Skoči na vsebino

Moto revije in slovenski pisci ... Mnenje o njih.


Priporočene objave

Objavljeno

Novinarstvo je poklic, ki obvešča, ozavešča, kratkočasi in zabava ljudi.

(Dejan Verčič) :?: :!:

Mnogi novinarji ga jemljejo zelo zares in novinarstvo zanje ni samo služba, temveč način življenja. Po Kodeksu novinarjev Republike Slovenije (še iz leta 1991) je novinarjem temeljna obveznost resnično in neponarejeno obveščanje javnosti. 8) To pa zato, ker je novinarstvo tudi družbena institucija, katere smoter je nadzorovanje vseh "posestnikov" družbene, gospodarske in politične moči.

V središču tvojega poklica so novice. Novica ni nekaj, kar se zgodi.

Dogodek se zgodi in lahko postane novica, če o njem kdo poroča. In v "tvoji" reviji seveda odločaš o tem ti. V kakšnem drugem mediju pač nekdo drug in na drugačen način ( ni jih malo!!!!, verjemi). Torej lahko MAKSI brez slabe vesti spustiš, ignoriraš, pozabiš... seveda si tega ne želimo. Ampak.... :roll:

Hja, z novinarji kaže biti potemtakem prijazen.

Ampak samo z Novinarji. ( z veliko začetnico)

"Mojim" forumašem:

Za razumevanje novinarskega dela in njegovih posledic si velja zapomniti troje : novinarji so ljudje, novinarstvo je poklic in medije proizvajajo podjetja. (sem povedala vse???) Ah, ne še...

Novinarji so ljudje - to se morda bere nesmiselno, pa ni. Zakaj?

Novinarji so, tako kot ljudje na splošno, bolj ali manj bistri, bolj ali manj vestni, bolj ali manj izkušeni, bolj ali manj pošteni, bolj ali manj zlobni....

Mislim, da sem povedala dovolj.

(vsaka podobnost in primerjava s komerkoli je zgolj naključna) :lol:

Objavljeno

Jest bom pa tako povedal. Revijo kupim, včasih kako dobim, vendar nimam nikoli pripomb ker se še vedno najde kakšna zanimiva stvar zame v reviji in dobim kako dobro informacijo. Pa še vedno raje kupim slovensko kakor hrvaško revijo, pa tudi če je una nevemkok dobra. Še vedno upam, da se bo revija še naprej razvijala in izpopolnjevala in bomo imeli tudi mi eno našo revijo, ne pa da ugibam kaj pomeni kakšna beseda v Motorradu. Tudi Motopuls sem imel že v rokah, mogoče nudi več tehničnih podatkov nima pa nekatere stvari ki jih ima naša revija. To pa so predvsem dogajanja na našem prostoru: razne dirke, koledar zborov in dogodkov, varnosti na naših cestah,...ki se tičejo vse nas.

Objavljeno

damijan,ne bos verjel,tudi sam mocno upam na izbolsanje motorista; samo upanje pocasi pojenja. :?

Objavljeno

imam naročenega motorista in vsako leto kupim motokatalog, ostale motoristične revije pa kupujem, toliko da ostanem v toku :D

Objavljeno

OK, če je že bojan napisal par stvari pa morem še jaz malo dodat :x

O MAKSI:

ker sem sam novinar bi manueli in ostalim, ki (če sem vas prav razumel) govorite o omenjanju-objavljanju ustanovitve MAKSI-ja omenil samo to, KLJUB TEMU DA SEM REDNO NA FORUMU IN VEČINA VE KAJ POČNEM, ME NOBEN NI OBVESTIL O TEM, DA SE BO STVAR USTANOVILA IN DA BI MOGOČE LAHKO KAJ O TEM NAPISAL!

res je da bi verjetno lahko sam to ugotovil če bi redno spremljal ta topic, ampak ga nisem. torej naslednjič ko bo maksi kaj hotel javno sporočit preko medijev, spomnite se tudi name, da mi ne bo kdo očital, da nočem o maksi-ju pisat ali da ga ignoriram :?

