Skoči na vsebino

upornik brez razloga?


SATAN

Priporočene objave

Jaz pa pravim: Kakor komu paše, tak'ga naj zajaše!

Komu mar, kakšen bajker sem jaz, ti, on? Ali sem instant (kao), ali sem pravi, ali sem tetoviran in ful v ledru, ali imam čupo, ali sem pobrit, ali sem nekaj vmes? Ko mi boš kupil motor in opremo (če ti bom dovolil), boš lahko usmerjal moj stil, vedenje itd. Do tedaj ti pa ostane edino izbira, ali se boš družil z menoj, njim, onim tretjim, ali pa ne. Možnost te izbire pa pripada tudi meni, njemu in ostalim tudi.

No hard feelings, ampak tako je.

P.S. Spoštuj drugače-misleče, pa bodo tudi drugače-misleči spoštovali tebe!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So bajkerji ki so z dušo in srcem pri motorju, ga radi malo požgačkajo doma v garaži, malo predelajo itd pa ni važno kak motor imajo

So pa tudi pozerji in instant motoristi ki jim je motor le kup jekla in plastike.

Mislim da sta le ti dve vrsti če že ravno zlagamo vse po škatlicah

LP

Leteči

A pol sem jaz instant motorist, ker imam motor še originalen? Pa letos cca 500 km narejenih?(več časa ni blo) :yea2:

men se pa še zmeraj zdi, da to, ali si motorist po duši, ni čisto nič odvisno od tega, če imaš predelan motor.

če kupiš rabljen motor za 500 ksit,ali pa še manj, ga boš verjetno prej predeloval, kot če ga kupiš za 2 mio, ali čez. Meni predelava na Kužatu zaenkrat ni potrebna.

Mi tak kar ustreza. Sem pač kupil nekaj, kar me zadovoljuje že v originalu. Zaenkrat.

LP

Mogoče bi bilo dobro tud za avtomobiliste predpisat, da morajo imeti vsaj tadolgo anteno, pa lisičji rep, pa auspuh drug (ali pa prevrtan), pa fedre druge pa lite feltne, če hočejo bit po duši avtomobilisti :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

le moje skromno mnenje glede predelav:

1. večino motorjev nima smisla predelovat, razen če ga z tem narediš bolj uporabnega, torej boljša vetrna zaščita, večje udobje, več moči, več prtljage, navigacija,itd. za vse ostalo so poskrbeli strokovnjaki v tovarni in posameznik lahko z predelavami, ki so itak navadno samo estetske, kvečemu zajebe izdelek stručkotov.

2. če so predelave (večinoma itak predelujejo vsi čoperje, tu in tam kakšnega razbitega cestaka) odraz duše, potem je z bajkerskimi dušami v 90% nekaj narobe. imel sem to srečo, da sem videl resnično dobre predelave - "izraze individualnosti in duše" in to kar se večinoma kotali po cestah (naših in tujih) je en naveden neuporaben kič. vsak, ki na motor naredi en airbrush, na njega navesi tri smrtne glave in resice že misli da ima predelavo. predelave so umetniško delo in nažalost večina motoristov očitno tega estetskega čuta ne premore.

3. nič nimam proti predelavam ampak ne vem zakaj bi moral met "pravi" biker predelan motor, sploh če z tem navadno trpi uporabnost - torej to za kar je motor v osnovi namenjen. nekdo z 2 m dolgimi vilicami, hardtail zadkom in 1,5 m široko bilanco lahko kvečemu signalizira, da je po duši mazohist, drugega izraza individualnosti ne vidim. no mogoče še to, da potem vsaka "pleh zavedna pička" ve da je to tvoj motor, ampak to ni več duša ampak pozerstvo. :devil:

4. da bi imel predelavo za kršit zakon? :hmm: že z nepredelanim ga kršim preveč, predvsem pri omejitvah. da bi me pa pol lahko zajebavali še zaradi nehomologiranih predelav bi pa že bil višek in prevelik šok za mojo, že tako z kaznimi načeto, denarnico.

