Skoči na vsebino

Moto revije in slovenski pisci ... Mnenje o njih.


YZFgeorge

Priporočene objave

Mobil: Prvi brezplačni slovenski mesečnik o avtomobilizmu, motociklizmu, avto moto športih in prometni varnosti

not test Mt-o1 .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo slučajno opazu, d je v tanovi številki Motorista un člank od Boss Hoss-a? :topic: 

Itak d ste! 

  Sam, na prvi strani članka je pa slika (če sm dobr vidu na rezervarju) od Triumpha!! :?  :?

...ja sem opazil to ja....čeprov sej mogoče to ni napaka,..ker piše nekak tko da če vam ta Triumph ni dovolj da kupite BOSS HOSSA se mi zdi...

ne vem no drgač je ta nova številka v redu,edin tist o uvozih bi lahko blo vse skupej ne pa neki na začetku neki pa čist na koncu :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem no drgač je ta nova številka v redu,edin tist o uvozih bi lahko blo vse skupej ne pa neki na začetku neki pa čist na koncu :D  :D

Lahk bi zravn tut dobu liter Motula 300V, pa bi eni pol še zmer nergal, da hočjo raj Motul 5100...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo slučajno opazu, d je v tanovi številki Motorista un člank od Boss Hoss-a? :topic: 

Itak d ste! 

  Sam, na prvi strani članka je pa slika (če sm dobr vidu na rezervarju) od Triumpha!! :?  :?

tukaj je na netu cel clanek...

boss hoss

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nov sm v tile temi pa nism prebrou vse tko da me ne pizdit da ste ze o tem govoril

sam men je revija motorist sranje,prevec reklam,nezanimivi clanki,tiskarske napake,prekratka,predaga...

MOTOsi najboljsa SLovenska revija zame,ceprov i Gustincic ni prevec vsec,sam so not clanji od Catcharta k je men najboljsi novinar,pa Brown je tut vredu

kumi cakam zej maj da izide

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes prejel novo številko MotoSi-ja.

Na hirto sem preletel naslove in upam si trditi, da se bo izkazala za najboljšo do sedaj.

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nov sm v tile temi pa nism prebrou vse tko da me ne pizdit da ste ze o tem govoril

sam men je revija motorist sranje,prevec reklam,nezanimivi clanki,tiskarske napake,prekratka,predaga...

///////

Pa si res nov! Pa najbolj pameten!

A tiskarske napake? To pomeni slovnične, a ne?!

Samo zgornje si preberi, pa ti bo vse jasno.

Svoj "piskrček" pristavi in bodo revije znatno boljše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisti "Roman Jelen" v članku o motokrosu pa v bitvu ni Jelen :hmm: ...čeprav ma tak dres :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Danes v Delu je objavljen članek...

Smrt kosi med motoristi

Varnost na slovenskih cestah je bila prejšnji teden predvsem v znamenju tragičnih nesreč, v katerih so umrli dva motorista in mopedist. Prva nesreča se je zgodila v sredo v bližini Pivke, kjer je motorist izgubil ravnotežje, zdrsnil s ceste in treščil v drevo. Bil je takoj mrtev. Mopedist se je ponesrečil v četrtek v Črnomlju, ker je menda voznik kombija pred njim izsilil prednost. Hudo ranjen je pozneje umrl v bolnišnici. V nedeljo zgodaj zjutraj pa se je na avtocesti Moste–Šentjakob smrtno ponesrečil motorist, ki je pri vožnji iz levega v desni ovinek izgubil oblast nad motorjem, trčil v varovalno ograjo in padel. Umrl je na kraju samem.

