Skoči na vsebino

Moto revije in slovenski pisci ... Mnenje o njih.


YZFgeorge

Priporočene objave

....Slovenija je majhna in še prevečkrat bomo naleteli eni na druge. Pa še to se morate zavedati da je potrebo ločevati: društvo MAKSI je eno, MOTOSVET portal je drugo in FORUM je tretje....

Popolnoma resnično! Zato pa se je začel Maksi oglašati s svojim imenom in tako rekoč "uradno". Ostali tukaj podajamo le svoja osebna mnenja.

In moje je tako, da kljub temu, kar se o reviji Motorist govori, jaz to revijo kupujem in jo vedno nestrpno čakam. Zakaj?

Ker sem prebral že kar nekaj člankov in predvsem testov, ki so mi bili všeč. Predvsem tu izpostavim Pervytova testa Kawe ZR-7 in Aquile. Pač tistega, kar me trenutno zanima.

Ker s težavo prebiram Motorad (kakorkoli se že napiše), ker mi nemščina ni domača! Pa še mnogo dražji je.

Ker kljub nepopolni sliki le dobim nekakšen pregled nad motosceno v Sloveniji.

Ker pričakujem, da se bo revija še izboljševala.

Obenem pa cenim, da se nekdo trudi, pa čeprav samo zaradi tega revije pa še ne bi kupil.

No ja, to sem imel za povedati, obenem pa še hvala vsem tistim, ki se trudite naredit kaj dobrega na našem področju. Pa ne se kregat zaradi oslove sence prosim. To škodi samo nam, motoristom, ostali se nam pa v fris režijo! :cry: :cry: :oops:

LP HHV :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sodim med pljuvalce na Motorista.

Naročnino sem letos podaljšal potem, ko sem ugotovil, da se je moje pljuvanje izplačalo. Jasno je, da moje mnenje ni tako veljavno, da bi samo zaradi njega uredništvo revije spreminjalo stvari, vendar, jezikovno, in to so bile moje pripombe, so se močno popravili.

Še vedno jih dajejo: drugi sklon, pisanje imen za priimki in sklanjanje imen in priimkov.

Prihaja letnik 2003 in upam, da bodo v njem odpravili tudi te pomanjkljivosti.

Potem bomo našli pa kakšne druge :wink: :twisted: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne morem si pomagati; se vedno sem vcasih sucker in kupim motorista.pohvala branetu leganu za izvrsten clanek (on vsaj ve o cem pise).vsebine ostalega ne bom komentiral,samo toliko: kdor se drzi napotkov za prezimovanje iz zadnjega (predzadnjega?) motorista se naj ne cudi,ce mu naslednjo sezono kaj ne bo delalo.

za pravilno prezimovanje motorja priporocam "literaturo" na tem forumu (prezimovanje) ali v vecerju clanek od luke zorkota.

ne da je motoristov clanek cisto neprimeren,samo tistih polovico napak je lahko usodnih.

s tem zgoraj se je zacelo to vsesplosno preigravanje.moj komentar je cisto na mestu (yep,sem prebral in imam ta izvod motorista doma) in drugega kot mojega mnenja nisem podal.

"....ostalega ne bom komentiral...." to je tocno tako misljeno,kot sem napisal,brez _skritega_ pomena; na skuterje se namrec ne spoznam; glede clanka o prezimovanju je tudi jasno.ze zadosti dolgo pripravljam motor na zimski spanec (ne izvajam sicer vsega,kar bi naj),ampak ta clanek v motoristu po moje ni natancen - kar bi naj bil,ce se ze daje napotke - in celo zavajujoc.

pervy je enkrat skoraj prepisal napotke iz foruma...... in? pred tem je v doticni temi enake postopke ze opisal - se pravi je samo povzel svoje pisanje se za casopis.

in iz vsega tega nastane neko splosno obtozevanje (a ne bojan? :roll: ).in ne govori,da ti je konstruktivna kritika dobrodosla.konstruktivno se motorist na forumu ze nekaj cez leto obravnava in oprosti,ampak nekih jasnih sprememb nisem opazil.

