Skoči na vsebino

Moto revije in slovenski pisci ... Mnenje o njih.


YZFgeorge

Priporočene objave

Bi blo še bolj zanimivo in fajn, če bi tudi Motosvet, MotoSi, Avtomagazin in še kdo, na motosvetov forum aktiviral po dva člana oziroma svojiva "odvetnika" :kva1: ampak potem bi verjetno izgubili profesionalnost svojega dela :)

Saj veš - motosvet je naš motoristični virtualni dom. :) "Naš forum", kjer amaterji izražamo svoje "profesionalne poglede" ;)

Ok, tolk od mene. Res nočem zagaziti v tole godljo, ker bom na koncu v debati sam proti vsem. Pač, družba rada koga linča :)

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

........

To je obenem moj zadnji odgovor v tej temi. Obenem pričakujem od vsakega "kritika" da v čimprajšem času kjerkoli objavi kak dober članek. Tako "začetnikom" ne bo več treba pisati.

In potem vse tiho je bilo...

.....

......

....

....

:blink: :hmm: :slap: :lol1:

Tolk o tem kako se drži beseda. :doze:

Alla :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..."za tako zmogljivo napravo je potrebno imeti v glavi marsikaj pošlihtano in v omari že kak znucan kombinezon"....

Hmmm... :hmm:

Jst sm to razumel tko,da ta zverina ni lih najbolj primerna za začetnika.

Znucan kombinezon pa naj bi pomenu kar nekaj izkušenj...

vsaj po moje :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm... :hmm:

Jst sm to razumel tko,da ta zverina ni lih najbolj primerna za začetnika.

Znucan kombinezon pa naj bi pomenu kar nekaj izkušenj...

vsaj po moje :blush:

:OK: :OK:

:blink: :hmm: :slap: :lol1:

Tolk o tem kako se drži beseda. :doze:

Alla :krneki:

:topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a tole?

Kaj pa kaki bolj resni podatki, ki bi jih človek pričakoval od vrhunskega testa?

Lej, saj jaz te štekam - z Bladzom sta kolega ,z mano nisi kolega. A v teh zadevah pač ni prostora za osebne tangente.

Sym površno bereš, menim, da nisi več glih nek zelenec na področju motoriranja in bi zato iz odstavka Med zavoji v omenjenem članku lahko marsikaj izluščil saj je vse lepo napisano, ne sicer direktno ala motor je/ni za začetnika ipd.

....kot drugo, Bladzota sem srečal le enkrat v Marofu, glih tolko da sva se predstavila in to je to :closedeyes: ....ker je naslov teme Moto revije in slovenski pisci....Mnenje o njih sem podal samo svoje mnenje, kaj si mislim tako o enem kot o drugem članku in ne mi prosim zdaj tu nekaj izkrivljat, da sem sovražno naperjen proti tebi.....ti očitno nisi sposoben prenesti nobene kritike, ker vse takoj vzameš kot osebno žalitev in takoj streljaš z vseh topov kontra :doze: ......počasi ti municije zmanjkuje ;) :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi blo še bolj zanimivo in fajn, če bi tudi Motosvet, MotoSi, Avtomagazin in še kdo, na motosvetov forum aktiviral po dva člana oziroma svojiva "odvetnika" :kva1: ampak potem bi verjetno izgubili profesionalnost svojega dela :)

debata na forumu pač nima nobene veze z izvedbo članka :)

konec koncev se v tej tematiki pojavljajo več ali manj eni in isti kritiki z enimi in istimi argumetni...

meni osebno so bile na mestu samo tri...iz napisanega je bilo jasno da ne gre za predsodke do določene revije ali piscevv njej, pač pa sorazmerno neobremenjeno mnenje o revijah..

MOTO.SI je meni najbolj napreden, predvsem z dizajnom, ki je IZREDNEGA pomena - tu me ne bo nihče prepričal, da je samo vsebina sveta...ostali se dizajniranja od te revije le učijo!

