Jurij Objavljeno Februar 6, 2006 Opozori Objavljeno Februar 6, 2006 kaj pa rezervna zajla za gas... :(
Gamma Objavljeno Februar 7, 2006 Opozori Objavljeno Februar 7, 2006 Če kupiš R6 2006 :P je ne rabiš več vozit s sabo :grrr
Pervy Objavljeno Februar 7, 2006 Opozori Objavljeno Februar 7, 2006 kaj pa rezervna zajla za gas... :( boljše je komplet za štukanje zajle ker drugače rabiš 2 gas zajli (no tisti ki imamo 2 noter) + zajlo za kuplungo drugače ti nič ne pomaga.
Leteči Objavljeno Februar 7, 2006 Opozori Objavljeno Februar 7, 2006 Pervy in kako zgleda tak komplet?
moto rider Objavljeno Februar 7, 2006 Opozori Objavljeno Februar 7, 2006 Pervy in kako zgleda tak komplet? Leteči! Takšne zajle dobiš v POLO in LOUIS-u, pa še kje drugje. Pri nas še nisem gledal. je univerzalna in pameten voznik na dolge proge ima to zadevo vedno v gepeku! Če boš kaj okoli hodil, ti jo pa pokažem! Hoj! :yea1:
Leteči Objavljeno Februar 8, 2006 Opozori Objavljeno Februar 8, 2006 Sicer imam v kompletu z orodjem en kos zajle v obliki zanke ki je dolga cca. 15-20cm in plastificirana. A je mogoče to ta zadeva. Ker se že odkar sem jo našel ubadam z vprašanjem kam zaboga bi jo ponucal, ven je pa tudi nisem fliknil ker pitaj boga kdaj ti lahko prav pride. Kako bi pa lahko ''štukal'' zajlo z njo se mi pa tud sanja ne.
moto rider Objavljeno Februar 8, 2006 Opozori Objavljeno Februar 8, 2006 ...en kos zajle v obliki zanke ki je dolga cca. 15-20cm in plastificirana. A je mogoče to ta zadeva. ... Kako bi pa lahko ''štukal'' zajlo z njo se mi pa tud sanja ne. Ne! jaz sem v POLU (ali LOUISE - še sam ne vem), kupil celo (dolgo) zajlo, zraven pridejo pa še nekakšne kleme, da zašraufaš. Če te bo zanimalo, ti jo ob priložmosti pokažem. Če boš šel v švabarijo, pa povprašaj. Sigurno ti bodo zadevo pokazali. Če boš priden, :hmm: tudi prodali! :grim Hoj!
STAR Objavljeno Februar 8, 2006 Opozori Objavljeno Februar 8, 2006 Sicer imam v kompletu z orodjem en kos zajle v obliki zanke ki je dolga cca. 15-20cm in plastificirana. A je mogoče to ta zadeva. Ker se že odkar sem jo našel ubadam z vprašanjem kam zaboga bi jo ponucal, Mogoče pa je to "zajla" s katero pritrdiš čelado pod/ob sedež? :?
Zdrawc Objavljeno Februar 8, 2006 Opozori Objavljeno Februar 8, 2006 Mogoče pa je to "zajla" s katero pritrdiš čelado pod/ob sedež? Skoraj 100% je to to :yes:
snoopy Objavljeno Februar 18, 2006 Opozori Objavljeno Februar 18, 2006 Kaj pa če se ti zdi da čelada zaklenjena z zajlo na motor ni na varnem(mimo idoči se zaletavajo ob njo, pasejo firbce...)kam jo pa pol date??Npr.:če bi šel na obalo mal kopat se al pa sprehod s svojo''drugo ljubeznijo'' :wub: ????