O SLO REVIJAH IN PISCIH PA:

preden na veliko pluvate po revijah in piscih bi vam predlagal, da se malo zamislite nad motorističnem stanju v SLO. približno toliko kot je resnih uvoznikov in trgovcev, toliko je tudi ljudi, ki so pripravljeni v promocijo vložiti kak tolar v obliki reklame ali testnih motorjev. če bi lahko slo novinarji pozimi hodil na testiranja novih modelov v španijo ali ZDA in poleti vozili redno testne motorje, bi verjetno bili tudi članki bolj zanimivi, aktualni in izčrpni ter primerljivi s tistimi v tujih revijah.

sicer bi se novinarji mogoče lahko bolj potrudili in npr. testne motorje probali dobiti iz tujine (kot to dela MOTO PULS) ampak zakaj: "da bomo delali reklamo domačemu uvozniku, ki te ne je.. 5 posto??????"

dokler bo prevladovala mentaliteta, da se motorji prodajajo sami od sebe in da smo motoristi budale, ki plačamo dosti denarja brez velikih zahtev, kupci ne bojo imeli možnosti testnih voženj, novinarji pa ne testnih motorjev in z tem materiala o katerem bi lahko pisali.

aja pa tudi honorarji so tako "revni" da se sigurno ne bom vozil v tujino po motorje, ker ni vredno tega časa in mi tega ne bo noben plačal.

:arrow: sam imam osebno tega posla že preko glave. :idea: po eni strani bralci, ki od tebe pričakujejo, da boš najmanj tako dober kot tuje revije z milionskimi proračuni (v evrih) in dobro plačanimi rednimi novinarji, na drugi strani pa totalno nezainteresirani uvozniki (zelo redke izjeme naj oprostijo), trgovci in serviserji, ki mislijo, da je reklama in delo z novinarji nepotrebni strošek ker se motorji prodajajo sami, v isti sapi pa jamrajo kako prodaja ne gre nikamor :? .

ostaneta nam dve možnosti:

1. lahko pač pišeš samo o motorjih, ki jih lahko preizkusiš, ostale pa ignoriraš.

2. iz večih tujih testov narediš povzetek, tako da pohvališ stvari s katerimi se vsi strinjajo in očitno držijo ter grajaš tisto kar vsi grajajo. določene odklone v različne smeri pa izpustiš ker gre navadno za osebne preference avtorja do določene znamke ali kot bi vi rekli "hvaljenje".

mislim, da je ta varianta celo bolj objektivna kot če preberete samo en članek v "vrhunski" tuji reviji. ko večkrat primerjaš te članke pač prideš do zanimivih rezultatov :wink:

sam uporabljam obe varianti

- prvo v motoristični prilogi večera in dobro jutro (to poznajo mariborčani in okolica) kjer pač ne pišem o znamkah s katerimi ne sodelujem korektno. to sicer ni pošteno do bralcev ker ne spoznajo dosti znamk, a po drugi strani jih "obvarujem" pred informacijami za katere ne morem trditi, da so resnične, saj jih nisem sam preveril. predvsem pa se mi zdi noro, da bi delal reklamo nekomu zastonj ker ni pošteno do drugih, ki vseeno nekaj delajo.

- drugo v motoristu za katerega pogosto pišem tiste predstavitve novih modelov na prvih straneh za katere mi ni treba poudarjat, da jih nikoli ne dobim za vozit oziroma če imam srečo z kako pol- ali več letno zamudo. sicer mi ta način dela ni všeč ampak revija kot motorist si pač ne more privoščit, da npr. ignorira nove 600-superšportnike, tako da sem pisal o ZX-6RR, R6 in CBR 600 RR, čeprav sem jih videl samo na salonu v munchnu, članki pa bazirajo na press materialu kjer so podrobno opisani. tudi npr. hornet 900 ali grx 1400 nisem vozil, članek pa je napisan na podlagi testov iz motorrada, MCN, MO, itd... nikoli ne pišem "ko sem pripeljal v zavoj se mi je zdelo....", občutki v vožnji pa so povzetek prej omenjenih mnenj novinarjev brez "cvetk" ko se komu zazdi, da BMW potegne boljši kot 600 japonec :twisted: .

to je pač moje videnje "od znotraj", noben vas ne sili, da ga morete upoštevati.

Konstruktivne kritike so vedno dobrodošle, če pa nimate nič pametnega za pripomnit razen pluvanja, pač ne kupujte ali berite slovenskih prispevkov v dnevnem časopisju ali revijah.

