoma neberljivo :angry: Lektorjaaaaaaaa!!!!!!! Zakaj sem dal test v narekovaje? Pise, da je test motorja, na koncu teksta pa ni navedenih niti najosnovnejsih podatkov o motociklu! :BUA: Mal me je razpizdilo, ampak sej bo bolje :) lp
Thundercat Objavljeno Januar 26, 2004 Opozori Objavljeno Januar 26, 2004 Ampak glede sposojenih testov: A je kdo slucajno prebral ''test'' Bulldoga v zadnji stevilki? Pa to ni res, a je mogoce avtor vsaj enkrat prebral za sabo kar je napisal-prevedel? Niti slucajno. Toliko slovnicnih napak, glupih dobesednih prevodov, napacnega vrstnega reda besed, ipd., da ni za verjet, kaj sele za brat! Popolnoma neberljivo :angry: Lektorjaaaaaaaa!!!!!!! Zakaj sem dal test v narekovaje? Pise, da je test motorja, na koncu teksta pa ni navedenih niti najosnovnejsih podatkov o motociklu! :BUA: Mal me je razpizdilo, ampak sej bo bolje :) lp lektoriranja potrebuje cela revija...pa še tisti podatki od buldoga ki so navedeni so nepravilni.....sicer pa na napakah se učimo....
Lucky Objavljeno Januar 27, 2004 Opozori Objavljeno Januar 27, 2004 ....sicer pa na napakah se učimo.... In to vse življenje. :wacko: Imajo še dosti fore, saj obstajajo "šele" šesto leto.
klimbra Objavljeno Januar 27, 2004 Opozori Objavljeno Januar 27, 2004 Sicer to ni ravno za v to temo.......me pa vseeno zanim,predvsem tiste(pervy),ki se ukvarjajo s to problematiko. V novi številki motopuls-a sem prebral zahvalo avtorev člankov tako Yamahi v krško,kot DKS v Maribor,da so jim omogočili testiranja motorjev ,mislim da v Ameriki in na Portugalskem. Tukaj pa beremo,kako ni motorjev za testiranja,da so le ta omejena samo na nekaj krogov.....itd. Kaj Slovenija res ni interesantna niti za Slovenske "generalne zastopnike"????????
Lucky Objavljeno Januar 27, 2004 Opozori Objavljeno Januar 27, 2004 Sej se je Crni tudi zahvalil DKS-u, ker so mu omogočili pot k amerom. Ampak taka testiranja se zgodijo enkrat, mogoče dvakrat na leto, predvsem pri športnih motociklih. Lani se spomnim, da so tako testirali CBR RR in jih nekaj tudi pošteno uničili.
Pervy Objavljeno Januar 27, 2004 Opozori Objavljeno Januar 27, 2004 Sicer to ni ravno za v to temo.......me pa vseeno zanim,predvsem tiste(pervy),ki se ukvarjajo s to problematiko. V novi številki motopuls-a sem prebral zahvalo avtorev člankov tako Yamahi v krško,kot DKS v Maribor,da so jim omogočili testiranja motorjev ,mislim da v Ameriki in na Portugalskem. Tukaj pa beremo,kako ni motorjev za testiranja,da so le ta omejena samo na nekaj krogov.....itd. Kaj Slovenija res ni interesantna niti za Slovenske "generalne zastopnike"???????? uvoznik ti more plačat pot in stroške in posledično ne morejo vzet vseh. pač vzamejo enega ali navadno nobenega. taka testiranja pa so celo zimo za skoraj vse nove modele. o stanju testnih motorjev in naših uvoznikih pa ob pivu če te zanima, nebi tu ker mam zelo malo dobrega za povedat, tako kot vsak ki se kaj ukvarja z tem. pa da nebo noise mel kakih problemov da jih šimfamo tu :devil: je pa hrvaška in moto puls sigurno bolj zanimiva za tiste ki prodajajo tudi dol, tako da slovenci pač navadno izvisimo.
