Skoči na vsebino

Moto revije in slovenski pisci ... Mnenje o njih.


YZFgeorge

Priporočene objave

Pri motoSi-tole o garaži... Mater se dobr bere! Pa še inspiriralo me je O:-) MotoSI je ql za pogledat in prelistat zlo pa so mi všeč vulgarni vključki, ki jih ni preveč in so v mejah dobrega okusa! Moto GPja(in športa na splošno) ne spremljam preveč ampak sm opazu da MotoSI sugerira miseu˝Rossi je car!!!˝-to mi ni všeč...

Motorista mam naročenga pomoje že 4 leta in ga ne bom več naroču zato, ker je namenjen večinoma voznikom ˝terenskih vozil˝, to pa me ne zanima preveč! Cestnih zadev ni kej preveč not... v njem je tut velik o športu, ki pa me tut ne gane! Pa še ena stvar, ki sem jo opazu:Motorist ma po tanovem tak čudn papir in ga zvečer človk na krušn peč pod lučjo še brat ne more normaln, ker se vse svetloba odbija! Bolš bi mi blo d bi biu natisnjen na navadn cajtngpapir!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj po eni strani je Ok, da ne pišejo vsi o istih stvareh. Motorist ma bolj povdarek na drugih temah, kot so terenski del motociklizma ipd. saj ostali del tudi pokrivajo .) MotoSi pa zopet bolj povdarek na športni vožnji :)

Meni osebno bolj odgovarja MotoSi ali to še ne pomeni, da tudi drugim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupila :)

vidim da se motosi zgleduje po motoristu :)

.) icon_no.gif

akrapovic, rokavice (se mi zdi da je bil na zacetku leta identicen clanek s skor identicnimi fotkami objavljen v motoristu).... :D

..hmm Akrapovič intervjuja se precej razlikujeta, v Motosi-ju je bolj na široko...več sem izvedel zanimivega :yes: seveda pa nimam pripomb na intervju, ki je v motoristu

......Rokavice :hmm: zanimiva rubrika o rokavicah je bila, če se ne motim(bo treba preverit) v 1.številki MotoSi-ja v glavnem prej kopirajo sebe kot druge :yes:

v bistvu sta pa obe reviji Motociklistični, tako, da bo prej ali slej prišlo do kakšnih podobnih tem B)

V MotoSi-ju edino pogrešam malo več HONDE :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede - a to je napisal Gustinčič kam, da je po novem tudi PRovc od Yamahe postal?

A si predstavljate, kako zelo objektivno bo šele sedaj hvalil Yamaho in diskreditiral Hondo?

:SS

Fantje, verjetn premau MotoSijev pokupite? :P

(baje jih ogromn ostane)

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede - a to je napisal Gustinčič kam, da je po novem tudi PRovc od Yamahe postal?

A si predstavljate, kako zelo objektivno bo šele sedaj hvalil Yamaho in diskreditiral Hondo?

:SS

Fantje, verjetn premau MotoSijev pokupite? :P

voda na mlin Motoristu :P saj ste sedaj deležni večje pozornosti s strani generalnega uvoznika Hond, sodeč po zadnjem članku v temi motosaloni, kjer lepo piše kako so poskrbeli za delavce Motorista :D pa nimam nič proti temu, da si ne bo kdo narobe razlagal

:topic: moderatorji mogoče bi bilo dobro zadnje objave prenesti v temo moto revije in slovenski pisci...

Popravljeno . Popravil Ventil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

voda na mlin Motoristu :P saj ste sedaj deležni večje pozornosti s strani generalnega uvoznika Hond, sodeč po zadnjem članku v temi motosaloni, kjer lepo piše kako so poskrbeli za delavce Motorista :D pa nimam nič proti temu, da si ne bo kdo narobe razlagal

nisem v tem špilu, a zdi se mi, da je Honda poskrbela za marsikoga ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

še noben ni odprl, pa že vse vemo ...

Jaz sem jo danes kupo, je v slo jeziku. Gre pa za 1. številko. Ampak je tudi edina številka, ki sem jo kupil - v bodoče nič več. Ker je to povsem hard-core "bajkerska" revija in to ni moja scena in me sploh ne zanima. Čeprav je bajkerjem pa verjetno kul, da bodo zdaj imeli svojo revijo. Designersko je pa tm okol Motorista.

Tolko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena revije 900 sit!

Glavni urednik g. Pratnekar alias Vagabund!

Je pa v slovenskem jeziku in hkrati hrvaškem!

A je potem ta revija podobna Freeway-u ali Bikers-u? Custom motorji ter tisoč in ena predelava,....?

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem jo kupil in prelistal. Vsi teksti so napisani v slovenskem in hrvaškem jeziku, ima 58 strani in stane kot je bilo že omenjeno 900 SIT, kar je za mene definitivno preveč. Enako ceno ima motorist, z več stranmi in z neponavljajočimi teksti!

Zame bi bilo bolje, da bi bila revija napisana za vsak jezik posebej, s tem pač manj strani in temu primerna cena.

Drugače, pa zajema področje, katerega tako Motorist kot tudi MotoSi praktično ne oziroma zelo zelo malo. V tem kontekstu dobrodošla revija.

Vendar kot sem rekel, uporabit drugačno strategijo prodaje. Jaz osebno nisem pripravljen plačevat 900 SIT, če bo revija še naprej tako izoblikovana. Od 58 strani je za mene aktualnih 30 in za to nisem pripravljen plačevat omenjen znesek.

