Skoči na vsebino

Moto revije in slovenski pisci ... Mnenje o njih.


YZFgeorge

Priporočene objave

Nekaterim motosvetovcem bo najbrž zanimiv rezultat glasovanja za najboljši slovenski moto servis.

ja štern je prvi ne...tudi sam sem na spletni strani glasoval na njihovo anketo...

yamaha R1 pa moto leta...

ubistvu me ni presenetilo nič pri rezultatih ankete....yamaha seka v par kategorijah, triglav je zavarovalnica...turing pa naked razred sta zanimiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zgleda, da se je Štern res mal popravu, glede na to kaj sem že vse slišal, lepo da mamo zdej vsaj enga serviserja v Kranju .) sam kaj ko nimam yamahe :lol1:

Glede Elise se pa tud ne čudim <_<

Aja kaj pa pravte na pismo bralca na predzadnji strani, zanimivo, jaz bi reku da je to Črnologar kr sam napisal, ali pač ne :? :hmm:

no drgač so se pa res popravil, sam imajo še zmer neke čudne ugotovitve, npr. BMW K1200S piše da ma spredaj klasične teleskopske vilice :lol1: :lol1: :lol1:

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm zakaj pa se meni zdi, da se je mogoče kdo od yamahe organiziral in načrtno glasoval? zmagale same yamahe, yamahini prodajalci in servisi. ali bi bilo to mogoče? :hmm:

o ja, bi bilo :devil:

no ampak to ni stvar revije, čestitam za napredek, čeprav se je lepo popravljala revija že celo to leto! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Par dni nazaj sm kupu Moto katalog 2005 :)

Galerija je mal bolj popolna kot lani (ima tudi MV Agusto :OK: ), čeprav se mi zdi lanski katalog malce boljši (več člankov polek galerije)...od revije sm pričakoval malce več, vendar se jo useeno splača kupit .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm zakaj pa se meni zdi, da se je mogoče kdo od yamahe organiziral in načrtno glasoval? zmagale same yamahe, yamahini prodajalci in servisi. ali bi bilo to mogoče?  :hmm:

Yamaha je itak najboljša... :naughty: :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm zakaj pa se meni zdi, da se je mogoče kdo od yamahe organiziral in načrtno glasoval? zmagale same yamahe, yamahini prodajalci in servisi. ali bi bilo to mogoče? :hmm:

Menim, da je treba rezultat ankete povezati s tržnim deležem Yamahe pri nas.

Po Grčiji se vozi tako čez palec 60% Hond. Rezultat ankete je najbrž tudi tam močno predvidljiv.

Da ne bom čisto :topic: . Je še kakšno mnenje o Motokatalogu? Lanski je bil res dolgočasen.

LP Cvetoo.

Popravljeno . Popravil cvetoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa naj še jaz napišem svoje mnenje!

Lanski katalog Avto magazina me je razočaral na celi črti, morda sem samo jaz naletel na takega, ki ni imel podatkov za Yamahe. Kar se tiče pisanja so bili zelo skromni tako da letos ga ne kupim pod nobenim pogojem, pa čeprav je oče na to revijo naročen že več kot 20 let postaja vedno slabša predvsem na področju motociklizma (verjetno zaradi izgube Gustinčiča). Tako da bo prišel verjetno v poštev katalog Motosi in Motopuls, ki je že lani postregel z zadovoljivimi informacijami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menim, da je treba rezultat ankete povezati s tržnim deležem Yamahe pri nas.

normalno.... :)

moto katalog je pa malo skop s tehničnimi podatki, kar nekaj napak je not.....drugače pa je kul....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kataloga motociklov še nisem prebral, sem pa bral predzadnjo Motorist, ter zadnjo in predzadnjo številko Motosi.

Da ne ponavljam že naštetih pomankljivosti v obeh revijah pogrešam diagrame navora in moči. Ali jih sploh kdo objavlja in zakaj jih ne? :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pisci! Ja, pisci in revije...

Prazniki so in zopet sem obiskal dobrega prijatelja. Motorista in zopet je beseda nanesla na nikoli končano temo - motorizem. Ko dopušča čas prebiram vaše strani in prebiram vaše revije z motoristično vsebino. Nekateri jih tako kritizirajo, toda priznati moram, da so neverjetno dobre. Brez izjeme, čutiti pa je, da so nekatere še sveže, saj ne izhajajo dolgo. Nekateri jih primerjajo z ameriškimi, italijanskimi nemškimi, kot je naprimer Motorrad itd, toda... To so revije, ki izhajajo že dolga desetletja in so v primerjavi z vašimi - koncerni ne pa revije, ki jih snujejo navadni motoristični zanesenjaki. Pomagajte jim in naredite Vašo motoristično področje s tem še bogatejše.

