Skoči na vsebino

Moto revije in slovenski pisci ... Mnenje o njih.


YZFgeorge

Priporočene objave

a ni fino da se o tud o tem debatira kva je komu všeč in kaj ne? :)

lobo,mislm da je dons res težko nek motor čist 'zbruhat',ker je slabih motorjev malo oz. jih skorej ni... in mogoč da je nekomu moj ktm totalna gajbca...men pa ni :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole je klobasa nekoga ki ne ve o čem govori...motorist se je v letih od izida močno spremenil......še posebej pa v zadnjem letu...če ne verjameš ti bom servirala vse izvode bova šla od enga do drugega...

pred časom mi ni je neki bivši bralec jamral da se mu zdi da revija stagnira in da je dolgočasna....ko sem ga vprašala kero stevilk je imel nazadnje v rokah (ne da jo je kupil, pač pa pogledal) je rekel, da neko od 2003 ...fino....tolko o verodostojnosti takih komentarjev....

prosim da se komentarjev kot je  vzdržiš do nadaljnega ker očitno ne poznaš pogojev dela in ljudi ki delajo v reviji....

pa bi tole preslišala, če ne bi glih ta vikend plužla 500 km daleč na lastne stroške pokrivat nek dogodek katerega ni sposobna pokrit nobene druga revija..ali pa jih ne zanima ker je v tem premalo denarja....

in opažam da so slo bralcem druge moto revije bolj všeč od motorista zato ker so slikce lepše ali pa bolj lično postavljene....in ker lahko notri berejo kaj si urednik revije misli o sanjski ženski...to rabite a ne  :photo:

Mam vse številke do zadnjih 4 - 5 ko sem pač rekel da tega ne bom več podpiral. Napak in čudnih testov je vse preveč. Pa se mi ne da spuščati v podrobnosti.

Na začetku sem ga kupoval ker mi je blo všeč da se končno tle neki dogaja. Potem sem ga kupoval kot podporo, da bo pač nekoč bolje. Ker se v vsem tem času po MOJEM mnenju pač revija ni izboljšala, ampak celo postajala čedalje slabša sem jo nehal kupovati. To kar tam piše je za današnji čas motorizma prau bedno.

Da ne omenjam urednikovih uvodnikov...........

Konec koncev je pa to samo moje mnenje....... Komur je všeč pač naj to kupi. Jaz pač ne več.

Pa mi tudi Gustinčič ni bil nkol pr srcu, ampak pr MotoSi se bi lohk pa motorist še marskej naučil, ne pa pluval ob vsaki priložnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in dober test je tisti test v katerem se napiše kawasaki je jajc in honda je zakon?

al yamaha? al KTM? al kaj ze :blink: ..sej ne vem....

med bralci obstajata dve veji glede na to kaj oni radi preberjo v testu...dločena skupina si zeli opavanje in izlivanje emocij v epskih količinah in razsežnostih ter filozofske razprave o tem za koga je motor narejen in kako bo na njem od ugodja ječala sopotnica...drugi zelijo zgolj jasne podatke (motor je okreten, ima zavoreki so kos agregatu,...)in primerjavo določenega motocikla z njegovimi tekmeci, ker si tako najlažje izoblikujejo sliko...

posamezen medij si izbere določeno skupino bralcev....

poleg tega....danes bi clovek resnočno tezko našel slab motocikel...kvecemu motocikel ki ni namenjen nejmu....honda transalp ni slaba zato ker nima močneg agregata, kawasaki Z750 ni slab zato ker ima mehko vzmetenje, caponord ni slab zato ker ima 250 kilogramov in visok sedež....vsak motor ima ciljno skupino kupcev kateri je namenjen...če bo po njem segle nekdo, ki ne spada v takšno ciljno skupino bo z njim po vsej verjetnosti razočaran - pa to ne pomeni da je motor slab!..pač pa da je kupec narobe izbral...

če pa bralci zelijo, da jim v medijih govorijo kaj naj mislijo, kaj je dobro in kaj ne.....sem prepričana da bi se dalo z mariskaterim uvoznikom zmenit da bi plačal članek o njegovem najnovejšem krasnem in sploh megastičnem motorju, ki taca po konkurenci....

ampak kako kul bi pa šele revije zgledale ker bi blo tok več denarja :kva2:

Mam vse številke do zadnjih 4 - 5 ko sem pač rekel da tega ne bom več podpiral. Napak in čudnih testov je vse preveč. Pa se mi ne da spuščati v podrobnosti.

