Skoči na vsebino

Suha teza vs. "suha" teza


Priporočene objave

Objavljeno
(ko sem stala pred odločitvijo kupiti ali ne kupiti, mi je postala najbolj očitna njegova velika napaka - ni cestak ;) ).

Tega pa ne štekam najbolj :?

Endura ni (ali pač?), SS ni, potovalnik ala BMW tudi ne, da pa naked-i niso cestaki pa tudi še nisem slišal.

Objavljeno
Tega pa ne štekam najbolj :?

Endura ni (ali pač?), SS ni, potovalnik ala BMW tudi ne, da pa naked-i niso cestaki pa tudi še nisem slišal.

Naked ni cestak, ampak se cestak rece mopedu ala SS.

Je pa seveda odvisno od tega, kako si razlagas .)

lp

Objavljeno
Naked ni cestak, ampak se cestak rece mopedu ala SS.

Je pa seveda odvisno od tega, kako si razlagas  .)

lp

Hvala da si razložil namesto mene :notworthy: ... stvar interpretacije najbrž ;) ...

Objavljeno (popravljeno)
pa brez zamere, nobenega ne prepričujem za nakup cometa ampak bodimo realni, trg slabih motorjev že dolgo ne dopušča zato primerjave z raznimi dnjepri in urali niso na mestu, pa čeprav tudi ti niso slabi, vsaj po vzdržljivosti se lahko marsikateri drugi motorji skrijejo.

Primerjava je bila mišljena kot analogija:

BMW takrat (leta po vojni) in ruska kopija takrat - nikakor ne sedaj (čeprav ni nič drugačen - Dnjeper... BMW je....). Na tak način vidim primerjavo SV650 in Huso. Drugače se strinjam s povedanim. Je res od človeka odvisno. Nekateri tudi Hyundaje pa Daewooje kupujejo, drugi pač ne. Eni Ducatije, še za japonca slišat nočjo, kaj šele korejca. Se mi zdi, da surovi tehnični podatki, specifikacije in še kaj niso vse pri izbiri motorja. ... No bomo videli, kako se bo zadeva obnesla. Sicer 650 še nisem videl, videl in otipal sem pa 250. Zgleda dobro, a roko na srce - zgleda, ko karkoli primeš je zadevaplastikfantastik. No cena je ugodna. Za 650 ne vem. Je pa tudi videz 650 iz slike - no stvar okusa. Cena je v tem primeru zame največji pozitivni faktor. Tiste UPsideDOWN vilice, hmm.... no ne vem.... :hmm:

Upam samo, da tisti ki ste morebitni kupci veste, da malo tudi tvegate. Servisi? Vzdržljivost? Minimalne, ampak tečne napake?

Lp, RK

p.s. Ni vse zlato kar se sveti.

Popravljeno . Popravil RoadKill
Objavljeno

:o Roadkill...tvoji dvomi so podobni kolektivnim dvomom slovenske populacije "davnega " leta 1990, ko so v takratno Jugo prišli prvi Hyundai.

Ljudski glas je vedel povedati, da neki izdelek iz neke Koreje ne more biti primerljiv niti z Zastavo. Pač posledica predsodkov.

Si opazil, koliko Hyuindai-jev modela Pony, letnika 1990 je še na cesti?

Pa položaj Hyundai-ja danes?

Zdi se mi, da bi ti Cometa povsem drugače ocenjeval, če bi nanjem pisalo Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Honda....

Pa še to. Glede servisov, rezervnih delov...tudi ime firme ni vse. Saj poznaš zgodbo o Ducatijih in Triumpih na sončni strani alp.

Pa lep pozdrav

Objavljeno
: Saj poznaš zgodbo o Ducatijih in Triumpih na sončni strani alp.

Pa lep pozdrav

Ma ne ga srat! :angry: Zopet nekdo, ki trese laži, vsaj kar se Triumpha tiče. :BUA: Kateri serviser je že prišel popravit oziroma zamenjat rezervni del, da se je vsedel v svoj avto in naredil 250 km ter prišel stranki domov in zadevo uredil. Klobuk dol pred takim. Prav to se je zgodilo meni. Res je pa, da sem mogel za del (elektronska vžigalna tuljava) čakat dober teden, da je stvar prišla iz Nemčije.

Dajte nekateri stvari malo preverjat, preden naredite nekomu krivico in postanite malo bolj korektni.

Še enkrat zahvala uradnemu prodajalcu g. Marjanu J. in serviserju Jermanu. :OK: :notworthy:

Kar se pa tiče 650 ccm korejčka, pa je zagotovo vreden svojega denarja.

Lep pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Objavljeno
Npr. za novi GSXR 600 navajajo 161 kg, v nekem italijanskem testu tega motorja so ugotavljali, da je suha teža 175kg , pripravljen na vožnjo (poln tank goriva?) pa 190kg.

suha teža je lahko "brez vseh tekočin" ali pa samo "brez goriva". Pri varianti brez goriva so v motociklu že olje, hladilne tekočine, voda za brisalce :P in še kaj ...

Okol teže Cometa je torej najbolj zihr počakat na tehtnico, ali pa, če so ga pri uvozniku stehtali.

