Skoči na vsebino

Katero avtošolo izbrati?


mihagrabner

Priporočene objave

GregaRS, sej verjetno je fino, če prej narediš vse tiste zadeve (CPP, zdravniški) in začnes samo vozit ko je lepo vreme.  A je drugače  s kakšnim zakonom določeno datumsko, kdaj smeš iti vozit z motorjem?

 

Jaz tudi delam zdaj izpit za motor (neomejeno). Ta CPP me malo skrbi, v praksi ni panike, ampak tista vprašanja so nekatera tok smotana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CPP ni problem, damy.

 

Vedno izbereš najbolj "softičarski" odgovor... recimo:

 

Približujete se mestu, kjer ni prehoda za pešce, pešci pa vseeno prečkajo cesto. Kako ravnate?

-peljem z nezmanjšano hitrostjo

-pešce opozorim z zvočnim znakom (alo majmune, kva delaš kle!?)

-zmanjšam hitrost in omogočim bedakom varen prehod.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

itak je najbolj pravilen odgovor povsod:

 

SPIZDITE S CESTE, KER SE JAZ Z MOTORJEM PELJEM

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če me bo kdo vprašu s kje sem se učila za CPP, bom rekla, da sem pobrala same dobre nasvete na Motosvetu :lol1:

Sej veš kaj si zdejle mislm.... šenkal ti ga bojo tko k men :D hahahahahah

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CPP ni problem, damy.

 

Vedno izbereš najbolj "softičarski" odgovor... recimo:

 

Približujete se mestu, kjer ni prehoda za pešce, pešci pa vseeno prečkajo cesto. Kako ravnate?

-peljem z nezmanjšano hitrostjo

-pešce opozorim z zvočnim znakom (alo majmune, kva delaš kle!?)

-zmanjšam hitrost in omogočim bedakom varen prehod.

 

- ustavim se, iz kufra vzamem čevelj in ga SČEULAM :lol1:

 

Damy tole bo pravilen odgovor... :)

 

lp,mz

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Avtošola Oman, inštruktor Fredi.ZAKON! Ne morš falit.

Avtošola Pek iz Slovenske bistrice.

Jaz sem delal pri Gregorju izpit in je seuper.

Res nauči tako kot je potrebno.

Deluje pa v mariboru.

Če rabiš številko, pa na zasebca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa zdravniški pregled za a kategorijo ... 22 obveznih ur ..in ko sešteješ..torej ure cca.770€ + cpp 100€ + izpir in papir 33€  + zdravniški pregled 32€ http://www.zd-sb.si/cgi-bin/stran.pl?id=8&izris=pisiHTML&st_strani=8&templ=1&jezik=slo ..... torej najmanj 935 €..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Tkole...   žena se je odločila da ne bo sedela samo na zadnjem sedežu in se je odločila, da naredi izpit A.

 

Na priporočilo kolega, se je odločila da to neredi v avtošoli Šmarca.

 

8.10.2013

Pri vaji nenadnega zaviranja na poligunu ji je blokiralo prednje kolo (brez ABS-a), posledica je vidna na sliki.

Zdrobljeno, polomljeno vse živo okrog narta...   Motor ji je padel na stopalo in ja, imela je obute motoristične škornje.

Če nebi operirali takoj, bi lahko po besedah zdravnika ostala brez stopala, ker bi ji vezi od silnega pritiska lahko odmrle.

Rehabilitacija od 6 do 12 mesecev... seveda stopalo nebo nikoli več tako kot je bilo.

 

Dejstva:

- v avtošoli Šmarca se obnašajo kakor da se je samo malo popraskala (do sedaj se še niso na kakršenkoli način pozanimali kako je z njo)

- ko sem direktorja/inštruktorja vprašal kako to da nimajo urejenega zavarovanja AO+ pa mi je hladnokrvno odgovoril, da je to strošek in da varčujejo

 

Skratka, glede na obnašanje in način varčevanja avtošole Šmarca jih ODSVETUJEM!!!!

post-76-0-55989000-1381741225_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkole...   žena se je odločila da ne bo sedela samo na zadnjem sedežu in se je odločila, da naredi izpit A.

 

Na priporočilo kolega, se je odločila da to neredi v avtošoli Šmarca.

 

8.10.2013

Pri vaji nenadnega zaviranja na poligunu ji je blokiralo prednje kolo (brez ABS-a), posledica je vidna na sliki.

Zdrobljeno, polomljeno vse živo okrog narta...   Motor ji je padel na stopalo in ja, imela je obute motoristične škornje.