če kdo misli, da lahko naredi motoristično revijo z boljšo vsebino kot je v motoristu, avto magazinu in različnih prilogah dela, dnevnika, večera, dobro jutro,...... naj izvoli, trg je odprt za vsakega.

PS: če je kdo pripravljen za par tisočakov mesečno (dobesedno) postavljati nova merila v kakovosti prispevkov in trenutne novinarje popolnoma zasenčiti, mu z veseljem odstopim moje rubrike, sploh glede na to, da končujem faks in se iz tega posla počasi umikam, saj se z tem ne da živet.

lp

Luka Zorko, honorarni sodelavec dnevnika Večer, časnika Dobro Jutro in revije Motorist

Objavljeno

Pervy, pa si ti dobro prebral moj tekst :roll: :?:

Pa še nekaj... ker si honorarni sodelavec zelo rada verjamem, da je tudi tvoj "honorar" temu primerno porazen... ( če sva že pri Večeru - moj dober prijatelj Peter Jančič ( novinar, verjetno ga poznaš) bi znal povedati drugačno zgodbo) .Izkoriščajo pač, od zgoraj navzdol, kot povsod... gospod, ki ga posredno zagovarjaš, pa je v drugačni vlogi. In je PLAČAN zato, da je korekten. Vsaj naj bi bil.

p.s.

Tudi jaz nisem vedela, da se bo MAKSI kar na horuk ustanovil. Pa še marsikdo ni vedel. Ampak to je zdaj že pase.

Objavljeno

Se strinjam s Pervijem. Mislim, da nekateri znate le pljuvat in ne normalno kritizirat. Kritike so reviji zelo dobrodošle, pljuvanje pa ne. Tudi sam imam določene kritike, vendar ne pljuvam, ker se zavedam v kakšnih kur.... razmerah delujejo. Kot je Pervi napisal, če se kdo čuti, da je sposoben narediti boljšo revijo potem naj kar začne, vendar sem prepričan, da je ne bo naredil niti take, kaj šele boljše. Ne zato, ker ne bi bil sposoben, ampak zato, ker so pogoji v Sloveniji porazni. Osebno sem do sedaj kupil vse številke Motorista in jih bom še naprej, ker mislim, da tako prispevam k razvoju revije. Srčno upam, da se bodo razmere v Sloveniji izbolšale, tako, da bo lahko tudi ekipa Motorista bolje delala in posledično izdajala boljšo revijo.

Pozdrav od Roberta

Objavljeno

To je moje zadnje "izvajanje" v tej temi. (govorim izključno v svojem imenu)

Robert:

Pa kdo pljuva? :shock: Res sem včasih čist jezna, ko preberem kaj takšnega. Robert, poglej, pervy je pisal z dejstvi, tudi jaz ( razporedila sta me oba sicer "na drugo stran" - med pljuvalce, sem pa na čisto miren način razložila, kako stvari potekajo). To si drznem storiti iz enega samega razloga - poznam relacije dogodek - novinarji - mediji. Zelo dobro poznam.V mojem prispevku se nisem spuščala v vsebino Motorista - poglej nazaj in še enkrat preberi.

V temah, ki jih ne obvladujem, se ne oglašam in ne pljuvam. Jih pa preberem in se skušam izobraziti. Zato ne dovolim, da nekdo napiše :

" vsi, ki samo pljuvate, nič pa ne naredite..."

Izražamo svoja mnenja in nekatera so strašansko upravičena.

In najlažje je reči, ah, pa imejte svojo revijo, če jo lahko imate... Pa daj no, ne seri ga... to so zadeve, ki sodijo v vrtec.

Kaj v tvojem tekstu je konstruktivnega, pozitivnega, boljšega od vseh drugih??? Mar nisi tudi ti pljuval? Pa čeprav po "pljuvalcih?" Torej nisi nič boljši in sodiš prav tako v kategorijo nergavčev ( sorry - tvoja teorija..)

In nenazadnje - osebno sem prebrala tako Bojanov kot Pervyjev tekst in se v marsikateri stvari strinjam z njima, predvsem s pervyjem ( z njim se itak strinjam, sploh v neki podtemi, neke druge teme,a ne pervy :wink: :lol: :D )))

Objavljeno

Verjamem, da so uvozniki "leni" in ni testnih motorjev, verjamem, da ni veliko denarja, itd.

Vem, že ko sem temo odprl sem napisal, da so članki v veliki meri povzeti, nenazadnje tudi iz reklamnega nateriala proizvajalcev samih.

