Skoči na vsebino

Moto revije in slovenski pisci ... Mnenje o njih.


YZFgeorge

Priporočene objave

na testiranjih kjer gre za uradno predstavitev, je vedno prisoten uradni fotograf podjetja - dunlop, aprilia, karkoli že.

to ne pomeni da na sliki ni voznik revije!!! delo novinarja ki pride na testiranje je tko testiranje in ne fotoslužba...

Hm, jaz govorim izključno o kvaliteti fotografije: kompozicija, barve, akcija...eh, fotoslužba...to bo bolelo - ampak MOTO.SIju to uspeva fino. Pa nem ponavljal, da ne favoriziram...

kateri pri kawasakiju? Z750, ER6, Er5, KLE500....

kateri pri Yamahi? Fazer 600, Fz6, kaj pa čoperistke? kaj pa R6 za tahitre?

jest bi se prokleto tezko odločila :huh:

Zato pa katalog izpade kot skupek motorjev pod 900 ccm in 200kg (recimo). Potem se pa nalepi čez etiketa "za ženske" pa zmagamo...to ni to. Ponavljam - če je kak motor res že videti bolj za žensko - ok, se ga izpostavi, ne pa takole naštevanje. Sori.

Žal pri motorjih (razen mogoče pri katerih modelih skuterjev) ni modelov, ki bi ciljali bolj na ženske, vsaj po moje. Pri avtomobilih je drugače: opel tigra, peugeot 206, twingo - pa ne se užgat, da lohk vozjo to tud moški pa lalala...ok?

Popravljeno . Popravil solo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja se strinjam s teboj.

Jaz sem bil med prvimi naročen na revijo motorist in sem jo tudi prve tri leta zvesto prebiral.

V njej je bilo takrat mogoče zame še kaj zanimivega, danes je sama kopija člankov iz tujih revij samo da so slabo prevedeni.

Glede na to da Bojana dobro poznam, bi lahko malo več naredil za samo revijo, kljub veliko predlogov, ki smo mu jih posredovali.

Pač dva osebka, ki tukaj zagovarjata revijo motorist, jasno ne morata biti proti, saj sta glavna prevajalca in pisca.

Slovenija ni tako majhna!!!!!!

Je pa za nas taka revija dobrodošla.

Je vsaj ena, ki pa ni več edina.

Popravljeno . Popravil jezdec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poasmeznika, ki tako vneto zagovarjata Motorista izpadeta zelo smešno... :D :grim

90% ljudi, ki kdaj vzame v roko tudi kakšno drugo avto-moto revijo nima tako pozitivnega mnenja... v Motoristu ni čisto nič kvalitete razen papirja... vsebina in oblika je katastrofalna... in povdarjanje taega, da bo šlo s časom na bolje je tudi neumno.. doma imam tudi 2 in 3 številko revije, na njej je letnica 1999, to je 7 let izhajanja. če v tolikšnem času ekipi ne uspe ustvariti nekaj kvalitetnega in na nivoju profesionalne moto revije, dvomim da se bo kdaj to zgodilo, so pač netalentirani ljudje za ta poklic.

očitno ta revija izhaja samo zato da ima nekdo plačo.

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja se strinjam s teboj.

Jaz sem bil med prvimi naročen na revijo motorist in sem jo tudi prve tri leta zvesto prebiral.

V njej je bilo takrat mogoče zame še kaj zanimivega, danes je sama kopija člankov iz tujih revij samo da so slabo prevedeni.

Je pa za nas taka revija dobrodošla.

Je vsaj ena, ki pa ni več edina.

v zadnji polovici tega leta prevednih člankov ni bilo v reviji ce se ne motim... :huh: oziroma sta bila po dolgem času izjema dva testa v predzadnji stevilki

predvsem zato, ker so bili prevodi madžarskih testov resnično dvomljive kvalitete....

sicer pa mi ni jasno kako je lahko enak clanek istega avtorja objavljen v dveh različni revijah (motosi in motorist) tako različno sprejet...v eni je kul ..v drugi ja pa smatrano za grdo ker je "preveden"...samo razmišljam... :doze:

če pod člankom piše "pripravi" pa to ne pomeni da gre za preveden članek, pač pa za povzetek dostopnega materiala tisti trenutek - recimo nekaj kar je podobno seminarki nalogi. mogoče bi blo pametneje, če se pod članek ne bi pisalo nič...ne avtorja ne nič

to da se revija v sedmih letih ne slogovno ne oblikovno ne vsebinsko ni spremenila pa žal ni res....samo za primer nekaj slikovnega materiala... prva je iz lanske stevilke..drugi dve pa iz zadnje

je pa res da je dela še veliko...

in slovenija je smešno majhna kar se svojega trga motociklov in oglasevalcev tiče....

avto-branža je druga pesem....

