Skoči na vsebino

YAMAHA XJR 400


Priporočene objave

Objavljeno

Ne vem, kaj mislijo naši dealerji, da te Yamahe ne prodajajo tudi pri nas?

Po moje bi bila zelo primerna za tiste, ki si želijo velik motor in tako mašino, ki ni podobna reaktivcu. Pa še registracija je poceni.

Motor: 4 cilindri, 16 ventilov, 400 ccm.

Teža 200 kg

Največja hitrost: 185 km/h

Po moje bi bil ta motor lahko konkurenca Kawasakiju ER 5 in Suzukiju GS 500.

Registracija: 53.000 SIT (XJR 1300 = 117.000 SIT)

Pa še slikica:

Objavljeno (popravljeno)

400ccm motorjev ni Evropa nikoli uvažala, pa jih tudi ne bo! Občasno pride do nas kak sivi uvoz.

Naredijo pa Japonci vse tud v 400 izvedbi: CBR, GSXR, ZXR, FZR, Fazer, ... :o

...menda zaradi strogih domačih predpisov glede vožnje težjih motornih koles.

Tale XJR 400 bi bila 50% dražja od ER-5 in mu ne bi bila ne vem kaka konkurenca! :P

Popravljeno . Popravil premza
Objavljeno

Štiristokubični razred je registracijsko/davčni razred na Japonskem.

Zato jih japonci masovno delajo, ostali pa ne.

Objavljeno
Štiristokubični razred je registracijsko/davčni razred na Japonskem.

Zato jih japonci masovno delajo, ostali pa ne.

škoda da jih ni tudi pri nas...motor deluje prav fajn..... :OK:

Objavljeno

Kolega je imel 400 ccm Bandita, sem ga še celo enkrat vozil. Zadeva lepo gre, samo kaj, ko moraš tam obrate gnat v nebo, da dobi konje (da se ne bi zlagal, samo mislim, da je šlo tudi to 18.000 obratov, samo nisem pa 100% ).

lp

Rudi

Objavljeno
Kolega je imel 400 ccm Bandita, sem ga še celo enkrat vozil. Zadeva lepo gre, samo kaj, ko moraš tam obrate gnat v nebo, da dobi konje (da se ne bi zlagal, samo mislim, da je šlo tudi to 18.000 obratov, samo nisem pa 100% ).

Jep, imel priliko tudi jaz to od blizu videt ... Drlo pa se je tisto stvorenje kot prasica, ko jo koljejo ... škoda, da ga nism namest mopeda za v službo kupil :) je bla cena 350 jurjev. ..

Objavljeno (popravljeno)
400ccm motorjev ni Evropa nikoli uvažala, pa jih tudi ne bo!

Kaj pa včasih, ko je bilo v SLO ker nekaj Hond VFR 400?

Vedel sem, da so obstajali super športaki ala Ninja 400, pa FZR 400. Vsi so se vrteli na 18.000 in proizvedli 70 KM. Ampak tole z XJR 400 me je pa presenetilo.

53 KM pri 11.000 vrtljajih.

Po merah je enak svoji večji sestri. Za v službo, pa za po jadrasnski magistrali se mi zdi zame čist soliden.

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Objavljeno
Za v službo, pa za po jadrasnski magistrali se mi zdi zame čist soliden.

Ne samo soliden,odličen :OK:

Objavljeno

Iz istega razloga obstaja za japonski trg Ducati Monster 400. Prav veliko navora zadeva ziher nima, moci pa tudi ne :devil:

Objavljeno
Kaj pa včasih, ko je bilo v SLO ker nekaj Hond VFR 400?

Vsi štiristotaki (te sorte), tudi CBR-ke, GSX-i, ... so bili k nam pripeljani bolj po ovinkih! :naughty:

Objavljeno

na japonskem je ta klasa zelo popularna. cudi pa me, da v Sloveniji ni 500 klasa popularna, glede na registracijske razrede... :hmm:

obstajajo pa GSXR, CBR, ZXR, VFR, XJR, FZR, kva hoces... ...vse in-line (razen VFR, ki je V4) 4 cyl 4T 16V, z mocjo med 50 in 70 HP. BTW; CBRka ma baje sam 52 konjev, VFR pa 70... :blink:

Objavljeno

a kdo pozna Kr-1 250...Kawasaki..... :naughty: :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

tisto je V2 cvajtaktar s 60 konji, ki ima probleme s pregrevanjem drugega cilindra. :P :)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
tisto je V2 cvajtaktar s 60 konji, ki ima probleme s pregrevanjem drugega cilindra. :P :)

Ni V2, je vrstni dvovaljnik! Pije pa... :blink:

Ima sicer vse za na cesto, namenjen pa je bolj dirkališču! :naughty:

Objavljeno
a kdo pozna Kr-1 250...Kawasaki..... :naughty: :naughty:

Uradno ime ima KR 1S. Pred leti je bil en na servisu v Elisi. Na Kreti jih imajo v rent a bike še kar nekaj.

Drgače je KR 1S le eden iz druščine Honda NSR 250, Suzuki RGV 250 gamma, Yamaha TZR 250, Aprilia RS 250. Motorčki s konji med 60 in 80, ki se vrtijo na 16.000 poraba je pa 15 l/100 km.

Nekaj takih motorjev sem pred leti videl v Angliji in Grčiji. V Angliji celo Suzukije RG 500 in Yamahe TZ 500.

Tadej

Objavljeno (popravljeno)
Uradno ime ima KR 1S...

Bil je najprej KR 1 (88-90, 55KM), kasneje pe še KR 1S (od 91 naprej, 60KM)! .)

In kako je KR1 prišel v temo o Yamahi XJR400... :?

Popravljeno . Popravil premza
Objavljeno

ne se jezit ker je :topic:

ma ena slikca od Kr 1S :D

post-4-1078314627.jpg

Objavljeno (popravljeno)
ma ena slikca od Kr 1S :D

...kot ves, sem zagovornik sportiv... ...ampak vseeno... zaradi te nesmrtne oblike... ...a ves... ...da mi je XJR lepsi??... :ph34r: ...in prav tako CBR250, ki je cist tko mim gredice in-line 4cyl 4T 16V z 42 HP... :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
...kot ves, sem zagovornik sportiv... ...ampak vseeno... zaradi te nesmrtne oblike... ...a ves... ...da mi je XJR lepsi??... :ph34r: ...in prav tako CBR250, ki je cist tko mim gredice in-line 4cyl 4T 16V z 42 HP... :rolleyes:

sej je kul...sam letniki so malo drugačni...ne moreš primerjat 91 letnik pa 200x....sicer pa ko sem jaz začel z motorji je bila to ultimat mašina...jo je mel en...predstavlji si 60 konjev na taki mašini....tisti v naših koncih je mel 4 avspuhe...zdej ne vem al je original bil al ne...sam glas je pa bil :notworthy: :notworthy:

no sej Xjr 400 je tud zakon... :D

Objavljeno
na japonskem je ta klasa zelo popularna. cudi pa me, da v Sloveniji ni 500 klasa popularna, glede na registracijske razrede... :hmm:

Pomoje zaradi tega, ker ni prav velike izbire...4-je kawasakiji, en suzuki(samo teli mi na pamet padejo) in to je to. Če bi imeli mi na voljo "velike" motorčine z malo "manjšo" mašino(500ccm)bi bilo pa to čisto drugače.

LP by gebre

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!