Pisanje noter je všečno, včasih rahlo predomače. Rad imam šale in zabaven tekst, vendar ne sme prestopiti meje profesionalnosti.

Želim si tudi več nasvetov, napotkov motoristom o vsem mogočem.

Tak ko pri Motoristu (več malo nižje) me zelo moti, da so na veliko slikah člani uredništva ali ožji sodelavci v smislu modelov. Verjetno je to ceneje, vendar me, kot sem rekel, to ne briga. Dobte modele - tako moške kot ženske, ok?

Uvodnik je pri moto.si za dva razreda bolj profesionalen. Tolko ko urednik Motorista v 74. številki pada iz ene v drugo skrajnost, je patetično. Najprej "uuu, kolko mamo bralcev", potem pa jamranje o nekih akterjih, pa primitivnosti (spet nedoločenih), neki novi ljudje v moto sceni. Bah, neprofesionalno do konca. Ali se definira vse al pa se svoje jadikovanje zadrži zase. Ti krivica ti, smrk, smrk. Pa ne se tolko matrat pisat s pretiravanjem a'la "bencin nam je dragocenejši kot lasna (ja LASNA, namesto lastna, mimogrede) kri". Pa res, ja, to bo...

Motorist ma tolko pravopisnih napak (in kao tiskarskih škratov), da je KATASTROFA. Pa boga mi, najte nekega lektorja, no! Dizajn je pa tema, kljub prenovam. Žal.

Je pa nekaj v redu, pokrivate veliko motokrosa, verjetno preveč, ampak ga pač drugi toliko manj. Okoli tem bo treba pa kaj zanimivega najti, tole v celoti ne vleče.

Kljub napisanemu bom še naprej kupoval vse revije in opazoval napredek. Nenazadnje se morda kaj tudi z mojo podporo (z nakupom revije) kaj spremeni. Naj bodo zgornje vrstice kritika, na katero se ne boste nakurili ampak se raje zamislite, izboljšajte in bodite CARJI.

tale

Po mojem mnenju pa se Motorist spreminja na bolje.

Revijo kupujem od prve številke dalje in lahko rečem,da je napredek na bolje opazen. Majhen,a opazen. To je pohvalno.

V vseh teh letih pa bi res že lahko zaposlili enega dobrega lektorja,saj to ne bi smela biti neka "garažna" revija,polna tiskarskih napak.

in tale

Sorry, če se ni bralo prav, mišljeno je bilo, da to velja povsem ENAKO za OBE reviji. (o čalnih redakcije kot fotomodelih)

Tle se zelo strinjam(o reklamiranju moto trgovnin izven SLO). Tole bo sicer samomorilsko dejanje ampak: naj se piše o slovenskih prodajalcih in njihovi robi, se bo kaj prodalo in bodo imeli vedno več zaloge in s tem nižje cene. Brez nič ni nič. Ajde, zdej pa navali narod, kako je u dojčlandu in osterajhu in italiji vse super, pa najceneje pa najkvalitetneje pa da je npr. HG roba odlično izdelana itd. Mal dnarja mal muzke. Pika. Pika. Pa še ena.

Hm, men je tega (športa) pošteno povedano v Motoristu preveč. Tudi če je tema morda obširna, jo je potrebno skrajšat. Ne nabijat strani kt tle na forumih, ker upade zanimanje

tako konec koncev replike na vse "kritike" niso favoriziranje določene revije, ampak "pritožba" na neargumetiran komentar....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaooo mi je žal da sem sploh karkol napisal :blush:

V bistvu je bil moj post več ali manj hec in mal provociranje to tud SymRu gotov ve ;) sej sva že kakšno rekla na to za kaj je ta forum ane :P :)

Ne jz sem v bistvu sam povedal svoje mnenje o tej številki...in tud na koncu sem jo ocenil z dobro :yes:

...to glede tega "drugega mnenja" o BMW-ju mi je pač takoj padlo v oči ane,ker je vseeno malenkost nelogično...drugače pa dobro napisano .) ...