Če nebi operirali takoj, bi lahko po besedah zdravnika ostala brez stopala, ker bi ji vezi od silnega pritiska lahko odmrle.

Rehabilitacija od 6 do 12 mesecev... seveda stopalo nebo nikoli več tako kot je bilo.

 

Dejstva:

- v avtošoli Šmarca se obnašajo kakor da se je samo malo popraskala (do sedaj se še niso na kakršenkoli način pozanimali kako je z njo)

- ko sem direktorja/inštruktorja vprašal kako to da nimajo urejenega zavarovanja AO+ pa mi je hladnokrvno odgovoril, da je to strošek in da varčujejo

 

Skratka, glede na obnašanje in način varčevanja avtošole Šmarca jih ODSVETUJEM!!!!

 

AO+ je strošek? Pa ti niso normalni.

 

Ufff, grdo. Saj če pogledam svoje škornje, ravno na nartu nimajo nobene zaščite, še neka tkanina za boljše prezračevanje je tam namesto usnja. Pamislim, da tudi usnje ne bi pomagalo, če je fasalo vso težo motorja v eni točki.. Sedaj vem, da bodo naslednji škornji precej bolj resna zadeva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AO+ je strošek? Pa ti niso normalni.

 

Ufff, grdo. Saj če pogledam svoje škornje, ravno na nartu nimajo nobene zaščite, še neka tkanina za boljše prezračevanje je tam namesto usnja. Pamislim, da tudi usnje ne bi pomagalo, če je fasalo vso težo motorja v eni točki.. Sedaj vem, da bodo naslednji škornji precej bolj resna zadeva.

 

Tukaj je del njihovega odgovora (copy - paste):

 

"pozdravljeni,

 

se strinjam z vami, nobeno dodatno zavarovanje ni odveč, vendar so časi taki, da je potrebno povsod klestiti stroške na zakonsko obvezen minimum in tudi na področju zavarovanj je žal tako."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Srečno in čim boljše okrevanje želim.

 

Sam sm delau izpit pr amd zvezda, sicer res ne vem ali so imeli AO+ ali ne, ampak so me uredu in hitro naučili, tudi inštuktor je meu dosti občutka glede na to da prej nikoli nisem bil na motorju da mi je use lepo razložu.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa zdravniški pregled za a kategorijo ... 22 obveznih ur ..in ko sešteješ..torej ure cca.770€ + cpp 100€ + izpir in papir 33€  + zdravniški pregled 32€ http://www.zd-sb.si/cgi-bin/stran.pl?id=8&izris=pisiHTML&st_strani=8&templ=1&jezik=slo ..... torej najmanj 935 €..

 

Stvar je taka, da morajo avtošole nuditi najboljšo možno obliko izobraževanja. In, ker takšne storitve stanejo, so bili primorani povišati število ur in cen. Če kdo verjame. To je resnično "tu mač" za en Slovenistan. Bi še nekako šlo, če bi bile storitve vrhunske in pogoji kot iz pravljice. Verjetno ste že vsi ugotovili, da tolikšno število ur in takšne cene niso zaradi kandidatov in njihovega čim boljšega izobraževanja, temveč samo birokratsko nastavljeno pobiranje denarja.

Ker je posameznik prešibak, se je potrebno združiti in skupinsko "napasti" zbirokratiziran sistem opravljanja izpita. Torej, več kandidatov skupaj dobi večji popust. Poskusiti ni greh. Tukaj so tudi motoklubi, kateri bi lahko organizirali takšne skupine kandidatov in skupinsko zmanjšali stroške. Samo razmišljam, kako se lahko nekaj prihrani. Ker so tudi predpisi (CPP) in vožnja za nekoga tako psihičen kot telesni izziv, bi se lahko tudi v tej smeri združili in pomagali drug drugemu. Nekdo obvlada CPP, drugi osmico, ..., petnajsti križišča, ... Torej, en prostor in nekoga s palico, da vcepi znanje v trde bodoče motoristične buče. Pravijo, da je dobrota sirota. Vendar, dajati pomeni bogateti. Jaz sem pripravljen obogateti. Še kdo ?

 

 

Tukaj je del njihovega odgovora (copy - paste):

 

"pozdravljeni,

 

se strinjam z vami, nobeno dodatno zavarovanje ni odveč, vendar so časi taki, da je potrebno povsod klestiti stroške na zakonsko obvezen minimum in tudi na področju zavarovanj je žal tako."