Tudi internetne strani Motosveta cenim, saj ste prvi, ki ste zaorali to ledino in najagilnejšega v vaših vrstah, imenovanega Noise Data, Codeine-a itd., ki nepristransko objavljajo novosti drugih medijev. Moti me le, kot zavednega Slovenca, človeka ki živim že skoraj štiri desetletja v tujini popačenost nekaterih, ki izkrivljajo slovenski jezik. To pa ni stvar, ki bi bistveno vplivala na kvaliteto teh strani.

V slogi je moč. Le tako boste obogatili izvirnost lastnega motorizma.

prof. Henrik Mulh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kataloga motociklov še nisem prebral, sem pa bral predzadnjo Motorist, ter zadnjo in predzadnjo številko Motosi.

Da ne ponavljam že naštetih pomankljivosti v obeh revijah pogrešam diagrame navora in moči. Ali jih sploh kdo objavlja in zakaj jih ne? :angry:

ker je za to treba motor met v rokah in ga peljat na merjenje.... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Nočem nobenga v slabo voljo spravljati, ampak kot redni bralec Motorista lahko izrazim pripombe in pohvale :)

In tukaj je neki od zadnje št. Motorista

No naj začnem s pripombami :P : ...pri novici,da se Intermot seli,je napisano da se seli v Cologno :? hm a ni to če se ne motim po naše Koeln??? in je Cologna le italijansko (al je francosko :hmm: ..) ime za to mesto.... :rolleyes: (se takoj vidi,da je prepisano iz neke tuje revije...)...

...no pa spet je nekaj slovničnih napak.. .)

No sedaj pa k pohvalam :D : se mi zdi,da se vseeno kaže velik napredek tudi pri Motoristu, in predvsem kot je že v neki podobni temi nekdo omenil je pomembno to,da je to mesečnik, kar je zelo dobro :OK:

Aja pa predvsem mi je všeč,da so sedaj slike motorjev tudi brez voznika... namreč v testih ,kjer je testiral g.Črnologar ni bilo slike motorja,da ne bi bil on na njemu :doze:

Tudi "madžarski" testi se mi zdi,da so sedaj boljši :rolleyes:

Všeč so mi tudi zanimivosti na koncu revije pri cenikih ipd. ....

Imam pa en predlog (ker vem da člani uredništva tudi prebirate ta forum), mogoče bi bilo zanimivo,če bi spet uvrstili med strani tudi kakšne predelane slovenske motocikle poleg Klemenčičevih (streetfighterje,custom bike,dirkalne stroje-specialke,..), kot je to v vsaki številki Motopulsa .)

Čeprav vem,da bi moralo biti tudi zanimanje za to na strani lastnikov teh motorjev.

V glavnem srečni smo,da sploh imamo v Sloveniji dve kvalitetni motoreviji, ki sigurno nista popolni, ampak jih vseeno vsakič ob izidu nove št. kupimo in pregledamo :)

evo to je blo iz moje strani vse :D

lp cagiva

P.S. : nisem vedel kaj bi počel in sem se spravil napisat to objavo :P

Popravljeno . Popravil cagiva
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam pa en predlog (ker vem da člani uredništva tudi prebirate ta forum), mogoče bi bilo zanimivo,če bi spet uvrstili med strani tudi kakšne predelane slovenske motocikle poleg Klemenčičevih (streetfighterje,custom bike,dirkalne stroje-specialke,..), kot je to v vsaki številki Motopulsa .)

Čeprav vem,da bi moralo biti tudi zanimanje za to na strani lastnikov teh motorjev.

interesa s strani lastnikov predelanih vozil ni...no...skorajda ni :angry2: .....

zakaj je tko pa prepuščam vam v ugibanje... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

interesa s strani lastnikov predelanih vozil ni...no...skorajda ni :angry2: .....

zakaj je tko pa prepuščam vam v ugibanje... :(

Ja sej to je men ful čuden, namreč če se že spraviš nekaj predelovat, je fajn,da svoj izdelek pokažeš še širši javnosti :doze: No ja vsaj jaz bi ga z veseljam,če bi imel kakšno predelavo :D

Ma ne smešen se mi zdi,ker je pr nas velik lepih predelav,ki bi jih lahko lastniki pokazali ostalim, tko pa kr nekaj predelav ostaja očem širše javnosti skriti....