Na začetku sem ga kupoval ker mi je blo všeč da se končno tle neki dogaja. Potem sem ga kupoval kot podporo, da bo pač nekoč bolje. Ker se v vsem tem času po MOJEM mnenju pač revija ni izboljšala, ampak celo postajala čedalje slabša sem jo nehal kupovati. To kar tam piše je za današnji čas motorizma prau bedno.

Da ne omenjam urednikovih uvodnikov...........

Konec koncev je pa to samo moje mnenje....... Komur je všeč pač naj to kupi. Jaz pač ne več.

Pa mi tudi Gustinčič ni bil nkol pr srcu, ampak pr MotoSi se bi lohk pa motorist še marskej naučil, ne pa pluval ob vsaki priložnosti.

no naštej mi nekaj napak, ki te motijo v taki meri, da mimo njih ne moreš...in kaj je za današnji čas tko bednega v reviji? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no naštej mi nekaj napak, ki te motijo v taki meri, da mimo njih ne moreš...in kaj je za današnji čas tko bednega v reviji? :hmm:

balanca se ponavlja še pa še. Porazni prevodi madžarskih testov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

balanca se ponavlja še pa še. Porazni prevodi madžarskih testov....

balanso najdes v SSKJ!!!!!! balance pa ni notri....

v zadnji številki sta bila res dva madžarska testa..a pred tem pol leta nič...so bili sami domači testi....

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

balanso najdes v SSKJ!!!!!! balance pa ni notri....

v zadnji številki sta bila res dva madžarska testa..a pred tem pol leta nič...so bili sami domači testi....

In kaj dela balansa na motorju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preden se pobijeta: v SSKJ obstajata oba izraza.

balanca -e ž (a) krmilo pri kolesu ali

motornem kolesu: obesiti aktovko na balanco;

kolo pelje za balanco

balansa -e ž (a) redko

1. ravnotežje: pri plesu je treba držati balanso

2. balanca: peljati kolo za balanso

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čujte, mene sploh ne zanima kolko kaka revija al pa zaposleni tam zaslužijo...

Mene zanima, kako revijo dobim v roke, ozadje me pač ne briga.

Kupujem vse slovenske moto revije (saj pa vemo katere so to...)) in ne poznam nobenega novinarja, skratka nisem pristranski. Mnenje je pa sledeče:

MOTO.SI je meni najbolj napreden, predvsem z dizajnom, ki je IZREDNEGA pomena - tu me ne bo nihče prepričal, da je samo vsebina sveta...ostali se dizajniranja od te revije le učijo!

Pisanje noter je všečno, včasih rahlo predomače. Rad imam šale in zabaven tekst, vendar ne sme prestopiti meje profesionalnosti.

Želim si tudi več nasvetov, napotkov motoristom o vsem mogočem.

Tak ko pri Motoristu (več malo nižje) me zelo moti, da so na veliko slikah člani uredništva ali ožji sodelavci v smislu modelov. Verjetno je to ceneje, vendar me, kot sem rekel, to ne briga. Dobte modele - tako moške kot ženske, ok?

Uvodnik je pri moto.si za dva razreda bolj profesionalen. Tolko ko urednik Motorista v 74. številki pada iz ene v drugo skrajnost, je patetično. Najprej "uuu, kolko mamo bralcev", potem pa jamranje o nekih akterjih, pa primitivnosti (spet nedoločenih), neki novi ljudje v moto sceni. Bah, neprofesionalno do konca. Ali se definira vse al pa se svoje jadikovanje zadrži zase. Ti krivica ti, smrk, smrk. Pa ne se tolko matrat pisat s pretiravanjem a'la "bencin nam je dragocenejši kot lasna (ja LASNA, namesto lastna, mimogrede) kri". Pa res, ja, to bo...

Motorist ma tolko pravopisnih napak (in kao tiskarskih škratov), da je KATASTROFA. Pa boga mi, najte nekega lektorja, no! Dizajn je pa tema, kljub prenovam. Žal.

Je pa nekaj v redu, pokrivate veliko motokrosa, verjetno preveč, ampak ga pač drugi toliko manj. Okoli tem bo treba pa kaj zanimivega najti, tole v celoti ne vleče.