Sicer pa ne gre za branjenje določene revije, pač pa za diskusijo in argumentiranje....

bralci se tako ali tako ob nakupu SAMi odločijo kaj bodo brali in kje....

le "kritike" v stili "čalnki so samo prevodi" so neumestne ker to preprosto ni res....

motorist ima 90% člankov, katerih pisci so slovenci...ker recimo za motosi ne velja...kar pa zopet ni negativna kritika, pač pa samo dejstvo...

tako nihče ne "brani" te in te revije....pač pa samo razčiščujemo "klobase".

post-368-1131963839_thumb.jpg

post-368-1131963920_thumb.jpg

post-368-1131963985_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mnogi izmed tistih, ki kritizirajo, itak presegajo splošno razgledanost in ne rabijo več revij... Saj sami vse najbolj vedo. (pa to ni zdaj neka kritika ampak golo dejstvo o sodobnem človeku)

Jaz revije Motorist ne zagovarjam, zagovarjal sem le sebe. Pa še to zaradi provokacij (by Kađiva) in pametnjarjenja (by Jose). In ker sem imel cajt. Če ne bi folk imel preveč cajta in ga trošil za pljuvanje, bi ga tudi meni nekaj več ostalo za kaj bolj koristnega, kot samoobrambo.

Hja, kaj naj rečem, fantje - ko kupujete revije, uporabite oči, prste pa tist med ušesi in kupite po svoji vesti. Če vas kaj moti ali če želite učinkovito kritizirati, pišite v redakcijo. Če vas pa ego daje in morate razglasiti, kako vse veste in da vam je popolnoma jasno, kakšna mora biti perfektna revija, napišite to na Motosvet. Sam včasih počnem isto ;)

poasmeznika, ki tako vneto zagovarjata Motorista izpadeta zelo smešno... :D :grim

90% ljudi, ki kdaj vzame v roko tudi kakšno drugo avto-moto revijo nima tako pozitivnega mnenja... v Motoristu ni čisto nič kvalitete razen papirja... vsebina in oblika je katastrofalna... in povdarjanje taega, da bo šlo s časom na bolje je tudi neumno.. doma imam tudi 2 in 3 številko revije, na njej je letnica 1999, to je 7 let izhajanja. če v tolikšnem času ekipi ne uspe ustvariti nekaj kvalitetnega in na nivoju profesionalne moto revije, dvomim da se bo kdaj to zgodilo, so pač netalentirani ljudje za ta poklic.

očitno ta revija izhaja samo zato da ima nekdo plačo.

Tebe čakajo, da jim prideš pisat članke ... Resno.

PS: če bi poznal tiskarske tehnike, bi vedel, kakšnega kozla si ustrelil o papirju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, kaj naj rečem, fantje - ko kupujete revije, uporabite oči, prste pa tist med ušesi in kupite po svoji vesti. Če vas kaj moti ali če želite učinkovito kritizirati, pišite v redakcijo. Če vas pa ego daje in morate razglasiti, kako vse veste in da vam je popolnoma jasno, kakšna mora biti perfektna revija, napišite to na Motosvet. Sam včasih počnem isto ;)

Tebe čakajo, da jim prideš pisat članke ... Resno.

PS: če bi poznal tiskarske tehnike, bi vedel, kakšnega kozla si ustrelil o papirju.

no... saj obratno tudi velja.. 14.789 objav smo lahko prebrali, kako ti je vse jasno in vse veš.... :D :D

zakaj bi pisali v redakcijo, ker zgleda da bi lahko informacije prišle tja tudi preko motosveta.. ča bi bil interes in sopsobnost sodelujočih...

a mene čakajo??.. qull ej... :blush:

zelo rad se dotaknem papirja v Motoristu... deluje zelo odporno, tako kot pisci revije.. ampak sam praviš da kvalitete ni... verjetno pri obojem. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer pa mi ni jasno kako je lahko enak clanek istega avtorja objavljen v dveh različni revijah (motosi in motorist) tako različno sprejet...v eni je kul ..v drugi ja pa smatrano za grdo ker je "preveden"...samo razmišljam... :doze:

