Skoči na vsebino

Moto revije in slovenski pisci ... Mnenje o njih.


YZFgeorge

Priporočene objave

Js sem ga tud učeri kupila,pa sem spet čist razočarana,ko sem ga odprla v trgovini sem vidla glih Benko zato sem ga tud kupila,ko pa sem ga doma začela obdelovat pa groza,kar neke motorne sanke pa te fore,po moje sploh ne vejo kaj bi pisali pol pa kar neke smežne sanke,enkrat prej pa vodne.To po moje nima ravno dost skup z motorji,mal že tolk pa spet ne da rabimo ta shit v "mot reviji"hrvaški MOTO PULS je 100x boljši kot ta naš "motorist"no sej neki se trudjo sam jim ne rata najbolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo ve kdaj bo v Motoristu koledar moto zborov?

Ga verjetno ne bo. Več ti lahko pove Tadej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ga verjetno ne bo. Več ti lahko pove Tadej.

Zaenkrat se se pogajajo, kje bo izsel koledar, pa tudi usklajuje se se termine za Drzavno prvenstvo v spretnostni voznji (te se ne bodo pokrivali s termini supermoto dirk). Verjetno ga bo ZMKS (preko predstavnikov njenih regij) klubom in ostalim delila brezplacno.

Tudi za Motosvetovce se bo naslo koledarje.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto kar me je res razkurilo v Motoristu je bilo plagiatorstvo. Ce kdo premore motorista, kjer je clanek o kurjenju gum za zacetnike, lahko primerjate vsebino z http://www.motorcycle.com/mo/mctext/burnout.html

Ne spomnim se da bi zasledil navedbo vira na koncu clanka.

članek je moj in ja zgledoval sem se po tistem članku. ni pa plagiat ker bi to pomenilo, da bi članek enostavno prepisal kar moreš priznat da ni. povzel sem stil pisanja in dve tri pripombe ker mi je bil všeč humoristični pristop avtorja. sicer pa to ni edini članek na to temo, takih je vsaj 20 in se v bistvu ne razlikujejo ker je pravilni pristop k kurjenju samo eden in je težko kaj novega "izumit". vira v takem primeru ne navajaš ker ne gre za objavo tistega članka oziroma bi tudi ta avtor moral navajati druge ker so članki z takimi navodili tudi v večini tujih streetfighter revij.

........in pridemo do zgodbe o kuri in jajcu.

če je pač to plagiat potem morem z žalostjo ugotovit, da je večino stvari v časopisih in revijah (ne samo o motorjih in avtomobilih) plagiat. poglej članke npr. o zimski pripravi motorja - vsi so isti, a to pomeni da vsi prepisujemo?

No pac, moj komentar se nanasa na zagotavljanje strokovnosti literature. Ce misel ni povsem tvoja, potem poves kdo jo je izrekel. Ce on ne navaja svojih virov je to njegov problem. Men se je tvoj clanek zdel fajn in potem me je zacel spominjat na neki in sem sel brat motorcycle online in glej ga zlomka, najdem podobnosti in to mi ni blo fajn. No ja, sej whatever. Vsekakor je bil precej bolj kvaliteten kot 90% drugih clankov, ki sem jih tam bral. Seveda po mojem mnenju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pac, moj komentar se nanasa na zagotavljanje strokovnosti literature. Ce misel ni povsem tvoja, potem poves kdo jo je izrekel. Ce on ne navaja svojih virov je to njegov problem.

No glede tega ti morem dat prav, sem šel še enkrat prebrat oba članka in je stvar na meji kar se tiče komentarjev, mogoče bi res lahko navedel kje "kot je pripomnil XY v svojem članku na www........" ampak potem bi moral citirat njegove besede. no kakorkoli, v bodoče bom pazil tudi na take stvari ker pogosto za tekste ob svojih izkušnjah in mnenju uporabljaš več virov (pa ne prepisuješ) in navadno na koncu niti ne veš več točno kdo je kaj rekel, še posebaj če so si izjave nasprotujoče, ko nekdo neko stvar hvali, drugemu pa ni všeč.

vsaka konstruktivna kritika je dobra kritika :wink: 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pac, moj komentar se nanasa na zagotavljanje strokovnosti literature. Ce misel ni povsem tvoja, potem poves kdo jo je izrekel. Ce on ne navaja svojih virov je to njegov problem.