in ne s 30.000 prevoženimi kilometri se nimam za izkušenega,pa tud za začetnika ne...mam svoje mnenje o vseh stvareh,ki sem jih probal in za tem stojim,...bom pa res šel probat tud tega BMW-ja da bom svoje "drugo mnenje" primerjal z SymRu-jevim :D :D mogoče se pa niti ne bo toliko razlikovalo,ker na kolen ga tud jz ne bom spravil :P :D

Pa tud moj pogled na revijo je tak,da čeprav so še napake,ki moram priznat jih je vedno manj....revija je kvalitetna,...in v primerjavi z MotoSi-jam ima slovenske novinarje,ki se trudijo in prav je tako :worship: ...

Je pa tko vsak ma svoj okus,tko za motorje,za ženske...kot tudi za Teste motorjev,...enim so všeč literarniki enim tehničarji (novinarji namreč),...zato pa imamo v prodaji več revij ki jih lahko kupimo,da si potem o določenem motorju ustvarimo mnenje,na podlagi različnih tekstov .)

Sam res je pa,da kritiko moraš kot novinar pričakovat....sej se ve kakšni smo Slovenci nikol nam nč ni prov :P ...in tud novinar mora znat profesionalno odreagirat na te kritike ;)

No tko,da ne se preveč kregat zdej,pa predvsem ne se tolk na osebno raven spuščat.

lp cagiva B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

recimo argumetn da se vozniku (govor je o moškemu) ne zdi smiselna tematika o motoriskah...

pač dotični članek v revii ni namenjan njemu..pač pa drugi veji moto populacije...

ali pa mnenje da je drugo mnenje za določen motocikel spisal nekdo ki je začetnik ...na koncu smo ugotovili, da "kritik" pisca in njegovih izkušenj v bistvu in praksi ne pozna...

ali pa mnenje da je v določeni reviji praveč tega in tega....

različne revije se znotraj branže pač lotevajo različnih tematik...tako kot se motoristi vozijo po cestah, tako se vozijo izven cest...

vsaka revija si je pač izbrala svojo ciljno publiko..ena cestne dirkače, druga morda ni hotel pozabit na offroad voznike, na ljubiteljemoto-športa in na starodobnike...zakaj bi bili slednji zapostavljeni? so manjvredni? tako kot ženske voznice mogoče?

Pač ni vsaka revija za vsak okus. Tako ena, kot druga, pa tudi tretja ima svoje napake katerih se poizkuša rešit. Se izboljšat.

Vsaka ima svoj pristop- ta je določenim bralcem po godu. drugim zopet ne. Pa nobena nikogar ne sili, da bi jo bral, če mu ni po godu.

mislim da bi morali bralci biti hvaležni, da imajo na tako majhnem trgu možnost izbire. Kdo je boljši pa bo tako ali tako pokazala prodaja...

kje sem pa omenjal članek :?

samo izražam svoje mnenje o slovenskih piscih B)

govoril si o prefesionalnosti....

profesionalnost se po mojem mnenju izraža v izvedbi članka..ne v debati na forumu....

odsotnost na forumu pa bi si lahko (LAHKO!) kdo razlagal tudi kot nezanimanje za mnenje forumašev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam res je pa,da kritiko moraš kot novinar pričakovat....sej se ve kakšni smo Slovenci nikol nam nč ni prov :P ...in tud novinar mora znat profesionalno odreagirat na te kritike ;)

No tko,da ne se preveč kregat zdej,pa predvsem ne se tolk na osebno raven spuščat.

:OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa tisto o nepoznavanju se ne nanaša izključno na cagivo...da ne bo pomote....

mogoče se je samo štorasto izrazil v prvo....:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...to glede tega "drugega mnenja" o BMW-ju mi je pač takoj padlo v oči ane,ker je vseeno malenkost nelogično...drugače pa dobro napisano .) ...

...