Ja to pa je jasno kot beli dan. Prvo je Moto.si, drugo pa Motorist. Štekaš?

to da se revija v sedmih letih ne slogovno ne oblikovno ne vsebinsko ni spremenila pa žal ni res....samo za primer nekaj slikovnega materiala... prva je iz lanske stevilke..drugi dve pa iz zadnje

je pa res da je dela še veliko...

in slovenija je smešno majhna kar se svojega trga motociklov in oglasevalcev tiče....

avto-branža je druga pesem....

In posledično: koliko izvodov prodaš, toliko zaslužiš. Več denarja, več opreme, več dnevnic, več fotografij, več samostojnih člankov, ...

Samo dva milijona je zelo malo tržišče za moto revijo. Žal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to pa je jasno kot beli dan. Prvo je Moto.si, drugo pa Motorist. Štekaš?

In posledično: koliko izvodov prodaš, toliko zaslužiš. Več denarja, več opreme, več dnevnic, več fotografij, več samostojnih člankov, ...

Samo dva milijona je zelo malo tržišče za moto revijo. Žal.

štekam :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no... saj obratno tudi velja.. 14.789 objav smo lahko prebrali, kako ti je vse jasno in vse veš.... :D :D

zakaj bi pisali v redakcijo, ker zgleda da bi lahko informacije prišle tja tudi preko motosveta.. ča bi bil interes in sopsobnost sodelujočih...

a mene čakajo??.. qull ej... :blush:

zelo rad se dotaknem papirja v Motoristu... deluje zelo odporno, tako kot pisci revije.. ampak sam praviš da kvalitete ni... verjetno pri obojem. :krneki:

You missed the point.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

IMHO so problemi slomotorevij drugje, ne le tiskarski škrati. Tiskovne napake - po domače šparanje pri lektoriranju - so zame manj pomembne, saj ponavadi znam prebrati mimo njih; je pa res da s tem (po nekajletnem početju) uredništvo kaže dokaj zaničevalen odnos do svojih bralcev.

V mojih očeh imajo veliko večjo teže t.i. "testi" motorjev (velja za "lastne" teste, ne za prevedene). Zakaj sem napisal "testi"? Meni namreč ni tako zelo pomebno kaj je novinarju o nekem motorju povedal sosed, ki ima bratranca ki pozna modela od katerega punca (ki dela na RTVju v oddaji "Sest kamnov u glavo") je bivša bejba od tipa ki ima frenda ki je peljal tisti motor. Niti mi ni zanimivo če so na petih straneh v bolj ali manj okrancljanih stavkih prepisana hvaljenja in tehnični podatki iz prospekta izdelovalca motorja. Zanimivo začne postajati ko novinar sam naredi s tistim motorjem vsaj tisoč ali dva kmjev in nam posreduje svoje vtise z vožnje - ki pa so, seveda, subjektivni in zato vredni natančno toliko kot bralci cenimo novinarjevo motoznanje (mimogrede: IMHO je prav od tega, od verodostojnosti novinarskega kadra, odvisno ali se bo neka revija brala ali ne, ali bo bralcem/kupcem všeč ali ne, ali bo popljuvana ali ne; odličnim besedilom tudi malo slabši jezik in škrat ali dva ne bodo škodovali, slabim pa vsaka vejica).

Ampak vse našteto so le bolj ali manj bežni vtisi z voženj, NOBENA NI TEST! Čeprav so en del testa tudi subjektivni občutki (upam da nas je še nekaj ki vozimo motor zaradi občutkov, ne zaradi sosedov, ane :-)) ampak testiranje je v največji meri merjenje. Čim bolj standardizirano, za enake pogoje, za večjo objektivnost. Merjenje. Na zaprtih površinah. S štoparico. Metrom. Po možnosti tudi z bolj ali manj dragimi napravami. Med stožci. Na točno določenih cestah. V točno določenih razmerah. Več različnih voznikov. TO je test. (smisleno enako velja za teste škornjev, hlač, jakn, serviserjev, whatever).

