Skoči na vsebino

Moto revije in slovenski pisci ... Mnenje o njih.


YZFgeorge

Priporočene objave

Aja, še to je bilo od mene:

"Evo, preden se grem usest na moj »hipertehnološki podaljšek moškosti« (pa kje pobirate take?) Vam pošiljam samo še sliko parcele, za katero vem, da se ugodno prodaja in zanjo ne bo treba prosjačiti občine/države, da Vam zgradi zašščitno ograjo, na katero ste vidno ljubosumno nastrojeni proti prebivalcem Jenkove. Ker ste napisali, da se ne pritožujete nad dirko, ki se odvija v bližini Vašega bloka, Vas zatorej ne bi smela motiti tudi »prireditev«, ki se odvija tam 1x letno. "

post-1461-1187695623_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak je res bolj babje kokodakanje tole tvoje :)

Pravim tudi jaz ko berem kaj tvojega. Začneva izdajat časopis partnaaa? :naughty:

Pa še jajca misliš razkazovat na Ridah. Prava kokastična revijica bi lahko bila. Jaz izbiram slike, ti kokodakaj, ker baje bolj znaš. B)

koMOTOkodak!!

Popravljeno . Popravil greenninja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravim tudi jaz ko berem kaj tvojega. Začneva izdajat časopis partnaaa? :naughty:

Prav. Ti boš pisala ful profi članke, jaz pa ful nekokodakarska pisma bralcev.

Deal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav. Ti boš pisala ful profi članke, jaz pa ful nekokodakarska pisma bralcev.

Deal?

Bi bila pol bolj pristranska tematika, ker se na strokovne izraze vsebine gromečih jekel ne spoznam ravno, zatorej pusti mene kar pri slikcah, ostalo prepuščam profesionalcem. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tipičen Slovenski odgovor tistim, ki kažejo na krivice!

Predvidevam da je krivica v nenamestitvi zaščitne ograje pred njegov blok?

Vse lepo in prav, ampak takoj ko omeni da so 10im navadnih hišam (oz. njihovim lastnikom) namestili te ograje in kot razlog za svoj prav navede vse stanovalce v bloku napram "parim" stanovalcem v hišah ... v tej točki pa članek (vsaj zame) zgubi vso težo in preide na navadno sosedsko foušijo. Motoristi so tukaj le kot pomožno sredstvo za strinjanje s člankom med rajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se boste odločili za pisanje podobne kolumne z izraženim mnenjem za zgoraj omenjeno publiko, napišite vsaj Poln bingeljc vas mam ali pa Moj lulček je poln. Ne zaradi drugega, zgolj zato, da se bojo nasmehnili ob prebiranju yes.gif , namesto, da bojo združili moči pa šli med Mariborsko in Čopovo, kjer bojo tekmovali kateri italjanček, korejček, nemec pride prvi do blokade.

:lol1: :lol1: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam da je krivica v nenamestitvi zaščitne ograje pred njegov blok?

... v tej točki pa članek (vsaj zame) zgubi vso težo in preide na navadno sosedsko foušijo.

Pri posegih kjer so prizadeti vsi, povračilo ali odškodnino dobe pa le nekateri, ne bi govoril o folšiji, temveč o protekcionozmu.

A seveda je v skladu s Slovensko mentaliteto heroj tisti, ki uspe državo ali koga drugega nategniti. Tisti ki dvigne glas proti krivici pa je folšljivec in zgagar. Čeprav se na njegovem morebitnem uspehu prvi prav radi pošlepajo in "folšljivca" nategnejo in so spet heroji.

... Motoristi so tukaj le kot pomožno sredstvo za strinjanje s člankom med rajo.

Seveda. A če ti je s tem stopil na rep, še ne pomeni da je njegova pritožba neupravičena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri posegih kjer so prizadeti vsi, povračilo ali odškodnino dobe pa le nekateri, ne bi govoril o folšiji, temveč o protekcionozmu.

Kaj pa če gre za čisto tehnično zadevo - par metrov visoko hišo še nekako lahko zaščitiš s protihrupno ograjo, visok blok pa morda ne?

Morda so lastniki hiš celo pljunili kak tolar / € za te ograje?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri posegih kjer so prizadeti vsi, povračilo ali odškodnino dobe pa le nekateri, ne bi govoril o folšiji, temveč o protekcionozmu.

A seveda je v skladu s Slovensko mentaliteto heroj tisti, ki uspe državo ali koga drugega nategniti. Tisti ki dvigne glas proti krivici pa je folšljivec in zgagar. Čeprav se na njegovem morebitnem uspehu prvi prav radi pošlepajo in "folšljivca" nategnejo in so spet heroji.