5. sam bi imel takoj kakšnega dobrega streetfighterja, ampak bolj za zajebancijo po mestu (torej pozerstvo .) ), seveda le, če bi v garaži stal še en dolgočasni in praktično nepredelan (razen kak akrapovič, ohlins, corbin kovček,....), totalno "ne-bikerski", a uporaben motor.

Popravljeno . Popravil PERVY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pervy...naj ti namignem....poleg streetfajterja še en harli.....pol si pa skoraj popoln.... :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dovolite da vam še jaz povem moje mnenje.

Sem Janez Novak in...

Zame je biker tisti, ki se relativno rad vozi z motorjem.

Ni važno, ali je motor predelan, ali ne; ali se voziš kar tako, ali greš po opravkih; ali to ali ono... ali kršiš zakon, ali ne... hitro ali počasi; sam ali v družbi... na prestave, ali brez njih; ali si v svoj motor zaljubljen, ali ne - vse vseeno je.

Verjamem, da bi nekateri zelo radi, da se jih kvalificira za bikerje, drugi pa ne, tretjim pa dol visi.

Reper Kosta je rekel: "Jaz nisem reper, jaz samo rad repam..."

Ko sem bordal sem rekel: "Nisem bordar, jaz samo rad bordam."

Mustang je rekel: "nisem »motosvetovec«, nisem Solo Rider, nisem harleyaš… Če me že želite kam uvrstiti, mi recite mustang"

Zdaj pa pravim: "Nisem biker, ker imam skuter." he he, hecam se... zdaj pravim: "Nisem biker, jaz se samo rad z motorjem vozim."

OK, zdaj sem prišel malo v nasprotje s svojo zgornjo definicijo. Pa kaj. Ciao!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

I just have to support our local pervert.

10 10 10

Popravljeno . Popravil lasagna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

le moje skromno mnenje glede predelav:

1. večino motorjev nima smisla predelovat, razen če ga z tem narediš bolj uporabnega, torej boljša vetrna zaščita, večje udobje, več moči, več prtljage, navigacija,itd. za vse ostalo so poskrbeli strokovnjaki v tovarni in posameznik lahko z predelavami, ki so itak navadno samo estetske, kvečemu zajebe izdelek stručkotov.

2. če so predelave (večinoma itak predelujejo vsi čoperje, tu in tam kakšnega razbitega cestaka) odraz duše, potem je z bajkerskimi dušami v 90% nekaj narobe. imel sem to srečo, da sem videl resnično dobre predelave - "izraze individualnosti in duše" in to kar se večinoma kotali po cestah (naših in tujih) je en naveden neuporaben kič. vsak, ki na motor naredi en airbrush, na njega navesi tri smrtne glave in resice že misli da ima predelavo. predelave so umetniško delo in nažalost večina motoristov očitno tega estetskega čuta ne premore.

3. nič nimam proti predelavam ampak ne vem zakaj bi moral met "pravi" biker predelan motor, sploh če z tem navadno trpi uporabnost - torej to za kar je motor v osnovi namenjen. nekdo z 2 m dolgimi vilicami, hardtail zadkom in 1,5 m široko bilanco lahko kvečemu signalizira, da je po duši mazohist, drugega izraza individualnosti ne vidim. no mogoče še to, da potem vsaka "pleh zavedna pička" ve da je to tvoj motor, ampak to ni več duša ampak pozerstvo. :devil:

4. da bi imel predelavo za kršit zakon? :hmm: že z nepredelanim ga kršim preveč, predvsem pri omejitvah. da bi me pa pol lahko zajebavali še zaradi nehomologiranih predelav bi pa že bil višek in prevelik šok za mojo, že tako z kaznimi načeto, denarnico.

5. sam bi imel takoj kakšnega dobrega streetfighterja, ampak bolj za zajebancijo po mestu (torej pozerstvo .) ), seveda le, če bi v garaži stal še en dolgočasni in praktično nepredelan (razen kak akrapovič, ohlins, corbin kovček,....), totalno "ne-bikerski", a uporaben motor.

hear hear!

pervy, kot vedno.......... :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pol sem jaz instant motorist, ker imam motor še originalen? Pa letos cca 500 km narejenih?(več časa ni blo) :yea2:

men se pa še zmeraj zdi, da to, ali si motorist po duši, ni čisto nič odvisno od tega, če imaš predelan motor.

