Skoči na vsebino

VZDRŽLJIVOST


Priporočene objave

Objavljeno

Kaj pa če bi še kdo povedu, kaj misli, koliko tisoč ilometrov se ob recimo temu normalnim vzdrževanjem da povprečno prevoziti s posameznim modelom motocikla ?

Objavljeno

Mislm ker tko bi se dal saj mal okvirno videt kaj je za ker motor dost kilometrov.

Objavljeno

ja sem pozabu napisat še to da s tem mislim brez kakšne generalke al česa podobnega.

Objavljeno

Vse je odvisno od načina vožnje, rekordi so pri 500.000 kilometrih - to je dosegel en Nemec z BMW K100. Njegov recept:

- vedno je previdno segreval motor, prve kilometre z nizkimi obrati

- nikoli se ni peljal manj kot 30 kilometrov

Na koncu mu je zlomilo zobčenik kardana, ki poganja zadnje kolo.

Lp

Tomas

Objavljeno

brez generalke... hja. Če ma motor npr. ventile gnane s ketnco, le-ta gre rakom žvižgat nekje med 50 in 80k km. Če se ga goni ipd. seveda prej. Sicer pri novejših modelih to ni več tak problem menjat, ker imajo ketnco ob strani in ne na sredi mašine.

Do takrat ni treba odpirat mašine razen če je treba še kaj ventile štelat.

Če imaš pa npr. geartrain (zobniško gnane odmične gredi), ketnca odpade. Kakšni starejši guzziji imajo to zadevo, honde VF1000 in VFR tudi, pa najbrž še kakšen.

Sicer pa z redno menjavo olja in zmernim režimom vožnje se da marsikaj.

Nekateri pravijo, da npr. sintetična olja menjamo na 20.000km ipd... saj so boljša in bolj zdržljiva, ne razpadejo s šasom,.... ampak se še vseeno v motorju nabirajo delci, ki znajo povzročat težave. Če ne drugega, se z oljem spravi ven tudi nekaj te svinjarije. Pomaga tudi, če se kdaj odšraufa karter in se ga spuca s triklorom.

Seveda pri vsaki menjavi olja zamenjat tudi filter.

Moja malenkost bi na 60.000km preverila tudi oljno pumpo (glede na moje trenutne izkušnje).

Skratka, z rednim vzdrževanjem se da svašta. Seveda pa so bolj trpežne nenapiljene mašine... se pravi ne kakšni GSXR, ZXR, ZZR, VTR, CBR, TL..., da italijanov niti ne omenjam. OK, razen kakšnega starejšega guzzija.

Skratka, od novega en lastnik, redne menjave olja, nič kurjenja gum in pokanja z auspuhi, nesreč ipd.. bi moral vsak motor narediti preko 100.000km.

Generalka.. vse kar je pa tu za zamenjat so pa batni obročki in cilindri (samo tiste okroglaste zadeve ki grejo v blok. Novejši žal tega nimajo več. Šparajo pri teži?). No ja, pa še ketnca za ventile, oljna pumpa po potrebi, vsa tesnila,... ampak če bo do takrat zdržal motor, ti denarja za generalko ne bo žal.

Druga varianta je pa kar zamenjava mašine. Druga (rabljena) mašina za mojega GPZ-ja je npr. nekje med 500 in 1000DEM.

Sicer pa pojdi na

http://www.umgweb.com

pa najdi tam ko piše honda, kawasaki, yamaha, suzuki, british, eu... pa ti piše za vsak model posebej kaj jih najbolj jebe in do kdaj približno zdržijo mašine, koliko bencina pokurijo, ipd. Žal so pa našteti samo starejši od 2-3 let. Za ostale pojdi na motorcycle online

http://www.motorcycle.com/mo/manufac.motml

tam nekje...

LP

Objavljeno

danes je normalno 100k km; toliko bo morala vsaka masina zdrzati brez generalke,ce se na zacetku pravilno vpelje in se potem "pravilno" vozi.

rekordi so po 700k km in vec (ena generalka) ali po 500k km in vec brez generalke.

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

Avtor Sporočilo

Unknown

Član

Član od: petek, 01.03.2002 16:26

Objav: 74

Kraj: Menges

Objavljeno: 22 sep 2002 20:22 Zadeva: vzdrzljivost 4taktnega motorja

--------------------------------------------------------------------------------

Koliko km zdrzi 4takten motor do generalne? zanima me za R6, da vem ce se mi splaca kupovati rabljenega

_________________

Bolj nas boste jebal vec nas bo

Nazaj na vrh

robberrt

Član

Član od: torek, 31.07.2001 8:15

Objav: 194

Kraj: Kranj

Objavljeno: 22 sep 2002 21:58 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

nekej na to temo je bilo ze govora, drugace pa ce se redno vzdrzuje(olje, filtri...) in da ga skoz ne naviraš pomoje kakšna R6 do 50.000 ne bi smelo biti problema, manj naviti pa 100.000.