Verjamem da si slovenske revije vsega tega ne morejo privoščiti, ampak zato še ni treba lagati v smislu "testirali smo...". Ne, niste. Peljali ste ga na sprehod in objavili svoje (subjektivne) vtise. Pa saj ni s tem nič narobe!!! Samo recite bobu bob. Da bomo bralci vedeli kaj lahko pričakujemo in ne bomo razočarani.

Ali pa članki z naslovom v stilu "Izboljšajte svojo vožnjo". Uauuu, to je nekaj zame, sem si rekel in hlastno pričel brati. In izvedel, da je za ovinke najboljše, da v vsakega pripeljem z natančno pravo brzino, sicer bom imel težave. In s pravim nagibom - ker če bo nagib prevelik, lahko padem. In da pri zaviranju zelo pomaga, če ne stiskam zavor preveč, niti premalo, ampak ravno prav - sicer bo spet yeba. Kakšni genijalci, sem si rekel, to mi pa res pomaga (res, prav nobenega konkretnega nasveta ali vaje ni bilo, sama megla). WTF??????? Kdo ma koga za norca?

Nekako si predstavljam, da če bodo testi/besedila dobra, bo tudi več denarja od oglaševlacev, več bralcev, več prodanih izvodov, več... denarja, s katerim se bo dalo narediti še boljšo revijo. Do takrat pa oprema/denar ne smeta in ne moreta biti izgovor za zdajšnje sprenevedanje - tako kot jest ne morem moje Twingice prodajat kot ___________________ (tukaj vstavite ime svojega sanjskega avta). Moram priznat da jest mam pač Twingico... in to je to... saj ni nič slabega, če hujšega ne bo se mi niti oženiti ne bo treba.

PS želim si da bi šlo tole skozi brez zamer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še MOJE mnenje.

MOtorista kot revija pač ne maram preveč, vandar jo še vedno kdaj kupim in užaljen ugotovim, da napredka ni. Kvečjemu nasprotno.

No pred kratkim (dva meseca) mi je stanje pri reviji, ki je tu največkrat omenjena in katera ima tu gor očitno svojo predstavnico, opisal osebek, ki je nekaj let še pisal za to revijo. To je človek, katerega mnenje cenim in mi laska, če rečem , da je kolega. V glavnem, orisano mi je bilo kdo lahko postane novinar pri reviji; kakšne stvari se pišejo in na kakšen način; katere stvari se morajo pisati; kako poteka izbor tekstopiscev, kdo so in kakšna predznanja so imeli... In veste kaj, najbrž je takšno stanje pri vseh revijah. Žalostno.

Pa še to. Vsi aktivni in vsaj delno profesionalni pisci se lahko skinite ven iz tega posta, ker je naslov Moto revije in slovenski pisci... MNENJE O NJIH in ne NJIHOVO MNENJE!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to. Vsi aktivni in vsaj delno profesionalni pisci se lahko skinite ven iz tega posta, ker je naslov Moto revije in slovenski pisci... MNENJE O NJIH in ne NJIHOVO MNENJE!!

:yes: se zelo strinjam s tem

.....in tista dva 'advokata' ki se tako krčevito upirata, brcata..... in dajeta raznorazne pridevke, ljudem, ki tukaj podajo SVOJE mnenje oz. kakšno kritiko glede člankov ali celotne revije, s tem sama sebi pljuvata v lastno skledo in si mečeta polena pod noge :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak vse našteto so le bolj ali manj bežni vtisi z voženj, NOBENA NI TEST! Čeprav so en del testa tudi subjektivni občutki (upam da nas je še nekaj ki vozimo motor zaradi občutkov, ne zaradi sosedov, ane :-)) ampak testiranje je v največji meri merjenje.

Verjamem da si slovenske revije vsega tega ne morejo privoščiti, ampak zato še ni treba lagati v smislu "testirali smo...". Ne, niste. Peljali ste ga na sprehod in objavili svoje (subjektivne) vtise. Pa saj ni s tem nič narobe!!! Samo recite bobu bob. Da bomo bralci vedeli kaj lahko pričakujemo in ne bomo razočarani.

Ali pa članki z naslovom v stilu "Izboljšajte svojo vožnjo". Uauuu, to je nekaj zame, sem si rekel in hlastno pričel brati. In izvedel, da je za ovinke najboljše, da v vsakega pripeljem z natančno pravo brzino, sicer bom imel težave. In s pravim nagibom - ker če bo nagib prevelik, lahko padem. In da pri zaviranju zelo pomaga, če ne stiskam zavor preveč, niti premalo, ampak ravno prav - sicer bo spet yeba. Kakšni genijalci, sem si rekel, to mi pa res pomaga (res, prav nobenega konkretnega nasveta ali vaje ni bilo, sama megla). WTF??????? Kdo ma koga za norca?

