Skoči na vsebino

Suha teza vs. "suha" teza


Priporočene objave

Objavljeno

dej mir! to je resna debata B)

Objavljeno
nabijate :topic:

mislim da smo tudi o tem že nekje razpravljali, prosim briši VSE kar ni direktno povezano z cometom. je tudi mene zaneslo v debato, obljubim da ne bo več. :P

Objavljeno
kaj se zdej mi sprasujemo? kaj povedo podatki o tezi NAM uporabnikom ali NJIM, proizvajalcem?

Dej no, zakaj bi pa objavljali podatke, ki bi nekaj pomenili samo NJIM, proizvajalcem? :rolleyes:

še vedno ni odgovora s koliko bencina v rezervoarju bi tehtali....???

S toliko bencina, da bi prevozili 100 km s porabo po tovarniških podatkih.

Taka primerjava bi bla boljša, kot da primerjaš težo s polnim tankom, ker se lahko velikost tanka precej razlikuje.

V redu je tudi to kar objavlja Ducati; - vse razen bencina.

Objavljeno
Dej no, zakaj bi pa objavljali podatke, ki bi nekaj pomenili samo NJIM, proizvajalcem?

S toliko bencina, da bi prevozili 100 km s porabo po tovarniških podatkih. Taka primerjava bi bla boljša, kot da primerjaš težo s polnim tankom, ker se lahko velikost tanka precej razlikuje. V redu je tudi to kar objavlja Ducati; - vse razen bencina.

Zakaj pa ne bi rekli 150 kilometrov? In saj veš - eni za 100 km porabimo manj, drugi več bencina ... Nič boljša ni od trenutno veljavnih meril, tako da - veliko sreče pri prepričevanju. Razen, če sam mal nabijaš :)

Ko hvališ Ducati - kaj pa BMW, a sploh veš, kakšne podatke objavijo?

In še to - zakaj izdelovalci objavijo podatke, ki kaj povedo kvečjemu njim? Zato, ker je na svetu dovolj suckerjev, ki se ob teh podatkih slinijo in grejo kupit motor X zato, ker je za 2 ali 4 kilgorame lažji od motorja Y ali Z.

PS: nekaj je pa tudi prestiž med izdelovalci - v nekaterih segmentih kilogrami res nekaj pomenijo.

Objavljeno

Tudi sam sem si šel pogledati tole kao pocensko čudo.

Zadeva po moje sploh ni poceni ampak je točno tok vredna (in nič več) kot ima ceno. Na motorju sem opazil veliko šlamparije, kar pa nebi smelo vplivati na vozne zmogljivosti.

Po moji oceni je zelo soliden motor in vreden nakupa za tistega, ki ga malenkosti ne motijo.

Sam ga ne bi kupil nikoli, če bi le imel (in bi se tudi potrudil, da bi jih imel) tistih 500.000sit, ki ga ločijo do sv-ja. Me pač motijo malenkosti.

Čuden podatek je tudi "samo " enoletna garancija.

Objavljeno
Dej no, zakaj bi pa objavljali podatke, ki bi nekaj pomenili samo NJIM, proizvajalcem?

Koliko porabi, pa že sami vejo, a ne

glede na to da uporabnik nikoli ne ve TOČNO koliko bencina porabi, uni (kdorkoli so ze uni) ....še enkrat...o katerih podatkih govorimo in kako se bi zagotovila preciznost in enotnost podatrkov???

Objavljeno
bladzo, par starni nazaj smo že ugotovili, da je garancije 2 leti, ampak očitno so prodajalci polpismeni in tega še vedno nevejo.

PS: še 3 dni pa gre cena gor .) :devil:

:topic: :topic: :topic: :topic: :topic: :topic: :topic: :topic:

Žal ne berem prejšnih strani, saj je na njih samo nakladanja in ponavadi nič uporabnega, kot je recimo tale moj odgovor, ki ni čisto nič povezan s temo.

SymRu, dej mal popucaj temo...............................te bom jst branil pred tejko.

Objavljeno

aja, vse off topic oznake so brezpredmetne sedaj. tukaj se lahko vagate, si tezite, si podajate kilograme kolikor vas je volje.

najbolj merodajen podatek je teza z vsemi tekocinami in polnim rezervoarjem motorja pripravljenega za na cesto. moje mnenje. vse suhe teze so vredne najbrz samo list papirja, na katerem so napisane. mogoce.

Objavljeno

Mislim,da je najbolj korektno,tehtat motor z vsemi tekočinami,razen bencina, ker imajo različne kapacitete tankov, za vožnjo je že dosti 0,5l bencina,pa ne se kregat ,kok kateri žre,al pa bencina za 100km-to je brez veze

Objavljeno
Mislim,da je najbolj korektno,tehtat motor z vsemi tekočinami,razen bencina, ker imajo različne kapacitete tankov, za vožnjo je že dosti 0,5l bencina,pa ne se kregat ,kok kateri žre,al pa bencina za 100km-to je brez veze

sej če je teža podana z bencinom jo lahko odšteješ ker veš koliko L drži rezervar...sicer pa ko kupiš nov motor je notri vedno samo deci bencina....polnega tanka ne dobiš nikjer....