Nazaj na vrh

suzuki

Uporabnik

Član od: četrtek, 09.08.2001 15:32

Objav: 867

Kraj: Vanuatu

Objavljeno: 23 sep 2002 18:45 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Daleč najbolj pomembno pri nakupu rabljenega motorja je to, kako je bil vzdrževan, od tega je odvisno vse - ostalo je bolj ali manj filozofiranje.

_________________

LP Suzuki

Pameten sem lahko zastonj, neumnost moram pa plačat...

Nazaj na vrh

moped

Član

Član od: ponedeljek, 22.07.2002 16:43

Objav: 264

Kraj: Palestina

Objavljeno: 23 sep 2002 20:01 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

50.000 danes za noben 4t motor ni več problem, je je le redno servisiran. Drugače pa delajo tudi sto ali dvesto tisoč.

_________________

.....dajejo jim na stotine imen, in le redkokdo ima jih rad, glazba se jim dozdeva čudna stvar, saj poznajo, le en sam pošten refren. Zajahaj svojo Hondo, prehiti Kawasaki, in dodaj med kamijoni, do konca plin....

EINMAL KARDAN, IMMER KARDAN

Nazaj na vrh

Rok

Vseved

Član od: torek, 15.05.2001 8:27

Objav: 1186

Kraj: Revirski kraji

Objavljeno: 23 sep 2002 20:38 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Mislim da sem temo že odprl pred davnimi časi - poglej v arhiv in tam vprašaj dalje, da ne bo toliko nepreglednosti.

Zdrži do generalne ja, je pa lahko mnogo drugih stroškov, ki se ne tičejo odpiranja makine.

_________________

ce podatki niso tocni se obrnite na POPTV

Objavljeno

Khm pa sm mislil, da samo jaz vem za stran www.umgweb.com :wink:

Oh well the secret has been revealed. No ta stran je res ful uporabna, cel kup koristih podatkov in člankov o praktično vseh motorjih(razen najnovejših). Nekdo je rekel, da manj navite mašine zdržijo več. Hmm na tej strani imajo nekam drugačne poglede. Po njihovem npr. CBR 600 zdrži več kot XT 600 (če sta normalno vožena in vzdrževana)...no ampak o tem ne bom sodil. Še enkrat forumovci, tisti ki niste obiskali te strani le dajte. In kot so že rekli prej, vsaj 100000 km pri normalni vožnji in rednem vzdrževanju (več valjni motorji mislim da imajo daljšo življensko dobo...mogoče se motim?)

Objavljeno

Fantje teoretično motorji res zdržijo dosti kilometrov do generalke.V praksi je pa to malo drugače.Yamaha virago povpreček vpraksi 70 do 100k km.Potem pa že tako troši olje nima več kompresije itd pa je generalka tu.Tisti ki pa res naredijo po 500k km ali več so pa res redke izjeme.Jaz ne poznam nobenega.

Objavljeno

DT125R .... letnik 2001 .... mam 6000km .... brez najmanjšega problema

zdej jo bom predelal... 10k ? :D

Objavljeno

Pred priblizno dvemi meseci se je poleg nas na Planinskih rajdah ustavil mozakar z enim starejsim BMWjem....Mal smo zaceli debatirat,pa sem ga povprasal kolko km ima masina......rekel mi je da so policaji naredili pred njim 80k,pol pa se on 180k :shock: brez generalke :!:

Objavljeno

tut če recimo enocilindričar zdrži manj do generalke je ta zihr cenejša,

več ko je kubikov, manj ko je konjev in obratov ter da ne gre za popolnoma nov ali u nulo star motor, to je recept za long lasting bike,

z različnimi dejavniki: način vožnje, ulavfavanja, servisi, kot je že vse prej omenjeno,

seveda obvezno 4-T mašina,

preveč relativno vprašanje tut za 2 recimo enaka motorja z različnimi vozniki

Objavljeno
DT125R .... letnik 2001 .... mam 6000km .... brez najmanjšega problema

zdej jo bom predelal... 10k ?  :D

Js sm kupil DT 125 R z 14000 km (čeprav dvomim da so bli realni) in sm jih naredil še enkrat toliko(skupno torej 28000 km) brez generalne. Je pa res da motor ponavadi nisem gonil v visoke obrate(zato pa je bla vožnja zlo žalostna.. :cry: Ne vem z motorjem vedno navežem čustveno vez :)

in se mi potem smili, zato ga nočm kr naprej gonit. Sej vem mogoče sm nor ampak kaj morem.