Sam res je pa,da kritiko moraš kot novinar pričakovat....sej se ve kakšni smo Slovenci nikol nam nč ni prov :P ...in tud novinar mora znat profesionalno odreagirat na te kritike ;)

No tko,da ne se preveč kregat zdej,pa predvsem ne se tolk na osebno raven spuščat.

lp cagiva B)

1) Hvala. Dobiš pivo ob priliki ;) (hehe, to ni profesionalna reakcija)

2) Seveda, novinar mora profesionalno odreagirat - v profesionalnem prostoru. A to pomeni tudi profesionalno podano pritožbo/kritiko ;). Na forumu smo, kot sem rekel, privat, za zabavo, iz osebnih vzgibov, ne pa v imenu katerega od delodajalcev.

Ljudje pač radi okoli kokodakajo, da bi pa kdo konkretno pristopil stvari in ne bi TC motoshopa, Motorista, Šterna, kogarkol že kritiziral na motosvetu, ampak bi to svoje "filantropsko negativno mnenje" podal direkt tja - to je pa že redkost... Malokdo ima tolk jajc - ker količina vloženega truda je skor enaka za objavit post na motosvetu ali poslati mail na naslov glavnega urednika recimo.

(ps: to ne gre nate, Kađiva, saj veš, da si zdej moj prjatu, k si reku da je "dobro napisano") ;) JOKE

In ja, jasno mi je, da spuščanje moje malenkosti v take debate ni najbolj gut - ampak kaj naj, ignoriram? Jokcam administratorjem "prosim zbrište ta post ker grdo o men pišejo" -pa da se potem še eno natolcevanje pojavi ob prvi priliki? Ali naj grem pa kol v rit nataknem tistmu, ki "grdo piše" - pa da mu potem odškodnino plačujem za pohojeni ego? Ali naj mu po PM pošljem nekaj, pa bo potem ob priliki nakladal "ja sm neki javno napisu pa mi je un takoj PM poslau kreten"? Ali pa naj pač javno odgovorim po svojih skromnih amatersko-začetniških močeh in potem gledam, kako bo un nekdo, ki ima slučajno 5-krat več kilometrov narjenih ali pa je pač zagovornik nekoliko drugačne rabe motocikla od mene ali pa pač čez vsako stvar mal rad pljune, vztrajal pri svojem in dokazoval na vse možne načine vse živo, kar se sploh ne bo več dotikalo nekega teksta?

Ja, zato menim, da take teme na Motosvet morda ne sodijo najbolj. Da je treba forum spremeniti v travnik, kje rrastejo samo še dišeče rožice, kjer se nikoli ne znajde kak kravjek - ali pa je treba zagotoviti stroga merila in vzpostaviti sistem čiščenja kravjekov (kar pa je nemogoče, ker zahteva veliko vloženega truda in časa). Prepirov in pametovanja bi bilo tako veliko manj, po drugi strani pa bo tako veliko manj tudi zanimivih stvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

govoril si o prefesionalnosti....

profesionalnost se po mojem mnenju izraža v izvedbi članka..ne v debati na forumu....

odsotnost na forumu pa bi si lahko (LAHKO!) kdo razlagal tudi kot nezanimanje za mnenje forumašev...

da še jaz objasnim to profesionalnost .)

zame ni profesionalno to, da se nekdo ki se poklicno ali skoraj ukvarja z motorizmom po javnih forumah(v tem primeru MS) krega in se da sprovocirat :grim

in s tem sem zaključil debato, ker se mi res več ne ljubi :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da še jaz objasnim to profesionalnost .)

zame ni profesionalno to, da se nekdo ki se poklicno ali skoraj ukvarja z motorizmom po javnih forumah(v tem primeru MS) krega in se da sprovocirat :grim

in s tem sem zaključil debato, ker se mi res več ne ljubi :whistle:

Jaz pa zgolj treniram, ker bom kmalu odprl nov forum - www.kreganje.net .