Objavljeno
suha teža je lahko "brez vseh tekočin" ali pa samo "brez goriva"...

Suha teža je suha teža, brez vode, brez olja, brez goriva, ... :angry:

Objavljeno
Npr. za novi GSXR 600 navajajo 161 kg, v nekem italijanskem testu tega motorja so ugotavljali, da je suha teža 175kg , pripravljen na vožnjo (poln tank goriva?) pa 190kg.

Suha teža je suha teža, brez vode, brez olja, brez goriva, ...
Ampak da bi imel GSXR 600 14 kg hladilne tekočine, motornega in zavornega olja (so še kake druge tekočine :hmm: ) se mi zdi tudi malo veliko :?

Jaz verjamem samo tehtnici pa še to priporočam da se tehta obadva motorja na isti tehtnici. :rolleyes:

Če pošteno povem. Ne verjamem da ima SV 165 kg. Naj mi nekdo to dokaže z listom iz tehtnice.

@motobaby:: a lahko svojega nekam na tehtnico zapelješ da vidimo koliko dejansko tehta.

Najbolje da gremo do trgovca v LJ, odpeljemo en motor iz trgovine do 100 metrov oddaljene povozne tehtnice in ga stehtamo :hmm: Pa bo konec :fight2:

Objavljeno

suha teža je teža brez VSEH tekočin, vendar pri nekaterih motorjih pod "suha" teža vseeno štejejo te tekočine tako da si lahko samo pri športnikih siguren da so vagani brez tekočin ker tam pač hočejo prikazat minimalno težo.

drugače pa je merodajni podatek "fahrbereit" teža, torej teža pripravljenega na vožnjo z polnim tankom in seveda vsemi tekočinam.

sam sem že zasledil tudi do 20 kg razlike pri podatkih o suhi teži motorjev, odvisno če so bili podatki nemški, angleški, avstralski, ameriški,..... včasih res ne veš kaj je pravi, ampak saj razen pri ss motorjih niti ni tako pomembno, roko na srce, 10 kg še ne naredi neke občutne razlike.

Objavljeno
Ampak da bi imel GSXR 600 14 kg hladilne tekočine, motornega in zavornega olja (so še kake druge tekočine :hmm: ) se mi zdi tudi malo veliko :?

...

... pa akumulator, pa olje v vilicah, pa bencin....

Objavljeno
... pa akumulator, pa olje v vilicah, pa bencin....

Pa koga zanima koliko tehta motor brez akumulatorja itd. ?

A veste, da je tudi steklo fizikalno gledano zelo viskozna tekočina in ne trdna snov, tko da bi mirno lahko ven pobrali še vse steklene dele (kolikor jih pač je - žarnice in podobno), pa bi bla razlika še večja. :cry:

Suha teža v resnici ne zanima nikogar, razen mogoče prevoznike, ki prevažajo te žverce v suhem stanju, uporabniku pa koristijo toliko, kot moč na glavni gredi. Dejstvo je, da motor poganja zadnje kolo in da se motor vozi s tekočinami, ti podatki, ki jih dajejo proizvajalci pa lepo zgledajo na papirju, so pa v resnici popolnoma brez veze, uporabni samo za zavajanje. Primerljiv podatek bi bila teža motorja, ki ima vse potrebne tekočine in dovolj goriva za npr. 50 ali 100 km. (s polnim tankom primerjava tudi ni poštena, ker ima lahko en motor tank 22l, drugi pa npr. 16l)

Objavljeno
A veste, da je tudi steklo fizikalno gledano zelo viskozna tekočina in ne trdna snov, tko da bi mirno lahko ven pobrali še vse steklene dele (kolikor jih pač je - žarnice in podobno), pa bi bla razlika še večja. :cry:

:topic:

:o a res? v katerem stanju? pred ali po ohladitvi? teoreticno so potem tudi aluminij in zelezo in se kaksna druga kovina "tekocine" .........ali morda le ne?! :naughty:

tekocine so vecinoma bolj viskozne od trdih snovi. ;)

Objavljeno (popravljeno)

Med je bolj viskozen od vode.

Popravljeno . Popravil Jason
Objavljeno
Primerljiv podatek bi bila teža motorja, ki ima vse potrebne tekočine in dovolj goriva za npr. 50 ali 100 km. (s polnim tankom primerjava tudi ni poštena, ker ima lahko en motor tank 22l, drugi pa npr. 16l)

se pravi da je najbolj smiselno, da podajo suho težo a ne?

s koliko litri bencina pa naj bi ga tehtali? za 50, 100 km, ..kok je to....eni porabijo vec na 100, drugi manj...koliko litrov, 3, 4 ,5 ,9,...22??

Objavljeno

:topic:

a res? v katerem stanju? pred ali po ohladitvi? teoreticno so potem tudi aluminij in zelezo in se kaksna druga kovina "tekocine" .........ali morda le ne?! 

tekocine so vecinoma bolj viskozne od trdih snovi.

NE!

Steklo, tudi v trdnem stanju je kapljevina(tekočina) z zelo veliko viskoznostjo, vsaj tako so nas učili v šoli. :?

