urosintruder Objavljeno November 20, 2001 Opozori Objavljeno November 20, 2001 ker sem novinec nisem še opazil da bi se kaj veliko govorilo o suzuki intruderju 800 nekaj o njem že vem želim si še več informacij o tem motociklu in če ga kdo prodaja mu sporočam da ga TAKOJ KUPIM sem resen kupec Uroš
Ice Objavljeno November 20, 2001 Opozori Objavljeno November 20, 2001 moze 750? masina zdrzi dolgo,nekih napak ni znanih.povprecni pospeski in slabo podvozje.bremze glih da so.kardan zdrzi brez problema 100k km,ob rednem servisu tudi masina.generalka pri takih kilometrih se ni potrebna (ce je redno servisiran).tudi ni potrebno veliko za vzdrzevanje.filter,olje,ventilcki,svecke. je pa za dva muka z njim potovati.zadnji sedez je malo vecji toast,stopalke so previsoko.fedri radi hitro in zanesljivo odpovejo. pac tehnika iz 80tih.je low budget bike (glede porabe in obrabe) s katerim se lahko ogromno kilometrov stepa. ------- Injection is nice but I´d rather be blown.
RAN Objavljeno November 20, 2001 Opozori Objavljeno November 20, 2001 ICE : vse veselje do tega motorja si mu pobral. Najbrž, je sedaj malo manj resen kupec. Daj mu še boljšo alternativo omeni, seveda če obstaja. lp RAN
suzuki Objavljeno November 20, 2001 Opozori Objavljeno November 20, 2001 Hola! Ne pravijo zaman, da resnica boli. Ampak nimas kaj, zivljenje je kruto in to ze od nekdaj. Cim prej se navadis na to tem bolje. Zato je pa fajn, ce si kupis DOBER motor, da ti ga malce polepsa in olajsa... LP suzuki freya in SharpNinja 2
strom Objavljeno November 20, 2001 Opozori Objavljeno November 20, 2001 ice, maš intruderja 750 za prodat al kaj? Obstaja tudi 600ccm varianta, ampak je pri nas dokaj redka in švoh. Za primerjavo: Kolega staknil nekje intruderja 600 in ga postavil vzporedno z viragom 250. Virago je cca 5cm daljši. 800 mislim da je enak 600 (razen kubature). 1400 je za nekatere idealen custom motor. Za razliko od 600 in 800 ima samo oljni hladilnik (medtem ko sta manjša intruderja vodno hlajena). Žre veliko, navora kolikor češ, za prvi motor definitivno ni primeren. Se da pa tudi dosti predelati zadevo. Pomoje bo prva zadeva menjava krmila. Če je še original, that is. Sicer pa kakšnih resnejših pripomb še nisem slišal. Vzmetenje se da najbrž zrihtat. Če ne drugače, vzameš od Suzukija marzocchi fedre in nekje stakneš kakšne sprednje vilice od kakega starejšega športnika. S tem dobiš lahko še dva sprednja diska. Sicer pa mislim, da ima zadeva v originalu 19" bicikel spredaj. To bi znal bit problem. Kakorkoli že, ni slab motor, ne ravno za začetnika, veliko žre, majhen kestl,... sicer imaš pa na www.umgweb.com še kaj več o starejših intruderjih, sicer pa poglej na motorcycle online. Obe zadevi sta dokaj nepristranski, tako da ne dobiš samo hvale. Sicer pa na kratko iz UMG: VS600/750/800/1400 '90 on, 598/750/805/1400cc v-twin, 60/75hp 105/115mph 60/50mpg Tough shaft drive customs that handle okay within the speed limits but can throw you off when pushed. After three or four years expect the front disc to rot away and the finish to start going off unless the bike’s only used for the summer. 1400 has monster torque, mass. Glede na njihove kritike sicer, je super zadeva. Za disk se ne sekiraj kaj preveč, najbrž bo že itak potreben zamenjave, preden bo zgnil. Porabi pa ne verjemi preveč... vsaj za 1400 varianto. Če imaš pa večletne izkušnje z motorji, pa priporočam 1400 varianto. Edino kestl je mali za 1.4 mašino. Potegne pa tudi 200kmh in več. Kolk je pa kej komot, je pa drugo. LP
strom Objavljeno November 20, 2001 Opozori Objavljeno November 20, 2001 quote: nope,vem vsaj za enega v SLO,ki je naprodaj. drugace bi se z vsem strinjal kar je napisal strom,samo z izjavo da potegne cez 200 km/h....za je majckeno za lase privlecena.ca.170 km/h je spica,katere se pa v praksi ne doseze z 1400 intruderjem,ker prej vse tako plese po cesti,da je pestro. tudi 750/800 ne doseze vec kot kakih 160 km/h. ------- 500 and counting Zelo verjetno imaš res glede končne... 170 nekje realno. Kej veš za ceno? Tistega 750 al kaj že? LP LP Uredil - strom on 21/11/2001 00:37:20
urosintruder Objavljeno November 21, 2001 Avtor Opozori Objavljeno November 21, 2001 hvala za prispele odgovore jaz imam z časom namen motor malce predelat nove vilice, naprej tačke, zadaj ga malce spustit, airbrush... sicer pa me zanima kaj bi mi predlagali kot dobrega čoperja za neko normalno ceno letnik okrog 1995 mašina pa mora bit vsaj 750/800 več pa niti ne (učasih sm vozu suzo gsx 750 86' tko da izkušnje imam) sem pa študent tko da je tud cena kr pomembna 900.000-1.000.000 Uroš
lampa Objavljeno November 23, 2001 Opozori Objavljeno November 23, 2001 Kolega je mel intruder 800 l.95 in ga je lansko zimo prodal za 950000 sit. Imel je torbe in vizir - dobro ohranjen. Končna je 170km/h. Udobje veliko boljše kot na virago in zavore tudi. Moti pa naslednje: dosti visoka cena(glede na virago), preozka balanca, čudno postavljene stopalke za noge, slabi amortizerji. Mašina je odlična (vodno hlajenje). Ne da se hitro vozit po ovinkih ker nasede prej kot drugi čoperji (se pa bi dalo z predelavo to popraviti-amortizerji, stopalke).