bobokrajnc Objavljeno Januar 27, 2004 Opozori Objavljeno Januar 27, 2004 Ponovno moram pohvaliti hrvaški Moto Puls, nova številka(jan/feb) je res dobra in kdor še je nima naj jo kupi mu ne bo žal. Zraven obširnih testov mi je všeč njihova nepristranskost, saj brez dlake na jeziku povejo kar mislijo oz.opazijo. Tako dobi človek malo boljšo predstavo o motorju in ne samo suhoparne teh.podatke. P.S. Na primerjalnem testu je Ducatiju "odpadla armaturka", KTM-u LC8 950 pa je "riknila" mašina in je končal test na prikolici!! :devil: LP Bobo B)
Nagaya Objavljeno Januar 28, 2004 Opozori Objavljeno Januar 28, 2004 Na primerjalnem testu je Ducatiju "odpadla armaturka", KTM-u LC8 950 pa je "riknila" mašina in je končal test na prikolici!! ehem..to se potemtakem dogaja na vseh ducatijih in vseh KTMih?
andrej Objavljeno Januar 28, 2004 Opozori Objavljeno Januar 28, 2004 ehem..to se potemtakem dogaja na vseh ducatijih in vseh KTMih? da. moto katalogi ki še izidejo že popravljajo opise in pri ducatijih vpisujejo minus odpadajoča armatura. Da ne bom čisto off-topic: novi motopuls je res dober, ne bojijo se (argumentirano) skritizirati motorja (npr. suzuki sv1000), izdali pa bodo tudi svoj katalog.
lightning Objavljeno Januar 28, 2004 Opozori Objavljeno Januar 28, 2004 Hotel je samo napisati da pač oni vse to,tudi take malo bolj čudne stvari napišejo.V Motoristu verjetno tega ne bi napisali.Ampak to o odpadanju armaturk...to so take cvetke ki jih naštimajo tam k se že petkrat razsujejo in potem ta šestmu neki dol pade in to je pol kao full škandal...to je bolj tko no.Podobno sem slišal , da je prejšnjemu Mercedezu E padla ven sprednja luč med testiranjem nekih novinarjev...to so po moje bolj stavri ki so splet nekih čudnih naključij in morda še česa..To da je pa KTM-u mašina riknila je pa jasno povsem mogoče,samo bi bilo tudi dobro da bi napisali zakaj.To jasno po strokovnem pregledu!Ker lahko motor ni bil izpraven in ustrezno pregledan še preden je prišel njim v roke itd..
Nagaya Objavljeno Januar 28, 2004 Opozori Objavljeno Januar 28, 2004 po mojem mnenju to ni objektivo... se sicer strinjam da se ob testu nappoše da je na testnem motociklu bilo opaženo toliko in toliko napak...nikakor pa nisem za posploševanje kot je : ducatijem odpadajo maske.......
Zok Objavljeno Januar 28, 2004 Opozori Objavljeno Januar 28, 2004 dejstvo je, da so testni motorji najbolj gonjeni, in kot taki tudi zdrzijo najmanj, ker so pac podvrzeni najtezjim preizkusom (sploh hard endure, krosle in SS cestaki), in ce kaj crkne pac crkne, tu se pol vidi, ktir motor zdrzi najvec. po moje je to, da napisejo napake med testom, tudi prav, saj s tem povejo vec, kot pa ce bi pisali le o tehnicnih podatkih in o obcutkih med voznjo.
bobokrajnc Objavljeno Januar 28, 2004 Opozori Objavljeno Januar 28, 2004 po mojem mnenju to ni objektivo... se sicer strinjam da se ob testu nappoše da je na testnem motociklu bilo opaženo toliko in toliko napak...nikakor pa nisem za posploševanje kot je : ducatijem odpadajo maske....... V tem odpadanju armaturke pri Ducatijevi Multistradi je nažalost veliko resnice oz. gre za tehnično napako pritrjevanja armature. Primer sploh ni osamljen in pozna ga tudi g.Simon Dacar, kateri vidi rešitev v uporabi boljšega lepila za fiksiranje nosilca navoja, na katerega je privita armaturka. Do pojava pride ob večkratnem zaganjanju na zadnje kolo in bolj "hard" vožnji, kar pa so očitno hrvati v testu dodobra izprobali in zgodilo se je! Zakaj je "riknil" KTM-u motor se še ne ve, ampak tudi ta primer ni tako osamljen. Ne glede na vse skupaj, vidi se da njihovi testni vozniki motorjev ne "šparajo", testi pa prikažejo nekatere dobro znane "genetske" napake določenih proizvajalcev. LP Bobo B)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se