@ novinarji: stanje je,kakrsno je.nekateri probajo narediti cim vec v danih okoliscinah,nekateri samo plavajo v toku,nekateri se to ne.nikjer in nikdar osebno nisem govoril,da lahko naredim boljso revijo,ampak kritiziram pa lahko;

yep,bojan tudi motosvet-forum "lahko" kritiziras.razlika med forumom in motoristom je ta,da imas na forumu omogocen direkten dialog s clani,medtem ko ti cakas na presojo z indirektnih kanalov.ne vem zakaj navajas kot "olajsalno" okoliscino za motorista dobro tujo kritiko.a ti pises za tuje novinarje,ki vecinoma ne znajo slovensko in si samo ogledujejo slikce in layout ali za slovenske danasnje in bodoce motoriste,ki tudi preberejo kaj napises.

kritika z moje strani je bila eksaktno vezana na en clanek v motoristu in iz tega spet povzames "splosno pljuvanje" ne da bi odgovoril na kritiko.

se glede avto magazin in avto focus: zakaj jih ne kritiziram? ker jih ne berem! :arrow: AVTO magazin & AVTO focus! po tistih parkrat,ko sem oba prelistal,se mi zdi,da obstajajo veliko boljse izdaje v AUT.

in zadnje:

bojan,ce mislis mene (sem napisal,da se lahko srecava IRL prejsnji vikend v MB) potem napisi to in ne ovinkari in insinuiraj nekaj,kar ni res.bilo je misljeno tocno kot napisano - srecanje za pogovor z nikakrsnim fizicnim obracunom! :x :evil: :x

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo tole, dragi Bojan!

Povezovanje Maksija, Motosveta in foruma kaže na popolno nepoznavanje situacije. Maksi nima veze z Motosvetom, razen da je delo ljudi, ki bolj ali manj sodelujejo tudi na forumu, kjer je pač padla zamisel. Forum je trenutno še vedno najboljši način obveščanja in posredovanja zamisli. Tega bi se moral zavedati tudi ti, ki ga občasno bereš in očitno določene namige tudi upoštevaš. Drugič: Forumaši niso portal Motosvet in s samim delom Motosveta nimajo nič. Mogoče tu in tam kakšna novica.

Če sprejemaš Motosvet kot konkurenco, ti v založništvu še marsikaj ni jasno. Internet in tiskani mediji so povsem različni, že samo kar zadeva oglaševanje. Tudi domet je posvem drugačen, predvsem pa je vsem jasno, da večine motoristov internet še vedno ne zanima. In v tem je tvoja priložnost, ki pa je ne izkoriščaš povsem.

Še o forumu. Gotovo ti je naredil več reklame kot pa hudega, saj če drugega ne, si je marsikdo privoščil vsaj eno revijo (tisti ki je ni poznal) in preveril, če je to, kar se piše na forumu, res. Kot lahko vidiš sam, nas veliko revijo še vedno kupuje, ker je edina in slovenska. In vsak mesec upamo, da bo kaj boljša. Ampak, kaj ko odprem prvo stran in vidim naslov, ki si ga dal svojemu uvodniku, pa me zmrazi. Če nisi pisec, pač nisi in raje prepusti to delo komu drugemu. Če bi tematiko nekoliko razširil -internet, igre, mladi... - bi mogoče zanimal širši krog oglaševalcev in s tem pridobil tudi več sredstev za kakovostne honorarce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....in potem bom skopal globoko luknjo , vanjo zasul bojno sekiro in v miru prižgal pipo miru. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK še mal 'pljuvanja' z moje strani. Pazi kritiziram točno določen članek in ne pljuvam vsepovprek. Namreč usodni članek zaradi katerega sem nehala kupovat motorista (vsaj redno, če vidim, da je not kak članek od Pervyja me še vedno premami).

Torej gre za 'članek' o novi Hondi CBR 900 RR Fireblade. Ali naj raje rečem esej o vremenu na Grobniku ali slavospev Gašperju in njegovim dosežkom. Ali kaj je bil tisti poc? Ne vem no. Vglavnem opisano je bilo vse razen motorja. Ej sori, sam trač lahko tut v Slovenskih novicah ali Lady preberem, če bi jih brala.

Na žalost pa to ni bil edini tak članek. Predvsem tisti s podpisom Bojan Črnologar so bili kr neki oz. v stilu zgoraj omenjenega.

Nič ne rečem. Določeni članki izstopajo in vedno več dobrih oz. vsaj boljših je. Samo, bojan, lepo prosim prste stran od pisala. Ker to ti pa res ne leži vsaj ne take vrste pisanje. Ti članke samo lepo skupi zlagaj.