 

Sploh ne vem, kaj naj si mislim o vsem tem. Vsak padec je boleč, nekateri samo za ego, drugi pa telesno in tudi finančno. Stvar je taka, da se živemu človeku lahko vse zgodi. Predvsem pri opravljanu izpita za motor je velika verjetnost telesne poškodbe, saj je motor na dveh kolesih in sam po sebi nestabilen. Šele prava roka ga naredi stabilnega. Vedno rečem, da je padec na poligonu najmanj boleč. V tem primeru je ravno nasprotno. Sem že večkrat videl in slišal, kako je inštruktor ali pa komisija od kandidata zahteval zaviranje na polno pri določeni hitrosti na mokrem poligonu. Se ne strinjam z vsemi njihovimi vajami in načinom poučevanja, ker je potrebno v nekaterih situacijah prilagoditi hitrost vožnje (znano ?), nekatere vaje čisto drugače izpeljati in predvsem pokazati kandidatu izvedbo vaje, namesto sedenja v avtu in kričanja (nekateri). Kot sem že tolikokrat ponovil, avtošol je preveč in preveč je nekvalitetnih. Ker je kandidatov premalo, pač varčujejo na vsakem koraku. Ne varčuj še ti pri odvetniku. Upam, da se bo tvoja žena po uspešnem zdravljenju vrnila na dve motorizirani kolesi. Če bo tako, si zasluži kolajno, ker je čisto na začetku naletela na zelo bolečo oviro. Naj čim hitreje ozdravi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne privoščim poškodbe ne drugim ne sebi .. upam da se pozdravi brez trajnih posledic...

 

ne vem zato vprašam : ali AO+ velja na poligonu? vemo da na dirkališču ne velja ..

 

zanimiva se mi zdi primerjava z ren-a-car jem... ko najameš avto lahko odkupiš njihovo kasko zavarovanje , ki ga imajo permanentno sklenjeno z zavarovalnico...ni poceni a ni predrago če pogledamo koliko stroškov si lahko naložiš če si kriv za prometno nesrečo pa jim moraš kriti stroške popravila ..

 

glede na to , da je opravljanje moto izpita vsaj 10x bolj nevarno kot vožnja rentacarja vas vprašam - ali so / ste kandidati pripravljeni odkupiti življensko nezgodno zavarovanje za čas opravljanja izpita po ceni nekih 100€??? da ne bom odgovarjal - se mi je zdelo ja da ne .....

 

ker so pa nekateri zelooo pametni pa : zakaj hudiča se pred tem niste zavarovali???????

najlažje je biti po bitki general ...no pa odvetnik...

 

če se avtošola res v celoti drži zakonsko predpisanega zakonskega minimuma potem se mi zdi možnost povračila odškodnine majhna ..

 

no zaradi takih primerov boste videli kaj bo - država bo predpisala obvezen in to točno določen paket zavarovanja kandidatov po določeni ceni - potem boste pa kandidati zavarovani kasko za primer poškodb med opravljanjem vozniškega izpita tudi na poligonu ...aja ene350€ bo koštal ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa samo zanima, a avtošola ki ima ABS na vseh motorjih, ki ima zavarovanje, pa ki od kandidata ne zahteva da opravi pač eno vajo zaviranja na poligonu, je pa pRAVA avtošola?

 

a ni tista avtošola prava ki kandidata nauči osnov, da se lahko sam spravi na cesto?

ali je to zdaj zavarovanje? in vsi ostali dodatki?

 

žal mi je, da se je to zgodilo, kr ni čisto nič fajn :(  jaz sem bila tut 3x na tleh v AŠ, samo brez poškodb.... ampak zato mi na pamet ne pade da rečem da je AŠ zanič... ?

 

vse ostalo se pa lahko prej preveri, ko se začne vozit, vsak sam ve koliko se ima rad....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu govorimo o AO+ ne o nekem kasku, kaj sedaj mešate jabolka in hruške?

In AO+ stane kakih 100 ali 150 Evrov za celo leto, AŠ pa lahko to razdeli na 10 ali več kandidatov, kolikor jih uporablja motor v enem letu. Kje je torej problem? To niso sposobni pokriti? Zakonsko so povečali število potrebnih ur in s tem se je tudi zaslužek avtošol premosorazmerno povečal.

 

Tudi če slučajno AO+ ne velja na poligonu (ne vem), je še vedno tu cesta, na kateri se odvija velika večina šolanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prava avtošola oziroma učitelj vožnje je tisti, ki zna presodit česa je kandidat v določenem trenutku zmožen in česa ne. Veščine kandidata bo nadgrajeval postopa ter zahtevne vaje ali manevre prilagajal kandidatu, v nasprotnem smo lahko vsi, ki znamo vozit kolo, inštruktorji. Seveda je logično, da je kandidat zavarovan v primeru poškodbe, v nasprotnem bi te morala administracija avtošole opozoriti, da je učenje na lastno odgovornost. Se mi zdi podobno kot, da bi prišel frizerju, se pobarval na rdeče in bi ti čez tri dni odpadli lasje. Po reklamaciji bi ti rekli, jah težki časi so pa smo moral uporabiti generično barvo iz Burkina Faso. 