Nekako si predstavljam, da če bodo testi/besedila dobra, bo tudi več denarja od oglaševlacev, več bralcev, več prodanih izvodov, več... denarja, s katerim se bo dalo narediti še boljšo revijo. Do takrat pa oprema/denar ne smeta in ne moreta biti izgovor za zdajšnje sprenevedanje - tako kot jest ne morem moje Twingice prodajat kot ___________________ (tukaj vstavite ime svojega sanjskega avta). Moram priznat da jest mam pač Twingico... in to je to... saj ni nič slabega, če hujšega ne bo se mi niti oženiti ne bo treba.

PS želim si da bi šlo tole skozi brez zamer

I second that. Ampak - trg je premajhen, časa in virov za izčrpne teste ni (beri: motor bi rabil dooogo časa imeti v testu, oprema za testiranje se morda še da nabaviti, a potem na koncu ugotoviš, da je z resnim testiranjem čist preveč ogromno dela - in žal je večina bralcev vedno nvincev itd., za katere zadostujejo že prvi vtisi itd, saj motor kupujejo za sezono ali dve, pa še to morda celo zato, da se bodo lahko postavljali pred družbo.

Menim, da si ti že tako izkušen motorist, da mu - razen dirkačev - že težko kdorkoli pove kaj novega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yes: se zelo strinjam s tem

.....in tista dva 'advokata' ki se tako krčevito upirata, brcata..... in dajeta raznorazne pridevke, ljudem, ki tukaj podajo SVOJE mnenje oz. kakšno kritiko glede člankov ali celotne revije, s tem sama sebi pljuvata v lastno skledo in si mečeta polena pod noge :doze:

ehm? :blink:

pisci v dočeni reviji ne smejo podajati svojega mnenja v topicu?

torej je topic rezerviran zgolj za bralce in ni namenjan vsem članom motosveta?

zanimivo :)

V glavnem, orisano mi je bilo kdo lahko postane novinar pri reviji; kakšne stvari se pišejo in na kakšen način; katere stvari se morajo pisati; kako poteka izbor tekstopiscev, kdo so in kakšna predznanja so imeli.

tole bi pa mene zanimalo. si lahko malo bolj konkreten?

da ne bomo spet samo buč prodajalo naokoli :) sej veš ..kolega od kolega je reku kolegu od kolegice.... :)

n tista dva 'advokata' ki se tako krčevito upirata, brcata..... in dajeta raznorazne pridevke, ljudem, ki tukaj podajo SVOJE mnenje oz. kakšno kritiko glede člankov ali celotne revije, s tem sama sebi pljuvata v lastno skledo in si mečeta polena pod noge

ne ne ne ....:)

je bilo jasno povedano da gre samo za razčiščevanje dejstev...

torej za klobase o tem kdo je začetnik med pisci in kdo ni

kateri članki so prevedni in kateri niso

koliko je napredka in koliko ne...

nihče ni rekel "ti pa nimaš prav ker ti ni všeč"

:)

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to. Vsi aktivni in vsaj delno profesionalni pisci se lahko skinite ven iz tega posta, ker je naslov Moto revije in slovenski pisci... MNENJE O NJIH in ne NJIHOVO MNENJE!!

Kaj pa vpiješ, saj nisi v gostilni, da bi rekel nekim neustreznežem "Marš ven, banda...".

Poglej - človk marsikatero "ful pametno mnenje" prenese, a ko stvari postanejo osebne in rahlo žaljive, se stvar neha in človek se po inerciji brani. Zakaj? Če se ne bi, bi bilo takih butastih dovtipov lahko vse več. In na forumih jokcajo in natolcujejo v glavnem taki, ki v živo nimajo jajc povedati kaj konkretno in morda celo poslušati protiargumente.

Je pa res - ko se nekdo krega z bedakom, ji lahko v neki točki opazovalci že težko razlikujejo.