Mogoče bi se pa lotil leposlovja. Če namreč popraviš še slovnične napake, bi lahko na tem področju še kaj ratalo s tebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za urednika nisem siguren za njegove "podložnike(ce)" pa sem.   Se morda motim  

_________________

I resent the remark "podloznik" !!!!!! :evil: :evil: :evil:

...in absolutno se ne motis....pa ce se jest ne motim je tudi g. Gustincič redni bralec Motosveta....a za razliko od g. Črnologarja nekako noče komentirati zadev. :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...in absolutno se ne motis....pa ce se jest ne motim je tudi g. Gustincič redni bralec Motosveta....a za razliko od g. Črnologarja nekako noče komentirati zadev. :twisted:

Hehe, mogoče se boji, da bi ga živega požrl(i)?

Što bi ga tukli kapom i šakom :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ce se jest ne motim je tudi g. Gustincič redni bralec Motosveta....a za razliko od g. Črnologarja nekako noče komentirati zadev. :twisted:

Škoda. Pa ne, da bi odgovarjal samo na komentarje o Avtomagazinu, ampak predvsem da bi kot izkušen motorist sodeloval v forumu.Vozil je veliko več različnih motorjev od večine tukaj in bi lahko marsikomu odgovoril oziroma svetoval.

Tudi Avtomagazin je imel svoj forum na internetu, vendar so se žal oglašali osebki, ki so pljuvali po reviji in forumaših, forum je bil brez moderatorjev in zadeva je seveda ugasnila. Tam so se občasno javljali novinarji (mislim da tudi Gustinčič), vendar niso imeli pravih sogovornikov.

Debate na Motosvetovem forumu potekajo na čisto drugem nivoju in mislim, da je sodelovanje motociklističnih novinarjev (ne glede za katero revijo pišejo) koristno. Navsezadnje ta forum bere veliko potencialnih kupcev "moto" revij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda. ... Vozil je veliko več različnih motorjev od večine tukaj in bi lahko marsikomu odgovoril oziroma svetoval.

Jah. Ampak zadnje čase se mu baje malček kisa v glavu... Pa saj ne vem čisto točno - samo povzemam trače, ki krožijo v sferi avto-moto novinarjev po celi Sloveniji...

Tudi Avtomagazin je imel svoj forum na internetu, vendar so se žal oglašali osebki, ki so pljuvali po reviji in forumaših, forum je bil brez moderatorjev in zadeva je seveda ugasnila. Tam so se občasno javljali novinarji (mislim da tudi Gustinčič), vendar niso imeli pravih sogovornikov.

Mogoče pa uredništvo ni preneslo kritik? Saj veš - ker delajo najbolje pač nočejo, da bi jim kdo pamet solil, ali jim preveč izpostavljal in jih opozarjal na napake in lapsuse... Kot recimo zadnjič SF, ki se jim je posmehoval na Grobniku, ker pojma nimajo in pridejo tja v kavbojkah mal šminkirat...

Nekateri jim celo očitajo, da vedno hvalijo BMW-je, ali pa, da nimajo nekih transparentnih meril, ...

Kdo bi le vedel. Ali pa ima urednik tam averzijo do računalnikov in takšne dvosmerne komunikacije - vse je možno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče pa uredništvo ni preneslo kritik?

Nekatere kritike objavijo v lastni reviji (moje sicer niso, pa je bila čisto dobronamerna). Na njihovem forumu pa ni bilo smisla odgovarjat, res so se oglašali bebci.

Nekateri jim celo očitajo, da vedno hvalijo BMW-je, ali pa, da nimajo nekih transparentnih meril, ... .

Ma to nima nobeden. Vsi so obsedeni z nemško natančno izdelavo, japonci so zelo kvalitetni, apak niso lepi, italijani so lepi in veliko boljši kot predhodniki, a še vedno rahlo nenatančno narejeni. :lol:

Ampak vseeno sem večino informacij iz bencinskega sveta zvedel prav iz Avtomagazina, ki sem ga imel naročenega več kot 15 let, tudi sedaj ga občasno kupim. Če bi informacije podajali bolj jedrnato bi bil še naročnik, verjetno pa so na račun lahkotnejše vsebine pridobili več kupcev kot so jih izgubili.

Kdo bi le vedel. Ali pa ima urednik tam averzijo do računalnikov in takšne dvosmerne komunikacije - vse je možno.

Res kaže tako, sicer pa, še je čas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče pa uredništvo ni preneslo kritik?

Nekatere kritike objavijo v lastni reviji (moje sicer niso, pa je bila čisto dobronamerna). Na njihovem forumu pa ni bilo smisla odgovarjat, res so se oglašali bebci.

