Skoči na vsebino

Moto revije in slovenski pisci ... Mnenje o njih.


Priporočene objave

Objavljeno

Preden do konca raztrgate Žarka Hojnika naj spomnim, da je v nekem drugem članku opozarjal na upravičenost postavitve dodatnih varovalnih ograj za motoriste. Takole je napisal:

"[...] Nihče niti ne zahteva niti ne pričakuje, da bodo vse ceste po državi ograjene, najnevarnejši cestni odseki, kjer je mogoče pričakovati takšne ali podobne nesreče, pa bi morali biti. Slovenski motoristi očitno zaman opozarjajo, da je od spodnjega dela ograj do ceste preveč prostora in da so pri padcih zanje usodni zlasti ostri nosilci ograj.[...]"

Objavljeno

... vsa čast Maksiju, pa še komu, ki se trudi s šolami varne vožnje ...

... kaj pomeni 240 voznikov, ki so se udeležili šole varne vožnje, glede na število vseh voznikob motornih koles, koles z motorjem ...

... žal zelo malo ...

... koliko " vaških - mestnih dirkačev" se udeležuje teh delavnic ? ...

... varnostne ograje so res neprimerne za motoriste (pa še koga), vendar ali ni izvirni "greh" nekje drugje ? ... pa ne zdaj skakt v zrak, ker sem povsem enakega mnenja o ograjah, kot večina tukaj prisotnih, pa še zelo težko izkušnjo imam za seboj ...

... članek je čisto vredu, po mojem dejansko opozarja na problem, ki obstaja na cesti, kar lahko vidite vsak dan, če to le želite in hočete ...

Objavljeno
Totalno se ne strinjam z člankom, mislim da avtor zgoraj navedene pisarije nima pojma o dejanskem stanju na naših cestah.

Izjava da šole varne vožnje še niso zaživele - pa kje ta človek živi ????

Predlog o višjih kaznih  :slap: ,

Ne vem a je namenoma izpustil podatek da velika večina motoristov naje... zaradi neznanja in objestnosti štirikolesnikov ali pa je ti zgolj novinarska šlamparija.

zdaj me je pa nekdo razpi....

A lahko prosim nehaš jokcat? Članke je korekten, tudi del o šolah varne vožnje - pojem "zaživele" verjetno ne pomeni, da jih absolutno ni, temveč, da niso obvezne in se jih udeležijo le premožni ali tisti, ki slišijo za MAKSI ... Če je bilo letos 240 udeležencev na MAKSI delavnicah in je izpitov kategorije A v sloveniji 200.000 - kaj meniš, je to "zaživela" ali nezaživela šola varne vožnje? Na to je morda (nisem zihr, ga nism direkt vprašal) hotel opozoriti Žare Lepotec - pardon - Hojnik ...

Mene tudi razpizdijo taki jokavčki.

Objavljeno
PS: ne pozabite da je čas dopustov in da dosti pišejo tudi razni "šmrkavi" študenti, ki potem iščejo senzacije in zgodbe kjer jih ni. :slap:

Jap... Kolkr vem, je Žarko bivši policaj ;) Mogoče so mu zato "visoke kazni" zelo blizu ... ;)

Objavljeno

Poglej SymRU.

Zame ki vozim v okviru prometnih predpisov (+/- 15-20 km/h), izživljam se le na zato določenih prostorih. Imam tehnično izpraven motocikel in ki sem se poleg osebnega tečaja vožnje udeležil letos že treh različnih delavnic varne vožnje taki članki najedajo živce. Na k.. mi gre ker določeni novinarji dajejo vse nas motoriste v isti koš in nas gledajo kot deviante in potencilane samomorilce.

Vem pa da se je marskikdo prepoznal v zgoraj navedenem članku in se vsaj potihem tudi strinja znjim.

toliko o tem, in se ne mislim več zapletat v nadaljno debato o tem.

peace

Objavljeno

symru

objaktivnost gor al pa dol..pa ne glede na to kako bomo obracali besede..meni delje tole bolj kot kavarniška debata....

recimo kot nekaj tazga kar ti skupaj skropucas ko se ti mudi.....pavšalno...napol res...može da prođe...zeh zeh :closedeyes:

Objavljeno
symru

objaktivnost gor al pa dol..pa ne glede na to kako bomo obracali besede..meni delje tole bolj kot kavarniška debata....