PS: tudi jaz berem vse te slo-moto revije... a potem ne smem debatirati tu notri?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: tudi jaz berem vse te slo-moto revije... a potem ne smem debatirati tu notri?

ne

prepovednao ti je tudi izražanje mnenja o dnevnem časopisu Delo,

o tedniku As, Pilot, o reviji Monitor, Playboy in Avtomagazin :)

a bo uredu?

vse jasno? :)

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah pravijo da resnica boli :) ......nisem pa še v tej temi zasledi, da bi kdo kakega pisca označil za BEDAKA, kot se to počne tistim, ki izražajo svoja mnenja :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še tole

vsi pisci ne testirajo vseh motociklov..oziroma testirajo motocikle s katerimi imajo največ izkušenj....nekdo se recimo se ne loteva superšportnikov, ker pač nima izkušenj. Superšportnike preizkušata bivša dirkača. Manjše motocikle ki ciljajo na začetnike in voznice preizkuša tudi dekle....in ne dirkač, kateremu bi se ti motocikli zdeli brezvezni in tehnološko "bedni"...

če torej koga zanima ter če je mnenja da lahko konstruktivno sodeluje se vedno lahko javi na redakciji....

a če ne bo imel ideje kaj naj bi na redkaciji z njim počeli, če bo brez zamisli in upa da ga bodo na reviji z veseljem pograbili kot bozji dar - se moti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne

prepovednao ti je tudi izražanje mnenja o dnevnem časopisu Delo,

o tedniku As, Pilot, o reviji Monitor, Playboy in Avtomagazin :)

a bo uredu?

vse jasno? :)

ma ja dejmo raj kako o DIREKTu napisat :lol1:

a ni škoda cajta da se prepucavate

Ti Simon pa raje kj druzga ber da drugič narediš še boljši članek :grim

na splošno gledano je revija Motorist kar v redu zadevšna :grim v času mojega nabiranja znja motorizma si lahko bral samo kakega Zvitorepca pa Pavliho :grim drugega nič

zato Motorist napni sile in naprej :OK:

Popravljeno . Popravil advokat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmmm :hmm: zakaj že dobrih pet let, redno kupujem Motorista?! :winkiss:

"Garant" jih bodo prebirali tudi moja "deca"... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah pravijo da resnica boli :) ......nisem pa še v tej temi zasledi, da bi kdo kakega pisca označil za BEDAKA, kot se to počne tistim, ki izražajo svoja mnenja :doze:

A je tebe kdo kje označil za bedaka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

I second that. Ampak - trg je premajhen, časa in virov za izčrpne teste ni (beri: motor bi rabil dooogo časa imeti v testu, oprema za testiranje se morda še da nabaviti, a potem na koncu ugotoviš, da je z resnim testiranjem čist preveč ogromno dela - in žal je večina bralcev vedno nvincev itd., za katere zadostujejo že prvi vtisi itd, saj motor kupujejo za sezono ali dve, pa še to morda celo zato, da se bodo lahko postavljali pred družbo.

Menim, da si ti že tako izkušen motorist, da mu - razen dirkačev - že težko kdorkoli pove kaj novega?

prvi del se slisi kot slab izgovor - pa ni "mus" da je. samo slisi se tako.

vsaj po prebranem suzukujevem postu, s katerim se vec kot strinjam. test /= vtisi z voznje/vozenj.

ehm? :blink:

pisci v dočeni reviji ne smejo podajati svojega mnenja v topicu?

torej je topic rezerviran zgolj za bralce in ni namenjan vsem članom motosveta?

zanimivo :)

tole bi pa mene zanimalo. si lahko malo bolj konkreten?

da ne bomo spet samo buč prodajalo naokoli :) sej veš ..kolega od kolega je reku kolegu od kolegice.... :)

ne ne ne ....:)

je bilo jasno povedano da gre samo za razčiščevanje dejstev...

torej za klobase o tem kdo je začetnik med pisci in kdo ni

kateri članki so prevedni in kateri niso

koliko je napredka in koliko ne...

nihče ni rekel "ti pa nimaš prav ker ti ni všeč"

:)

nagaya, spet brcaris vsepovprek. vsaj ti bi lahko vedele (ce jose ne ve), da vsi lahko izdavijo svoje mnenje v forum - v za to primerni ibliki seveda (pise, op.red; za vse bolj frisne)

ne

prepovednao ti je tudi izražanje mnenja o dnevnem časopisu Delo,

o tedniku As, Pilot, o reviji Monitor, Playboy in Avtomagazin :)

a bo uredu?