Objavljeno
sej če je teža podana z bencinom jo lahko odšteješ ker veš koliko L drži rezervar...sicer pa ko kupiš nov motor je notri vedno samo deci bencina....polnega tanka ne dobiš nikjer....

odvisno, kakšna je temperatura bencina ... ima namreč različno gostoto pri različni temperaturi, tako ga gre v vročem poletnem dnevu prostorsko enako, masovno pa manj v posodo, kot pa v hladnem dnevu.

tolk o tem.

Objavljeno

hehe, da vidis kok suho maso vagajo - brez motornega olja, hladilne tekocine, ojla v vilicah, olja v amortizerju, zavorne tekocine, mislim, ce bi se sou s "suhim" pelat... :P je Ducati se najbolj realen z maso, kar me je dostkrat zmedlo, recimo ce primerjamo uradne podatke kake Yamahe R1 - 172 kg (suh) in 180 HP (na gredi), pa kakega Ducatija s 192 kg (vse razen bencina) in 139 HP (na kolesu), pol pa zacnes studirat zakaj ze vsi tako hvalijo ducatija, ko pa je po podatkih v primerjavi z japonci piece of shit... :P

Objavljeno
odvisno, kakšna je temperatura bencina ... ima namreč različno gostoto pri različni temperaturi, tako ga gre v vročem poletnem dnevu prostorsko enako, masovno pa manj v posodo, kot pa v hladnem dnevu.

tolk o tem.

tudi rezervoar se razteza, torej lahko spravis poleti vanj volumensko vec bencina kot pozimi, tako da je masa tu nekje... :P

Objavljeno
tudi rezervoar se razteza, torej lahko spravis poleti vanj volumensko vec bencina kot pozimi, tako da je masa tu nekje... :P

ne.

Objavljeno

joj....te so pa že filozofske....to nima z maso čisto nič.....

Objavljeno

Joj kako nakladanje!

Sicer je to moje pisanje tudi samo mnenje:

teža bi morala biti podana z vsemi tekočinami, ki so potrebne za vožnjo (iz s polnim tankom goriva ali s praznim - vendar ENOTNO pri vseh navajanjih teže). Tako bi se vedlelo ali je s polnim ali ne, če pa bi koga že zanimalo bi pač pogledal v podatke in prištel ali odštel kapaciteto rezervoarja!

lp

Objavljeno

Mene,pa moti ko ti v eni reviji napišejo za FZ6-187kg pripravljen za vožnjo-avto magazin,v drugi pa 187kg suha teža-motosi-motorist,komu naj verjamem,ko ga dobim grem direkt na vago-brez bencina in z njim

Objavljeno

Curi lahko ti povem, da v homologaciji piše, da FZ6 vaga 207kg!

Objavljeno
Curi lahko ti povem, da v homologaciji piše, da FZ6 vaga 207kg!

z vsemi tekočinami...in to je to.....

Objavljeno (popravljeno)

Saj bo držal -19,5l bencina pa smo na 187,to je teža pripravljenega za vožnjo,ne pa suha teža , spet napaka v motosi-kjer samo pripisujejo podatke :BUA:

Popravljeno . Popravil curi
Objavljeno
odvisno, kakšna je temperatura bencina ... ima namreč različno gostoto pri različni temperaturi, tako ga gre v vročem poletnem dnevu prostorsko enako, masovno pa manj v posodo, kot pa v hladnem dnevu.

tolk o tem.

Tudi teža kovine se spreminja glede na temperaturo.

Torej......gremo dalje?????? :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :naughty:

Objavljeno

Pa prosim ne pozabit na nadmorsko visino, gostoto zraka itd. :lol1:

Objavljeno
Tudi teža kovine se spreminja glede na temperaturo.

Torej......gremo dalje?????? :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :naughty:

teža že, masa pa ne ;)

Objavljeno
Curi lahko ti povem, da v homologaciji piše, da FZ6 vaga 207kg!

men v prometni za aprilio pise, da ma 186 kg, pa jih ma 117. .)

Objavljeno
odvisno, kakšna je temperatura bencina ... ima namreč različno gostoto pri različni temperaturi, tako ga gre v vročem poletnem dnevu prostorsko enako, masovno pa manj v posodo, kot pa v hladnem dnevu.

tolk o tem.

Sym ... ne klobasaj !! če si sposoben izmeriti to razliko ti dam za pir.

pa še tole ... niti teža niti masa nobenega materiala se s temperaturo ne spreminjata ... kvečjemu gostota !!!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!