@Jose Nič ne zmanjkuje municije, je pa dost butasto tako obstreljevanje enega z vsemi.

Da ti ne bo več treba pljuvati v tej temi (čez mene), ti predlagam, da naslednjič, ko vidiš mojo sliko, podpis, tekst, za nekaj sekund zamižiš in obrneš list revije/stran na netu...

O kakovosti dela drugih raje ne bi polemiziral, o svojem delu pa z veseljem kakšno rečem po PMih. In da - seveda vzamem kritiko osebno - če jo pa ti osebno izrečeš na takšni "skupnostni zadevi" kot je forum, kjer smo v glavnem gor vsi povečini bolj "privat"... Če te moti profesionalnost, piši v uredništvo revije ali piši "profesionalcu" osebno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Jose Nič ne zmanjkuje municije, je pa dost butasto tako obstreljevanje enega z vsemi.

Da ti ne bo več treba pljuvati v tej temi (čez mene), ti predlagam, da naslednjič, ko vidiš mojo sliko, podpis, tekst, za nekaj sekund zamižiš in obrneš list revije/stran na netu...

:nono: nič ne bo iz tega :P ....se zna zgodit, da bom kak drug tvoj članek pohvalil :) .....ti maš svoj stil pisanja, kaj si jaz mislim o tem konkretnem tvojem članku si tudi prebral, zdaj pa konc s tem in nestrpno čakam naslednji tvoj prispevek :)

....aja pa če več ljudi poda 'negativno' kritiko o isti zadevi, članku.... tudi nekaj pomeni al kako :hmm:

Popravljeno . Popravil jose
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....aja pa če več ljudi poda 'negativno' kritiko o isti zadevi, članku.... tudi nekaj pomeni al kako :hmm:

če se ne motim je tu šlo za konretno krtiko na konkretnega pisca in njegovo znanje voznje motocikla..nato pa se je izkazalo da je bil prvi opazek objavljen kot provokativni joke.....vse ostalo pa je bilo prikimavanje s strani ljudi, ki voznika/pisca ne poznajo...

škoda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:nono: nič ne bo iz tega :P ....se zna zgodit, da bom kak drug tvoj članek pohvalil :) .....ti maš svoj stil pisanja, kaj si jaz mislim o tem konkretnem tvojem članku si tudi prebral, zdaj pa konc s tem in nestrpno čakam naslednji tvoj prispevek :)

....aja pa če več ljudi poda 'negativno' kritiko o isti zadevi, članku.... tudi nekaj pomeni al kako :hmm:

Misliš dva, po možnosti taka, s katerima sem se kdaj zakačil okoli tega, ali je cesta dirkališče, ali ne? ;)

Seveda to nekaj pomeni ... Ampak kaj? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri smo "kakšen" kilometer več odpeljali,

drugi so "kakšen" list več napisali.

Nekoč se bomo srečali na poti k boljšim člankom in boljši vožnji!

ps: Pri Tuonu ne gre za test, ampak za predstavitev motocikla. Temu primerno je tudi moje skopo mnenje o vožnji motocikla, ki ga sam nisem sposoben spoznati v 170 kilometrih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še jaz dodal par besed, neupoštevajoč cca. zadnji dve strani mnenj:

Dobil v roke 77. številko Motorista in ne morem verjeti, da se na "tiskarskih škratih" ni naredilo nič. Sicer se izraza "tiskarski škrat" kot izgovora ne more uporabljati pri toliko napakah, ker je to čista šlamparija in ignoranca!

Že iz uvodnika spet skačejo napake a'la "Tako dobimo nove segmente motociklizma, kjer najdemo takšne motoriste, ki so sedaj niso bili, a se jim trenutna situacija in sam stil izražanja trenutno dopade."

Že sam stavek je katastrofalen s svojo "trenutnostjo", odebeljeni tisk je pa itak uganka. Še lepše - ta isti odebeljeni del zgoraj se v članku ponovi še kasneje: "...obljubljamo še nekaj sprememb, ki so do sedaj niso...".