Kovine, kakor sta aluminij in železo, pa imajo kristalno strukturo (v trdnem agregatnem stanju). Pri snoveh s kristalno strukturo (npr. LED) ponavadi pač ne govorimo o viskoznosti. :P :topic:

Objavljeno
se pravi da je najbolj smiselno, da podajo suho težo a ne?

s koliko litri bencina pa naj bi ga tehtali? za 50, 100 km, ..kok je to....eni porabijo vec na 100, drugi manj...koliko litrov, 3, 4 ,5 ,9,...22??

Ravno to ne! "Suha teža", kot že povedano ne pove ničesar. Če dajo težo motorja pripravljenega za vožnjo z gorivom za 100 km, pa je to primerljiv podatek. Koliko porabi, pa že sami vejo, a ne ? :zzz:

Objavljeno
:topic:

NE!

Steklo, tudi v trdnem stanju je kapljevina(tekočina) z zelo veliko viskoznostjo, vsaj tako so nas učili v šoli. :?

Kovine, kakor sta aluminij in železo, pa imajo kristalno strukturo (v trdnem agregatnem stanju). Pri snoveh s kristalno strukturo (npr. LED) ponavadi pač ne govorimo o viskoznosti. :P :topic:

motobaby, naj te samo nekaj poducim:

Kapljevina in tekocina ni enako. Pod tekocine stejemo snovi, katere imajo sposobnost tecenja. Pod tekocine tako stejemo tako kapljevine, kot tudi pline, saj imajo le ti tudi lastnost tecenja(lahko npr. tecejo po ceveh).

Viskoznost materiala pa je lastnost prilagajanja povrsini. Zato je npr. med bolj viskozen kot voda.

Da pa steklo spada pod kapljevine ali tekocine ter da ima (celo v trdnem stanju)visoko viskoznost, bi pa samo nekaj rekel: kje hudica si pa to nasla?! Viskoznost namrec ni lastnost trdnih snovi.

Ima pa vse zgornje kaj malo veze s Hyosungom .)

lp B)

Objavljeno
suha teža je teža brez VSEH tekočin, vendar pri nekaterih motorjih pod "suha" teža vseeno štejejo te tekočine tako da si lahko samo pri športnikih siguren da so vagani brez tekočin ker tam pač hočejo prikazat minimalno težo.

drugače pa je merodajni podatek "fahrbereit" teža, torej teža pripravljenega na vožnjo z polnim tankom in seveda vsemi tekočinam.

recimo Ducati vedno podaja težo motorja pripravljenega za vožnjo ... brez bencina.

Objavljeno

kaj se zdej mi sprasujemo? kaj povedo podatki o tezi NAM uporabnikom ali NJIM, proizvajalcem?

pa tistih deset kil gor ali dol, ki jih uporabnik bolj malo čuti in mu bo podatk bolj malo koristil..razen ce moped pošilja z ladjo čez lužo.

še vedno ni odgovora s koliko bencina v rezervoarju bi tehtali....???

Objavljeno
kaj se zdej mi sprasujemo? kaj povedo podatki o tezi NAM uporabnikom ali NJIM, proizvajalcem?

pa tistih deset kil gor ali dol, ki jih uporabnik bolj malo čuti in mu bo podatk bolj malo koristil..razen ce moped pošilja z ladjo čez lužo.

še vedno ni odgovora s koliko bencina v rezervoarju bi tehtali....???

S polnim tankom, če mene vprašaš...

D.

Objavljeno

Navadno steklo je kapljevina tudi pri sobni temperaturi.

Enostaven dokaz: stare bajte imajo spodaj debeljša stekla kot zgoraj, ker pač z leti mal dol stečejo!

Drgač pa :topic:

Objavljeno

:topic:

motobaby, naj te samo nekaj poducim:

Kapljevina in tekocina ni enako

Nikjer ne trdim da je...

Kot sam praviš kapljevine stejemo med tekočine. Če je nekaj kapljevina, je torej tudi tekočina, ne ? Torej, kaj mi hočeš povedat ?

Da pa steklo spada pod kapljevine ali tekocine ter da ima (celo v trdnem stanju)visoko viskoznost, bi pa samo nekaj rekel: kje hudica si pa to nasla?! Viskoznost namrec ni lastnost trdnih snovi.

To, da je steklo kapljevina pravijo - ne boš verjel - na fakulteti za fiziko, mislim da se je Mikuž pisal tisti asistent. Jaz mu verjam, če imaš pa ti boljše podatke pa samo izvoli.

Ima pa vse zgornje kaj malo veze s Hyosungom

To se pa strinjam.

Objavljeno

nabijate :topic:

Objavljeno

Ravno to ne! "Suha teža", kot že povedano ne pove ničesar. Če dajo težo motorja pripravljenega za vožnjo z gorivom za 100 km, pa je to primerljiv podatek. Koliko porabi, pa že sami vejo, a ne ? :zzz:

Suha teža pove, kak ozelose je izdelovalec potrudil v tehničnem smislu in kako malo kovine in drugih amterialov je potrebo za zagotavljanje dotičnih

performans/varnosti/stabilnosti...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!