Dobronamerna kritika, če bo kdo od snovalcev revije ta topik bral .)

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je potem ta revija podobna Freeway-u ali Bikers-u? Custom motorji ter tisoč in ena predelava,....?

Pozdrav od Roberta

ne, tisoč in eno - vsa skoraj enaka! - poročilo z motozborov, miljon majhnih sličic ljudi, kjer se bo vsak, ki bo kupil, zagotovo hotel najti ...

gre bolj za glasilo motoklubov, kot pa za resno široko zastavljeno revijo... ima ozko ciljno publiko, njen obstoj pa je odvisen po mojem predvsem od neke "podpore" teh pripadnikov klubov.

So tut zapisal, da njim že ne bo nihče zunanji dreka mešal ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So tut zapisal, da njim že ne bo nihče zunanji dreka mešal ;)

Sem videl ja :)

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

darn.... pa so šle tri bele kave po gobe :glare:

Zakaj, pa to? Sta se šla kakšno stavo z Sym-om?

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj, pa to? Sta se šla kakšno stavo z Sym-om?

Pozdrav od Roberta

ne <_<

kupla sem bikers world ker mi hudič radovednost ni dala miru...

...meni osebno ni pretirano zanimiva...a če moto-srenja potrebuje takšno glasilo..potem naj ga pač ima :)

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tiskarski škrati niso domena samo ene moto revije .)

Hondin simulator

Razvili so najbolj gol motocikel na svetu, simulator vožnje na dvokolesu.

Besedilo: matejA Komar Foto: Honda

Trener vožnje ali Riding Trainer, ki so ga razvili pri Hondi, je sestavljen iz znanih sestavnih delov motocikla. Dodali so mu velik zaslon in zmogljiv PC računalnik. Na računalniku teče Hondin softver za učenje vožnje.

Zadeva bo zanimiva predvsem za prve korake v svetu mtoociklizma, ko poguma in znanja še dovolj za vožnjo po običajnih cestah. Simulator je mogoče uporabljati tudi kot trener nevarnih sitaucij, ki jih morajo vozniki rešiti. Zato so mo vgradili posebne programe, ki omogočajo prav zadnje.

Yamahini dirkalni deli

Tudi za nove modele YZF-R1 in R6, so že razvili dirkalne dele.

Besedilo: matejA Komar Foto: Yamaha

YEC je Yamahina podružnica, ki se ukvarja izključno z razvojem in proizvodnjo dirkaških sestavnih delov, ki serijske Yamahe pretvorijo v rpave drikalnike. Njihovi odjemalci so tako profesionalni dirkači kot hobi vozniki.

Radi se pohvalijo s Hago in njegovima zmagama v Superbiku ter zmago v Le Mansu (24-ur, Yamaha GMT94 Team). Za leto 2006 so pripravili zalogo dodtakov tako za nižji, nacionalni nivo, kot za velike profesionalce.

Vsi kupci evropskega YEC bodo vabljeni na brezplačen dirkaški trening YRT (Yamaha Racing Training) v decembru. Tam bodo na voljo tudi brezplačni nasveti Yamahinih tovarniških inženirjev. YRT se bo dogajal v Valencii med 22. in 24. marcem 2006.

Poseno pozornost posvečajo tudi motokrosistom, kjer za njih skrbi Yamaha Rinaldi Research and Development (YRRD), ki je zadolžen za prirpavo Evertsovega dirkalnika. Prvi rok za naročilo poteče že sredi novembra.

se zgodi, da se mudi ...:)

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V MotoReviji, ki jo izdaja AMZS je objavljen en zanimiv članek o Eurotestovi anketi o znanju evropskih voznikov.

Vprašalnik je bil razdeljen na nekaj sklopov, vseboval pa je vprašanja o teoretičnem in praktičnem znanju voznikov in voznic. Teoretična vprašanja so bila o splošnih prometnih pravilih, varnosti v prometu, obnašanju voznikov v določenih situacijah, prometni zakonodaji in poznavanju osnovnih tehničnih lastnosti avtomobila. Praktična vprašanja, pa so od vprašanega zahtevala, da praktično pokaže svoje znanje.

Sodelovalo je 2800 ljudi iz 12-ih Evropskih držav. Anketo, pa so izvajali anketarji na različnih krajih in sicer nakupovalnih centrih, bencinskih črpalkah, avtocestnih počivališčih in podobno.

Rezultati anketiranih so bili alarmantni, kajti skoraj polovica odgovorov je bila napačnih. In še en zanimiv podatek, najbolje so se odrezali Avstrijci, najslabše pa Slovenci .)

Pozdrav od Roberta

Pa še to, na vprašanje, kaj jih najbolj moti so odgovorili prekratka varnostna razdalja, izsiljevanje prednosti z dolgimi lučmi, kot drugo pa tvegano prehitevanje.

Pozdrav od Roberta

P.S.: Če sem pošten, meni tudi dvigne pritisk, ko mi kdo totalno za ritjo vozi, še posebno pri motorju, takrat mu zmeraj nakažem, da naj gre mimo .)

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AMZS MotoRevija? Kaj ni to specializirana revija za kopiranje testov gum (in to vsak mesec!!!! Zaboga, pa kolko vrst gum je na tem svetu???) = podn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!