Strinjam se z napisanim.

Sicer pa, v svojem prejšnjem postu nisem nikjer govoril o kakšnih herojih. Dejstvo je da avtor nebi pisal članka, če bi imel ograjo pred svojim blokom, par hiš pa ograje ne bi imelo. Za svoj izgovor je tudi privlekel skupino po kateri se najlažje in največ pljuva kadar gre za karkoli v zvezi s prometom - motoriste.

Seveda. A če ti je s tem stopil na rep, še ne pomeni da je njegova pritožba neupravičena.

Le vprašanje časa je bilo, da se bo kdo obregnil ob tole :D

Morda je njegova tožba upravičena, ampak daleč od tega da bi meni stopil na rep. Oglasil sem se le zato ker je v svojem članku na nizkoten način uporabil motoriste za dosego svojih ciljev.

Naslednjič ko boš srečal bedaka v avtu, ki bo poskušal obračunati s tabo na njegov način, se vprašaj ali ga ni podžgal kakšen članek podobne vsebine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
glede zavor in vzmetenja je že pri prejšnjem bilo tako kot zdaj - teste pišejo taki ki so dali skozi na stotine motorjev in žal vse primerjajo z najboljšimi. IN pride Z, ki pač nima zavor kot ena ninja ali R1 in zato so pač slabe.....

Teste delajo strokovnjaki, ki so vozili veliko motorjev in zato lahko primerjajo motorje in njihove komponente, kot npr. bremze in vzmetenje, med seboj. :slap: Kdo drug pa naj bi delal teste? Tisti ki je vozil le Z-ja in v mladosti APN6??? :hmm:

Kar se pa tiče, da motor vleče v desno, sem pa na tem forumu že spraševal.

Odgovor sem dobil šele po pozivedovanju na pooblaščenemu servisu, kjer so mi odgovorili, da je to poznana stvar.

Proizvajalec pravi, da zadeva ni nevarna in da se to dogaja sicer enim bolj kot drugim. Če je

zadeva zares moteča so izdelali na levi strani obteženo krmilo s katerim naj bi se zadeva izboljšala.

Popolnoma pa izključujejo možnost da je motor kaj kriv ????.

Skratka predlagali so mi, zamenjavo krmila (seveda na njihove stroške), če je zadeva nevzdržna za vožnjo.

P.S.: kolega mi je svetoval, da naj raje obtežim levi žep hlač s kamni :naughty:

V testu so napisali, da motor ˝pač˝ vleče v desno. Tudi proizvajalec (beri Kawasaki) nima točnega odgovora zakaj. Tud če težišče premakneš bolj v levo, gre motor v desno. :glare: Pobje, držte balanco pravjo japonci........ :lol1:

Ampak priznam pa, da je eden lepših motorjev v tem razredu, škoda le, da tehnika ne sledi designu.... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teste delajo strokovnjaki, ki so vozili veliko motorjev in zato lahko primerjajo motorje in njihove komponente, kot npr. bremze in vzmetenje, med seboj. :slap: Kdo drug pa naj bi delal teste? Tisti ki je vozil le Z-ja in v mladosti APN6??? :hmm:

V testu so napisali, da motor ˝pač˝ vleče v desno. Tudi proizvajalec (beri Kawasaki) nima točnega odgovora zakaj. Tud če težišče premakneš bolj v levo, gre motor v desno. :glare: Pobje, držte balanco pravjo japonci........ :lol1:

Ampak priznam pa, da je eden lepših motorjev v tem razredu, škoda le, da tehnika ne sledi designu.... :blush:

NASVET (da ne bo motor vleklo na desno stran): prestavi svoj penis v levo hlačnico :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

e, točno to sem hotel povedati! :worship: (BTW---glede Z-ja in FZ6 sem enakega mnenja ker sem imel oba)

Obstaja (po moje) celo možnost da se določeni ljudje na podlagi takih nekorektnih testov odločijo drugače in potem kupijo motor, ki mu niso kos, ali ga ne rabijo, ali preplačajo...pač zato ker je tam pisalo da to "nikamor ne vleče", da "to ni to" itd. No, res pa je da se samo na podlagi teh testov ni ravno za odločat...je le dobro fante tukaj včasih kaj prašat :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teste delajo strokovnjaki, ki so vozili veliko motorjev in zato lahko primerjajo motorje in njihove komponente, kot npr. bremze in vzmetenje, med seboj. :slap: Kdo drug pa naj bi delal teste? Tisti ki je vozil le Z-ja in v mladosti APN6??? :hmm:

