Skoči na vsebino

hard enduro


Priporočene objave

Objavljeno

Kakšna je razlika Predvsem v mašini Med crosom in hard enduro, baje croso ne smeš tiščat ampak skoz pumpat? Ker kupujem en rabljen motor (ok.'96l.) bolj za rekreacijo in ne bi rad kupi kej preveč zgonenga da bi pol mogu skoz šraufat, kaj se splača?(tudi konkretno 2T,4T ktm, suzuki, honda)

Najlepša hvala :rolleyes:

Objavljeno

Taprav hard enduro je recimo KTM EXC, Yamaha WRF...

To so čiste kroske z ločmi pa kako blokadco ki jo po registraciji seveda odstraniš.

Objavljeno

Oboje je treba skoz sraufat. Jaz mam kroso Hondo CR250, en moj prijatelj je pa imel husqvarno 350(4T) hard enduro pa sva oba skoz sraufala. Treba je redno vzdrzevat lezaje, stalno gledat nivo olja in ga menjat. Ce bos imel kroso 2T bos mogel vsako sezono bat menjat. Mislem priporocljivo naj bi ga blo vsakih 30 ur.

Potem je velika moznost, da pades in polomis kaksne rocko za sklopko al pa zavoro.

Je dost dela v primerjavi s tem kolk se vozis. Ampak se pa splaca. Ko se enkrat gor usedes in obcutis moc, pozabis na ves trud in stroske :OK:

Objavljeno

Ja načeloma je vzrževanje 4T malo cenejše oz vsaj manj pogosto kar se tiče mašine.Zdej 96 letnik kroso pa da ne bi bila zgonjena je po moje težko dobit.Pa kroske majo drugačna prestavna razmerja kot enduro.Skoz tiščat ne smeš ne kros niti enduro in tudi šravfati moraš oba(enduro mogoče malo manj) :cry:Jst bi ti priporoču da za kakšno rabljeno hard enduro 4T pogledaš ker jo maš lahko v končni fazi tud malo za na motokros progo in voziš se lahko brez skrbi(v primeru da misliš registrirat).

Mal vrži uč na KTM SC,Huso TE,Hondo XR,TTr.. sam 96 letnik :?

Objavljeno

cross so 4T in 2T stroji brez luči in niso za na cesto.

Enduro so v glavnem 4T stroji z lučjo in se da z njimi vozit tudi po cesti in jih registrirat, mašina se v glavnem ne razlikuje od cross.

Če rabiš zadevo za znoret se pol bi blo morda najbolje kaka 2T cross varianta, če bi rad malo manj vzdrževanja potem pa nekaj 4T, vendar menim da je vožnja 2T nekaj posebnega.Tist občutek ko si v ovinku in potem narahlo pobožaš sklopko da motor dobi obrate takrat se mopedu strga in gre ko šus tak da rabiš precej vaje da se zadevo naučiš krotit.

LP

Leteči

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Honda xr600r; ima manj konjev od aktualne konkurence ampak z šajbo 50, pametnim auspuhom in 128kg je zelooo poskočna in zelooo trdoživa.

Pazi na olje in to je praktično vse.

LP

Objavljeno

Če kupuješ tak motor, pač morš vedet da ga boš mogu kr dostkrat kej pošraufat - ker to so navite mašine in jih je treba redno in "lepo" vzdrževat, drgač jim kmal ni kej več "všeč" .)

Objavljeno
Če kupuješ tak motor, pač morš vedet da ga boš mogu kr dostkrat kej pošraufat - ker to so navite mašine in jih je treba redno in "lepo" vzdrževat, drgač jim kmal ni kej več "všeč" .)

Je tako

Objavljeno

pri vseh motorjih za tekmovalno terensko rabo moraš gas odpuščat po daljših ravninah

hard endure imajo mehkejše vzmetenje in nekaj kil več kot kroske, sama moč pa je koncentrirana tudi na uporabnost pri nižjih obratih mašine, kar pomen da se lahko z enduro tut počasi prebijaš čez teren, to pa je še posebej primerno za hude strmine v čistem brezpotju, kjer kroska ponavad odpove, če ni taprav šofer

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

se pravi ce kupim hard endurota kasne relacije je še pametno največ delat z njim če morem kam it?

Objavljeno

ce ga ne tiscis skoz do konca spljoh ni panike.smrt za hard enduro je tiscanje po ravni cesti.drugac bos pa na dolge relacije prej crknil ti oz. tvoja rit :D

je pa seveda odvisno kolk hard motor...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!