elektronik Objavljeno Februar 18, 2004 Opozori Objavljeno Februar 18, 2004 Honda CBX 1200, letnik 1981. Motor je vrstni, šest cilinderski, zračno hlajen, 1195 ccm. Med normalno vožnjo se je vrtel med 3000 in 6000 vrt/min, pri 7000 se je že malo upiral, vendar se je zavrtel tudi do 9000 - 10000v vrt/min - vse to do takrat, dokler ni lastnik na motozboru z njim kotalil sode in pregrel motor. Motor sicer vžge, vendar nima moči, se kmalu pregreje, crkne, skratka ni uporaben. Razdrl ga še ni, tako da ve kakšne so poškodbe. Možne poškodbe: zaribal en ali več cilindrov ali celo ležaji na gredi? Možne rešitve: - brušenje cilindrov, novi (večji) bati in obročki? - vgradnja puš v cilindre, novi obročki in stari bati? - novi cilindri in bati (vsi ali samo poškodovani)? - kje dobiti nove dele in za koliko $? Vse koristne informacije v zvezi s tem motorjem so dobrodošle!
SF Objavljeno Februar 18, 2004 Opozori Objavljeno Februar 18, 2004 Jest se ga tud kot tavlko pivo spomnim :D
HHV Objavljeno Februar 18, 2004 Opozori Objavljeno Februar 18, 2004 https://www.partsnmoreonline.com/ Toliko za prebrskat in dobit občutek kaj se dobi in koliko košta. Ravno naročal iz USA verjetno ne boš??
HHV Objavljeno Februar 18, 2004 Opozori Objavljeno Februar 18, 2004 No na tej strani boš pa še nekaj linkov in pa opis šravfanja ene take mašine našel.
elektronik Objavljeno Februar 18, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Februar 18, 2004 Motorja še nisem videl, podatke mi je povedal lastnik. V knjigi Motocikli (Tehnička knjiga Beograd) je res omenjen samo 1000 kubičen. Bom preveril. HHV, tista stran je koristna, opisa šraufanja pa nisem našel.
andrej honda Objavljeno November 13, 2005 Opozori Objavljeno November 13, 2005 CBX je 1000ccm šest cilindrov,to je sigurno,ker jo je vozil nekoč prijatelj.Kaj več okrog delov pa nevem,vem samo to da si je on že takrat iskal dele v Avstiji.
kađiva Objavljeno Januar 26, 2009 Opozori Objavljeno Januar 26, 2009 sicer mal stara tema o CBX-i, ampak za vse ljubitelje te zverine en movie :evilgrin:
quadrifoglio Objavljeno Januar 28, 2009 Opozori Objavljeno Januar 28, 2009 Če jo je pregrel bi moral po mojem mnenju menjati bate komplet z obročki in valje (ki so zračno hlajeni). Ko enkrat material pregreješ se mu spremeni struktura (poveča se trenje med batom in valjem) to sčasoma privede do zaribanja. Ležaji naj se načeloma ob pregretju nebi poškodovali, vendar jih je ob razdrtem motorju smiselno menjati.
bully Objavljeno Marec 1, 2011 Opozori Objavljeno Marec 1, 2011 Eto, v drugo odpiram staro temo, sicer ne okol šraufanja (upam) Zanima pa me, koliko primerkov tega mopeda je v sloveniji. Na forumu sem zasledil število tri, sam se mi zdi, da jih zna bit več. Mene lhk štejete pod 1 :naughty:
MarduK Objavljeno Februar 3, 2012 Opozori Objavljeno Februar 3, 2012 Motor z najlepšim zvokom za moje pojme....samo danes dobit tako mašino je pa spet druga zgodba. Če kupim še kakšen motor bo to sigurno CBX-a. Noro...
bmw Objavljeno Februar 3, 2012 Opozori Objavljeno Februar 3, 2012 Eto, v drugo odpiram staro temo, sicer ne okol šraufanja (upam) Zanima pa me, koliko primerkov tega mopeda je v sloveniji. Na forumu sem zasledil število tri, sam se mi zdi, da jih zna bit več. Mene lhk štejete pod 1 :naughty: kolega jih ima 3 (ali 4 ) svoje doma.....pa še stručko je za te motorje.....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se