Pa še "mokre sanje" ali nerealne težnje, izražene otročje. Poglejte si napis na nebotičniku na plakatu v sredini zadnjega Motorista. Zabavno? Ja če bi to naredil en računalniški "nerd" za interno šalo...ni smešno, ni kul, ni dober štos ampak najmanj otročje. Pa sploh ne opravičevat, ok?

Kljub napisanemu bom še naprej kupoval vse revije in opazoval napredek. Nenazadnje se morda kaj tudi z mojo podporo (z nakupom revije) kaj spremeni. Naj bodo zgornje vrstice kritika, na katero se ne boste nakurili ampak se raje zamislite, izboljšajte in bodite CARJI.

E, to je moje OSEBNO mnenje.

Popravljeno . Popravil solo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se podpišem pod solo -evim postom :OK:

sem pa naročnik, tako MoTosi-ja, kot Motorista, drugo je že povedano v zgornjem postu .)

Popravljeno . Popravil Ventil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju pa se Motorist spreminja na bolje.

Revijo kupujem od prve številke dalje in lahko rečem,da je napredek na bolje opazen. Majhen,a opazen. To je pohvalno.

V vseh teh letih pa bi res že lahko zaposlili enega dobrega lektorja,saj to ne bi smela biti neka "garažna" revija,polna tiskarskih napak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

solo pri dolčenih punktih ti bom mogla dat prav...sploh glede oblike..se tud meni ne zdi čist tam kjer bi mogla bit....

to o članih redakcije kot modelih se mi ne zdi argumetn ker isto počne motosi...

tematike ki se jih loteva revija so po mojem osebnem mnenju zanimive...mene zanimajo alternativna prevozna sredstva kot so motorji na vodik....pa designerski motocikli, pa kako vpliva masa motorja na pospeške...pa vzmetenje in podobne stvari...

me pa ne zanima 6 stransko premisljevanje o sanjski garazi, sanjski zenski in o tem zakaj rabi moški svoje zatočišče...to paše v playboy ....ne v motorevijo....

tud razpredanje o g točkah in britju na črtico me ne zanima in mi je obcasno rahlo bljak....ampak jest nisem moški in tega pač ne morm uporabljat kot argument...

mi pa ni všeč kolumnarjenje o tem kako brezvezne stvari so motoklubi in kaki kekci se tam zbirajo...ne zanima me kje so vse avstrijske/evropske motoristke in zakaj jih ni na cestah..in ne zanima dejstvo da evropejci ne uporabljajo zmigavcev, ker to že vem...in tud vem zakaj jih ne....

v motosiju se mi zdi zanimiv koncept člankov o varni voznji....

medtem ko motorist koncepta se nima izdelanega, se pa loteva tematike....

ni mi ušeč da je v motosiju yamaha vedno ena in edina...amapk zakaj je tko najbrz vedo v redakciji....jest njihovim sodbam okoli motorjev ne zaupam...

mi je všeč da si za opremo vzamejo veliko prostora in slo clanki lepo oblikovani...

a mi ni vsec da pišejo vse prepogosto o stacunah izven slovenije....pa tud cudno se mi zdi da kot odkritje leta prodajajo neke hlače iz luisa, kakršne nosi cela slovenija ze dve leti..... :doze:

pa v športnih poročilih v motosiju je veliko napak....samo bralci najbrz ne opazijo ker tisti, ki spremljajo motošport in bi napake opazili kupujejo motorista....pri slednjemu mi je vsec da spremlja motošport in se mi zdi da bi ga moral še bolj....motokros.....pa če je cestnim turistom to vsec ali ne, je ena izmed najbolj popularnih bencinskih panog pri nas....tudi enduro je vse bolj popularen....pa supermoto...in skoda da za razliko od francozov, italijanov ....amerov....slovenci, razen tistih ki dirkajo...dajo na motošport za eno mišjo dlako...al pa še manj....

medtem ko vsi gledajo kaj se dogaja na GPju...ba?

kar je se ena plus pika za motosi, ki vsako leto obišče vsaj eno pisto...pa je potem tisto branje sorazmerno ok....za ob kavi...

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to o članih redakcije kot modelih se mi ne zdi argumetn ker isto počne motosi...

Sorry, če se ni bralo prav, mišljeno je bilo, da to velja povsem ENAKO za OBE reviji.

me pa ne zanima 6 stransko premisljevanje o sanjski garazi, sanjski zenski in o tem zakaj rabi moški svoje zatočišče...to paše v playboy ....ne v motorevijo....

tud razpredanje o g točkah in britju na črtico me ne zanima in mi je obcasno rahlo bljak....ampak jest nisem moški in tega pač ne morm uporabljat kot argument...