Kritike sicer objavijo, njihovi odgovori pa so pogosto navaden flanc. Podobno, kot včasih vsebina člankov.

Če bi informacije podajali bolj jedrnato bi bil še naročnik, verjetno pa so na račun lahkotnejše vsebine pridobili več kupcev kot so jih izgubili.

Kdo bi le vedel. Ali pa ima urednik tam averzijo do računalnikov in takšne dvosmerne komunikacije - vse je možno.

Res kaže tako, sicer pa, še je čas.

Točno to - če bi se pri AM šli res objektivno avto-moto novinarstvo, podajanje objektivnih informacij o izdelkih in argumentaciji ter sporočanju dilem, bi bila revija res odlična. Zdaj pa vse prepogosto kar nekaj počez vrednotijo po lastnih merilih, včasih zapadajo v seksizem, ki nima toliko zveze z avtomobilizmom ali motociklizmom, kot pa verjetno s frustracijami ali nagnjenostjo urednikov in morda bralcev, nemalokrat pa so njihova besedila okrašena s cvetkami in lapsusi, katerih si ne bi smeli kar tako privoščiti. Pa saj - če se to prodaja :)

P.S: Morda pa kateri od urednikov-titanov slovenskega avto-moto športa/žurnalizma to bere kljub svojemu močnemu kultu osebnosti? :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz se strinjam v tem , da revija Motorist ni ne vem kako kvalitetna revija , vendar je edina slovenska revija namenjena nam Motoristom . Dajmo človeku možnost in mogoče bodo vsaj naši otroci brali kvalitetno revijo Motorist v Slovenskem jeziku ( tudi prve številke Motorada najbrž niso bile kaj prida ) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno to - če bi se pri AM šli res objektivno avto-moto novinarstvo, podajanje objektivnih informacij o izdelkih in argumentaciji ter sporočanju dilem, bi bila revija res odlična.

SymRu, kaj pa je zate "objektivno novinarstvo"? Pri ocenjevanju motorja je velika večina dejavnikov subjektivna; objektivno, torej neodvisno od izkustva ocenjujočega, je le merjenje zmogljivosti in merjenje obrabe (ki ga izvajajo npr. v Motorradu po 50 000 km). Vse drugo, od položaja na motorju, do oblike, armature, so subjektivne ocene. Lega na cesti tudi ne more biti "objektivno" ocenjena, saj gre tudi tu za različne preference. Razen tega je ogromno odvisno že od nastavitev vzmetenja: že nekaj klikov pri nastavitvah dušenja in povratka (bump in rebound) naredi bistveno razliko pri vožnji.

Če ti neskončne točkovne tabele, ki jih objavljajo nekatere revije (spet primer Motorrad, ki šteje za kvalitetno revijo), predstavljajo nekakšen lakmusov test objektivnosti, potem raje poglej dvakrat. Isti motor bo na dveh testih dobil različno število točk. Normalno, saj gre spet le za poskus pretvarjanja po naravi subjektivnih ocen v objektivna merila.

Pridemo do tega, da lahko objektivno novinarstvo v motociklizmu v pravem pomenu te besede obstaja le kot suhoparno naštevanje merljivih objektivnih dejstev. Nekakšen povzetek tiste kolonice s tehničnimi podatki, ki je objavljena poleg članka. Si res želiš _takih_ člankov?

Na koncu pa še moje mnenje. AMjevi testi se mi zdijo dokaj pošteni, moti me le, da so premalo obsežni -- velikokrat se mi zdi, da se članek konča nekje na polovici. Subjektivni vtisi me ne motijo, nasprotno, želim si čim več le-teh, saj ti naredijo članek zanimiv. Motorist napreduje, vsaj slovnično. Mislim pa, da bi veliko pridobil s širjenjem kroga sodelavcev, k čemur bi lahko prispeval tudi marsikdo od tu. Vendar pa nekateri očitno raje pišete destruktivne in včasih zlonamerne kritike brez vsakega predloga za izboljšave.

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK še mal 'pljuvanja' z moje strani. Pazi kritiziram točno določen članek in ne pljuvam vsepovprek.

Narobe. Pljuvaš vsepovprek:

Samo, bojan, lepo prosim prste stran od pisala. Ker to ti pa res ne leži vsaj ne take vrste pisanje. Ti članke samo lepo skupi zlagaj.

Mogoče bi se pa lotil leposlovja. Če namreč popraviš še slovnične napake, bi lahko na tem področju še kaj ratalo s tebe.