:topic:

Strokovnjaki :lol1: :lol1: ? V slovenskih avto-moto revijah?? Zelo redki. Tudi na to, kako se teste piše, bi se dalo marsikaj povedat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo redki, ampak ljudje pri MotoSi-ju po moje spadajo mednje. Za to revijo testirajo tudi tuji novinarji, ki so priznani po celem svetu, kako drugače dobiš v roke 4 tovarniške MotoGp/WSBK dirkalnike, ki so testirani v najnovejšem cajtngu? :hmm:

@MarduK Ne vem kdo je po tvoje strokovnjak ampak takega motocikla ne dobi v roke vsak lulek. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo redki, ampak ljudje pri MotoSi-ju po moje spadajo mednje. Za to revijo testirajo tudi tuji novinarji, ki so priznani po celem svetu, kako drugače dobiš v roke 4 tovarniške MotoGp/WSBK dirkalnike, ki so testirani v najnovejšem cajtngu? :hmm:

@MarduK Ne vem kdo je po tvoje strokovnjak ampak takega motocikla ne dobi v roke vsak lulek. :whistle:

Ha, saj pravim, redki, pa pozanimaj se, ali testirajo tudi tuji novinarji za to revijo ali so članki kupljeni in povzeti še iz kje? In od vseh teh slo novinarjev vem samo za enega, ki ima motoristično zgodovino in kolikortoliko prevoženih kilometrov, da lahko po moje daje mnenje o motorjih...

Ostali pa v veliki večini članke samo prevajajo, hodijo po predstavitvah na free papice in pijačke in se zastonj vozijo s sposojenimi avtomobili in motocikli, ki naj bi bili v fazi testiranja...kakšni so pa kriteriji za sprejem med te novinarje, bi se pa tudi dalo še razgljabljat. No, saj se večinoma vidi že iz kvalitete člankov. Za tista 2 kvalitetna članka, ki se najdeta v kakšni naši reviji, mi je pa škoda kupovat le to, saj je cena ista kot kakšna kvalitetnejša tuja revija, ki vsebuje tudi 5x več podatkov o samem motociklu ali 4 kolesni gajbi :)

Saj pravim, niso vsi taki, dodal sem samo pripombo, kako jaz gledam na slo-testerje in revije, na njihovo mnenje o motociklih in tunah :)

P.S. Jih nekaj tudi osebno poznam, zato tako mnenje...

Sploh pa :topic: , hočem samo povedat, da ne jemlji mnenje revij za sveto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

Strokovnjaki :lol1: :lol1: ? V slovenskih avto-moto revijah?? Zelo redki. Tudi na to, kako se teste piše, bi se dalo marsikaj povedat...

definitivno je mitja g eden izmed boljsi novinarjev v evropi in edini ki mu bom pustil testirat motor v prihodnosti. aja tomazeki malo si preberite tuje članke , da si boste lahko ustvarili neko realno mnenje. :headbang: če ne pa vam jaz linke pripopam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

definitivno je mitja g eden izmed boljsi novinarjev v evropi in edini ki mu bom pustil testirat motor v prihodnosti. aja tomazeki malo si preberite tuje članke , da si boste lahko ustvarili neko realno mnenje. :headbang: če ne pa vam jaz linke pripopam

Se strinjam. In ravno ta Mitja je testiral novega Z-ja. Mislim da njemu lahko verjamem več, kot pa nekomu, ki je probal tri motorje in je zdej glavni na forumu. :whistle: Sploh pa, preberite si članek, preden začnete kritizirati. :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. In ravno ta Mitja je testiral novega Z-ja. Mislim da njemu lahko verjamem več, kot pa nekomu, ki je probal tri motorje in je zdej glavni na forumu. :whistle: Sploh pa, preberite si članek, preden začnete kritizirati. :glare:

Probaj motor preden kritiziraš. Mi ni treba brat v vsakem testu "da se motor potopi v ovinek", da je "tako hiter, da človeku odpovejo funkcije" in podobne subjektivne bedarije (ki jih ni možno pretvorit v nobeno objektivno meritev ali mersko enoto), ki ne povedo prav ničesar, sploh glede porabe in obnašanja motorja na dolgi rok...In če je to letelo name, sem verjetno probal oz. imel toliko motorjev kot jih ti v življenju ne boš imel, sam sem jih in vzdrževal in popravljal in predeloval...pa verjetno ne samo jaz, ampak še kdo s tega foruma. S to razliko, da je tisti, ki bo tu napisal vtis o svojem motorju preživel na le tem verjetno več kot eno popoldne na furi Ljubljana-Portorož, kajne? In verjetno napisal tudi kaj o vzdrževanju, obnašanju motorja na različnih podlagah, kakšni možnosti obremenitve motorja, stroških z njim, o morebitnih izboljšavah in podobno. In to meni osebno pomeni več (če je seveda napisano po izkušnjah iz več tisoč km, in je spisano v neki obliki), kot neko nakladanje in napihovanje naših moto-novinarjev. Ne rečem, da so te revije glih največji drek (kar so bile še nedolgo nazaj, sedaj se je stanje malenkostno izboljšalo), za sveto jih pa tudi ni treba jemat.