Očitno jim v Motoristu ni za odpravo teh napak.

Design naj bi bil boljši, piše v uvodniku. No, jaz tega ravno ne opazim. Revija po moje nima enotne forme, naslovni fonti so neustrezni, efekti povdarjanja tekstov med besedili "zamorjeni", mednaslovi obupnih barv (recimo pri ženskem katalogu motociklov).

Da se razumemo, tako vidijo MOJE oči.

V vsebino se ne bom spuščal, razen eno mnenje okoli omenjenega kataloga: površno gledano izgleda, kot bi iz celotne ponudbe človek izbral vse kar je pod 900 ali več ccm. Ženski motor, če se že določa, bi bil zame eden od vsake znamke - največ. Če se na to ne da omejiti, nima smisla to sploh izbirat.

Zaradi določbe, da motoristke lažje vozijo fizično lažje motorje, izdelati tako obsežen katalog izgleda meni kot polnjenje vsebine.

Fotke: ko sem zagledal nekaj dobrih fotografij in si rekel: TO!, sem tik zatem opazil, da je v teh primerih vedno FOTO: <neka firma> a'la Dunlop, Aprilia. Najdite si fotografa za všečne fotke. Izjema so tiste od SM610 testa, te so kar dopadljive.

Škoda je tudi slike ene punce v garaži pred katalogom motorjev (črnolasa?). Mislm, v garaži, slabi svetlobi, z očitno slabo voljo slikane. Bah! Pa mi deluje, da je drugače precej simpatično dekle.

Tolk mam jaz o tej številki Motorista.

Pa brez zamere.

Popravljeno . Popravil solo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri smo "kakšen" kilometer več odpeljali,

drugi so "kakšen" list več napisali.

Nekoč se bomo srečali na poti k boljšim člankom in boljši vožnji!

ps: Pri Tuonu ne gre za test, ampak za predstavitev motocikla. Temu primerno je tudi moje skopo mnenje o vožnji motocikla, ki ga sam nisem sposoben spoznati v 170 kilometrih.

Točno tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fotke: ko sem zagledal nekaj dobrih fotografij in si rekel: TO!, sem tik zatem opazil, da je v teh primerih vedno FOTO: <neka firma> a'la Dunlop, Aprilia. Najdite si fotografa za všečne fotke. Izjema so tiste od SM610 testa, te so kar dopadljive

na testiranjih kjer gre za uradno predstavitev, je vedno prisoten uradni fotograf podjetja - dunlop, aprilia, karkoli že.

to ne pomeni da na sliki ni voznik revije!!! delo novinarja ki pride na testiranje je tko testiranje in ne fotoslužba...

Ženski motor, če se že določa, bi bil zame eden od vsake znamke - največ. Če se na to ne da omejiti, nima smisla to sploh izbirat.

kateri pri kawasakiju? Z750, ER6, Er5, KLE500....

kateri pri Yamahi? Fazer 600, Fz6, kaj pa čoperistke? kaj pa R6 za tahitre?

jest bi se prokleto tezko odločila :huh:

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poasmeznika, ki tako vneto zagovarjata Motorista izpadeta zelo smešno... :D :grim

90% ljudi, ki kdaj vzame v roko tudi kakšno drugo avto-moto revijo nima tako pozitivnega mnenja... v Motoristu ni čisto nič kvalitete razen papirja... vsebina in oblika je katastrofalna... in povdarjanje taega, da bo šlo s časom na bolje je tudi neumno.. doma imam tudi 2 in 3 številko revije, na njej je letnica 1999, to je 7 let izhajanja. če v tolikšnem času ekipi ne uspe ustvariti nekaj kvalitetnega in na nivoju profesionalne moto revije, dvomim da se bo kdaj to zgodilo, so pač netalentirani ljudje za ta poklic.

očitno ta revija izhaja samo zato da ima nekdo plačo.

Popravljeno . Popravil rebel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!