ciciban Objavljeno Februar 18, 2006 Opozori Objavljeno Februar 18, 2006 Lep pozdrav! Čelado vedno vlačim s seboj, ker se lahko hitro najde kakšen bedak, ki ti tako malo iz slovenske foušije v čelado nalije pivo ali kaj drugega (zgodilo se je sošolcu) :BUA: Tisto okoli rezervne zajle, je kar dobra ideja. Meni je počila pletenica sklopke, vendar pa sem imel srečo, da se je to zgodilo na dvorišču pred hišo, še preden sem se uspel odpeljati :cry: Na pot vzamem poleg ostale potrebne in nepotrebne navlake še čistilo za vizir :OK:
moto rider Objavljeno Februar 18, 2006 Opozori Objavljeno Februar 18, 2006 NAMEŠČANJE PRTLJAGE NA MOTOCIKEL Obudimo dejstva, ki veljajo za pripenjanje, oz. pakiranje prtljage na motor. Da ne bo kdo rekel, da smo tole že pisali? Smo! Zavedam se tudi, da to veliko motoristov že obvlada in bi se tudi jaz lahko kaj uporabnega od njih naučil. Vseeno pa podajmo nekaj navodil. Recimo za mlade, manj izkušene voznike. Nova motoristična sezona je pred vrati in modro je zadevo osvežiti. Kdor tega ne potrebuje, naj te nasvete, enostavno "zignorira". 1) Tank torba 2) Top Case & Nadgradnja 3) Stranska kovčka 4) Ostalo Npr. da govorimo za "obremenjen" motocikel s kupom prtljage, ko gremo na dopust. Porazdelitev prtljage naj bo smotrna (spredaj - zadaj) in pravilno razporejena. Pomembno je, da motocikla zadaj preveč ne obremenimo, ker bo "plesal" po cestišču, s tem pa bodo vozne lastnosti zelo nevarne. Govorimo o pripravi motocikla za voznika in sopotnika. Potrebno je: 1) V tank torbo, (ker je spredaj) naložiti prtljago, ki je težja. S tem dosežemo, da se teža motocikla (spredaj - zadaj) izenači. Če je torba previsoka, lahko preko nje pripnemo elastični trak. S tem dosežemo znižanje volumna, boljšo preglednost in v dežju nam ne dviguje PVC vrečo. Zelo priročne so magnetne torbe. (Za tatove tudi!!!) Problem teh, je za motorje z ALU rezervarjem za gorivo. 2) Top Case. Vanj spravimo stvari, ki so nekoliko lažje, še predvsem zato, ker je kovček na visokem nivoju in deluje kot utež, ki spravi pri hitrosti motocikel v resonanco (posledično do padca). (Zamisli si utež, ki jo guncaš na vzvodu). Pozor - preizkušeno v praksi!!! Predvsem na peščenih kolovozih in hitrosti. Vanjo lahko npr. stlačimo spalne vreče, miniaturno spakiran šotor, itd. (To je prepuščeno posamezniku in osebni domišliji). & NADGRADNJA; Na Top case montirajte držače, ali "roštil". 50 litrski je zakon! Zanje privežite prtljago in jo dobro spnite. Priporočam, da jo z najlonskim trakom povežete po sredini (v smeri vožnje). Vso prtljago pa povežete z elastičnimi (križnimi) "pajki". Ker je kovček na najvišji točki, mora biti ta prtljaga lahka, npr. "armafleks", spalke (v polivinilu), ipd... Odločite sami, po potrebi. POZOR! Glejte, da vam ne zakriva pogleda v vzvratnem ogledalu!!![/u] Če imate prtljago dobro pričvrščeno, garantiram, da ne boste NIČESAR Izgubili. Pa še za "pajčevino" lahko priložnostno zataknete stvari, ki se pojavijo ob postankih. 3) Stranska kovčka sta lahko različnih dimenzij. Za potovanja, so zaradi funkcionalnosti priporočljiva 35 - 40 litrska. Lahko sta tudi večja. To je osebna odločitev. Manjši so priročnejši, vanje spravimo manj prtljage, a so pri vožnji manj moteči. Za večje velja nasprotno. Vanje ponavadi spravimo osebno prtljago. Priporoča se, da voznik uporablja levi konček, sopotnik (zaradi priročnosti) desnega. Enako velja za odlaganje čelade na ogledala (vendar prvo obrišite mušice!) med postankom - bolj priročno je (predvsem za voznika, ki ima že med vožnjo polno"dela". ("Jebeš sopotnika"!) Če niste sigurni v ključavnice kovčkov (prenatrpan kovček se lahko odpre (ne mi govor't da ne) lahko z najlonskim trakom (Bauhaus, Baumax, črpalke itd) prevežete kovček in velika skrb bo manj. Vem, da to ni često, lahko se pa zgodi. Npr, meni se je na poti pokvarila ključavnica in to je bila fantastična rešitev. * Še en problem, ki sem ga imel na poti; Odpadlo in pokvarilo se mi je vpetje nosilca zadnjega prtljažnika (na vrhu!). Z najlonsko vrvjo sem spel levi in desni nosilec prtljažnika (preko sedeža). Rešitev je 101 %-na! Preverjeno! Zato je dobro, da imate na poti s seboj za vsak slučaj še kakšen trak rezerve! 