Zlobno in neupravičeno.

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo, bojan, lepo prosim prste stran od pisala. Ker to ti pa res ne leži vsaj ne take vrste pisanje. Ti članke samo lepo skupi zlagaj.

Mogoče bi se pa lotil leposlovja. Če namreč popraviš še slovnične napake, bi lahko na tem področju še kaj ratalo s tebe.

Zlobno in neupravičeno.

Andrej

se strinjam, sem hotel že prej nekaj prek te izjave napisat pa sem počakal, da se še kdo drugi oglasi.

še enkrat - konstruktivne kritike, ne "pametničenje". mislim, da lahko vsak proba napisati kak dober članek pa bo videl, da ni tako lahko, če pa mu uspe, je prostora za objavo na motosvetu in v drugih medijih vedno dosti, mogoče se celo najde kak "skriti talent" :P .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SymRu, kaj pa je zate "objektivno novinarstvo"? Pri ocenjevanju motorja je velika večina dejavnikov subjektivna; objektivno, torej neodvisno od izkustva ocenjujočega, je le merjenje zmogljivosti in merjenje obrabe (ki ga izvajajo npr. v Motorradu po 50 000 km). Vse drugo, od položaja na motorju, do oblike, armature, so subjektivne ocene.

Okej, pretirana objektivnost seveda ni možna, ko pa je vsak človek v prvi vrsti posameznik, z lastnim izkustvom.

Kar me tam moti je verjetno pretirano podajanje subjektivnih mnenji in mišljenj, ki pogosto niso najbolj posrečena, kaj šele objektivna. Moti me recimo seksizem - če nekdo tam piše, da so dvocilindrski motorji kul, ker bolj žgečkajo po točki G: heh, okej, mislim, njegovo mnenje (morda zgrešeno, motor pač ni namenjen žgečkanju točke G) , ampak take budalaštine verjetno v reviji nimajo kaj iskati... Za točko G obstaja cel kup specifične literature :)

Načeloma je moje mnenje takšno, da naj bi novinarji v tovrstih strokovnih tiskovinah predvsem bralcu podali platformo, na osnovi katere si lahko le-ta naredi svoje mnenje.

Če pa zgolj filozofirajo in skušajo oponašati nekatere _resnično_ izkušene angleške kolege, pa jim to ne ratuje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim pa, da bi veliko pridobil s širjenjem kroga sodelavcev, k čemur bi lahko prispeval tudi marsikdo od tu. Vendar pa nekateri očitno raje pišete destruktivne in včasih zlonamerne kritike brez vsakega predloga za izboljšave.

Andrej

A ja? Kdo jih bo pa plačal? Kot pravi Pervy, za tist ušivi denar se lahko trudiš samo ljubiteljsko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim pa, da bi veliko pridobil s širjenjem kroga sodelavcev, k čemur bi lahko prispeval tudi marsikdo od tu. Vendar pa nekateri očitno raje pišete destruktivne in včasih zlonamerne kritike brez vsakega predloga za izboljšave.

Andrej

A ja? Kdo jih bo pa plačal? Kot pravi Pervy, za tist ušivi denar se lahko trudiš samo ljubiteljsko.

no da še malo pojasnim, honorarji so kar OK, največja težava je da v medijih navadno ni toliko prostora kot bi ga rabil in pač dejstvo, da ni testnih motorjev, opreme, gum,....... sicer se z honorarji da priti preko 100 jurjev mesečno ampak le če imaš prostor za objavljanje in seveda "material". to pa navadno z delom v enem mediju ne gre, super je če ti uspe priti do redne zaposlitve ampak takrat moreš pokrivati še kaj zraven motorjev ker te za par členkov mesečno ne bo noben plačeval.

PS: pogosto se organizatorji raznih dirk in ostalih dogodkov pritožujejo, da tega nihče od novinarjev ni pokril. v zadnjem času takorekoč vse časopisne hiše ukinjajo dnevnice in potne stroške za honorarne sodelavce in ker honorarci pač navadno pokrivajo take "obrobne" stvari je jasno, da se večini ne ljubi voziti na drug konec slovenije (pomožnosti še za vikend), zapraviti cel dan in na koncu dobiti 1000-3000 sit honorarja za kratko novico, ki jo napišeš ali mogoče kaj več če ti uspe "prodat" reportažo.

torej so pač organizatorji, ki jasno da si želijo publicitete, odvisni od tega kako dobre odnose imajo z novinarji oz. če se bo kdo vseeno odločil za obisk ker ga to osebno zanima.

it sucks, ampak tako je to. sicer pa v kateri normalni firmi ste že videli, da bi za službene poti ukinili dnevnice!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam mislim, da tisti, ki pljuvate cez revijo Motorist, nimate te pravice. Ta revija je edina slovenska revija, ki je namenjena izkljucno motorizmu in se iz stevilke v stevilko izboljsuje. Prav zato bi jo morali podpirati, saj bi s tem pridobila na veljavi, vecjem krogu bralcev in s tem mislim, bi si tudi lahko privoscila vec kvalitetne vsebine.

