Skoči na vsebino

VZDRŽLJIVOST


Priporočene objave

Objavljeno

, kar je pa motorist zelo težko... :lol: :twisted: :wink:

Objavljeno
Fantje teoretično motorji res zdržijo dosti kilometrov do generalke.V praksi je pa to malo drugače.Yamaha virago povpreček vpraksi 70 do 100k km.Potem pa že tako troši olje nima več kompresije itd pa je generalka tu.Tisti ki pa res naredijo po 500k km ali več so pa res redke izjeme.Jaz ne poznam nobenega.

Dragi kolega....vozim sport tourerja kawa ZZR 600; 16 V; 100 konjev..agregat se vrti do 16 tisoč obratov, letnik 91...ima realnih 81.000 kilometrov, redno vzdrževanje, servisna knjižica.....motor žvižga kot urca, rukne pa ko šuuss, brez kakršnih koli problemov, olje v mejah normale, kompresija izmerjena na pooblaščenem servisu, odlična.

Ne morem verjet, yamaha virago...čoper, agregat malo obratov, nenapiljena mašina......pa je ta povpreček kilometrov šokantno nizek.

Če že govorimo o povprečjih, bi za ZZR600 reku da zdrži tja do 40k. Možne so tudi izjeme, ampak ne pri modelu, ki ima 81k in ga vrti na "16.000"rpm :shock: :twisted:

Mislim, da bi se podru kot lego kocke :wink:

40k... to je šele dobr ulaufana mašina... OK, mogoče se prvič menja ketnco za ventile, če je bil malce bolj gonen, to je pa tud vse. Ni to ducati al pa HD k pr tej kilometrini stran vržeš mašino...

(Al pa Honda, ane, gregs? :twisted: )

LP

Objavljeno
Lohk sta ble že dve generalke pred tabo :twisted: , razn če res dobr poznaš prvega lastnika :wink:

Vseeno, če pa ima res toliko km, si pa res pazliv in vestn driver 8)

Njep, ni blo še nbene generalke, le pri 50.000, ko sem ga kupil so mi menjali ketnco in nastavili ventile, drgač greš pa lahko v Domžale v Eliso, tam sem motor redno servisiral, tam je servisna knjižica in se od njh prepričaš o realnih kilometrih,kompresiji,o tem da ni blo nikakršne generalke in o vsem o čemer dvomiš. Motor zelo dobro poznajo, ker kot pravijo, naj bi se vozilo po Sloveniji le še okrog pet, tako ohranjenih primerkov, te vrste kawe. :wink:

Objavljeno

:wink: Strom.......točno.....pr 40 tisoč se komaj dobro vpelje, od 50 do 100 tisoč, je v najboljših letih, od 100 pa tja do 150...v zrelih letih, od 150 do 200, je za v penzijo...od 200+..... pa kukr buh da :lol:

Če je motor redno vzdrževan, nikoli hladen gonjen, brez pretiravanja na obratomerju, brez dirkanja....naj bi vsaka japonska mašina zdržala cca 150 tisoč, so pa seveda tut izjeme.

Pr 40 tisoč generalka - :shock: :shock: Redno vzdrževana kawa,99% nikoli, :twisted: ... ja razen če se jo vozi brez olja ali ima tovarniško napako... :roll:

Za Ducatija je pa normalno (sploh za super sport variante) da pri 40 tisoč......rikne ko star traktor :twisted: ...pol ga lahk še edino po delih na kakšnem bolšjem sejmu prodajaš :twisted: :lol: Menda morjo že pri cca od 10 do 15 tisoč sklopke menjavat, pol pri 20 gre mašina v del...pr 40 pa pogreb :twisted:

Se opravičujem Ducatistom, na žalost, takšna je statistika :wink: ...seveda so tut izjeme :roll: :lol:

Objavljeno
Za Ducatija je pa normalno (sploh za super sport variante) da pri 40 tisoč......rikne ko star traktor :twisted: ...pol ga lahk še edino po delih na kakšnem bolšjem sejmu prodajaš :twisted: :lol: Menda morjo že pri cca od 10 do 15 tisoč sklopke menjavat, pol pri 20 gre mašina v del...pr 40 pa pogreb :twisted:

Se opravičujem Ducatistom, na žalost, takšna je statistika :wink: ...seveda so tut izjeme :roll: :lol:

no ... in kje je zapisana ta statistika ... me prav zanima.

Objavljeno
Za Ducatija je pa normalno (sploh za super sport variante) da pri 40 tisoč......rikne ko star traktor :twisted: ...pol ga lahk še edino po delih na kakšnem bolšjem sejmu prodajaš :twisted: :lol: Menda morjo že pri cca od 10 do 15 tisoč sklopke menjavat, pol pri 20 gre mašina v del...pr 40 pa pogreb :twisted:

Se opravičujem Ducatistom, na žalost, takšna je statistika :wink: ...seveda so tut izjeme :roll: :lol:

no ... in kje je zapisana ta statistika ... me prav zanima.

Po moje na Ducati HATE PAGE.

url-a pa ne poznam.

:wink:

Objavljeno

Sosed je imel pred leti cagivo elephant 650 z ducatijevo mašino in je z njo naredil 165000. Ko je motor prodal je ta še vedno brezhibno delal. Vse je odvisno od uporabnikov in njihovega ravnanja z motorjem.

Objavljeno

dober motor je tisti, ki ob dobrem vzdrževanju in ne ravno šparovni vožnji zdrži primerno obdobje ali št. km - japonc, kva pa druzga

Objavljeno

Ali pa Italjan. Jaz imam doma 25 let starga pa dela lepše in bolje kot japonc.

Objavljeno

samo ne vem če vzdrži načelo moje replike - ne ravno šparovna vožnja...

po drugi strani pa ZZR1100 nimam kej oporekat :wink:

Objavljeno
:wink: Strom.......točno.....pr 40 tisoč se komaj dobro vpelje, od 50 do 100 tisoč, je v najboljših letih, od 100 pa tja do 150...v zrelih letih, od 150 do 200, je za v penzijo...od 200+..... pa kukr buh da :lol:

Tudi če delaš 20k na leto ti ne preostane drugega kot gledat ista jetra 10 let :shock: :shock: :shock:

Bogi :twisted: :P :lol:

Objavljeno
Ali pa Italjan. Jaz imam doma 25 let starga pa dela lepše in bolje kot japonc.

Khmnja...

LP

Objavljeno
Ali pa Italjan. Jaz imam doma 25 let starga pa dela lepše in bolje kot japonc.

Khmnja...

LP

Jaz imam pa doma 25 let staro tv EI Niš pa lepše dela kot novi Japonec tv :twisted:

Objavljeno

Jest tut pr svojih letih bolš delam k čist nov človk...

LP

Objavljeno
:wink: Strom.......točno.....pr 40 tisoč se komaj dobro vpelje, od 50 do 100 tisoč, je v najboljših letih, od 100 pa tja do 150...v zrelih letih, od 150 do 200, je za v penzijo...od 200+..... pa kukr buh da :lol:

Potem boš pa ti res naredil 500000km brez generalke. :twisted:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!