Ah nisi razumel kaj sem mislil povedati, če motor zate ni le kup železja pol si t.i. bajker pa ni teba čist nič predelvat.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm kaj povedat... Jest sm že takrat, ko so se začel motorji množično kupovat na firme, pa lastniki nase vlečt ene pedrske resice reku, da je zame žalitev, če mi kdo reče biker. Biker je v tem delu Evrope ene vrste instant motorist... :) To vsakemu povem samo enkrat, drugič ga usekam po pički...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So bajkerji ki so z dušo in srcem pri motorju, ga radi malo požgačkajo doma v garaži, malo predelajo itd pa ni važno kak motor imajo

So pa tudi pozerji in instant motoristi ki jim je motor le kup jekla in plastike.

Mislim da sta le ti dve vrsti če že ravno zlagamo vse po škatlicah

LP

Leteči

JEST SEM POZER IN INSTANT MOTORIST

...če bi motorje zamenjal z ovcam, bi verjetn ta'pravi bikerji imel muflone...

koja kmetija :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Near važn, da na motor z vilam mečeš dodatno opremo pol si zihr biker...hahahhaha

Sam tega midva ne delava ane? hehehhe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej leteči sam zame je motor en kup železja... Kaj pa zdej? Pa ves je obtolčen pa kriv okvir ma... Pa udrt tank... niti z barvo nism popenzlal že 3 leta...Kaj sm pol jest Leteči?

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz z grozo ugotavljam, da nisem bajker :kva2: :lol1: Ne samo da nimam pedrskih resic in da razen scitnikov ni na motorju nic neoriginalnega (razen rocke ki sem jo skrivil :D), imam ga pac zato, ker se z njim zelo rad peljem :D

Ah jebiga ... nimam vil, pa potem tudi dodatne opreme ne morem z vilami gor metat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz z grozo ugotavljam, da nisem bajker :kva2: :lol1: Ne samo da nimam pedrskih resic in da razen scitnikov ni na motorju nic neoriginalnega (razen rocke ki sem jo skrivil :D), imam ga pac zato, ker se z njim zelo rad peljem :D

Ah jebiga ... nimam vil, pa potem tudi dodatne opreme ne morem z vilami gor metat :)

cyc,če nimaš pederskih resic...to še nič ne pomeni .....hm,.....

B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej... ampak jest pa vem kdo je biker!

To je un k si da na motor uno značko "American eagle"...

Al pa "Live to ride"... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cyc,če nimaš pederskih resic...to še nič ne pomeni .....hm,.....

B)

Ze mogoce, ampak nimam niti pedrskega klobuka in stap za drkanje :D :naughty: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popolnoma se strinjam iz/s/z Satanom (666).

Če motorciklinu ne vtisneš osebne note s temeljito predelavo, potem nisi nič, najmanj pa biker (kolesar) ali pa rider (jahač).

Zato sem jaz svojo serijsko kravo po nerodnosti že takoj drugi ali tretji dan v garaži po tleh vrgel in od tedaj ima unikatno predelavo na pokrovu desnega valja v obliki drobne praske.

Mislim, da, odkar je unikatno predelana, vozi mnogo bolje, kot prej. :D

:BUA: :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem BIKER-stva pri nas, se mi zdi v tem, da je v bazi neoriginalno in da se ga drži pridih nasilja. Če se pogleda imena mnogih visoko kotirajočih motorističnih skupin, se to samo potrdi. Kdor je motorist z dušo in telesom ne rabi hudičevih podobic, sekir, nožev, sabelj, mrtvaških glav in kdo ve česa vse še, zadostuje ,da ima motor.