alexb Objavljeno November 23, 2001 Opozori Objavljeno November 23, 2001 Ne vem kako ima lahko intruder boljse zavore kot virago. Govorim o viragu 750 ali 1100. Virago ima dvojne precej velike diske, medtem ko ima intruder (novi model na suzuki pageu) samo enega. Intruder je lazji za kake 20-30kg, ima malenkost manjsi tank. (12L) Ti podatki veljajo za novi intruder. V mottorad testu je zmagal virago ;) v primerjavi z Harley Sportster 883,Kawasaki VN 800 Classic,Suzuki VS 800 Intruder http://www.motorradonline.de/MRD/LTR/archiv.asp?ID=3 Sicer pa se da virago prav lepo terat skozi ovinke (dokazano v dolomitih)...mogoce je intruder boljsi za voznjo naravnost :) Je pa dokaj neugodno imeti motor 800ccm, ker tistih 50 ccmju se bolj pozna na denarnici kot pa na cesti. alexb -- "When in doubt hit the gas..."
strom Objavljeno November 23, 2001 Opozori Objavljeno November 23, 2001 quote: Aja pa vodno hlajenje mi tudi ne disi. Crkne pumpa..itd. samo dodaten strosek.. alexb -- "When in doubt hit the gas..." Da bi crknila pumpa za vodo... še nisem slišal za kaj takega... Sicer pa so viagre ene redkih japonskih custom motorjev, ki so zračno hlajeni. Klele imaš pa še en test... sicer so pa primerjali marauderja, sportija, viagro 750, shadow 750 ace, VN800. http://www.motorcycle.com/mo/mccompare/cruise.html Mimogrede... za kakšno resnejše potovanje intruder definitivno ni. Tistih 12l bencina ki gre v kestl je premalo tudi za 200km. LP
alexb Objavljeno November 23, 2001 Opozori Objavljeno November 23, 2001 Z vodnim hlajenjem nimam ravno izkusenj, spomnu sem se pumpe ker mi je nekdo enkrat omenjal da (spet) nekdo caka na novo pumpo za vodo, torej je sla fuc.. Sicer zakaj pa da ne bi sla fuc? Aja in v dolomitih je imel FalcoR probleme s pregrevanjem.. Ima pa Aprilio Pegaso ki ima vodno hlajenje.. Viragica pa ni imela teh problemov.. alex -- "When in doubt hit the gas..."
alexb Objavljeno November 23, 2001 Opozori Objavljeno November 23, 2001 No v tem testu ki ga omenjas se opaza da so testirali americani. Na prvem mestu sta honda in HD.. Tko kot so nekateri v topicu o testih v revijav povedali.. Americane vlece tja... Yamaha's Virago was not the smoothest, most comfortable, or the best handling (these being the Honda, Kawasaki, and Harley respectively). A facelift and a little refinement, and you might see this bike on top of the pile this time next year. Ocitno jim ne pase izgled (tako kot se mnogim ne), kar se tice pa voznje je motor zelo zelo vozen in se ga da enostavno metat iz ovinka v ovink. alex -- "When in doubt hit the gas..."
Ice Objavljeno November 24, 2001 Opozori Objavljeno November 24, 2001 quote: Klele imaš pa še en test... sicer so pa primerjali marauderja, sportija, viagro 750, shadow 750 ace, VN800. osebno bi postavil lestvico takole: 1.virago 750 2.VN 800 3.sporty 4.shadow marauderja ne poznam,nisem se vozil. ------- 500 and counting
strom Objavljeno November 24, 2001 Opozori Objavljeno November 24, 2001 zakaj pa shadow na zadnje mesto... harli ima edin -plus da se ga da (mora) dobro predelat?
Ice Objavljeno November 25, 2001 Opozori Objavljeno November 25, 2001 moc in karakteristika masine in bremze so mi bolj vazne.mekho podvozje pa lahko izenacim.in shadow mi ni vsec.virago sicer tudi ne,samo ima vsaj dva od treh pogojev. je pa itak brez veze,ker sem z banditom zelo zadovoljen in cruiserjev imam dost. ------- 500 and counting
klimbra Objavljeno November 25, 2001 Opozori Objavljeno November 25, 2001 Alexb......ne vem zakaj bi se bal vodnega hlajenja????????????? Samo za primer......zračno hlajeni avtomobili......?????????? Ice.....moja lestvica pa malo drugače VN800 Shadow . . . . . približno takole Klimbra....vlaženje zagotovljeno
Black Knight Objavljeno September 27, 2004 Opozori Objavljeno September 27, 2004 Slikica novega Intruderja 800 2005. Zelo včečen a kaj ko je preveč tistih 50ccm...
Thundercat Objavljeno September 27, 2004 Opozori Objavljeno September 27, 2004 tudi na to oviro se da pozabit...lep je..... :) kolega ma 800 intruderja...malo je balanco predelal(zamenjal z drugo), ker je original čudna pa druge role je dal seveda....motor je kr fajn...res ni za dva zaradi sedeža zadaj ampak za enega jezdece kr primeren....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se