Jaz vsaj za enega res lepega streetfighterja vem, sam bi moral lastniku le tega mal oment, mogoče bil pripravljen pokazat izdelek, ker na cesti in zborih ga ne boste skoraj nikoli videli .) mogoče kakšen od nas gorencev...

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predelava za v medije mora le biti orenk predelava, to pa si pri nas - cenovno gledano - lahko privošči le malokdo ... v tujini so to stroški višine 10.000+ evrov. pri nas pa za kakšno četrtino takih zneskov. ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej vem ,sam takih predelav pr nas ni, oz. jih lahko preštejemo na prste ene roke po moje .)

Tko da mislim,da bi bili tud že kakšni mal bl "ceneni" , ampak vseen lepi izdelki dobrodošla popestritev a se ti ne zdi :) sej jih je nekaj pr nas...

Popravljeno . Popravil Brrrm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja...sej priznam, da ko smo iskali predelave je bil edini odzvi s strani gorenjskih fantov..... :doze: ...pa enega ljubljančana..sam ta ne šteje, ker ga je blo treba pol leta podkupovat, da smo ga perpričal .) .....

mogoče bo letos bolje :doze:

drugače pa....karj e symru reku nekak drži :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej to je men ful čuden, namreč če se že spraviš nekaj predelovat, je fajn,da svoj izdelek pokažeš še širši javnosti :doze:  No ja vsaj jaz bi ga z veseljam,če bi imel kakšno predelavo :D

Ma ne smešen se mi zdi,ker je pr nas velik lepih predelav,ki bi jih lahko lastniki pokazali ostalim, tko pa kr nekaj predelav ostaja očem širše javnosti skriti....

Jaz vsaj za enega res lepega streetfighterja vem, sam bi moral lastniku le tega mal oment, mogoče bil pripravljen pokazat izdelek, ker na cesti in zborih ga ne boste skoraj nikoli videli .)  mogoče kakšen od nas gorencev...

lp cagiva

Pri predelavah se full dela na izgled(choperji) in verjetno marikdo nebi dal svojega motorja pol na test, ki bi vsem pokazal da je dal:

npr. 2 MIO za motor

1 MIO za prdelavo

pa na koncu dobil slabo obvladljivo cestno lepotico: Jebeš motor, ki lepo izgleda pa ima slabe vozne lastnosti. To je tko kot pri ženskah. Luštna pa neumna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri predelavah se full dela na izgled(choperji) in verjetno marikdo nebi dal svojega motorja pol na test, ki bi vsem pokazal da je dal:

npr. 2 MIO za motor

       1 MIO za prdelavo

pa na koncu dobil slabo obvladljivo cestno lepotico: Jebeš motor, ki lepo izgleda pa ima slabe vozne lastnosti.

megla :doze: .....posploševanje :doze: .....

poleg tega je bistvo predelave pač niso vedno izboljšane vozne lastnosti.....

pa tudi šminka ne......

poleg tega se meni zdi dobra predelava...pa naj gre za takšno ki posega v agregat in vozne lastnosti..ali pa takšna ki zgolj našminka moped.....vedno vredna ogleda....

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar mene malo moti v Motoristu, je uporaba besede pilot za voznika. Najbrz vpliv Italijanscine.

Ampak nekako si pilota predstavljam, kako sedi v stolu. Ne vem, zakaj se ne uporablja beseda jezdec (iz Anglescine Rider). Je nacin sedenja zelo podoben, kot pri jahanju.

Ce je ze ravno treba izumljati toplo vodo.... .) Zakaj ne voznik :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar mene malo moti v Motoristu, je uporaba besede pilot za voznika. Najbrz vpliv Italijanscine.

Ampak nekako si pilota predstavljam, kako sedi v stolu. Ne vem, zakaj se ne uporablja beseda jezdec (iz Anglescine Rider). Je nacin sedenja zelo podoben, kot pri jahanju.

Ce je ze ravno treba izumljati toplo vodo....  .)  Zakaj ne voznik  :?

da se ti beseda voznik ne pojavla 400 krat v enem članku...zato

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!