Skoči na vsebino

Moto revije in slovenski pisci ... Mnenje o njih.


YZFgeorge

Priporočene objave

BTW ce kdo ne bere vsega/natancno sem vecinoma razocaran, ne uzaljen. :doze:

ta-taaaa.

maš prav...bo bolj prava beseda - razočaran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sym, tudi ce se 10k, 50k ali 100k km peljes z testnim objektom in podas svoje vtise v katerikoli obliki si naredil samo eno: podav si svoje vtise. nisi meril. ne s stoparico in ne z metrom. ta dva pripomocka pa sta instrumentalni osnovi vsakega testa. tvoja rit na zalost ne zadostuje za test. moja tudi ne, BTW, da ne bos uzaljen. :)

sestavine testa so med ostalim (in brez zahteve popolnosti):

- pospesevanje

- navor

- zaviralna pot

- mase (suha, polna, obremenjena)

- glasnost

- okretnost

- ......

- in sele na koncu obcutki in opazanja individuuma.

kar se tice motorista: vsake toliko ga prelistam na kaksnem prodajnem mestu in iz tega vlecem dolocene sklepe. ker se ti sklepi vecinoma se vedno pokrivajo z vtisi iz casa ko sem bral (od prve do zadnje strani) revijo in ne najdem nic zame vrednega v reviji jo ne kupim. vcasih celo pri kaksnem znancu podrobneje prelistam vse skupaj, vendar vec kot 15 min se nisem imel dela.

mislim, da imam dovolj izkusenj da lahko na podlagi teh mojih opazanj vsaj malenkostno ocenim izdelek.

prvotno ne na podlagi napisanega temvec prikazanega - layout, barve, slog, reklame. in ce slucajno naletim na kaj, kar bi zanimalo me odvrnejo razne slovnicne napake od nadaljevanja listanja.

ni vedno vse v kvantiteti, vcasih tudi kvaliteta pisanja v manjsem obsegu izstopa bolj pozitivno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je tebe kdo kje označil za bedaka?

saj nima veze a gre zame ali koga drugega :doze:

....glej moraš se sprijaznit s tem, da kot pisec, testni voznik, karkoli pač, so tvoji izdelki javno objavljeni in kot taki dostopni skor vsem. In vsakdo si lahko o njih ustvari svoje mnenje. Ne moreš zaj ravno vseh kritik jemat smrtno resno, je pa dobro določene vzet v zaku in jih morebiti vsaj upoštevat pri svojem nadalnjem delu. Označevanje nekoga, ki poda svoje menje, pa čeprav je neumesno, z bedakom, s tvojega vidika nikakor ne paše in ni profesionalno. Nenazadnje so tudi tisti, ki pljuvajo, potencialni kupci dotične revije in posredno polnijo tudi tvojega 'prašička' :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sym, tudi ce se 10k, 50k ali 100k km peljes z testnim objektom in podas svoje vtise v katerikoli obliki si naredil samo eno: podav si svoje vtise. nisi meril. ne s stoparico in ne z metrom. ta dva pripomocka pa sta instrumentalni osnovi vsakega testa. tvoja rit na zalost ne zadostuje za test. moja tudi ne, BTW, da ne bos uzaljen. :)

sestavine testa so med ostalim (in brez zahteve popolnosti):

- pospesevanje

- navor

- zaviralna pot

- mase (suha, polna, obremenjena)

- glasnost

- okretnost

Pospeševanje in top-speed - ok, easy zmerit; takisto mase (vaga), glasnost (decibelmetri)... Zaviralna pot še tudi, ajde - norca na motor pa gremo, ali pa na kakšno mašino, podobno mizi za navor/moč...

kaj pa okretnost? "vtisi"? Ali pač samo rajdni krog zmeriš? in kaj ima kdo od tega?

največji delež bralcev je tistih, ki imajo nekaj izkušenj, nimajo pa cajta niti volje niti priložnosti, da bi se ukvarjal z "od salona do salona nafehtat probno vožnjo da vidim kaj to je zaen motor če bi ga mrbit kupu naslednjo sezono" in potem pač nekaj nasrfajo, nekaj preberejo, nekaj pa predvsem dela domišljija ob gledanju slik v revijah ali celo branju teksta tistih piscev, ki jim zaupajo... Če se zravn najde še kaj podrobnosti o motorju, ki niso "splošno dostopne na netu" ali pa jih specification-sheet prliman na forum ne vključuje, toliko bolje.