recimo kot nekaj tazga kar ti skupaj skropucas ko se ti mudi.....pavšalno...napol res...može da prođe...zeh zeh  :closedeyes:

Jep, tud meni je stvar podobna pisanju na metre, za honorar, ali kot mašilo dopustniških lukenj. Napisano sicer korektno, vendar brez kakršnih koli argumentov, planov ali česarkoli podobnega...skratka, članek za oštarijsko debato, ne pa za (vodilni?) slovenski dnevnik...
Objavljeno
Jep, tud meni je stvar podobna pisanju na metre, za honorar, ali kot mašilo dopustniških lukenj. Napisano sicer korektno, vendar brez kakršnih koli argumentov, planov ali česarkoli podobnega...skratka, članek za oštarijsko debato, ne pa za (vodilni?) slovenski dnevnik...

no to sem hotla povedat....

kar se sicer dogaja vsem novinarjem - da izpljunejo vsake tolko en tak clanek....ker se mudi, ker so dopusti, ker to ker ono.... :doze:

ampak nas tlele tole ne zanima :)

Objavljeno

Delavnice so zaživele za vse tiste, ki se jih udeležijo, ali mogoče niso? Če prebiješ nekje dve ali več ur, se potiš in se matraš, da nekaj narediš zase, pa potem pride nekdo in reče, da dejansko nisi nič naredil, bi ga najraje mahnil. Za Žarka mogoče še niso zaživele, ker se ni nobene udeležil in se jih niti ne zaveda, vendar je to za novinarja precej subjektivna ocena, ki dela krivico vsem udeležencem, MAKSI-ju in ostalim organizatorjem. Če bi hoteli, da se vseh 20.000 aktivnih motoristov udeleži delavnic, bi bilo 20 MAKSI-jev premalo. Bodimo realni!

Objavljeno
Dejstvo je, da je taga premalo. ... vendar bi take delavnice morale bit tudi drugod po Sloveniji in ne samo v LJ, ....

Iscemo kandidate, ki bi zastonj svicali (in se kaj naredili) na delavnicah izven LJ.

Se kdo javi?

Najbrz je veliko lazje v klimatizirani pisarni oslarije pisariti, pa dajati trud drugih v nic. Pa se placan si za to.

Objavljeno
Iscemo kandidate, ki bi zastonj svicali  (in se kaj naredili) na delavnicah izven LJ.

Se kdo javi?

Najbrz je veliko lazje v klimatizirani pisarni oslarije pisariti, pa dajati trud drugih v nic. Pa se placan si za to.

Sem vedel, da se bo dobil nekdo, ki ne bo razumel, kaj sem hotel v mojem postu povedat. Kolikor mi je znano nisem dajal nobenemu truda v nič, ampak sem celo pohvalil. Sem pa napisal, da je tega premalo, kar je res, pa tudi nas motoristov se teh delavnic premalo udeležuje, predvsem mladih.

Kar se pa samega učenja tiče, če bi bil sposoben bi se javil sam. Vendar nisem .) Vse kar lahko jaz storim je, da zrihtam prostor, ne morem pa inštruktorja, ker v našem koncu ne poznam nobenega, ki bi bil za to usposobljen in pripravljen v prostem času šolo varne vožnje prakticirat.

Pozdrav od Roberta

P.S: Pisal sem doma v neklimatizirani sobi, vroči za popizdit, kjer si pomagam s ventilatorjem in za to nisem plačan .) :D

Objavljeno

Ooooooooj!

Kam ste šli zdej s to temo!!! :fight2:

Da malo vrnem zadevo na prave tire.....

Ne bom več kupoval revije MotoSi!

Zakaj?

Zato, ker se Mitja Gustinčič :fredy: zeloooo izogiba chopper/cruiserjem, če se pa njegovo veličanstvo res ne more izogniti omembi, potem pa redno in vedno poudari, da so "čoperji itak že izginili s cest, samo nekaj jih še vztraja..."! Podton je pa tak, da smo easy riderji itak največji kmetje, ki sploh ne vedo, zakaj so motorji na svetu. :nono:

Da si model pri nakladi, ki verjetno ne presega naklade internega glasila kake manjše tovarne zamaškov, lahko privošči diskreditacijo kake tretjine (moja ocena, lahko, da se motim) motoristične srenje iz razlogov, ki so več kot očitno popolnoma osebne narave, potem si lahko privošči tudi to, da sam kupi celo naklado, ker jaz tega kupil ne bom!! :SS