4) Ostalo. Prostora za prtljago je še mnogo, le to bi bila že preobložena "trdnjava" za na cesto. Možnost pa obstaja! Npr; Na zaščito motorja (ograjce) lahko montirate karnistra za gorivo. To uporabljajo le "pravi" popotniki brezpotij! Tja pa lahko privežemo tudi druge rekvizite, da so nam vsak čas pri roki. Potrebno pa se je zavedati, da gredo ob padcu rekviziti v "maloro". Zatorej - ne prevračaj se! Če vam motor troši olje (skoraj vsak ga malo!), lahko tja pritrdite nosilček s kantico motornega olja. (In glej, da ne pušča!) Bolj priporočljivo je, da tja pripnete stvari, ki niso tako pomembne, npr. Jaz že dolga leta tja pripenjam "nakitače", ponošene superge, "ruzak" z balastnimi stvarmi itd. To presodite sami. Vsak ima svoj okus in svoje želje. Pomembno je, da so v prvi vrsti racionalno razporejene. Vedno pa mislite na "TEŽO" & razporeditev prtljage na motorju!!! Enduraši lahko "lahek balast" pripnete pred masko motocikla, pod lučjo. (Priročen prtljažnik, bo v veliko pomagalo!) Priporoča se; * Vrednostne stvari imejte (ne bom povedal kje...) na težje dosegljivih mestih! * Stvari, ki jih potrebujete v "vsakem trenutku", naj bodo na priročnih mestih. * PAZI na širino motorja, predvsem v gneči! * Pred potovanjem in med njim, PREVERI in "dopumpaj" PRITISK v zračnicah!!! * Dežna oprema naj bo na mestu, ki je v vsakem trenutku dosegljiva. * Pribor za krpanje, "injekcija", (rezervna zračnica!!!, če ni kolo Tubeless) & Odročnost krajev!!! * Podložko za pod "parking stojalo" montiranje nekje ob strani, da je v dosegu roke, npr. (pri "fuzrastu"). * PVC cevka za gorivo in plastična "posod-ic-a" ( ki se tlači). * POMEMBNO! Škatlica s npr. po dvema kosoma; matica, vijak, podložka (mala velika), sponka, objemka, varovalke, "NO tubeless" smukec!!! (Meni je zaradi trenja preglodalo zračnico! Daaaleč od ljudi)... Itd, itd... * Na potovanju in kampiranju vedno potrebuješ univerzalen nož. Daj ga na mesto, da ti je pri roki. * Ne vozite zaspani in utrujeni!!! * NAJPOMEMBNEJŠE! Zaradi preobremenitve motocikla in vzmetenja, kupujte kondome sproti med potjo! Še so stvari, katerih se nismo dotaknili. Dopolnite jih sami in se OBVEŠČAJMO med seboj, da nam bodo potovanja prijetnejša in lažja. motorist DAMI34 1
Zdrawc Objavljeno Februar 19, 2006 Opozori Objavljeno Februar 19, 2006 1) V tank torbo, (ker je spredaj) naložiti prtljago, ki je težja. S tem dosežemo, da se teža motocikla (spredaj - zadaj) izenači. Če je torba previsoka, lahko preko nje pripnemo elastični trak. S tem dosežemo znižanje volumna, boljšo preglednost in v dežju nam ne dviguje PVC vrečo. Zelo priročne so magnetne torbe. (Za tatove tudi!!!) Problem teh, je za motorje z ALU rezervarjem za gorivo. Fičo :OK: bi pa dodal k tank torbam tole: - magnetne so res priročne, ker jo pač lahko hitro snameš - tank torbe na pasove bolj stabilne predvsem za motoje z alu in plastičnimi tanki je pa malo manj praktičo, saj je potrebno pri vsakem tankanju odped vsaj eno zadrgo, da prideš do pokrova na tanku Vsekakor je največja uporabnost tank torbe, zgornji prostor kamor lahko zložimo karto. Je sicer res fajn, da so tam notri čim težje stvari, samo je malce problem, ker so te torbe pač iz blaga in njihova konstrukcija ni trdna, kot npr. pri kovčkih.