Zdej se haklat, a je to test al ni - nima smisla... Isto se lohk haklamo, al je vožnja na kofe na morje fura al ni ... Pa v končni fazi - a je fz6 težek motor, al ni ... ;)

Vse je pač relativno - različni bralci imajo različne zahteve & potrebe. Splošna revija na tako majhnem trgu, kot je naš, verjetno skuša zadovoljiti najširšo publiko, obenem pa je glavni in še kdo vendarle dovolj izkušen, da lahko poda koristno informacijo tudi starim mačkom (ki se jim takisto ne da drkat z vsemi živimi motorji).

Ne da se mi več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj nima veze a gre zame ali koga drugega :doze:

....glej moraš se sprijaznit s tem, da kot pisec, testni voznik, karkoli pač, so tvoji izdelki javno objavljeni in kot taki dostopni skor vsem. In vsakdo si lahko o njih ustvari svoje mnenje. Ne moreš zaj ravno vseh kritik jemat smrtno resno, je pa dobro določene vzet v zaku in jih morebiti vsaj upoštevat pri svojem nadalnjem delu. Označevanje nekoga, ki poda svoje menje, pa čeprav je neumesno, z bedakom, s tvojega vidika nikakor ne paše in ni profesionalno. Nenazadnje so tudi tisti, ki pljuvajo, potencialni kupci dotične revije in posredno polnijo tudi tvojega 'prašička' :)

Hvala, res nisem vedel, s čim se mora vse pisec tekstov sprijaznit ... tudi z golidami dreka, ki mu ga zlivajo na glavo (čez tipkovnico seveda...). Kritike pa je IMHO treba vedno jemati resno - zato se pričakuje tudi, da bodo kritike same po sebi resne, ne pa "malo za hec pa malo na hojladri". Tudi kritizirat je treba znat -da se razumemo, eni v tej temi to znajo (neosebno in 'with lots of style')... Če gre pa za podjebavanje nekega posameznika, je to nekaj drugega. Če gre za frustracije nekega spet drugega osebka, ki je v konfliktu z nekim 'piscem', spet nekaj tretjega. In tako naprej...

Torej:

1) Kje in komu sem rekel bedak?

2) ne jemat resno - stvari, ki jih nekdo zapiše (majhno ali veliko natolcevanje/diskreditacija na moj račun, da on izpade ful pametnjakovič) na javni forum, ki ga bere predvidoma od 100 do 8000 uporabnikov?

Tolk od mene. Zdaj pa res - grem počet koristne stvari. Testirat ferrarije recimo.

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

I second that. Ampak - trg je premajhen, časa in virov za izčrpne teste ni (beri: motor bi rabil dooogo časa imeti v testu, oprema za testiranje se morda še da nabaviti, a potem na koncu ugotoviš, da je z resnim testiranjem čist preveč ogromno dela - in žal je večina bralcev vedno nvincev itd., za katere zadostujejo že prvi vtisi itd, saj motor kupujejo za sezono ali dve, pa še to morda celo zato, da se bodo lahko postavljali pred družbo.

