Greyhound Objavljeno Marec 15, 2004 Opozori Objavljeno Marec 15, 2004 Glede na to, da se odpira nova sezona in da je na cestah še precej zimske packarije, zna priti prav naslednja rešitev, ki jo po avtorici imenujem "Natašin patent". V nedeljo sem peljal kravo malo na sprehod (150 km) in pripeljal nazaj usran do kolen, da o motorju sploh ne govorimo. Po obrednem pranju (najprej sebe, nato motorja) vzamem v roke kanebo in pričnem brisati vodo z motorja. Zoprno in zamudno. Nakar pride avtorica patenta, jasno s čikom in nekaj časa opazuje dogajanje ter predlaga, da motor najprej osušim in šele nato obrišem :004 . Takoj sem vzel iz kleti B&D sesalnik/puhalnik za pometanje dvorišča in motor uspel v dveh minutah temeljito opihati oz. osušiti. Na njem je ostalo minimalno vode, ki sem jo z lahkoto in hitro obrisal. Poleg tega sem spravil vodo tudi iz številnih mini zbiralnikov, ki jih ima BMW R1150GS kar precej in jih na klasičen način ni možno osušiti niti pod razno. Skratka, upam da bo zadeva še komu prišla prav, še posebej v teh dneh, ko boste s ceste pobrali kar precej umazanije. Greyhound
Damian Objavljeno Marec 15, 2004 Opozori Objavljeno Marec 15, 2004 Tudi jaz ga po pranju najprej spiham s kompresorjem, šele na koncu obrišem "ostanke" vode. Sicer mislim, da kar večina tako dela.
Greyhound Objavljeno Marec 15, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 15, 2004 Tudi jaz ga po pranju najprej spiham s kompresorjem, šele na koncu obrišem "ostanke" vode. Sicer mislim, da kar večina tako dela. Ups, potem s patentom ne bo nič :) No ja, morda pa komu le pride prav....
Damian Objavljeno Marec 15, 2004 Opozori Objavljeno Marec 15, 2004 Ups, potem s patentom ne bo nič :) No ja, morda pa komu le pride prav.... Normalno. Vsak nima kompresorja ter je še zmeraj bolje improvizirati, kot opravljati Sizifovo delo z brisanjem.......
strom Objavljeno Marec 15, 2004 Opozori Objavljeno Marec 15, 2004 Sam merkite d noujo potem raznorazne praske povzročale neprijetne komentarje, kolk je spraskan pa.... čist nov motor pa.... lihkar sm ga poštrihu..... pa tak lep krom je bil.... čist spraskano šipco mam že.... LP
lasagna Objavljeno Marec 15, 2004 Opozori Objavljeno Marec 15, 2004 Jaz ga načelno puščam usranega, saj je vsak zaščitni sloj čez lak dobrodošel. Kadar se mi že zagravža, pa štrajfiks na ful. S feni pa nimam dobrih izkušenj - mi je enkrat lase požgal, ko sem zraven zaspal.
Jason Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Jaz ga načelno puščam usranega, saj je vsak zaščitni sloj čez lak dobrodošel. Le da v tem zaščitnem sloju ni preveč soli.
Yoldi Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Štrajfiks je super stvar dokler ti ne zamoči kakšno elektro napeljavo, releje ali skrivi režice pri hladilniku, patudi kakšen pregib zna fino razmastit zato previdno z njim... Lp Drp11
premza Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Operem, pol obrišem tank, sedež in ogledala, pa na furo. Nekaj metrov počas, pol pa gasa, da odpihne vso vodo... :OK: Škoda, da ni kake avtoceste blizu. :hmm:
cyc Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Hehe :) Jaz ga tako natancno nekako ne perem ... pa kompresorja tako ali tako nimam :) Po navadi ga samo ostrgam najvecjih kosov blata - in sicer s scetko ki je sicer narejena/misljena za pomivanje posode :D Ko ga pa perem ga pa perem na vrtu pod curkom vode iz pipe, tlak zadosca za kar dobro odplako svinjarije ... seveda je pa treba prepreciti dostop vode v airbox in izpusno cev.
Thundercat Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 kompresorja nimam...motor pa mi vseeno uspe očistit po pranju ga pustim v senci in potem obrišem.......sicer pa ga malo perem s šlaufom.....
Pervy Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 z kompresorjem ga edino ne preveč srat okoli delov kjer so takšna ali drugačna tesnila ker laho dosežete, da vodo in ostale stvari pod pritiskom spravite tja kamor sicer naj nebi šlo .) . isto je z pranjem motorja v wap-om, je fajn ampak ne pretiravat z pritiskom in na omenjene dele ne usmerjat direktnega curka (npr. na vilice). drugače pa preveč pucanja in glancanja tudi lahko škodi zato ne pretiravat :P
Sanda7 Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Šlauf pa gas da se pa še bolj sveti pa stelex
cvetoo Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 A se lahko zmenimo, da ima vsak teden pri meni doma demonstracijo svojega načina :kva2:
smeško Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Ja super - fino jih špricajte z Wapom še posebej tam okrog ležajev, da boste vso maščobo ven spihal <_<
uzzy Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Jaz ga načelno puščam usranega, saj je vsak zaščitni sloj čez lak dobrodošel. Kadar se mi že zagravža, pa štrajfiks na ful. S feni pa nimam dobrih izkušenj - mi je enkrat lase požgal, ko sem zraven zaspal. Uf kako se strinjam :yea2: :yea2: Rat rules :D
Mustang Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 Uf kako se strinjam :yea2: :yea2: Kaj...a tebi je tudi fen lase požgal? :lol1:
cyc Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Kaj je wap? Voda pod posebno velikim pritiskom? :? Jaz samo ono iz pipe uporabljam ... cev + nastavek za ustrezen ucinek ;) Smisel tega so pa itak tezko dostopni deli , recimo tam tik nad masino itd. :) Kot receno, da gre glavna svinjarija ven :P
janduc Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Ja,štrajfiks je zakon za pranje motorja :angry: . Sem podiral en cestni motor, prejšni lastnik ga je vedno pral z štrajfiksom. Ležaja v glavi okvirja sta bila rdeča od reje, os od zadnje vilice je bila kar plesniva od oksidacije, da je šla komaj ven... Se pa strinjam, da za pranje off road motorjev ni kakšne druge alternative, da gre blato preč. Samo ne špricat direkt v ležaje in puše.
lina Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 (popravljeno) wap--ena firma, ki dela štrajfikse. mogoče pa mislijo mobitelov wap :ph34r: Popravljeno Marec 17, 2004. Popravil lina
SF Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Moj motor pere samo dež detergentov pa je na mokri cesti dovolj... :lol1:
Zok Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 najprej motor, pol se avto (al pa kr oba), ta cas je ze motor mal suh, pol pa sam GASAAAAAAA, nad 150 na uro pa se itak kr sam posusi... :P
ceco Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Ja,štrajfiks je zakon za pranje motorja :angry: . Da se ročice ne umažejo preveč, pa da ni potrebno od blizu pregledati, ali je z mopedom morebiti kaj narobe. :cry:
Damian Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 wap--ena firma, ki dela štrajfikse. mogoče pa mislijo mobitelov wap :ph34r: Mobitel, ki podpira WAP mečeš toliko časa v motor, da vse blato odpade.... :P :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se