Nevem pa, če se še zmeraj napovedujejo testi motorjev, potem pa o motorju nič, zato pa toliko več o lastnici in kako se z motorjem vozi večinoma sama :? :?:

Motorista verjetno še naprej nebom kupoval, že iz jeze in razočaranjem nad tistimi, ki sem jih prebral.

Da pa nekateri kupujejo Motorista zato, da ga z tem podpirajo mi je pa povsem nerazumljivo. Raje dajte ta denar klošarju v parku. Bolj vam bo hvaležen.

Objavljeno

Lep pozdrav vsem

Me veseli, da so se nakatere stvari razčistile. Hvala bogu, se na forum oglašajo tudi ljudje, kot so Luka Zorko in ostali, ki so konkretno povezani z delom pri reviji. Moje mnenje in razlage stvari si nekater pač nočejo vzeti kot merodajne, ker češ: "Črnologar hoče spet zaslužiti" in podobno.

Stvari v Sloveniji niso rožnate in če to do sedaj še niste dojeli, vam pač ne morem pomagati. Če bi bilo denarja dovolj, da bi lahko delali revijo podobno tujim IN bi po vsej verjetnosti g.Gustinčič in še nekateri že imeli svojo revijo. Žal pa temu ni tako. Do sedaj je bila zgodovina slovenskega motorističnega revijalnega dela taka;

- leta 1956 je izšlo glasilo AMD Tržič z imenom MOTORIST (to sem izvedel in dobil original primerek šele pred pol leta).

- leta 1989 Aprila je izšla revija MOTO v založbi g.Vojko Prinčiča (izšlo je le nekaj izvodov, ker čas še ni bi naklonjen takemu izdelku)

- in točno (popolnoma nevede) deset let po tem je leta 1999 Aprila izšla revija MOTORIST, kot jo poznamo danes.

Če si pogledate razvoj revije v štirih letih in pa pogoje izdajanje v SAMOZALOŽBI in s svojim denarjem vam je lahko marsikaj jasno. VENDAR JE VELIK NAPREDEK ZELO VIDEN IN POHVALE IZ TUJINE SO VEČ KOT ODLIČNE.

Sicer pa, zakaj kritizirate in "pljuvate" samo čez motorista. Imamo še Avtomagazin, ki objavlja izključno samo tuje teste, pa Avto fokus, ki tudi nekaj malega miga na tem področju, pa vse priloge dnevnih časopisov.

Lepo vas prosim, kdaj smo v reviji MOTORIST napisali kakšno kritiko preko MOTOSVETA, pa čeprav na začetku ni bilo nič kaj profesionalno še manj pa rožnato. Še logotip je bil nekaj časa na moč podoben MOTORISTU (barvne kombinacije). Dajmo času čas, se bodo fantje že naučili in če ne moreš nič dobrega ne delaj tudi nič slabega. A ni tako.

Vendar smo vam bili vedno neka konkurenca in objekt za kritiziranje. Še moj priimek in da ne govorim ostalo ste kritizirali. Kje je tu nek kulturni nivo, bi se lahko večkrat vprašali.

Pa še nekaj:

Ne vem zakaj se čutite tako ogroženi z moje strani napram vašemu društvu MAKSI. Prišlo je pismo o podatkih o ustanovitvi in uvrstili smo ga v revijo, ki izide 10. decembra. Če pa menite, da vam mečem polena pod noge se motite. Je pa res, da vas vsaka kritika tako močno zbode, da ste že kar alergični. Ampak prava porcija vas šele čaka od drugih. Motorista lahko kritizirate, vas pa ne sme nihče. Otročje. Še dobronamerno vas ne sme nihče nič opomnit.

Slovenija je majhna in še prevečkrat bomo naleteli eni na druge. Pa še to se morate zavedati da je potrebo ločevati: društvo MAKSI je eno, MOTOSVET portal je drugo in FORUM je tretje.

Ko boste pričeli organizirano nastopati napram podjetjem in državnim institucijam, si bodo dotični tudi prebrali vaš forum in videli s kom imajo opravka. Takrat se bo šele pokazala vaša "profesionalnost" in resnost, ki jo kažete na tem portalu. In prav to vas lahko nese na mnogih (na vseh) področjih.