Hja, je tko in ni tko :-) odvisno od pristopa... kot vedno sta vsaj dve možnosti: npr lahko si rečeš "me sploh ne zanima da bom zato porabil/vložil preveč ogromno dela, ampak hočem naredit najboljše kar se da v danih pogojih", in izvajaš vsaj osnovne meritve (s katerimi se strinjaš tudi ti in si jih naštel v odgovoru Ledenemu gospodu) lahko pa namesto tega delaš v smislu "...žal je večina bralcev vedno novincev itd., za katere zadostujejo že prvi vtisi itd...". Oboje je enako prav, izbira je le v tem kakšno revijo želiš delat. In za koga. In koliko resno hočeš da te slomotoscena jemlje.

Menim, da si ti že tako izkušen motorist, da mu - razen dirkačev - že težko kdorkoli pove kaj novega?

Izkušenj ni nikoli dovolj - tisti dan ko se bom ujel v razmišljanju da sem najboljši, najlepši, najpametnejši... najmotorist bo najbrž dan ko se bova z lubico razlepla v precejšnje število različno velikih koščkov. IMHO je učenje vožnje oz obvladovanje motorja proces ki limitira proti neskončnosti.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Testi ? Pa saj pri nas ni denarja, da bi priklapljali motorje na neke kvarclampe pa dinamometre ipd. (saj še dirkališča ni...). Kot laiku mi zadostuje vedeti, da bi žlajfe ustavile tudi tovornjak ali pa nasprotno, da se ne smeš hitro peljat, ker ima zadaj boben (zavorni pojemki), da ror kar vabi da bi vtaknil nos vanj (decibelmeter in emisije), da trga in barva gate (pospeševanje), da ima brutalno vedenje (za to še zdaj ne vem, kaj bi bilo) ali pa da je luč podobna eni z drugega modela (svetilnost, vidi br. 4, "Sablast iz Darkvuda"). In še lep nabor "buzzwordov". Pa par strani o tem, kako se obnaša ena guma (obnaša?).

Emocije, ne surovi podatki. Saj je lepše brati Playboy kot Porodništvo skozi stoletja.

Pa to o Bavarcih. Benti, jih že več kot 20 let delajo v Berlinu.

Najboljše, kar sem prebral v SLO tehničnih rubrikah pa je revolucionarna senzacija K1200R in enga Suzukija, ki imata kot prva serijsko vgrajen neverjetni prikazovalnik v kateri prestavi ga imaš. Tudi to je serijsko na 20+ let starih garah (ja, v LCD izvedbi). In zdaj naj verjamem nekomu, da mi lahko priporoča kaj naj vozim... (saj vem, kaj boste rekli : hojico, skiro ipd.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, da še jaz napišem svojo izkušnjo. Kot študent sem kakšnih tri leta delal pri nekoč kar popularni avto moto reviji, kjer sem pripravljal novice, testiral avtomobile in motorje. Kar bom napisal je moje mnenje na podlagi mojih izkušenj, na podlagi poznavanja scene pa tudi pri nekaterih drugih revijah ni dosti drugače.

Prvo, česar se morate zavedati je, da revije z naklado ne morejo preživeti. V dobrih trenutkih je njihova prodana naklada okoli 3.000 izvodov mesečno (skupaj z naročniki), točka preloma pa je za mesečnik pri približno 20.000 izvodih. Te revije so (skoraj) popolnoma odvisne od oglaševalcev in te(k)sti so temu primerni. Veliko je tudi "plačanih člankov", skoraj nihče pa si ne upa kritizirati, ker potem lahko odpiše prihodnje oglase, pa še motorjev ne bo dobil za voziti.

Ločiti morate tudi zaposlene pri takih revijah. Na eni strani so lastnik in morda njegovi bližnji prijatelji, ki se menijo za oglase in potem preko najrazličnejših možnih načinov vlečejo denar iz forme. Kot primer je naša revija tako imela oglase za televizije, pri lastniku doma pa se je bohotil preko kompenzacij plačan "top of the line" avdijo video sistem.