Objavljeno

smo malce užaljeni, a?

tretjina :rolleyes:

Objavljeno

ja druga tretjina so cestaki, tretja, enduro, cetrta tourerji, peta naked, sesta prikolicarji, sedma............ you get my drift. :devil: :naughty:

:lol1:

Objavljeno
smo malce užaljeni, a?

tretjina :rolleyes:

Malo pa sem ja :eek:

ja druga tretjina so cestaki, tretja, enduro, cetrta tourerji, peta naked, sesta prikolicarji, sedma............ you get my drift. :devil:  :naughty:

:lol1:

Ja pa saj sem napisal, da po moji oceni in da se lahko motim!! Zdej pa vsi doktorji statistike na plan pa še prste na nagi ponucat za štetje!!! :kva2:

Objavljeno

:doze: v bistvu se era chopperjev končuje in ima stric Gustinčič "prav"..kako pa ta prav servira svojim bralcem je pa druga stvar :doze:

Objavljeno

Kaj je že nova številka zunej?

Pozdrav od Roberta

P.S.: Besi ne se sekirat, ti raje vozi in uživaj v cruisiranju. Trenutno imam chooperja in sport-turerja in po pravici povedano mi je za daljše ture in potovanja boljši chopper, ker z njim čeprav naredim 500km, domov pridem spočit, s sport-turerjem sem že po 200 km cel zlomljen .) Drugače Suzika pelje odlično, zato nekako upam, da se bom "udelal", drugače bo treba spet menjat.

Pozdrav od Roberta

Objavljeno

bohnedaj da bi branil MotoSi ampak nekaj je pa dejstvo - v tem segmentu se že dolgo ne dogaja skoraj nič. Tu in tam pride ven kak V-rod ali Triumph Rocket drugače pa vsi samo malo optično popravljejo najmanj 10 let stare modele in jih mogoče iz 1100 ccm na 1200, 1300, 1400 povečajo vsakih nekaj let pa tudi optično je bolj kot ne vse dolgčas. vsekakor zanimivo za ljubitelja teh mašin ampak z tehnično-novinarskega stališča bolj kot ne dolgčas in nič kaj dosti za pisat o tem + na test jih praktično ne dajejo več uvozniki in zato so pač najbolj "zapostavljeni segment" pa še v deležu prodaje predstavljajo majhen %, verjetno ne več kot 10% (med novimi).

ne bit užaljen, kaj te briga za MotoSi - imaš odlične revije ki se ukvarjajo samo z tem segmentom in predelavami (Easyriders + še dobre ženske so noter .) ). :grim

Objavljeno

jep easyrider je pa res fleten :)

Objavljeno

Eh, čujte, vsak ma svoje veselje. Jaz sem bil lastnik čoperja, pa so me po 200km z dvigalko dol dal, zdej sem nabavil MT 01, pa v Puli sestopim in grem odbrcat en fuzbal brez problema. Kar se pa Gustelnovega načina komuniciranja tiče, po 16 letih sem odpovedal Avtomagazin, ker so mi dokurč... kar naprej kros motorji s nenormalno sintetičnimi komentarji. Pa nimam nič proti kroskam, sploh KTM rules. Dejte, dobr preberte Gustlnove komentarje, balzam za oči.

Objavljeno
Dejte, dobr preberte Gustlnove komentarje, balzam za oči.

odvisno s kerega gledišča jih opazuješ :doze:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
saj ima neverjeten slog vožnje, ki ga skoraj ne dojame nihče

to pa to :hmm: :D

jao kva to pišejo :slap:

Popravljeno . Popravil batzajla
Objavljeno
to pa to :hmm:  :D

jao kva to pišejo :slap:

:) hehe

Objavljeno
to pa to :hmm:  :D

jao kva to pišejo :slap:

jep, totalno spektakularno:

"Njegova yamaha teče vseskozi z največjo možno hitrostjo, pnevmatike in zavore so po tekmi katastrofalno obrabljene, vendar se Valentino za te težave ne zmeni. Edino, kar mu lahko odvzame zanesljivo zmago, je počena pnevmatika, odpoved elektronike ali padec, čeprav se z njimi ravno ne more pohvaliti. Število teh lahko namreč primerjamo s številom deževnih dni v Sahari."

si morš mislit: " Tudi dve dirki več kot lani, v Šanghaju in Laguni Seci, mu nista prišli do živega. "

:OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!