In da, dokler ne bodo delali vsega tega tudi na testih, mi izmerili porabo za različne načine vožnje, napisali stroške vzdrževanja, obrabe motorja na 50 ali 100k km, moč izmerili na valjarju, izmerili vlek iz nizkih obratov in različnih prestav (kar da človeku občutek kako dejansko motocikel vleče), poročali o najbolj pogostih napakah (ki se pojavijo po določeni kilometrini), vozili motor na različnih pnevmatikah in poročali spremembe ipd...se mi zdi butasto kupovat revijo nakladačev za isti denar kot dobim kak motorrad, ki je BTW res izdelek in pol. Pa ni edina taka revija v EU...

Tudi res, da take meritve in testi stanejo, imajo precej boljše možnosti za sponzorstva in teste motorjev, ampak jebi ga, tudi jaz sem le potrošnik, ki hoče dobit za svoj denar čim boljšo revijo.

Da pa se ne bo kdo spotaknil, Gustinčičevega članka o Z-ju nisem prebral in ga tudi ne mislim, tudi ne govorim ničesar o novem Z-ju ker ga nisem vozil, čisto verjetno, da ga vleče kam. Ne bi bil prvi motor, na katerem se to dogaja, podal sem le mnenje o revijah in člankih, ko jih tako sveto častite kot zadnje ovce...

Tu se moje prisostvovanje o moto revijah v temi Z750 končuje, mislim, da nobena beseda ni več potrebna, kdor bo malo razmislil s trezno glavo in prebral moj post bo že vedel kaj sem hotel povedat... Ja, nekateri bodo verjetno morali to storiti večkrat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

definitivno je mitja g eden izmed boljsi novinarjev v evropi in edini ki mu bom pustil testirat motor v prihodnosti. aja tomazeki malo si preberite tuje članke , da si boste lahko ustvarili neko realno mnenje. :headbang: če ne pa vam jaz linke pripopam

fino. lepo da mu zaupaš. pri večini slovenskih zastopnikov menijo pač drugače. Kupil sem popolnoma vse številke MotSi-ja, in še vedno nisem videl testa kjer MiG nebi vozil BMW, KTM, Aprillia, ali Yamaha. na avtomagazinovi strani lahko prebereš kdaj se je zameril Suzukiju, Kdaj je šlo nekaj očitno narobe pri DKS se nespomnim. ampak, DKS nalepke vidimo na testnih revijah v hrvaškemm motopulsu, slovenskemu motoristu in avtomagazinu. z vsem dolžnim spoštovanjem do Gustinčiča, mislim, da je zgubil kompas. Večina zadev v reviji je kupljena, stestirati zmorejo pa recimo fazer Vs maxiskuter. Jaz verjamem, da je skuter odlična zadeva, ampak lepo prosim!! ne me prepričavat, da je blo včasih lepo, ker smo si upali dat gas do konca, zdej pa tega ne zmoremo več, so u bistvu, supersportive nepotrebne...V galvenm, MotoSi se mi zdi nekakšno glasilo navijaške skupne. navijajo za nekaj znamk in kekaj podjetji ki jim omogočajo izdajanje revije. Pristranskost je očitna, in s tem kredibilnost (v mojih očeh) pada. Včasih sem Gustinčiču verjel, in zaupal. Danes revijo kupim, ker se mi zdi manj slaba od konkurenčne.

@dive gustinčič ni testiral Zja. test je kupljen, in preveden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj je kar nekaj slovenskih motorističnih revij zanimivih za pogledat slikce in za prebrat kakšn članek :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim , da je glavno , da imamo slovenske revije. Full let sem bral TUTTOMOTO (ITA) ker mi nismo imeli nič . Koliko je pristranska in realna pa me več kot toliko ne briga......itak če imam kaj za kupit ne bom kupil ker je tako rekel uni al pa uni ampak grem pogledat na 100 koncev in še probam če je možno , tako da naj kr bojo....Ta mesec npr sem kupu motosi,motorista in motopulsa :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!