Aja...pri enovaljnih motorjih je generalka ziher cenejša kot pri več valjnih. In še tole. Nekje sm bral, da naj bi en tip na BMWju GS 1X00 (ta X je 1 ali 0..gre za precej star GS) naredil okrog 250000 km. Možno...vendar pa je pomojem motor takrat pil več olja kot voznik vode :)

Objavljeno
Pred priblizno dvemi meseci se je poleg nas na Planinskih rajdah ustavil mozakar z enim starejsim BMWjem....Mal smo zaceli debatirat,pa sem ga povprasal kolko km ima masina......rekel mi je da so policaji naredili pred njim 80k,pol pa se on 180k :shock:     brez generalke :!:

Ja saj to je čisto možno.Samo iz svojih izkušenj vem da so to običajno tiste zgodbe baba čula baba rekla.Pa še nekaj ali ti je tisti možak kaj povedal koliko troši olja in kakšno ima kompresijo?

Objavljeno

Jaz imam resne namene s svojim Monstrom naredit 200.000km, potem pa kupim nov motor. Monster ostane pri bajti še naprej ... trenutno sem na 34k in če bom vozil toliko kot letos bo plan dosežen čez 10 let :wink: :D

Objavljeno

Uuuufffffffff......... čist sm spregledala, da je tema v sklopu motorjev odprta! :oops: :oops: :oops:

Nja,... pa kdaj drugič! :twisted:

VeRonika

Objavljeno

Honda Afrika Twin 1991... trenutno stanje... 125.000 km brez problemov, od vecga menjane samo membrane pr frgazerju

Objavljeno
Jaz imam resne namene s svojim Monstrom naredit 200.000km, potem pa kupim nov motor. Monster ostane pri bajti še naprej ... trenutno sem na 34k in če bom vozil toliko kot letos bo plan dosežen čez 10 let :wink: :D

Vso srečo hotschko!

Objavljeno
Pred priblizno dvemi meseci se je poleg nas na Planinskih rajdah ustavil mozakar z enim starejsim BMWjem....Mal smo zaceli debatirat,pa sem ga povprasal kolko km ima masina......rekel mi je da so policaji naredili pred njim 80k,pol pa se on 180k :shock: brez generalke :!:

Ja saj to je čisto možno.Samo iz svojih izkušenj vem da so to običajno tiste zgodbe baba čula baba rekla.Pa še nekaj ali ti je tisti možak kaj povedal koliko troši olja in kakšno ima kompresijo?

.......nic ni rekel drugega o motorju...sam je se rekel da je bil letos z njim na siciliji...in po njegovi zguljeni opremi in letih soferja bi mu skoraj verjel...

sam pa sem letos prodal TA letnik 96,ki je imela 60k+ km brez minimalnega problema...

Objavljeno
Honda Afrika Twin 1991... trenutno stanje... 125.000 km brez problemov, od vecga menjane samo membrane pr frgazerju

.......pumpa od benzine ni bila se menjana?

Objavljeno

ne, :D samo 2x sm preventivno zbrusil kontakte (sem sumil pumpo, pa je bila membrana...)

RD04 (letniki do '93 se mi zdi) nimajo takih problemov s pumpami kot novejsi RD07 ('93 in naprej). Glavni problemi pri pumpah so elektricne spice, ki lahko zalepijo kontakt, pomaga kondenzator... so pa nekateri devali pumpe gor od XTZja al pa KTMa, gre :)

lp

Objavljeno

...sej se boljse tako,da ti ni bilo treba jo menjavat...zanimalo pa me je zato,ker v mojem koncu niti ena ne vec laufa z original pumpo...zadnjemu je crknila na poti domov iz Groslocknerja....sprva je crknila vsakih 100km....nazadnje pa mu je v dvajsetih kilometrih pred domom crknila deset krat...zdaj je zamenjal in ni blema...

Objavljeno

zakaj pa ni dal cev direkt na frgazer? (bypass pumpa), ce je tank prblizno polovico poln gre BP

Objavljeno

........to smo prestudirali tudi mi.........

....drugi dan :lol:

Objavljeno

Po moje motor zdrži do konca, dokler ga lastnik hoče imet. Je pa vprašanje stroškov. Lahko imaš najbolj vzdržljiv motor in ti sredi sahare crkne gaszajla. Pa boš optičal za ceno 3000 sit. Po moje ni vprašanje kako dolgo motor vzdrži, temveč kako dolgo se ga splača (si ga pripravljen) popravljat.

lp, Onim

p.s. Bolj pomembna je zanesljivost delovanja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!