Fer. Sem moški, a se strinjam. Sanjsko garažo sem videl, mi je bila zgrešen projekt.

mi pa ni všeč kolumnarjenje o tem kako brezvezne stvari so motoklubi in kaki kekci se tam zbirajo...ne zanima me kje so vse avstrijske/evropske motoristke in zakaj jih ni na cestah..in ne zanima dejstvo da evropejci ne uporabljajo zmigavcev, ker to že vem...in tud vem zakaj jih ne....

Ok, meni je bilo to za prebrat, nič posebnega sicer.

a mi ni vsec da pišejo vse prepogosto o stacunah izven slovenije....pa tud cudno se mi zdi da kot odkritje leta prodajajo neke hlače iz luisa, kakršne nosi cela slovenija ze dve leti..... :doze:

Tle se zelo strinjam. Tole bo sicer samomorilsko dejanje ampak: naj se piše o slovenskih prodajalcih in njihovi robi, se bo kaj prodalo in bodo imeli vedno več zaloge in s tem nižje cene. Brez nič ni nič. Ajde, zdej pa navali narod, kako je u dojčlandu in osterajhu in italiji vse super, pa najceneje pa najkvalitetneje pa da je npr. HG roba odlično izdelana itd. Mal dnarja mal muzke. Pika. Pika. Pa še ena.

pa v športnih poročilih v motosiju je veliko napak....samo bralci najbrz ne opazijo ker tisti, ki spremljajo motošport in bi napake opazili kupujejo motorista....pri slednjemu mi je vsec da spremlja motošport in se mi zdi da bi ga moral še bolj....motokros.....pa če je cestnim turistom to vsec ali ne, je ena izmed najbolj popularnih bencinskih panog pri nas....tudi enduro je vse bolj popularen....pa supermoto...in skoda da za razliko od francozov, italijanov ....amerov....slovenci, razen tistih ki dirkajo...dajo na motošport za eno mišjo dlako...al pa še manj....

Hm, men je tega pošteno povedano v Motoristu preveč. Tudi če je tema morda obširna, jo je potrebno skrajšat. Ne nabijat strani kt tle na forumih, ker upade zanimanje (=sobotna priloga Dela ;))

medtem ko vsi gledajo kaj se dogaja na GPju...ba?

kar je se ena plus pika za motosi, ki vsako leto obišče vsaj eno pisto...pa je potem tisto branje sorazmerno ok....za ob kavi...

Sarkazempress kot eni tko radi pišejo tale "...press", fancy ne? :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri teh revijah je tak....pri meni vsaj...sem si kupoval obe nekaj tud od Motorrad....dab izvedu kaj mi bo lepšalo zimski spanec......Motosi Vs Mtorist

in zmagu je Motosi....tak pač je!

Nerad bi kupoval vse .....bi bilo predrego

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče, samo mogoče, pa je motokrosa in endurizma toliko, ker je izvršni urednik zelo zelo zagrizen hard endurist in praktično samo to, pisne napake pa so mogoče pogojene........ :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče, samo mogoče, pa je motokrosa in endurizma toliko, ker je izvršni urednik zelo zelo zagrizen hard endurist in praktično samo to, pisne napake pa so mogoče pogojene........ :?

ne..poleg tega je endura sorazmerno malo...motokros pa je..tko kot je blo ze povedano...priljubljen med bralci

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa motorist izhaja 1×mesečno, moto.si pa 1× na 3 mesce....

Če prou vem :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

redno kupujem MotoSI in lahko vam povem da je res super revija.

Glede Motorista... Motorist se spoh ne more primerjati z revijo MotoSI in MotoPULS

vedno bolj se mi zdi da se MOTOSI približuje MOTOPULS-u

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljša SLO moto revija je postala precej boljša po seriji izidov najboljše SLO moto revije. Najboljša revija je imela za znoret dobre številke od 2 do 3. Potem pa je bila že bolj na nivoju najboljše SLO moto revije. Najboljša SLO avto revija izda odličen MOTO katalog (OK, mal kiksov v tehniki). Vse najboljše SLO moto revije napredujejo. Morda zaradi širjenja kroga avtorjev ? Morda pa res.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!