Šarc Objavljeno Februar 19, 2006 Opozori Objavljeno Februar 19, 2006 Za top case v primeru da imate stranske kovčke predlagam, da je čim bolj prazen. Sam osebno imam notri zadeve katere pri postankih ponavadi vzamem ven, noter pa gredo zadeve katere dam iz sebe dol (cunje, čelada), v veliko primerih pa notri zaklenem celo tank torbo. V veliko primerih si med postanki vezan na to, da imaš motor na očeh zaradi "ranljivosti" tank torbe. Če sem brez sopotnika rajši večino prtljage dam v 50l vrečo in jo navežem na sopotnikovo mesto. Prav tako šotor in težje stvari. Fotoaparat gre obvezno v tank torbo in vsi ostali pripomočki za intervencijo (prva pomoč, multitool, vrečke, WC papir, izolirtrak in vsaj pet dodatnih pajkov). Kot zelo uporaben pripomoček so se izkazale štromarske vezice. Pa še nekaj: Prtljago v stranskih kovčkih dam vedno v velike vreče za smeti. Se zgodi, da si primoran vozit dalj časa v dežju, ko pa prideš na suho nimaš obleke za preobleč. Pa še opozorilo: VŽIGALNIKI MED PRTLJAGO ZNAJO BITI POLETI DELIKATNA ZADEVA. V AVTU MI JE RAZNESLO DVA KO JE BIL NA SONCU. ENAKO SE LAHKO ZGODI NA MOTORJU. (o posledicah nebi razmišljal). In še ena misel: IMATE REŠITEV ČE ZGUBITE AL ZLOMITE KLJUČ NEKJE DALEČ OD DOMA? Mislim, da ga ni junaka, ko nebi vsaj enkrat malo bolj živčen šel drugič pregledovat žepe. :doze:
moto rider Objavljeno Februar 19, 2006 Opozori Objavljeno Februar 19, 2006 (popravljeno) Je sicer res fajn, da so tam notri čim težje stvari, (samo zaradi porazdelitve teže po motorju, sicer pa ni fajn!) samo je malce problem, ker so te torbe pač iz blaga in njihova konstrukcija ni trdna, kot npr. pri kovčkih. Zdrawc, 100 %-tno imaš prav!!! Pa še to je res, kar sem zgoraj omenil, da bi se dalo vsako stvar podemantirat'! S tem je tako, da nima v bistvu nobeden prav. Al' pa vsi, kakor se vzame? :hmm: Vsi ljudje, vse vedo! Zato se pa tukaj "pogovarjamo". Te pozdravljam!!! :yea1: Popravljeno Februar 19, 2006. Popravil fičo
matjazek Objavljeno Februar 20, 2006 Opozori Objavljeno Februar 20, 2006 IMATE REŠITEV ČE ZGUBITE AL ZLOMITE KLJUČ NEKJE DALEČ OD DOMA? Rezervni ključ nekje na varnem...
Zdrawc Objavljeno Februar 20, 2006 Opozori Objavljeno Februar 20, 2006 Rezervni ključ nekje na varnem... Ja, jaz ga imam doma v predalu, na varnem.... Sam bo res treba pogruntat kam ga založit na motorju, za vsak slučaj :hmm:
Basko Objavljeno Februar 20, 2006 Opozori Objavljeno Februar 20, 2006 Vprašanje za stare mačke: Kam ne skriti rezervnega ključa? Vem, da ne boste izdali kam ga spravite, zato izdajanje te skivnosti ne pričakujem. Dobro pa bi bilo, da napišete kam ga ni pametno skriti, saj bi ga lahko izgubil, ali še huje - ga najde nepridiprav in se odpelje z motorjem.
Zdrawc Objavljeno Februar 20, 2006 Opozori Objavljeno Februar 20, 2006 pod sedež sigurno ne, ker ga moram s ključem odklenit, da ga snamem in ti v primeru da izgubiš originalnega to pač nič ne pomaga
SiR Objavljeno Februar 20, 2006 Opozori Objavljeno Februar 20, 2006 Ja, jaz ga imam doma v predalu, na varnem.... Sam bo res treba pogruntat kam ga založit na motorju, za vsak slučaj :hmm: Z duct tapeom si ga temeljito zalimaš na notranjo stran jakne...
Rude Boy Objavljeno Februar 20, 2006 Opozori Objavljeno Februar 20, 2006 [in še ena misel: IMATE REŠITEV ČE ZGUBITE AL ZLOMITE KLJUČ NEKJE DALEČ OD DOMA? Mislim, da ga ni junaka, ko nebi vsaj enkrat malo bolj živčen šel drugič pregledovat žepe. :doze:
Leteči Objavljeno Februar 20, 2006 Opozori Objavljeno Februar 20, 2006 Jaz ga obesim sopotnici okoli vratu :P In to vse rezervne ključe, od vseh ključavnic, kovčkov in motorja. Glede na mojo pozabljivost je za pričakovati da bi pozabil kam sem ga skril :P
Cegi Objavljeno Februar 20, 2006 Opozori Objavljeno Februar 20, 2006 ključ vedno okol vratu....na tok dolgi špagi, da ga lohk dam še za gate :lol1: kovčki (stranski) za vsak slučaj tut na cifre.
mack Objavljeno Februar 20, 2006 Opozori Objavljeno Februar 20, 2006 :naughty: Ce ga privijacis nekam vred s plastiko k se odsravfa na imbus ali pa celo na krizni ali navadni sravfenciger pol ni panike k kamorkoli gres ga imajo!!! Odkritost je lepa cednost (kakor daj in kakor kje!) :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se