V teh dneh je že jasno, da je letošnji krvni davek na naših cestah skoraj tako visok, kot je bil v enakem času lani – letos je umrlo 134 ljudi, lani v enakem času pa 136. Med motoristi pa je celo višji od lanskega. Do konca prejšnjega tedna se je namreč na cestah smrtno ponesrečilo že 16 motoristov in en sopotnik, medtem ko je lani v enakem času umrlo 10 motoristov in dva sopotnika. Ker smo sredi poletja in turistične sezone, lahko le s strahom pričakujemo še več nesreč te vrste, kajti motorji in mopedi so čedalje bolj priljubljeno prevozno sredstvo.

Motoristi, tako kažejo podatki o nesrečah, pogosto izbirajo za vožnjo ceste, na katerih si lahko dajo duška, saj je menda užitek posebne vrste, če lahko preskušajo skrajne zmogljivosti motorja in premikajo meje svojih sposobnosti. Žal obojega včasih ni mogoče uskladiti brezhibno, poleg tega pa si večina motoristov pridobiva znanje, spretnost in izkušnje zgolj na cestah, v vsakdanjem prometu. Šole varne vožnje za voznike motornih koles pri nas še niso zaživele.

Medtem ko je pred leti povprečna starost motoristov naraščala, se zdaj spet znižuje. Med njimi je tudi čedalje več žensk. Gre pretežno za mlade ljudi, ki s športnimi motorji dirjajo po regionalnih cestah in tudi po mestnih ulicah. To ni nikakršna novost in zato smo lahko zaskrbljeni nad javno izjavo policijskega ministra, da samo represija ne more odpraviti nesreč. Morebiti ima res prav, če meni, da za vsako figo že ne kaže oglobiti prometnih udeležencev, toda zaradi tega policija nikakor ne bi smela dopuščati, da posamezniki uporabljajo javne ceste za preskušanje dirkaških sposobnosti ali cirkuško areno. Ker za take dirkače pameten nasvet in opozorilo prav nič ne zaležeta – preostane le krepka globa.

Morda ne bi bilo odveč, če bi strokovnjaki tam, kjer pričakujejo motoristične »dirke«, namestili fotoradarje in na podlagi posnetkov ukrepali proti prehitrim voznikom. Tako bi se izognili tudi tveganemu zasledovanju in ustavljanju motoristov ter nenehnim vprašanjem, ali se je kateri od zasledovanih motoristov prav zaradi njih po nepotrebnem zapletel še v nesrečo. Bolj preprosto je, če dirjajočega motorista »ujame« in posname radar (seveda to velja le za registrirane motorje z vidnimi tablicami), kot da se za njim podijo policijske patrulje. Poleg tega bi se lahko policisti pri načrtovanju svojega dela zamislili tudi nad podatki o alkoholiziranosti voznikov dvokolesnikov. Njihov delež v prometnih nesrečah znaša pri motoristih 9,6 odstotka, pri mopedistih pa 10,3 odstotka.

Vir: Delo,Tor 19.07.2005, avtor: Žarko Hojnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Totalno se ne strinjam z člankom, mislim da avtor zgoraj navedene pisarije nima pojma o dejanskem stanju na naših cestah.

Izjava da šole varne vožnje še niso zaživele - pa kje ta človek živi ????

Predlog o višjih kaznih :slap: ,

Ne vem a je namenoma izpustil podatek da velika večina motoristov naje... zaradi neznanja in objestnosti štirikolesnikov ali pa je ti zgolj novinarska šlamparija.

zdaj me je pa nekdo razpi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole je pa bolj nekemu kavarniškemu nakladanju podobno....

:doze:

Delo Rulz :winkiss:

a ne? :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če kdo prebira teme kot so ... Marija Reka, Golica, Kačje ride ... potem se mora s člankom tudi strinjati ... kajneda dirkači in postavljači ?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če kdo prebira teme kot so ... Marija Reka, Golica, Kačje ride ... potem se mora s člankom tudi strinjati ... kajneda dirkači in postavljači ?!