Mene so pred leti učili v avtošoli Maselj (Dob) in mislim, da je Janez zelo dober inštruktor (pa še motorist po duši).

Gospej z zdrobljenim nartom pa želim čimkrajše okrevanje in čim manj kasnejših problemov s stopalom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče je zdej kaj boljše ampak velikokrat je napotek inštruktorja na poligonu, tle maš motor pa se tle mal vozi. tle moreš narest osmico (kako pa kaj se nrdi boš že sam pogruntal), pa slalom, pa tle moreš ustavt. Ustaviš pa tko da fajn obe zavori stisneš! taki so bli napotki mojega inštruktorja. Seveda če žlajfaš na polno pol zadnje kolo zablkira in seveda je sledil nauk, ja ma kej ne vidiš da ti zadnje kolo blokira, ne tolko stiskat, bolj z občutkom! Pa mislim da se najdejo še vedno taki inštruktorji. 

 

Upam da gospa čim prej okreva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče je zdej kaj boljše ampak velikokrat je napotek inštruktorja na poligonu, tle maš motor pa se tle mal vozi. tle moreš narest osmico (kako pa kaj se nrdi boš že sam pogruntal), pa slalom, pa tle moreš ustavt. Ustaviš pa tko da fajn obe zavori stisneš! taki so bli napotki mojega inštruktorja. Seveda če žlajfaš na polno pol zadnje kolo zablkira in seveda je sledil nauk, ja ma kej ne vidiš da ti zadnje kolo blokira, ne tolko stiskat, bolj z občutkom! Pa mislim da se najdejo še vedno taki inštruktorji. 

 

Upam da gospa čim prej okreva.

 

Sem že enkrat napisal, da sem bil prisoten na enem takšnem "strokovnem" usposabljanju kandidata na poligonu. Ko sem jaz opravljal izpit za inštruktorja, so bili z menoj "polupismeni", katere je poslal zavod za zaposlovanje, neke mestne seronje, kateri niso znali najti volana v avtu, neki "vseznalci" brez občutka za vse živo in mrtvo, ... Sedaj pa naj se kandidat znajde in izbere pravo avtošolo s pravimi inštruktorji. Seveda se bo zanašal na svoje prijatelje in jim zaupal, ko mu bodo svetovali "svojega" inštruktorja. Kar nekomu paše, je lahko za drugega nevzdržno. Recimo, da kandidat opravi izpit in kupi motor. Kaj pa potem ? Bo s tem svojim kakršnimkoli znanjem taval po svetu in mogoče preživel ? Dokler je človek v avtošoli, vsaj nekdo skrbi (naj bi skrbel) za njegovo preživetje. Šele po dobljenem (kupljenim, ker je plačan) izpitu se začne učenje preživetja na cesti. Če kandidat dobi kvalitetno podlago v avtošoli, je potem vse lažje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu govorimo o AO+ ne o nekem kasku, kaj sedaj mešate jabolka in hruške?

In AO+ stane kakih 100 ali 150 Evrov za celo leto, AŠ pa lahko to razdeli na 10 ali več kandidatov, kolikor jih uporablja motor v enem letu. Kje je torej problem? To niso sposobni pokriti? Zakonsko so povečali število potrebnih ur in s tem se je tudi zaslužek avtošol premosorazmerno povečal.

 

Tudi če slučajno AO+ ne velja na poligonu (ne vem), je še vedno tu cesta, na kateri se odvija velika večina šolanja.

Nisem prepričan, če AO+ za avtošole znese enako kot za privat voznike - tudi zavarovalnice niso neumne. Verjetno pa imajo zavarovano odgovornost za minimalno vsoto, če je pa več pa se je treba tožiti.

Vsekakor pa: koliko voznikov pa špara pri AO+ zase? Dejstvo je, da smo vsi zavarovani po različnih linijah in je AO+ pač še eno zavarovanje, specifično za voznika (avta ali motorja). Lastniki nekaterih kreditnih kartic imajo vključeno nezgodno zavarovanje, pa v službi, pa življensko varčevalno, pa še kaj bi se našlo - splača se preveriti vse zavarovalne police - morda tudi zavarovanje hiše oz. vprašati svojega agenta ali prijateja na zavarovalnici kje vse je možno dobiti odškodnino za poškodbe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!