Na drugi strani so skoraj vedno študenti, ki so veseli, da lahko "frajarijo" z dobrimi avtomobili in motorji. Plačuje se jih preko napotnic, ampak to bolj poredko. Ko ti je lastnik preveč dolžan, pač greš in se pod nosom obrišeš za denar. Tudi tožiti je brez veze, ker firma tako ali tako nima nič denarja, pa še študent si bolj težko privošči denar za odvetnika. Kakšnega tehničnega, vozniškega ali novinarskega znanja ti ni treba pokazati, važno je, da se nekaj napiše in da se potegne denar od oglaševalcev. Lastnik si lahko privošči ignorantski odnos, ker ve, da je za tabo 300 mulcev, ki bi ubijali, da lahko vozijo dobre avte in motorje in hitro dobiš pod nos, da lahko greš, če ti kaj ni všeč. Kvaliteta je bila fluktuaciji primerna, saj so lastniki z veseljem najemali tudi kakšne falirance, ki so fax poznali samo preko fiktivnih napotnic.

Zakaj sem jaz delal? Pač, cool se mi je bilo voziti z novimi avtomobili in motorji in tistih par strani na mesec lastniku ni bilo preveč za plačati (5.000 SIT na avtorsko stran, kakih 5-8 strani na mesec). Potem je prišla služba in je zmanjkalo časa ter volje. Sedaj si avtomobil ali motor raje kupim.

Če so razmere enake sedaj, potem trenutnim piscem priporočam: dokler ste mladi, uživajte. Kariere pa v Sloveniji iz testiranja motorjev ne boste naredili, razen če ustanovite svojo revijo in se prestavite v del zaposlenih, ki sem jih opisal kot lastnike.

Da pa ne bo povsem off topic: odkar sem imel možnost situacijo pogledati od znotraj, ne kupujem več slovenskih avto moto revij in tudi moje mnenje o njih je slabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v AM prebral test Camlekove R1 :wub: stroj :D eden boljših napisanih testov v AM B) vsaj meni

Misliš 'vtisov' kot je reku Suzuki :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Misliš 'vtisov' kot je reku Suzuki :D

vtisov :grim vožnje 70.000 evrov vrednega stroja :D

citiram enga od vtisov : No, kljub vsemu pa mi nasmešek nikakor ni hotel z obraza. Tudi po tem, ko sem si z rokavom obrisal mleko okoli ust. Včasih imamo tudi vajenci kakšen srečen dan!

Popravljeno . Popravil Ventil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v AM prebral test Camlekove R1 :wub: stroj :D eden boljših napisanih testov v AM B)

:hmm: pol pa vseeno nima 240 konj kot so pred kratkim povedali na pop tv :lol1:

tule je povzetek testa...vtisa...karkoli pač :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je grda, da mi totalno razburka kemijo. Dikcija je približno enaka, kot kadar te kakšna bejba poskuša pijanega v posteljo zvleči. Opazovalec je lepo opisal osebke, ki si obrišejo potno čelo in rečejo : k.rc, vozu sem ga pa le.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo že kupil "ta novo" revijo Bikers World, ki izhaja na območju ex Yu?

Tadej

Da. Mnenja o njej so že ene 2-3-4 strani nazaj v tej temi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, pa sem jo nabavil (Biker World). Revija, iz katere se zve kaj se je dogajal na zborih. Bralec si prebere vtise in se sam odloči na kateri motozbor bo šel v naslednji sezoni. Fajn je, da se poroča o zborih z območja ex YU.

V glavnem, ne bo mi težko dat tistega slabega jurja, da bom "na tekočem" z dogajanjem na sceni.

Aja, pa na eni sliki v reviji je Eniherjer & Co.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bi se pa se malo vrnil na tematiko zenskih motorjev. Saj mogoce bi bilo bolje, ce se ne bi, ampak mogoce se bom pa, zacetnik kot sem, kaj novega naucil. Mi pac dolocene stvari niso jasne.