Vse to le dobronamerno v premislek in lepo se imejte

Bojan Črnologar

REVIJA MOTORIST

p.s.

če bi pa kdo rad kakšno osebno rekel (nekateri celi pomerili roko) sem pa dosegljiv na 040-646-948.

Objavljeno

Da pa nekateri kupujejo Motorista zato, da ga z tem podpirajo mi je pa povsem nerazumljivo. Raje dajte ta denar klošarju v parku. Bolj vam bo hvaležen.

Zakaj podpirat Motorista? Zato, da bomo nekoč tudi v Sloveniji imeli zelo kvalitetno motoristično revijo.

Klošarjem? Zato, da si grejo liter vina nabavit in se potem napit. Ni govora, za jest jim kupim, denarja jim pa ne dam. Ni samo družba kriva za njihovo stanje, so tudi sami krivi za mizerijo v kateri živijo.

Manuela ne vem od kje ti ideja, da jaz napadam osebno tebe glede pljuvanja po reviji. Mogoče zaradi tega, ker je tebi Pervi odgovaril.

Drugič, jaz ločim kritiko od pljuvanja, če je pa ti ne, potem je to tvoj problem in ne moj.

Glede pljuvanja, mogoče res spadamo v isto kategorijo, vendar mislim, da je čas, da tudi Vas nergače kdo popljuva in ne samo vi revijo Motorist. Poglej si cel topik in boš videla kako nizki udarci so padali po reviji Motorist. Msilim, da če se nekdo trudi po najboljših možnih močeh si enastavno ne zasluži takega pljuvanja kot ste ga nekateri izvajali. Kritizirajte dobronamerno. In še nekaj sem opzail. Večina, katera Vas je pljuvala po reviji Motorist si je prebrala le par številk. Priporočam Vam, da vzamete v roke vse številke revije Motorist in jih pozorno preberete. Prepričan sem, da boste opazili napredek. Se pa strinjam, da se tukaj ne sme končati, ampak se mora revija še naprej razvijat. Seveda kritike so tu dobrodošle, ne pa pljuvanja. Toliko v razmislek.

Pozdrav od Roberta

Objavljeno

Bom malo lovil besede:

Pa še to se morate zavedati da je potrebo ločevati: društvo MAKSI je eno, MOTOSVET portal je drugo in FORUM je tretje.  

in

Ko boste pričeli organizirano nastopati napram podjetjem in državnim institucijam, si bodo dotični tudi prebrali vaš forum in videli s kom imajo opravka.  

Je pri organiziranem nastopanju mišljen MAXI?

Če ja, a še kdo opazi protislovje?

Se je pa slovnica izjemno izboljšala, čeprav tu in tam še manjka kakšna vejica.

Objavljeno

Opaziti je precej hude krvi, in nerazumevanja ( nekaterih neupravičenih ), ter nesprejemanja kritik. Dejstvo pa je da so tudi tovrstne revije tržno blago, in o njihovi ceni lahko odloča le trg. Ob vsesplošni motoristični ekspanziji v SLO v zadnjih letih , je prišlo tudi do poplave kvazi motociklističnih novinarjev. Ljudje ki so šele predvčarajšnjim naredili izpit , danes že pišejo motoristične članke in teste. Tudi v naših najbolj znanih revijah , ne samo v raznih podlistkih.

Sicer pa kot sem že rekel , nazadnje se odloči bralec oziroma kupec. Žal, zaradi naše majhnosti , trg ne more ponuditi izbire.

In naj na koncu povem svoje ( zgolj s strani bralca in kupca ) mnenje. Da ne bo kdo narobe razumel, nikakor ne pljuvam po nikomer, še manj želim koga užaliti. Nasprotno , marsikdo si zasluži pohvalo za svoje dobro delo , in spodbudo da vztraja v teh razmerah. Sam sem vedno lačen motorističnih tekstov, informacij , testov , člankov , reportaž ...

In ločim zrno od plevela. Zato se mi zaradi tovrstih informacij noben slovenski tiskan medij ne zdi vreden nakupa. Redno kupujem nekatere tuje revije, na eno sem tudi naročen.