JA :D :D

danes je motor že v vsaki garaži.... in to pač pomeni da ne vidijo vsi enakega smisla v motociklizmu :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se lahko to kam prestavi - namreč če prav razumem je tema namenjena SLO MOTO revijam in MOTO piscem in mnenjem, ne pa nekim novinarjem, ki so tako pametni, da pišejo o vsemu. kak moto novinar takšnega članka nebi napisal, razen če je kak zafrustriran avtomobilistični novinar, pa še takrat dvomim :SS

PS: ne pozabite da je čas dopustov in da dosti pišejo tudi razni "šmrkavi" študenti, ki potem iščejo senzacije in zgodbe kjer jih ni. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: ne pozabite da je čas dopustov in da dosti pišejo tudi razni "šmrkavi" študenti, ki potem iščejo senzacije in zgodbe kjer jih ni. :slap:

Mislim, da gospod Žarko Hojnik ni "šmrkavi" študent....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da gospod Žarko Hojnik ni "šmrkavi" študent....

nisem mislil njega ampak da lahko še kar nekaj takšnih člankov pričakujemo - po nekih informacijah se tudi na Večeru ukvarjajo z motoristično tematiko - seveda ne kak motoristični novinar, pa tudi nobeden nič ne vpraša zato smo napeti kakšno modrovanje nas bo doletelo tokrat. :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izjava da šole varne vožnje še niso zaživele - pa kje ta človek živi ????

Kaj po tvoje so slučajno zaživele? .) Mal poglej, koliko motoristov, skuteristov, mopedistov se teh delavnic sploh udeležuje. Peščica in še to eni in isti ljudje.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj po tvoje so slučajno zaživele? .) Mal poglej, koliko motoristov, skuteristov, mopedistov se teh delavnic sploh udeležuje. Peščica in še to eni in isti ljudje.

Pozdrav od Roberta

to pa ni čisto res...maksijevih delavnic se je letos udeležilo preko 120 različnih udeležencev.....pa samo 4 delavnice so bile..... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žarko Hojnik

:BUA:

Z DELOm si tut riti v sili ne bi več brisal!!!!!!!

Sej kakšne stvari so resnične ampak pričujoč članek je pljunek v oči motoristom. Pri motoristu ki je trčil v zaščitno ograjo in umrl bi lahko, če bi želel, poudaril, da pa če bi bile zaščitne ograje že ustrezno dopolnjenne bi morda preživel!!!!!

Ah ne...raje se je spustil da bi nam še pihat dajal.....komi čakam, da me začnejo policaji zaustavljati na vročini na vsakih 10 km...enkrat zaradi izpuhov, drugič zaradi gum, tretjič zaradi izpita, četrtič alkotest, petič zaradi klubskega znaka, šestič....FUCK OFF Žarko Hojnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to pa ni čisto  res...maksijevih delavnic se je letos udeležilo preko 120 različnih udeležencev.....pa samo 4 delavnice so bile..... :doze:

Res je, da je za nami nekako 4. redna delavnica (z poizkusno marčevsko 5. delavnico), številka 120 pa je občutno premajhna, saj smo imeli preko 240 udeležencev. Od tega se jih je cca 20 udeležencev ponovilo. Številko lahko preveri vsak novinar, ki se mu da stopiti v kontakt z društvom MAKSI, saj se na vseh delavnicah vodi jasna evidenca o udeležencih!!!

Če koga zanima kaj več, naj se obrne na 041/850-850 (MAKSIfon) ali pa naj pobrska malo po straneh drustva.

še en dokaz o MAKSI mobilni pisarni in natančnih dekletih, ki vodijo evidenco....

post-570-1121964722_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je, da je taga premalo. MAKSI-jevci se trudite z vsemi močmi in vidim, da Vam lepo uspeva (sem presenečen glede udeležbe!), vendar bi take delavnice morale bit tudi drugod po Sloveniji in ne samo v LJ, pa čeprav si v "urci" tam. In številka 260 je daleč od števila vseh voznikov enoslednih vozil v Sloveniji. Mogoče 1% ali 2? Potrebno bo še veliko truda oziroma se bo tudi miselnost nas "motoristov" morala spremenit. Spoznati bomo morali, da so šole varne vožnje že nuja, če bomo hoteli v današnji "ludnici" preživet, kajti marsikatero kritično situacijo se da rešit, če se motor obvlada in če se nauči predvidevat situacije v prometu oziroma pravilno reagirat na določeno situacijo.

