Zok Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 ker si rekla, da sportive ni tezko pocas pelat, mogoce?? :hmm:
Ice Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 ne zok, SS ni tezko pocasi voziti. je pa tezje kot enduro.
SiR Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 da razjasnimo hotu sm samo vedet zakaj ljudje raje kupujejo sportive kot pa endurce v groben in kaj je tako velik užitek v tem da ( divjaš ) = sklepam sportivo je težko pelat počas tko k pa GTI recimo ker vidm pri sebi... še enkrat ... TDM900 ni endura, ... niti ni potovalna endura ... ampak je čisto navaden cestni motor z nekoliko bolj relax pozicijo voznika ... tko kot tudi FZ6 ni sportiva ...ampak je zlo podobna TDM-ki, tudi vizualno ... mata pač malo drugačen agregat, z okvirno podobnimi performansami ... In vsako stvar se da čist lepo tut počas pelat ...
lina Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 Zakaj eni kupujejo športne nizke avtomobile in pol ne morjo ob pločnikih parkirat, pa zakaj jih sploh prodajajo če je max dovoljena hitrost 120 (al tam nekje) oni pa zmorejo pa mnogo več? Torej vsi imejte Pando 4x4 --a zakaj? Zato ker se men tko zdi najboljš pa še cenejša je? :blink: PS Prodam krosko piaggio 200px. :naughty:
ceco Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 ... meni vsi RR tipi razlagajo, da se ne da. Najmanj iz dveh razlogov. Ker potem obstaja "nevarnost" pregrevanja motorja in ker šele zračni piš razbremeni njihove uboge obremenjene na balanci sloneče roke. Baje po 120 km/h dalje je O.K..
Zok Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 ... meni vsi RR tipi razlagajo, da se ne da. Najmanj iz dveh razlogov. Ker potem obstaja "nevarnost" pregrevanja motorja in ker šele zračni piš razbremeni njihove uboge obremenjene na balanci sloneče roke. Baje po 120 km/h dalje je O.K.. tocno tako. sploh pa motorji brez prisilnega hlajenja (recimo RS250), in pa tisti, ki imajo amortizer balance (razen CBR1000), ki ti se dodatno ovira krmiljenje.
Nagaya Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 meni vsi RR tipi razlagajo, da se ne da. Najmanj iz dveh razlogov. Ker potem obstaja "nevarnost" pregrevanja motorja in ker šele zračni piš razbremeni njihove uboge obremenjene na balanci sloneče roke. Baje po 120 km/h dalje je O.K.. tocno tako. sploh pa motorji brez prisilnega hlajenja (recimo RS250), in pa tisti, ki imajo amortizer balance (razen CBR1000), ki ti se dodatno ovira krmiljenje ne filozofirat...vse se da pocasi pelat.... če se veliko vozis po mestni gneci si pac kupis skuter ce je GSXR prehud za zapestja.... ampak vse se da počasi pelat..odvisno pac od tega koliko udobja pricakujes od motorja.... in rpi voznji 5 na uro v pormetni gneci se najbrz pregreva vsak moped
Zok Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 ja sej z goldwingom se da tud po zadnjem piciklu pelat, ceprav ni temu namenjen, in trpita udobje in varnost. .)
ceco Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 (popravljeno) Narobe Zok. Trpijo vilice in okvir motorja. Raztegne se cel motor za več kot 2 cm. Potem ko ga bolj ali manj nežno spustiš nazaj na sprednje kolo. Popravljeno Februar 26, 2004. Popravil ceco
kura Objavljeno Februar 26, 2004 Opozori Objavljeno Februar 26, 2004 da razjasnimo hotu sm samo vedet zakaj ljudje raje kupujejo sportive kot pa endurce zakaj cestaka zato ker je sam cestak motor vse ostalo razen supermota je ... :grim
lena100 Objavljeno April 15, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 15, 2004 ja to je tvoje mnenje pa ne pluvej po drugih motorjih če jih nisi mel če nebi bli mototrji pol neb mel tazga imena. Sliko maš dobro odg. pa mal popravi lp sharky :afro1:
Rocky Objavljeno April 16, 2004 Opozori Objavljeno April 16, 2004 Še ena stvar več, za razvrednotenje imena Motosvet. Kako se vam ljubi. :topic: Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY
Saint Objavljeno April 16, 2004 Opozori Objavljeno April 16, 2004 Preden se ena nova flame-war naredi bi svoje mnenje popravil. Nabavi obvezno kaj 1000 ccm, vredno vsakega tolarja, pa naj rečejo kar hočejo, od sedaj pogledam najprej na navor in šele nato na konje, če je oboje okoli 100 potem kupim. Aja, pa da ma gume Metzeler Tourance, no a sem že zožil izbor. lp Rudi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se