Recimo sama definicija motorja za zensko. Ali ima v sedez vgrajen vibrator, nosilec za sminke na belanci, so to posebne barve, specijalen dizajn... Kaj tocno loci motor, ki je namenjen za splosno uporabo (ali za uporabo vsem) od motorja, ki je namenjen izkljucno zenskam?

In potem sem po prebranem clanku dobil obcutek, da so zenske nekaksni slabotni skrati s kratkimi nogami (Laz ima kratke noge?). Ki nimajo obcutka za motoriko, kaj sele za voznjo.

In nabor motorjev? Skoraj sami slabotni strojcki.

Hopla, kaj pa ce je vse res?

Posplosevanje: dekleta so manjsa in slabotnejsa od moskih voznikov. V povrecju, seveda. Kar je najbrz res, ampak to je povprecje. Obstajajo tudi velika dekleta in majhni fantje. Mogoce pa velika dekleta vozijo vecje motorje kot majhni fantje. Mogoce pa tudi majhni fantje vozijo velike motorje. Ce me spomin ne vara, Ceco ni ravno primerek velikana in vozi Valkiro + sopotnico. Ker nekaj kilogramov teze. Kaj sedaj? Je on toliko boljsi, mocnejsi? Samo zato, ker je moski? So dekleta toliko slabsa? Samo zato, ker so zenske?

Lazji motorji da so bolj primerni za zacetnice. In v cem se razlikujejo zacetnice od zacetnikov?

Manjsi motorji da so bolj primerni za kratkonoge. Prvo kot prvo: niso vse zenske kratkonoge. In drugo: v cem se razlikujejo kratkonoge zenske od kratkonogih moskih?

Da zenske niso manj zahtevne voznice kot moski? Ocitno tako misli velika vecina proizvajalcev motorjev, ker "trži(jo) svoje vstopne, začetnikom namenjene modele tudi kot modele, namenjene voznicam" Potem takem prosim, da se ne vsiljuje misli proizvajalcel tudi v glave voznikov.

Kvaliteta motociklov in "strupeni" sportniki? Najboljse, kar dopusca njihov zep? Hja, OK. Samo tisti predstavljeni modeli mi nekako ne zgledajo najbolj "strupeni". In nekako se mi dozdeva, da si marsikatera lahko privosci tudi kaj boljsega (beri drazjega).

Fizicna moc, ja. Le zakaj naj bi bila potrebna, ce se motor pelje sam od sebe?

Postavis ga na stransko tacko. Malokateri danes ima centralni stender. Tezji motorji imajo "rikverc". Za obvladovanjem med voznjo ne rabis moci. (Tuka je bila ena butasta o japoncih). Rabis pamet. Tehniko. Izkusnje. Kar pa nekatere zenske imajo, ane? Tudi komaj 16-letna Tina. Poleg tega imajo motorji na desni strani belance neko cudno pripravo, ki se ji baje rece rocka za gas. Baje jo imajo tudi "strupeni" sportniki. In baje se da te strupene sportnike voziti tudi, ce ta rocka ni obrnjena do konca. (za razliko od stikala za luc, ki je ali prizgano ali uganjeno, ima rocka za gas se cel kup vmesnih pozicij) Se mi zdi, da sem nekje slisal, da ni treba, da "cager" vedno kaze v rdeco.

Ampak clanek naj bi bil namenjen vsem dekletom (zenskam), ne samo zacetnicam. Ali samo kratkonogim. Se mi pa zdi, da je bolj imeti rezervo, pa je ne uporabiti (vsaj ne takoj), kot pa da kupis motor in cez dva meseca ugotovis, da je 125 kubikov ali pa celo 500 premalo za kolikor toliko normalno voznjo ali pa varno prehitevanje.

Je pa res, da mogoce podatek o visini sedeza (v tehnicnih podatkih na splosno) ni toliko povdarjen. Nekako ne pride do izraza. Pa recimo tisto o oblikah sedeza je bilo zanimivo. Ampak spet mogoce tole, da ni vse odvisno od oblike; tudi kaksne hlace imas oblecene (mogoce celo kaksna v kikli sprobava, kaj pa vem). Ko si pa v usnju, je spet malo drugace. In mogoce bi bil tisti centimeter zlata vreden.