No glede tega ti morem dat prav, sem šel še enkrat prebrat oba članka in je stvar na meji kar se tiče komentarjev, mogoče bi res lahko navedel kje "kot je pripomnil XY v svojem članku na www........" ampak potem bi moral citirat njegove besede. no kakorkoli, v bodoče bom pazil tudi na take stvari ker pogosto za tekste ob svojih izkušnjah in mnenju uporabljaš več virov (pa ne prepisuješ) in navadno na koncu niti ne veš več točno kdo je kaj rekel, še posebaj če so si izjave nasprotujoče, ko nekdo neko stvar hvali, drugemu pa ni všeč.

vsaka konstruktivna kritika je dobra kritika :wink: 8)

Sej NP itaq, sicer po mojem mnenju pa je dovolj da pac na koncu napises

viri:

XY

YY

.....

Tko ti ni treb nikogar direkt navajat ali bohnedaj citirat. Jest obicajno delam tocno to (je pa res, da piseva o povsem razlicnih temah). Pa se ni panike s tem, da ne ves cist tocno kdo je kej napisou... V glavnem, sej je fajn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes kupil novega Motorista :!: ....pa res novega..saj sem ga komaj prepoznal... :oops: nivo revije se je dvignil....zal pa tud cena :? :( ..BTW:prejsnega motorista prebral v 2 šolskih urah...danes bral cel dan v šoli pa sem na polovici...tako da napredek je...le tako naprej... :wink: ..pa nebom vec kupoval moto Pulsa :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes nabavu novega PULSA. Stane le sto tolarjev več kot Motorist. Žal pa je primerjava teh dveh revij nemogoča. Ko bereš teste v PULSU, se skorajda vživiš v same občutke testnega voznika, kateri zna tudi pisati, kar za Motorista ne bi mogel trditi. V PULSU so tudi TESTIRANI novi modeli, katerih naš dragi Bojan verjetno še videl ni. No sedaj jih bo lahko - v novi številki PULSA. Pa še to; za kratek ogled fotk v PULSU

med službo sem porabil več časa kot pa za celotno branje Motorista.

En lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes nabavu novega PULSA. Stane le sto tolarjev več kot Motorist. Žal pa je primerjava teh dveh revij nemogoča. Ko bereš teste v PULSU, se skorajda vživiš v same občutke testnega voznika, kateri zna tudi pisati, kar za Motorista ne bi mogel trditi. V PULSU so tudi TESTIRANI novi modeli, katerih naš dragi Bojan verjetno še videl ni. No sedaj jih bo lahko - v novi številki PULSA. Pa še to; za kratek ogled fotk v PULSU

med službo sem porabil več časa kot pa za celotno branje Motorista.

En lep pozdrav

Aha, pol pa mal poglej tablce na motorjih v motopulsu!!!! Pa še kaj, pa boš vidu istovetnost. Vsi motorji majo CRO tablce a??? :twisted: :twisted: :twisted:

Pa ne zagovarjam Motorista! Ampak mam občutek da ste se vsi okomili na motorista! Ma sej res, sej je blo boljš ko ga ni blo!!! :evil: :evil: :evil:

In ziher so v pulsu sami testiral motorje!!!! :lol: :lol: Kulk poznam stvari preko Sotle so založniki tko bogati, da so vse motorje za teste kupl!!!

:wink: :wink: :wink:

Je pa res, da hodjo nemci na Grobnik testirat, pol se pa naši sosedje kot vedno mal zraven prštuljo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, pol pa mal poglej tablce na motorjih v motopulsu!!!! Pa še kaj, pa boš vidu istovetnost. Vsi motorji majo CRO tablce a??? :twisted: :twisted: :twisted:

Pa ne zagovarjam Motorista! Ampak mam občutek da ste se vsi okomili na motorista! Ma sej res, sej je blo boljš ko ga ni blo!!! :evil: :evil: :evil:

In ziher so v pulsu sami testiral motorje!!!! :lol: :lol: Kulk poznam stvari preko Sotle so založniki tko bogati, da so vse motorje za teste kupl!!!

:wink: :wink: :wink:

Je pa res, da hodjo nemci na Grobnik testirat, pol se pa naši sosedje kot vedno mal zraven prštuljo!

moto puls ima to srečo, da motorje dobiva ob nemških in avstrijskih uvoznikov, ki jim to ni problem, potem pa se peljejo gor in motorje pripeljejo na hrvaško, tako da večino res sami testirajo.

kakšen dogovor imajo ne vem, ampak pri nas to ni mogoče (BERI: zakaj bi nekomu delal zastonj reklamo če se ne potrudi, pa sebi stroške nabijal :? ). sicer pa tudi ne vem če bi nemci ali avstrijci sploh hoteli slovencem motorje posodit glede na to da imamo svoje uvoznike, ki bi morali poskrbet za to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil danes novi Avto magazin samo zaradi zanimive fotke R6 notri (prerez, da se vse vidi).