Vsi, ki jo primerjate s tujimi revijami, pa se pomislite, kaksen proracun imajo oni in kaksnega Motorist. Mislim, da revija zasluzi vse pohvale, da sploh obstaja, in da jo imamo.

lp vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam mislim, da tisti, ki pljuvate cez revijo Motorist, nimate te pravice. Ta revija je edina slovenska revija, ki je namenjena izkljucno motorizmu in se iz stevilke v stevilko izboljsuje. Prav zato bi jo morali podpirati, saj bi s tem pridobila na veljavi, vecjem krogu bralcev in s tem mislim, bi si tudi lahko privoscila vec kvalitetne vsebine.

Vsi, ki jo primerjate s tujimi revijami, pa se pomislite, kaksen proracun imajo oni in kaksnega Motorist. Mislim, da revija zasluzi vse pohvale, da sploh obstaja, in da jo imamo.

lp vsem

ja cool..... in potem jo naj primerjamo s cim? tuje revije so pac merilo.koliko se izboljsuje ali ne so pa mnenja razlicna.samo zato,ker je edina slovenska tovrstna revija se ni opravicilo,da naj bi bila zascitena kot kocevski medved.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh, smo že pri 42 številki, pa nek hud napredek še ni opazen. Način dela je pa še vedno kampanjski. Lep primer je objava o društvu Maksi v zadnji številki. Res so jo objavili, kot je tudi na forumu povedal Črnologar, ampak na kakšen način? Prekopirali so izjavo za javnost, niso se potrudili niti toliko, da bi podpis prav napisali. Časopisi niso zato, da se v njih kopirajo izjave za javnost, zakaj pa imajo potem novinarje in urednike?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam mislim, da tisti, ki pljuvate cez revijo Motorist, nimate te pravice. Ta revija je edina slovenska revija, ki je namenjena izkljucno motorizmu in se iz stevilke v stevilko izboljsuje. Prav zato bi jo morali podpirati, saj bi s tem pridobila na veljavi, vecjem krogu bralcev in s tem mislim, bi si tudi lahko privoscila vec kvalitetne vsebine.

Vsi, ki jo primerjate s tujimi revijami, pa se pomislite, kaksen proracun imajo oni in kaksnega Motorist. Mislim, da revija zasluzi vse pohvale, da sploh obstaja, in da jo imamo.

lp vsem

Nap, imamo pravico pljuvati. Ampak jaz ne pljuvam, preprosto kupim drugo revijo.

Revijo bom podpiral če bo dobra, in ne zato ker je edina.

In preprosta logika - boljše delaš, več prodaš, večji proračun. Sicer je omejen s majhnim trgom, a vendarle, trud šteje.

In še primerjava, lepo število izvodov hrvaškega Moto pulsa se proda v pri nas, na Hrvaškem pa niti en Motorist. Pa ne zato ker Hrvati nebi znali brati slovenščine, saj se je do razpada juge Avtomagazin dobro prodajal po celi bivši domovini....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, saj vem, da kakovost pri Motoristu zelo sepa, sploh slovnicna, pa tudi to je problem, da jo v enem dnevu preberes.

Hotel pa sem poudariti predvsem to, da si po mojem mnenju vseeno ne zasluzi pluvanja pa njej. Kajti to ni kritika.

lp vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, na kratko se mi je utrnil se en predlog;

kaj ko bi npr. zbirali predloge, kako revijo izboljsati, kaj dodati, kaj je brez veze, itd.?

Vemo, da g. urednik tudi kdaj bere ta forum, pa bo morda dobil kaksen dober predlog, ga uresnicil, pa bi tako mi pripomogli k boljsi kakovosti revije.

Ok, mogoce je vse to bolj kot ne privleceno za lase, ampak tok slab predlog pa tudi ni, a ne?

lp vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!