Objavljeno

napisal sem vse kar sem mislil, samo še to:

manuela, nisem te uvrstil med "pljuvače vse povprek". tebe sem omenil samo v začetku, ostali del teksta je bil namenjen vsem samo kot informacija o "zakulisju" našega moto-novinarskega dela.

zalo rad bi videl ne samo zelo kvalitetnega Motorista, ampak cel kup dobrih revij, od revij za "športake", power-tuning, enduro, custom "čoper", potovanja in kaj vem še kaj. predvsem bi zelo rad videl, da bi imeli eno kvalitetno TV oddajo o motorjih ampak nažalost pač ni pogojev, dosti ljudi je že probalo in razen tiste oddaje na TV3 (ki je očitno postala postaja za projekte ki jih "veliki" nočejo) ni ničesar.

največja težava, ki jo vidim je v tem, da moto-novinarji nimamo o čem pisat (o tem sem že prej govoril), časopisne priloge pač ni težko 1x tedensko z člankom ali dvema o motorjih napolnit, ko pa moreš vsak mesec zbrati skupaj materiala za celo revijo mi verjamite da je problem in takrat se kot "mašilo" lahko pojavijo tudi kakšni članki, ki mogoče res niso najbolj primerni. sicer vidim, da se to pojavlja zelo redko ampak ljudje smo pač taki, da si bomo zapomnili eno slabo stvar neglede na to, da jo obkroža dosti dobrih oz. si bomo dopust zapomnili po umazani kopalnici neglede na to da je bila hrana odlična :wink: .

teme so vedno težava zato so predlogi dobrodošli in mislim, da se bomo vsi lotili raziskovanja dobre moto-teme ali problematike če nas na to opozorite, zato bom to priložnost tudi izkoristil, da vas pozovem, da nam sporočite če vas kaj posebno zanima in bi o tem radi tudi kaj več prebrali :P na koncu koncev ne pišemo za sebe ampak za vse vas, ki te prispevke berete.

lp in naj nam bojo ti "tečni" zimski meseci v pričakovanju pomaldi čim krajši.

Objavljeno

Motorista redno kupujem ampak moram priznat da spada med slabše revije.Samo berem pa ga vseeno heheehe.Najbolj grozni so pa testi motociklov v Časopisu Večer.Še nikoli ni bil noben motocikel kritiziran ampak samo hvaljeni. :wink:

Objavljeno

Jest tut sam še neki(oblubm):

V novi številki Motorista mi je tanartabol všeč POSTER.

Sem cel cajtng podrla, da sem leeepooooo suziko ven dobila in jo nalimala nad posteljo :lol: :shock: 8)

Objavljeno
Najbolj grozni so pa testi motociklov v Časopisu Večer.Še nikoli ni bil noben motocikel kritiziran ampak samo hvaljeni. :wink:

saj ne vem če je to resno mišljeno ali provokacija, ampak vseeno zanimiva tema, ki jo lahko malo "osvetlim" ker tudi take kritike zaslediš.

za vse avtorje tukaj ne morem govorit, lahko pač povem za sebe. niti slučajno vedno ne hvalim motorjev, če ne verjamite vprašajte kake uvoznike, ki so imeli že kar nekaj pripomb preko mojih člankov. kritiziraš lahko samo stvari, ki jih samo nedvomno opaziš. v tistih 1000-2000 km, ki jih narediš če le lepo vreme in imaš čas, ne opaziš npr. stvari, ki se šele pojavijo po nekaj časa zato naprimer ne morem govoriti o vzdržljivosti ali napakah v tehniki, vsak ve da se motorji začnejo kvarit šele po nekaj časa. kritiziramo lahko opazne stvari kot je kakovost izdelave, položaj sedenja, sposobnosti motorja, zavore, vozne lastnosti ali kaj podobnega.

če konkretno komentiram test aquile, ki je med novicami, naj prvo povem, da se je treba "postaviti" v kožo človeka, ki mu je ta motor namenjen. to ni motor, ki si ga boš kupil ko boš prodal H-D ali gsx-r 1000, je motor za tiste, ki pač navadno šele začenjajo voziti ali jim ni za ekstremne čoperje z 1000+ kubiki in 300 kg. seveda tudi ni za tiste, ki ob lepem vremenu radi skočijo do rondoja :wink:

prožni, močen in dinamičen agregat pomeni, da je motor močnejši in hitrejši od velike večine 250-KUBIČNIH ČOPERJEV, to ne pomeni da je močen kot 600 in več kubični športni motorji :? :wink:

dobre vozne lastnosti in zavore pomenijo, da so pač dobre za takega čoperja, spet ne pričakovat da boste na grobniku drsali z kolenom. kaj se zgodi če voziš čoperju neprimerno (zdrsuje sprednje kolo) si tudi lahko preberete.