Skratka, preberem še spremni tekst in izvem:

1) Da novinarji v Španiji niso razbili niti enega R6, kolegi pa so istočasno razbili kar nekaj hond 600 (ni pomembno);

2) Motorji postajajo bavbav, novinarji pa jih na testih domnevno ne znajo vozit (pomenljivo);

3) Vožnja z motorjem je za Gustinčiča orgazem (hmm, zanimivo, eni imajo za to ženske :wink: );

4) Gustinčič je bil že pred 5 leti na dirkališču s tastaro R6 (okej, res je pomemben, da tako okoli potuje a ne :wink: );

5) Proga je "zahtevna"--> zato ji je malokdo kos, samo pravi "carji" se ne razbijejo - mogoče zato, ker so u iber počasni :wink: ;

6) Letalska družba Iberia je "zanikrna" ker so zamujali z dostavo piščevega kufra;

7) motorist nosi s seboj na pot čelado, kombinezon, čšitnike in gate (kje so pa čevlji?? - tell me something new);

8) Gledanje motoristov je za Gustinčiča predigra (da nima fant napačnega navoja mogoče :wink: );

9) Avtor še enkrat poudari, da je proga "za******" (ja, in on je res car, da se ni ubil hehe :wink:;

10) Sledi ene 50 vrstic opisa, kako se vozi motor (desno ročica za gas in bremza, na levi sklopka; motor je treba ogreti na 75 stopinj!!! );

11) Motor ne teče, motor "riga" (kot kak osel);

12) Ovinek se izteka, avtor pa brusi rob desnega škornja (a mu verjamemo hehe :twisted: ? );

13) Avtor ugotovi, da v tretji prestavi doseže hitrost 200 km/h (wow!);

14) Avtorja zvija pri srcu, ali bo novi okvir R6 sploh uporaben (res, vsi tisti inženirji pri Yamahi morda sploh nimajo pojma, kaj delajo!);

15) Motor med nogami deluje odlično (hja, res - naredili so ga v domači garaži, pa vendarle DELA!);

16) Spet ovinek in zapiranje plina, da lahko pospešuje iz ovinka (a ni to nekako samoumevno?);

17) Yamaha je mirna in izredno natančna, kovina in guma obvladujeta situacijo, pravi avtor (hmmm ,res pomemben podatek - a bi lahko že povedal kaj koristnega in informativnega ?!??!?);

18) Enzo ga je "opral" pri zaviranju da je "nalepke potrgalo" (okej, verjamemo);

19) Nekdo je "pokazal dobro zaviranje" (ja in? - ali piše avtoportret z elementi samopromocije :shock:);

20) Motor je za šminkiranje, "vitezi rabijo fine bejbike za razvajanje" (ja in - a je tekst o motorju ali o tem, kako se frajerisati?);

21) Sportaki morajo harleyjašem slačit gate v ovinkih (yeah shure, pa pride harleyjaš in kupi deset R6 z gotovino da z njimi bowla :twisted: );

22) V-rod potresava med... hm, ali ima avtor med nogami prašnike, je torej "bik"?, a to sploh koga zanima :?: ;

Blablabla, egotrip, tako naprej...

Vmes je iz prospektov prepisanih še nekaj tehnoloških značilnosti motocikla, a žal poleg avtorjevega opisovanja proge in tega, da je treba gas v ovinku najprej popustiti in potem naviti in da mu je uspelo obrusiti škornje (CAR!), ne izvemo nič pametnega... aja, nekaj glupih seksizmov, ki naj bi bili - verjamem - kao duhoviti, pa žal samo odvračajo od branja članka... No, vsaj mene :?

Problematično se mi zdi predvsem, da zraven tako obsežne reklame za Yamaho, kot jo dela Mitja Gustinčič (verjamem, da hoče izboljšati odnose z uvoznikom :)), ni niti približno zapisano, kakšne mere ima motor, za kakšno konstitucijo je primeren, ali je naporen za vožnjo ali je za handling ultra-light in primeren tudi za bejbike, kako je vodljiv v primerjavi s tekmeci (recimo CBR, GSX-R,..), kako je nastavljiv, kakšna je cena, kako se ga da uštimati, ... Na 5 straneh "testa" in turističnega poročila ni niti okvirčka s ceno in specifikacijo motorja, da ne govorim o PLUSIH in MINUSIH ki jih ta motor, kot vsaki drugi, vsekakor ima.

Skratka - vidim, da nekdo želi pisati kot Roland Brown, pa mu ne uspeva :), oziroma se v vseh teh letih še ni predelal prve lekcije pisanja za bralce - "egotrip no-no", pa največ dva ali trije dobri štosi na en članek, ne pa ves čas otresanje seksizmov in nepotrebnih budalaštin ...