Sam posvečam dobršen del življenja motociklizmu, na živce mi gre kratenje svobode in nasilje države nad državljani, motor imam relativno nepredelan, ko nabijem gas to naredim za svojo dušo in ne da bi jezil policaje, ne spoštujem predpisov, a imam svoj kodeks obnašanja na cesti , ki temelji na osnovni varnosti in tem da ostalim udeležencem v prometu namerno ne povzročam jeze in na zbor lahko pridem brez, da bi se ga moral tam napiti. Sem motorist.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stvar okusa in če misliš, da boš glede estetike kaj pridobil če boš gor obesil merjaščevo glavo je to tvoja stvar---jes pa ko te bom vidla bom rekla ,,bajker,, in to v prav posebnem tonu. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se da komu najdt une dve teme ... "kdo je pravi biker ?" ... in ... "kdo NI pravi biker ?" ... tam smo že vse sorte tople vode odkrival ... :) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa sem (vsaj enkrat) toleranten. Naj vozi vsak kar hoce - jaz recimo imam novo kupljen motor ki je se v predelavanju. Nikoli ne bi rad imel original motorja, ker je zame to nekaj "prevec monotonega". Rad dam osebno noto na moje vozilo (motor - jebes avto).

Kar se tice nozev, lobanj in podobnih - jebiga, jaz imam to rad, zato so tudi vsi moji tattooji v tem stilu narejeni... Ce ni lobanje ni vredno pol pizde tople vode.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stvar okusa in če misliš, da boš glede estetike kaj pridobil če boš gor obesil merjaščevo glavo je to tvoja stvar---jes pa ko te bom vidla bom rekla ,,bajker,, in to v prav posebnem tonu. :D

Zdej si mi pa idejo dala, da bom tud jaz bajker.

na Bulldoga moram unga kužata montirat, ki (ponavadi na zadnjih policah avtov ) z glavo miga... :P :D :yea2: :yea2:

Sicer se pa strinjam z Einom. Naj vsak v svojem uživa. Lahko predelan, lahko nepredelan, to je čisto stvar posameznika.

Jaz pač uživam, ko imam motor pod seboj ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravzaprav zadeva izhaja že iz materinega trebuha. Tudi vaša noseča mama je bila enosledna (če le ni bila preširoka) in bila je v za motor značilnem labilnem ravnovesju.

Motocikel ima korenine v konju, ki je bil prvi enduro motor. Danes je z njim rahlo drugače. Je iz višje družbe, ker morate imeti čas za počasno vožnjo in denar za njegovo permanentno delovanje.

Drugače pa je motor čisto navadna igrača. Celo z znakom dobre igrače (po Krbavčiču), ki ima naslednje funkcije:

- Ropotuljica: povsod se lahko kažete z njim in ropotate, kakšno lepo in glasno igračo imate;

- Učilo: za mladino in odrasle otroke. Z njim lahko pri učenju naredite zabavo kmetu, ki mu preorjete njivo ter policajem, zdravnikom in pogrebcem pri "poglobljenem" učenju;

- Statusni simbol: kupite si večjega in močnješega, kot ste ga sposobni uporabljati in dražjega, kot ste ga sposobni financirati;

- Pomožno zdravilo: povečuje spolno moč (za ženske voznice še ni dokazano), odpravlja depresijo in socializira (moto zbori), pušča nečisto kri (pri padcih) in pomljajuje (pod čelado in usnjem se ne vidi).

Motor je tako tavžentroža z enim stranskim učinkom - VZBUJA LAŽNE OBČUTKE SVOBODE. Ampak z njim se celo lahko vozite. Rabite manj prostora in ste bolj gibčni od avtomobila. Z njim uničujete tudi manj surovin, okolja in energije in tako ste spet del nerazvitega sveta; brez klobasanja o vetru v laseh, občutku svobode ... . So tudi drugi pristopi, vendar je tam motor le sredstvo za doseganje adrenalinske opojnosti ali izkazovanje družbene drugačnosti, nenazadne pa tudi čisto navadno prevozno sredstvo (da Lucky ne bo spet hud).

Darwinova teorija je priložena v obliki slike. Jaz in moja mama bajkerica na moto potepanju ob Kolpi. Tam nekje leta 1965.

post-2-1077785383.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!