udoben za potovanje, tudi v dvoje, je spet primerjava z njemu enakimi motorji, ne pričakovati udobja goldwinga ali BMW LT. in tudi z dvema v klance vleče dosti boljše kot npr. virago 250 (že omenjen močnejši motor, ki se tudi vrti dosti višje).

ker pač na motorju ni bilo opaziti napak oz. se niso pojavile pač stvari ne gre kritizirati in iskati napak če jih ni. mogoče se komu tak članek zdi hvalnica ampak takšna so dejstva, če bi hoteli preveriti tudi kakovost motorja (in iskati kaj se bo pokvarilo) pa bi morali z njim narediti vsaj 10.000 km kar pa ti ni noben uvoznik pripravljen omogočiti.

drugače vedno napišem če me na motorji kaj moti, pa naj bojo to ogledala, ki vibrirajo, neudoben sedež, slabe vozne lastnosti pri velikih hitrostih, slabe zavore (to napišem vedno pri testih čoperjev ker imajo ČISTO vsi (razen BMW), ki sem jih vozil katastofalne zavore in se mi zdi idiotsko opremljati 300 kg motor z enim diskom). lahko so tudi stvari kot so stikala za luči, ki jih z krajšimi prsti ne dosežeš dobro ali vrtinčenje vetra okoli glave zaradi prenizke maske.

res pa je tudi, da danes slabih motorjev (če spustimo, da se nekateri pozneje kvarijo) praktično ni več na tržišču in je tudi vedno težje najti kako "napako", ki jo lahko potem kritiziraš. ampak vedno je treba gledati v kontekstu "za kakšen motor gre" in ne splošno.

torej, na vsakem "udobnem" športnem motorju še vedno trpijo zapestja in roke, vsak "hiter" čoper je še vedno počasnejši kot "počasen" športnik, itd....

ne morem pa se spustiti na nivo, kjer bi bilo vse z manj kot 150 KM in 300 max km/h - počasno, vse kar ne gre takoj na koleno - kanta, vse kar ne postaviš pri zaviranju na sprednje kolo - samomorilsko, itd...

če na primer gledam po gregsovem primeru in bi dobil na test cbr 600 a to pomeni da naj napišem da se motor ful kvari ker se je pokvaril gregsu????? mislim da to nebi bilo objektivno.

torej berite, hvalite ali kritizirajte (sam kritiko vedno prenesem če je utemeljena), na koncu si boste mnenje vedno ustvarili sami, žalostno je le to da ste preveč odvisni od mnenj novinarjev v naših in tujih revijah ker pač 99% motorjev ne morete sprobati dokler jih ne kupite. žal to ni prav, mogoče se bo kdaj to spremenilo.

lp :P

Objavljeno

Ampak tukaj pa prava vojna poteka :evil:

Kot vem jaz ta forum spremljajo kar nekaj novinarjev tudi bencinskih in upam da se bo še kdo spotaknil v tem topicu. :wink:

Objavljeno
Ampak tukaj pa prava vojna poteka :evil:  

Kot vem jaz ta forum spremljajo kar nekaj novinarjev tudi bencinskih in upam da se bo še kdo spotaknil v tem topicu. :wink:

se bo in bo ornk padu :twisted: :wink:

Objavljeno
Ampak tukaj pa prava vojna poteka :evil:  

Kot vem jaz ta forum spremljajo kar nekaj novinarjev tudi bencinskih in upam da se bo še kdo spotaknil v tem topicu. :wink:

ne ne, saj z moje strani ni nobene vojne, samo pojasnjujem mojo plat zgodbe in nobenemu ne zamerim kritike. tudi to je služba kot vse druge v kateri se pač ne cedita samo med in mleko. je pa res da navzven zgleda blazno super ker se zastonj z motorji voziš. ti pa vzame dosti časa in razen redkih, ki so redno zaposleni kot novinarji, od tega ni nekega denarja. to je za mene bolj delo "za dušo" dokler bo pač še čas to dopuščal. ko bo enkrat redna služba pa je vprašanje če bo še šlo.

no vglavnem da ne bo izpadlo kot da jamram, fajn je ampak denarja pa ni v tem (kot da ga je drugje toliko :wink: ) zato se včasih tudi ne potrudimo toliko kot bi se lahko (malo samokritike more bit). :? :lol:

Objavljeno

PERVY sploh nisi bil mišljen ti in niti nisem vedel da si ti testiral AGUILO.In tudi ni bila mišljena kritika za njo ampak na splošno,ker jaz tiste teste jemljem bolj kot opis vožnje in motorja.Za čopere pa bodi brez skrbi da poznam in njihove lastnosti.