Z Vašo pomočjo bodo številke sigurno višje, vendar sami vsega ne boste upali postorit, razen, če se bo v vaših krogih pojavilo več inštruktorjev, ki bo doma iz različnih regij oziroma inštruktorji, ki bodo pripravljeni hodit po Sloveniji in svoj prosti čas (že tako ga imate malo) žrtvovat za šole varne vožnje. Tu pa je spet problem denar, če so šole brezplačne.

Nekaj se trudijo tudi policisti, vendar je odziv zelo slab. Bil sem že na dveh akcijah in lahko povem, da si lahko udeležence preštel na prste ene roke in še to so bili vsi starejši vozniki. O mladih ni bilo ne duha in ne sluha. In tule vidim največji problem. Kako mlade naivneže (tudi stare, z mano vred, če sem pošten:) ) prepričat, da motorja, skuterja, mopeda ne obvladajo/mo in da so/smo akcij varne vožnje še kako potrebni.

Mogoče so rešitve v tem, da bi vsak, ki kupi skuter, moped, motor imel zraven še brezplačno šolo varne vožnje (o tem je že veliko govora) oziroma, da bi vsak, ki vozi enosledno vozilo moral na začetku sezone, ko motor registrira, opravit še šolo varne vožnje. Seveda ne vem, če je tu rešitev, kajti vse kar se "mora" deluje zelo negativno, obremenjujoče.

Med pogovi s prijatelji in drugimi motoristi sem tudi opazil, da je zelo velik razlog, da se teh šol ne udeležujejo, bojazen posmeha drugih, če bi pri kakšni vaji padli, pa čeprav vejo (tudi vemo), da je bolje pogrnt na tla pri vaji kot tako napako naredit kje na poti (v prometu), ki je lahko usodna. Podobno je bilo lansko leto ali predlansko (se ne spomnim) v Novi Gorici, ko je motorista pri eni vaji usulo in se je folk smejal kot budala, pa čeprav sem mnenja, da jih večina od teh "budal" teh vaj sploh ne bi opravila. Če sem pošten jih večina ni bila motoristov, ampak so bila le "zijala", ki so po vsej verjetnosti na kakšen tak pripetljaj komaj čakali, da se pripeti.

Ne me preveč napad, sem le napisal svoje mnenje in poglede na to področje.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Robetr!

S tem kar si napisal se popolnoma strinjam.

Sicer pa niso samo delavnice, šole varne vožnje,.... tiste na katerih bi lahko motorist kaj pametnega odnesel. Lahko je to samo eno prazno parkirišče, na katerem sami kdaj pa kdaj preizkusimo zavore, se zapejemo v krogu ali pa naredimo kakšno osmico. Kot si že sam ugotovil, je velik problem pritegniti mlade. V mislih imam predvsem skuteriste, mopediste stare od 14-18 let. Toda tudi tukaj se MAKSImalno trudimo in poizkušamo prilagoditi vaje in način dela tako, da bo zanimiv tudi njim. In nekaj se jih je že oglasilo. V prihodnje bodo delavnice postale še bolj zanimive prav za njih. To pa je tudi naš največji cilj.

Maksi si želi delavnice preseliti tudi v druga mesta, trenutno pa nimamo dovolj ljudi, ki bi to počeli, ter primernega prostora, kjer bi lahko to izvajali. Torej vse, ki bi nam lahko kaj pri tem pomagali, naj nas kontaktirajo!

lp

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!