Ce tako pogledam, bi bil mogoce clanek lahko namenjen kot nekaksen skupek navetov, na kaj naj bi bila dekleta pozorna pri nakupu motorja. Pa se to bolj zacetnice. Ali pa take, ki jih mocno omejujejo leta/denar/izpit/karkoli... Pa se to glede denarja je mogoce boljse, da ze na zacetku kupis malo mocnejso stvar, ki je ne bo potrebno naslednjo sezono menjati. Ostale najbrz take stvari ze vedo, ampak "ajde" kot zanimivost...Vsakega po malo, vse skupaj pa nic. Kot katalog motociklov za (vsa) dekleta je stvar preambiciozna in predvsem nepopolna.

Ne vem, mogoce se pa motim?

P.S.

Mi je pa vsec to, kar nekatere moti. Da se piscem clankov ljubi razpravljati o svojem delu na forumu. V revijo najbrz marsicesa ne napisejo tudi zaradi uredniske politike. In tale tema je lahko razumljena tudi kot "Pisma bralcev" ki pac na revijo svojega mnenja ne bi poslali, ali pa zaradi pomankanja prostora ne bi bilo objavljeno (ali odgovorjeno).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je pa vsec to, kar nekatere moti. Da se piscem clankov ljubi razpravljati o svojem delu na forumu. V revijo najbrz marsicesa ne napisejo tudi zaradi uredniske politike. In tale tema je lahko razumljena tudi kot "Pisma bralcev" ki pac na revijo svojega mnenja ne bi poslali, ali pa zaradi pomankanja prostora ne bi bilo objavljeno (ali odgovorjeno).

- Le zakaj si se tako orenk zapičil v ta članek, le zakaj ... :naughty: ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak so s tistim člankom samo nafilal revijo.

Mene itak motijo druge stvari, če smo že pri tem.

Recimo - če so se že kao potrudili, pa zraven nalimali ene take lične slikce od motorjev, bi lahko napopali vsaj prave:

- na sliki je recimo Cagiva V-Raptor(ali pač X-Raptor), piše pa Cagiva Raptor 650. Jebi ga, če ni prava, pač ni prava;

- Suzukijev model SV je tudi že en čas prenovljen;

- Honde CBF 500 S tudi še nisem vidu. Mogoče CBF 600 S?

...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako to, da pri civilazacijsko nam podobni Nemcih petina voznic vozi tauznt kubicne stroje? V katalogu sta pa samo dva litrasa; Buella, pa se ta dva bolj kot eksotika?

So slucajno Svabice kaj drugacne od Slovenk? Boljse, vecje, mocnejse, dolgonogejse (kaj vem kaj)?

- Le zakaj si se tako orenk zapičil v ta članek, le zakaj ... :naughty: ;)

Sicer jest nisem pisec, da bi se tukaj o meni razpravljelo.....ampak, ajde..... zato, ker sem na smrt uzaljen, da je v katalogu samo en Guzzi. Pa se to "ta mala" Breva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer jest nisem pisec, da bi se tukaj o meni razpravljelo.....ampak, ajde..... zato, ker sem na smrt uzaljen, da je v katalogu samo en Guzzi. Pa se to "ta mala" Breva.

Guzziji in H-Dji so v omejeni količini, da ne bi kdo očital, da je tisto 'porno katalog'. Vibracije pa to ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bomo samo šinfali :nono: :P

Moran pohvalit redakcijo Avtomagazina :OK: dobil brezplačno polletno naročnino na AM in trening varne vožnje BMW(avto ne moto) :D pa še precej "majhnin" stvari (kapo ipd).

Lepo, da skrbijo za svoje naročnike :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!