Objavljeno
PERVY sploh nisi bil mišljen ti in niti nisem vedel da si ti testiral AGUILO.In tudi ni bila mišljena kritika za njo ampak na splošno,ker jaz tiste teste jemljem bolj kot opis vožnje in motorja.Za čopere pa bodi brez skrbi da poznam in njihove lastnosti.

ja to je pa tisti najtežji del, kako pa se naj opiše vožnja? to je stvar ki jo vsak sam doživlja, lahko rečeš da je lega OK, da ga pri grbinah v ovinkih trese ali "lomi" ali pa tudi da jih ne čutiš, lahko rečeš da od teh do teh vrljajev cuka, od tod do tod vleče,...itd. pri prenosu teže gre lahko ali težko,...

to gre pri motorjih ki so ekstremno težki za vozi ali lahki, drugače pa je to zelo relativna ocena, na primer moj motor je naked in se tudi 200+ vozim pa mi ni panike, nekdo pa bo jamral da je ekstremni zračni upor. kaj pol napisat v tem primeru?

če bi bil upor resnično večji ali manjši kot pri drugih podobnih motorjih to poveš, drugače je pač "upor takšen kot se pač pričakuje za tak motor".

vem da bi vsak rad točno vedel kakšen ja kak motor ampak to ne gre ker smo si ljudje različni, jaz se poskušam izogibat ocenam, ki preveč temeljijo na moji presoji in bi jih lahko nekdo čisto drugače zaznal. pospeški, lega, vozne lastnosti so dokaj merljive lastnosti, občutki pa zelo subjektivni. bolj kot opisuješ občutke bolj se oddaljuješ od "oprijemljivih" stvari in lahko se zgodi da bi jaz napisal kako super je nekaj ti pa bi me preklinjal ko bi kupil motor ker se ti niti slučajno nebi zdelo tako :wink: .

dober sistem je npr. točkovanje različnih stvari, ampak do sedaj še nisem zasledil, da bi komu to v praksi res uspelo in zato npr. ima motorrad velike težave ko na koncu testa ugotoviš da je bmw R 1150 R v primerjavi nakedov najboljši ker ima ABS in katalizator pa čeprav so japonci močnejši in se jih da bolj športno vozit. potem pa eni trdijo da je tako res, spet drugi pa se držijo za glavo ker jim je bolj pomembno da ima motor 20 konjev več.

bom upošteval tvojo pripombo in probal drugič bolj "sočno" z več občutki v vožnji napisat, OK? :lol: :wink:

Objavljeno

Mimogrede - a je kdo na Motosvetovem forumu kdaj opazil kakšnega urednika revije Avtomagazin?

Objavljeno
Mimogrede - a je kdo na Motosvetovem forumu kdaj opazil kakšnega urednika revije Avtomagazin?

Za urednika nisem siguren za njegove novinarje pa sem. :D :wink: Se morda motim :?:

Objavljeno

Revijo Motorist tudi sam prebiram, pač zaradi pomanjkanja podobnih revij na slovenskem trgu in zaradi "neblestečega" znanja tujih jezikov.

Revija res ni primerljiva z nekaterimi tujimi, ki imajo večjo naklado in neprimerno več strani in vsebine, je pa edina na slovenskem trgu, ki pokriva to tematiko (ali predvsem to tomatiko).

Nikoli nisem bil novinar ali se poklicno ukvarjal s pisanjem člankov, ampak sem preko poklicne dejavnosti nekaj "malega" napisal. Približno vem kaj to pomeni.

Kritika je konstruktivna in zaradi nje ne bi smel biti nihče užaljen in "skakati v zrak". Kritika je tudi vodilo napredka in izboljšav (kritika vsebuje tudi predloge ....) , kritizerstvo vse povprek pa je čisto nekaj drugega. Žal pa smo Slovenci ...... (preberite si sami).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!