vse jasno? :)

glej zgoraj in ce se ze smatras za neke vrste profesionalnega premetalca crk, slogov in stavkov ne bodi uzaljena, ce nekdo (tudi laik) pove svoje mnenje o reviji za katero pises/rises/pojes/whatever.

in res je, da se pri motoristu kljub pripombam na obliko, vsebino in odnos ni veliko spremenilo (sodec po pisanju tukaj). BTW sem osebno povedal bojanu pripombe ze pred leti. stanje je (se vedno) kakrsno je. ker ne berem vec motorista se tudi ne obremenjujem vec s to revijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice ne nori.

Če nekdo napise da se v reviji objavljajo pretežno ali samo prevedeni testi, pa to ni res..potem pač to ni res...

če to povem ne pomeni da sem uzaljena!

tudi če se nekje nekomu zapise, da so prevedni testi v eni reviji ok, v drugi pa ne..zgolj zato ker so prevedni je grdo.. :cry:

pa če to povem še vedno ne pomeni da sem uzaljena...

uzaljena sem, ko se nekdo ne potrudi in ne prebere odgovorov na svoj post in dalje tumba svoje...takrat sem uzaljena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o prevajanju nisem nikjer nic pisal. se celo strinjam s teboj, da ves, da se rece "pesu pes". :P

uzaljenost se je nanasala samo na izraz mnenja ostalih - katera so pac evidentno drugacna od tvojega - na revijo motorist.

BTW ce kdo ne bere vsega/natancno sem vecinoma razocaran, ne uzaljen. :doze:

ker nisem ne strokovno dovolj podkovan in tudi razmer pri dolocenih revijah ne poznam se umikam iz debate.

lepo pa bi bilo, da bi se vsaj malo v duhu "open minds" debatiralo in manj z "betonsko mentaliteto".

ta-taaaa.

Popravljeno . Popravil Ice
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi del se slisi kot slab izgovor - pa ni "mus" da je. samo slisi se tako.

vsaj po prebranem suzukujevem postu, s katerim se vec kot strinjam. test /= vtisi z voznje/vozenj.

Tudi jaz se strinjam s suzukijem - pa vendar, takšna je realnost. Pravi test bi bil pa kaj - 50.000, ali vsaj 10.000 kilometrov z vsakim modelom, da se pokaže morebitna slabost, ki je celo lahko odvisna od slabe volje pondelkovga delavca? Ehh... Nihče ni rekel, da ne obstajajo boljše revije od Motorista. A obstaja tudi veliko slabših.

in res je, da se pri motoristu kljub pripombam na obliko, vsebino in odnos ni veliko spremenilo (sodec po pisanju tukaj). BTW sem osebno povedal bojanu pripombe ze pred leti. stanje je (se vedno) kakrsno je. ker ne berem vec motorista se tudi ne obremenjujem vec s to revijo.

V eni sapi poveš, da ne slediš več, obenem pa, da se ni nič spremenilo (po postih sodeč). A ti tako slepo zaupaš vsakmu, ki se do tipkovnice privleče in napiše nekaj?

Napredek je že to, da razni Klemenčiči (pa nič nimam proti njemu) ne pišejo več sami predstavitev svojih customov... in da sodelujejo v glavnem sami redakcijski pisci (kolikor smo profiji in koliko amaterji, je stvar debate).... Napredek je, da ima revija dost ažurno spetno stran (ki se tudi izboljšuje),... Ni pa revija še vrhunska v svetovnem merilu - tu se vsi strinjamo.

Ampak, če bi bila res tolk slaba, verjetno ne bi tako dolgo preživela, a? Stroški tiskarne niso enaki ceni kepice sladoleda na tromostovju ...

Pa ne branim Motorista kot takega - le nasprotujem vašim pavšalnim, hitrim in marsikdaj krivičnim sodbam. Seveda, doma iz naslonjača po končanem šihtu, ki ga pogosto ne ocenjuje tako vzvišena javnost, kot so motosvetovci, je fajn enostavno mal tko pokritizirat na hitrco ...

Sicer pa - dajte svoje izdelke na ogled (ne mislim novinarskih) ;) - pa bomo vsi izražali "mnenje" o njih... ;) obljubim, da ne bom preveč pikolovski, četudi se mi je kdaj že kdo zameril ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!