Za konec pa še - priporočam branje :twisted: Boste izvedeli, kak car je Gustinčič, da ga povabijo v Španijo :) Aja, pa da je R6 najboooooooooooljši motor na svetu piše med vrsticami :arrow: Nekdo ima verjetno rjavo na glavi :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej pred tem je bla pa tastara R6,pa Ninja 6 (1998), pa še Ninja 6 (1996),... Pa sigurno še kej k sm spregledu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se cist strinjam z zgoraj napisanim in morm rect da je Moto Puls res ena ql revija, po kateri bi se nasi pisuni lahko zgledovali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem bral Motorevijo ter statistiko prodanih motociklov pri nas. Če pogledaš v tabele, kjer so motocikli podani po segmentih(touring, naked, sportni,...), ti smeha zagotovo ne uide.

Npr. Yamaha XJ600 diversion je v isti kategoriji kot CBR, R1 in R6, in s tem najbolje prodajan sportni motocikel pri nas. Torej lahko smatramo, da je npr. bolj sporten kot fazer 600(je med naked) in celo bolj kot fazer 1000(je med touring motocikli, in to v isti kategoriji kot npr. Gold wing).

Pri endurah je najbolje prodajani motocikel(!) Tomos ATX. :lol: Pa se kaj bi se naslo, pa se ravno sedaj ne spomnim.

Lep pozdrav

ps: pri avtomobilih po njihovem BMW serije 3 ter mercedes S spadata prav tako v isto kategorijo :shock: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pol jim pa kaj drugega verjemi če članke sestavljajo cukrpeki! :evil:

Bom probal dobit ta izvod motorevije ker bi se jaz tud rad smejal! :x

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ps: pri avtomobilih po njihovem BMW serije 3 ter mercedes S spadata prav tako v isto kategorijo

Mogoče pa kategorije razvrščajo po državah v katerih jih delajo? :shock: :roll: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko smo ravno pri razvrščanju motorjev; katera budala si ja pri salamonovem oglasniku spomnila rubrike za enduro, čoper, cestni ?

Potem imaš pa pri čoperjih cel kup RSV Mille, pa CBRke, pri endurotih so viragoti in Goldwingi, pri cestnih pa vse po vrsti ? Če so že mislil razdelit, naj to naredijo po znamkah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pol jim pa kaj drugega verjemi če članke sestavljajo cukrpeki! :evil:

Bom probal dobit ta izvod motorevije ker bi se jaz tud rad smejal! :x

Hanzi, nasmej se tukaj:

http://freeweb.siol.net/jasabb/zmeda.jpg

Sicer pa pri športnih motociklih manjka BT 50, pri touring pa APN 6.

Ups, zdaj sem se spomnil, da BT 50 sploh ni moped, ker gre več kot 50km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pol jim pa kaj drugega verjemi če članke sestavljajo cukrpeki! :evil:

Bom probal dobit ta izvod motorevije ker bi se jaz tud rad smejal! :x

Hanzi, nasmej se tukaj:

http://freeweb.siol.net/jasabb/zmeda.jpg

Sicer pa pri športnih motociklih manjka BT 50, pri touring pa APN 6.

Ups, zdaj sem se spomnil, da BT 50 sploh ni moped, ker gre več kot 50km/h.

Ampak tegale članka ni delal en človek ampak vsaj dva od katerih noben ne ve kaj sta pisala! V samem tekstu je samo pri cestakih omenjena diversion na prvem mestu in se tako ujema s tabelami vsi ostali motocikli pa so motocikli v tekstu čisto na drugih mestih kot v tabeli! :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol: evo problema:

te statistike imam doma vse, sestavljajo jih nekje na nekem ministrstvu kjer pač ne poznajo motorjev. če mislite da je to smešno bi morali videti cel seznam kjer je napisan VSAK REGISTRIRAN MOTOR V SLO (tudi tisti kjer piše 1 kos). napaka v segmentu je še najmanj kar se zgodi.

tako je naprimer več motorjev vnešeno dvakrat, enkrat naprimer kot:

kawasaki eliminator 250 (npr 7 kom) in potem še kawasaki el 252 (10 kom).

in potem je eden na 30 in drugi na 40 mestu po prodaji čeprav je jasno da je to isti motor in jih je torej bilo prodanih 17.

torej je problem ker pred objavo novinarji ne pregledajo dovolj lestvic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pervy ali bi bilo možno ta popolni seznam videti? Ali so kje kakšne omejitve?

javi mi e-mail naslov pa ga dobiš, imam samo vse skupaj, segmentov ne najdem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!